Mei mama's deel V!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door nijntje81, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    O ben dus nu niet de enige die al lang niet meer geweest is, pfoei hé, ik heb de dokter gebeld en moet vanmiddag terugbellen, hoop dat dr vervanger wel met iets zwaardere komt, krampen maakt nou toch niets uit ;) misschien dat er wel meer komt dan haha
    kanshebber succes.bij de blos, hoop voor je dat het al vruchtwater is, kan je alvast starten :)

ach ludora ik snap je helemaal hoor, ik begin er ook een beetje doorheen te raken, komt ook deels door alle geboortes die na ons zouden komen en nu er al zijn je gun je het een ander wel, moeilijk is het wel als jij nog doorwaggeld. Hou.je taai meid

2. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    @ sam ja ze hebben allemaal kinderen een vriendin begrijpt het die kwam laatst al ja ik durf je niet te smsen je zult wel zo vaak smsjes krijgen. (terwijl van haar zou ik het niet erg vinden die snapt t tenminste )
    En ja met wordfeud als ik te lang niet heb gespeeld hangt mn schoonmoeder aan de telefoon en en en ...???? hahaha Speel ik midden in de nacht is t enne slapeloze nacht ???? ach ja mensen om ons heen zijn nerveuzer denk ik maar zo....

@ ladytijger heel veel succes vandaag !!!

@ pat nou ik heb gezegd dat onze kleine meid met mooi weer komt, hoor ik net dat na vandaag het weer slechter wordt dusse kleine uk kom dan ! de zon schijnt :D

@ ludora he bah het zit je ook wel allemaal tegen nu he, je mag wel even voorkruipen zeg ik tegen onze uk dat ze maar ff een dagje wacht datjij eerst mag ;) *knuff*

@kanshebber merk hier ook dat de afscheiding veel dunner is wel vanmorgen overactieve darmen moest hendig rennen....

hier was vriendlief al enthousiast t huis aan t poetsen die kan nu ook niet meer wachten hihih

3. AlmaH

AlmaH Actief lid

12 sep 2011
    361
    0
    0
    Gelderland
    Ladytijger, zet hem op!

4. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Lieffff, maar ilonka jij heb recht op eerst hoor!!! Jij hebt de 40 al bereikt!! En overheen!! We moeten gewoon op ons beurt wachten....

T komt allemaal goed hoor!! Maar mentaal ben ik er nu echt even klaar mee, en mentaal ben ik steeds vrij sterk geweest. Dat verlies ik nu, misschien morgen weer gevonden... ;)

5. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Ladytijger Succes vandaag!!

Child Wij zouden de datum ook voor ons houden, hoor! Normaal weten anderen toch ook niet wanneer je bevalt?
    Al zouden wij nu wel oppas moeten regelen voor Levi. Jammer.. :)

Ludora Knuffel voor jou!

Ilonka Ja, mannen zijn er ook steeds meer klaar voor, hè! Herkenbaar!
    "Voel je ook al iets dan?" Hihi.

Baby Ik ben er klaar voor!!!

6. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ladytijger, zet m op meiddd!!!!

Ludora, ik deel je gevoel ook!!

Ik ben flink beroerd, heb buikgriep. Hele nacht zere buik en aan de race. Kon ik nou net niet gebruiken, hoop dat uk nu nog even wil wachten, want wil niet als een vaatdoek bevallen.

Net wel bij vk geweest, alles weer goed. Als ik volgende week weer op controle kom krijgk inwendig onderzoek om rijping baarmoedermond te bepalen en kijken of ze kan strippen. Maar dan moet hij wel ingedaald zijn, anders is de kans op gebroken vliezen met zn complicaties te groot.
    Vanaf 41 weken magk zelf weten wanneer k ingeleid word. Nu hopen dat hij binnen 9 dagen boven water is. Want heb met mezelf afgesproken niet tot 42 weken te willen doorlopen.

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @ludora
    **knuffel**
    Hoop dat je je snel weer beter voelt!!!

Meiden met lastige stoelgang......
    Hoop dat het snel weer op gang wil/kan komen, lijkt me echt heel naar
    Sterkte ermee!!!

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Misschien kan er een beetje evenwicht gevonden worden in die gekke stoelgang...ik een stuk minder vaak en jullie wat vaker ;)

9. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Ha allen,

Hier dan eindelijk weer eens bericht van mij...

Zaterdagavond 23.45 is onze zoon H.ERWIN geboren!
    De bevalling is goed gegaan, zoals we graag wilden op een natuurlijke wijze. Niettemin wel pittig zeg.
    Hij weegt 2980 gram en is kerngezond. Eigenlijk was heel die ziekenhuisopname achteraf ook niet nodig geweest, want veel bloed ben ik ook niet verloren. Maar goed, da's achteraf gepraat.
    We hadden een heel prettig en fijn team om ons heen en het is goed gegaan.
    H.erwin maakt het ook super en drinkt al veel bij mij.
    Zondag mochten we om 12u alweer naar huis.
    Nu zijn we aan het genieten van de kraamtijd en we hebben een superfijne kraamzuster. De verloskundige hoopt vandaag ook nog te komen en ben benieuwd wat ze allemaal zal zeggen.

Nu ga ik weer hoor... zijn er trouwens in deze tijd nog anderen bevallen? Waar kan ik de laatste update van de lijst zien?

10. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    landgraaf
    uhm voel ik al iets.... Zo heel af en toe eens een krampje in mn rug en af en toe harde buiken...

En nu schoonmaakwoede pfff wil zoveel in huis doen en t lukt me niet terwijl t ook niet echt hoeft maar wil t huis opeens overdreven schoon hebben... Zon schijnt lekker naar binnen net ff boven gedweild nou dat was t ook wel voor vandaag :( grrrr

En net nu heeeft mn vriend geen zin om te poetsen hahaha

11. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    landgraaf
    veldmuisje gefeliciteerd geniet er lekker van !!

12. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    En terecht!
    Super hoor! :D

13. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Zou ik ook niet doen in jouw geval. Bij ons zou 't misschien anders zijn i.v.m. oppas voor Jop, maar dan nog zou ik het aan zo min mogelijk mensen zeggen. Ze horen het vanzelf als de kleine er is, toch?

Succes vandaag. Je krijgt vandaag toch een check om te kijken of je al inleidbaar bent of niet?

Even een hug. 't Is misschien niet hoe je 't het liefst wilde, maar inleiden is ook niet het einde van de wereld / het allerslechtste scenario. Je kan nog altijd een mooie intense intieme bevalling beleven. Een natuurlijke (thuis)bevalling is ook lang geen garantie voor een fijne ervaring. In beide gevallen kan het verschillende kanten op...

14. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Super :D
    Succes met je controle / wond...

(Buik van de maand gaat automatisch erop als de nieuwe maand begint)

15. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Oe, zet het op!
    Had je al 3 cm van jezelf of is dat nu gebeurd n.a.v. het breken van je vliezen (spontaan of door arts?)?
    Of is dit allemaal door een gel / ballon / veter gekomen?

Succes!

16. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Digitale hug!
    't Kan niet lang meer duren!

Hoop dat er bij jou nu ook een zonnetje schijnt, ga je daar even lekker in liggen met een reep chocola? Troostmomentje voor jezelf creeeren? Sterkte!

17. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    #4217 klusser1980, 14 mei 2012
    Laatst bewerkt: 14 mei 2012
    Joepie! We waren hier al erg benieuwd naar jullie, gefeliciteerd! En wat fijn dat hij een goede start heeft en helemaal niet zo klein is! Veel geluk met elkaar!

@ Skaya: fijn dat alles weer goed was, nu hopen dat je bv nog op tijd spontaan begint!

@ Ego: vannacht voor 't eerst sinds lang redelijk goed geslapen!!! Heb groot badlaken in bed gelegd, ligt lekkerder met dat nachtelijke gezweet (bah!) van mij! Minder last van natte plekken in bed als ik wakker wordt.
    Gisteren ook lekker rustig dagje gehad, dus ook minder last van buik en lekkerder in bed gelegen! Ben nu dus ook behoorlijk fit en de zon schijnt ook nog! Ha ha!
    En ik heb de 38 weken gehaald, hoera!

Jop is vandaag op het kdv, dus ben even zaakjes en dingetjes aan 't doen. Geen fysieke, maar meer regeldingetje. Lekker rustig zo in huis...

Vanaf lunch heb ik de zon in de achtertuin, nog even. Morgen wordt het weer weer vies, dus geniet ervan vandaag, dames. Anders doe ik zo alvast even een theetje in de voortuin op 't bankje, ook lekker...

Gisteren laatste babywas gedaan en man heeft box naar beneden gehaald en in elkaar gezet. Mobile hangt er ook weer boven, leuk om het weer in de woonkamer te hebben staan. Zo langzamerhand raken wij er langzaam gereed voor, voor dat beepje van ons...

Ons probleem(pje) is alleen dat wij maar geen keuze voor de naam kunnen maken!!! Is toch vrij idioot met 38 weken?! Pfff, dat naam-dingetje is killing me!

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hallo meiden!
    Wat is het rustigggggg hier!

Veldmuisje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Fijn dat het bloedverlies meeviel en dat alles zo goed gaat, lekker genieten!

Ladytijger nu aan het bevallen dus, heel veel succes en zet em op!!

Zag weer wat schattige babietjes voorbij komen...wauw!!

Ludora knuffel voor jou!!!

Skaya beterschap!

Hier: het wordt spannunnnnnd!!! :D

19. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ veldmuisje, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!

@ ladytijger, nu aan het bevallen dus!!! Succes!! Houd je de meiden zelf op de hoogte of moet ik dat doen en wil je dat ik het hier openbaar maak of in de club?

hier nog aan het wachten op de vk. vandaag de 1e dag zonder de kraamverzorgster, wel even wennen hoor. Wat dat betreft ben ik wel blij dat ik zoveel last heb van de wond want nu wordt ik er constant aan herinnerd en doe ik rustig aan. anders ben ik bang dat ik toch snel al teveel wil doen.
    vanmiddag even een klein stukje lopen om zo langzaamaan m'n conditie weer op te bouwen.

jammer dat zoveel meiden zich zo beroerd voelen hopelijk breekt jullie bevalling snel aan.

20. AlmaH

AlmaH Actief lid

12 sep 2011
    361
    0
    0
    Gelderland
    Veldmuisje: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon, geniet lekker van je kraamweek.

Meiden waar het rommelt: Hoop voor jullie dat het snel gaat door zetten, zodat jullie ook jullie mooie beebjes in de armen kunnen sluiten.

Deel Deze Pagina