Dat geloof ik graag. En ja, kan wel dat de bm je darmen afsluit. Maar dan moet je ook veel pijn hebben. Heb hier namelijk voor bij de HAP gezeten in begin van me zwangerschap. Ging door een hel! Maar moest vanzelf overgaan... Drama joh! Nja, zoals ik al zei, hopelijk kunnen ze er wat mee en ben jij er weer even vanaf... Ik ga de boel afsluiten dames, het is hier zo stil.. Truste!
Zo,net mijn 2e ananas op Wat blijft er weinig over van zo'n ding als je die geslacht hebt zeg... Geestelijk zwaar dagje geweest. Zie op tegen inleiding. Morgen afspraak met gyn en heb vragenlijstje klaarliggen Zat vandaag te bedenken: Wij lichten niemand in over inleiding,ook geen familie.Gewoon omdat we niet het gevoel willen hebben dat men op ons wacht en het een verrassing willen laten. Maar is het raar? Ik bedoel,je bent misschien wel paar dagen in ziekenhuis... Ik ga nu slapen...ben bekaf Trusten
@ tinie ja lekker dubbel he ene moment wil ik zo graag dat ze komt terwijl als ik dan denk dat er actie is dan is t zo van nee niet nu hahaha ja moet dinsdag weer naar de vk zal t haar zeggen hihih @ pat he bah dat duurt lang voordat je eens kan gaan, hier merk ik dat de activia yoghurt t heel goed doet.... Maar goed lactulose is toch wel sterker spul ja en anders gewoo ff naar de ha gaan misschien hebben ze el wat voor je, voel je je daarna toch een stuk beter... Hier word ik gek van elke dag die goed bedoelde berichtjes en is er al iets? voel je al iets? bla bla pffff word dr niet goed van en als je dr iets van zegt dan is t zo van ja sorry zul je wel vaak horen he? JA dus laat me met rust.... Nou het is hier goed stil ja ik denk dat ik mn bedje ook eens ga opzoeken....
Sorry moet eigenlijk 20 pagina's terug lezen, maar ben gewoon constant moe. Hoe gaat het hier???? M'n wond heelt niet goed en heb er erge pijn aan. Morgen krijg ik nog even controle van de vk en dan hoor ik of er iets aan gedaan moet worden. vandaag was m'n laatste dag dat de kraamverzorgster er was. Morgen dus onze 1e dag met z'n vijfen. We hadden echt een topper!! Een betere kon ik me niet wensen. Ze verzorgde mij en mayson erg goed en was super voor devin en owen. Mayson gaat erg goed. Slaapt erg goed door en is een heel lief en zoet knulletje. Het voelt net alsof hij er altijd al is geweest. Vandaag met moederdag een prachtige zelfgemaakte tas van devin gehad.♥ een dikke natte kus van Owen♥ en van Mayson een prachtige lach ♥ Het is me eindelijk gelukt een foto te uploaden voor de buik van de maand foto. Zo'n draagdoek lijkt me met 2 van die kleine mannen toch wel handig. ben nu alleen benieuwd wanneer ik meedoe.
Hier een snel berichtje van een trotse mama Vanochtend laatste x kraamzorg gehad en de kraamweek afgesloten met Ninthe nog maar 20 gram onder geboortegwicht Vanavond viel de navelstreng er ook af En..... ik maak met 1 borst nog steeds meer voeding dan we gebruiken, dus we hebben zelfs al wat ingevroren Zo mijn eerste Moederdag was geweldig en dat wou ik gewoon even delen @tinie, Ze is maar 48cm, maar wel vrij smal en weegt nu 2860 dus mooi slank dammetje @miekr, Als het goed is doe je volgende maand mee nu
Hele nacht al wakker. Misselijk en buikpijn...lijkt op buikgriep. Lekker moment zeg...pfff wat ben ik beroerd!!
@ Child: helemaal niet gel dat je niemand wat laat weten hoor, zoudeb wij ook niet doen. Je wilt het inderdaad als verrassing houden! Lekker je eigen gevoel volgen hoor, niemand die daar wat van kan zeggen! Succes vandaag!! @ Skaya: oww klinkt ook niet echt lekker. Zeker weten dat het je darmen zijn? Hihi @ Miekr: oei je wond die niet goed heelt, daar ben je dan mooi klaar mee! Hopelijk is dat snel op te lossen! En heerlijk straks met zijn 5jes, genieten! @ Miffy: wat fijn dat het zo goed gaat! Geniet ervan! Sorry als ik iets ben vergeten... Uit me hoofd en net wakker haha Op zich goed geslapen... Wakker van ongi buikpijn, dus zo maar weer proberen verder te slapen.
Goeiemorgen, heb nog niet terug gelezen, dus ff lekker ego. Hier weer vanaf 3.00 wakker, dus wordt zo weer oogjes dicht op het bankie. Buik is rustig, dus verwacht niks vandaag. Gister drukke dag gehad, was ook redelijk versleten, dan hoop je toch beter te slapen. @skaya, weet je zeker dat het buikgriep is. Je lichaam kan zich ook legen voor een naderende bevalling @child, succes bij de gyn vandaag. En dan ga ik nu de rest terug lezen.
@ vmb: dan hoop je inderdaad beter te slapen!! Jammer... Ik had t gisteren... Zaterdag druk dagje en lange avond/nacht maar gelukkig daardoor goed geslapen. Hopelijk kan je op de bank nog wat slapen! Pff kan waarschijnlijk vanmiddag de dierenarts wéér bellen! Die hond heeft ook altijd wat. Al paar dagen een soepoog en we houden het goed schoon maar man kwam er net mee dat het er toch wel slechter uitziet... Daar gaan we weer. Straks maar ff kijken als ik beneden ben. Eerst nog ff tukkie doen
@sam, slaap ze nog ff. Sterkte met je hond, hoop dat het meevalt. @ladytijger, veel succes vandaag en hoop dat het allemaal snel op gang komt.
@ Ilonka: wist dat ik vergeten was op iemand te reageren... Sorry! Kan me goed voorstellen dat je gek wordt van die berichtjes! Dat mensen niet snappen dat je daar niet op zit te wachten he...? Terwijl vaak veel zelf kids hebben... Zouden ze dat zelf al vergeten zijn, dat dat zo irritant is? Hahaa Probeer het los te laten en lekker negeren. Snap wel waarom vk zei dat je beter een datum door kan geven die 2 weken na je uitgerekende datum ligt hahaa Heb er gelukkig nog niet echt last van. Al heb ik wel het dee dat mensen me meer in de gaten houden na die valse start. Vooral me oma! Als ik te lang niks laat horen via wordfeud (verveling) dan denkt zij al van: zou het? Hahaa ach dan maar wordfeuden in het zkh als ik moet bevalleb, is het misschien nog een verrassing hahaa
Ow ja Ladytijger: jij moest vandaag he? Heel veel succes! Heb het gisteren wel gelezen maar toen bleef er zo weinig hangen...
Meiden even nog een update. Ik lig nu op de verloskamers Mijn vliezen zijn nu gebroken en ik had al 3 cm ontsluiting. Nu lig ik aan de weeën opwekkers.
Lady succes straks, Hier alles rustig, net dokter gebeld en jahoor die ei is weer net vakantie en zijn vervanger is maar in gesprek en ik wil zo graag normaal poepen. En bevallen ook wel, wordt nu een beetje tureluurs van zoon, die hangt en plakt maar en gedraagt zich als kleine baby want het duurt allemaal maar te lang. Heerlijk gaat hij zo naar school
Sjee volgens mij bevallen wij in verkeerde deel van mei word hier nu wel erg rustig zeg. is er. nog verder iemand bezig naast lastiger? Oftewel ladytijger
je kan echt merken dat het hier rustiger wordt, normaliter moet ik een heleboel pagina's lezen. ladytijger suc6 vandaag met inleiden... Nog gefeliciteerd met verjaardag van je man, lekker dat Bram bij opa en oma gaat logeren. Heb jij de laatste n8 je handen vrij om nog dingen te doen die je wilt doen... Waarschijnlijk helemaal niets en bijkomen van drukke dag. bevallijst Wat zijn er al veel mei mama's bevallen, weten jullie toevallig ook of er al juni mama's zijn bevallen? miffy Wat een heerlijke meid, zeg... Je eerste moederdag om niet te vergeten tinie Wat fijn dat Dani zo'n heerlijk mannetje is... Ben benieuw naar je verhaal en geboorte kaart club club ook weer gelezen, wat een verhalen... Heftig en heel bijzonder weer... almah Heerlijk dagje uit... En je had ook nog eens mooi weer... dribbel Wat een bolle toet leuke foto's... hier rustig weekend gehad. Zo meteen naar het cb, maar verwacht niets bijzonders...
Hoi meiden, ik heb globaal gelezen. Ik zit er gewoon zo doorheen, na dat t lichamelijk allemaal niet meer wil merk ik dat t nu in mijn kop ook heel echt zwaar wordt... Ik loop echt bijna de hele dag te huilen.... Ben zo op.... (houdt ons digitenne kastje er ook nog mee op, helemaal op mezelf aangewezen nu dus..., and I am not that much fun ) @ child, ik zou het ook niet vertellen. Stel dat het een aantal dagen duurt.... (hoop t niet voor je) Ik wordt hier ook gek van het bellen en de berichtjes, ik ga een soort 'media-stilte' in. Ik ga niet ieder gesprek of ieder sms je t zelfde vertellen. @ lady, succes, je bent al goed opweg!! @ pat, ik heb vandaag ook al voor de 5de dag geen ontlasting gehad. De Lactulose helpt ook niet, en in combinatie met Laxo van roosvise wil er ook nog niets. Mooi balen! Doet nog meer druk op mijn buik zetten, niet fijn... Verder zag ik weer hele knappe schattige kindjes voorbij komen!! Lief!! (Miffy, ik kreeg ook de indruk dat Ninthe heel lang is op die foto ) Hebben we al iets van Veldmuisje gehoord?? Hoop dat ze aan t genieten is.
Pat, ik herken het poepprobleem volledig! Ben ook al dagen net meer verloren dan wat keiharde keutels... Darmen zitten vol vrees is. Ik had nog Colonclean in huis, dat hielp n paar maanden geleden heel goed, binnen een dag en eigenlijk gewoon zemelen maar net iets anders dan supermarktzemelen. Lady, zet m op! Dit wordt hopelijk de grote dag! Child, wij zouden mensen ook niet informeren over de inleiding denk ik. Ego: zometeen naar vk. Verloor wat waterig vocht gister, vannacht niet. Geen idee of slijmverlies zo dun kan zijn. Of dat t vruchtwater is. Of zweet, want ik had t warm. Ook weer buikpijn gehad maar misschen ook wel van de weigerachtige darmen.