Het lijkt me lastig. Zelf hou ik erg van zonvakantie, maar met zo'n kleintje wil ik dat niet gaan doen ivm. risico's. Zeker als je nagaat dat we graag naar Egypte of Turkije gaan. En excursies dan ook erg veel gedoe zijn en qua temp. vaak nog warmer (lees woestijn enzo) Griekenland zou dan wel weer kunnen, wat minder warm is voor-naseizoen. Maar met de hond mee zal het toch een autovakantie zijn, want anders helemaal niet te doen. En dan nog lijkt me dat erg lastig. Grote hond he hahaaa Ruimtegebrek denk
*breekt voor de laatste keer in* Fijn dat jullie het een lief berichtje vinden, dat was precies de bedoeling . Ik zit gewoon te blozen hier achter de laptop. *breekt nu écht uit*
Gefeliciteerd Heitje! Nijntje81, 2 mei, Fabiënne (3620 gram) geboren op 10/5 met 41+1 Cullen, 3 mei, Aiden, (4230 gram) geboren op 23/4 met 38+4 Trotsemams, 5 mei, Jongen, (5685 gram) geboren op 27/4 met 38+6 Forever, 5 mei, Kimberley, (2820 gram) geboren op 17/4 met 37+3 Dribbel32, 6 mei, Mika, (2900 gram) geboren op 16/4 met 37+1 Viev: 6 mei, Sara, (3250 gram) geboren op 2/5 met 39+3 Child: 6 mei, Elmo83: 6 mei, jongen, (4100 gram) geboren op 7/5 met 40+1 Yupgup, 8 mei, Thomas, (4040 gram) geboren op 6/5 met 39+5 Miffy, 8 mei, Ninthe Hayley, (2880 gram) geboren op 6/5 met 39+5 miekr, 8 mei, Mayson, (4245 gram) geboren op 4/5 met 39+3 pearl29, 8mei, Juliëtte, (3340 gram) geboren op 3/5 met 39+2 Daydreamer, 8 mei, Ilonka85, 9 mei, Tinie84 9 mei, Dani (3300 gram) geboren op 10/5 met 40+1 Veldmuisje, 10 mei, H.erwin (2980 gram) geboren op 12/5 met 40+2 Essieee, 11 mei, Sem Luca Jan, (3590 gram) geboren op 8/5 met 39+2 Minkie86, 11 mei, Aniek, (3620 gram) geboren op 11/5 met 40 Daanbanaan1982, 12 mei, Daro, 12 mei, jongen, (3885 gram) geboren op 4/5 met 38+6 Marja78, 12 mei, Femke (3505 gram) geboren op 12/5 met 40 Sefanja, 12 mei, Neva, (2525 gram) geboren op 14/4 met 35+4 Jazzlyn, 13 mei, jongen, (2120 gram) geboren op ... met 33+? Queenmeisje, 13 mei, Nick, ( . gram) geboren op 3/5 met 38+4 Ladytijger, 14 mei, Gwen (3620 gram) geboren op 14/5 met 40 AlmaH, 14 mei, Manique, (2914 gram) Geboren op 30/4 met 38 Magdalena6, 14 mei, Milan (3540 gram) geboren op 9/5 met 39+2 Skaya, 16 mei, Kassie, 19 mei, Quin, ( . gram) geboren op 7/5 met 38+2 Miranke, 17 mei, Meike, (2450 gram) geboren op 6-5 met 38+3 Nyncke, 17 mei, Yaro, (3654 gram) geboren op 23/4 met 36+4 Ludora, 19 mei, 77wonder2, 18 mei, Fabienne, (3070 gram) geboren op 30/4 met 37+3 Pat78: 19mei, Priscilla4, 20 mei, Milan, (3530 gram) geboren op 12/5 met 38+6 Vmb1981, 20 mei, Draak: 20 mei, Jongen, (750 gram) geboren op 23/02 met 27+? Heitjekarweitje, 21 mei, Dewi, (3190 gram) geboren op 15/5 met 39+1 An1985: 21 mei, Jongen, (3450 gram) geboren op 7/5 met 38 Sam4Hope, 23 mei, bezigbijtje, 23mei, Ninthe en Fenne, (2730&2730 gram) geboren op 2/5 met 37 Marlinde81, 23 mei, Elies25, 25 mei, Olaa, 26 mei, Bloem18, 27 mei, Elin, (2850 gram) geboren op 3/5 met 36+4 Kayde, 27 mei, mamajolanda, 27 mei , klusser1980, 27 mei, Tijgetje, 29 mei, Doetie, 29 mei, Kanshebber, 29 mei, 85Eva, 31 mei, 16 Meisjes 18 Jongens Meiden, als je een wijziging door wilt geven of geen naam genoemd wil hebben, stuur dan een PBtje!
Meiden, ik lees alles, maar meestal op de telefoon met een kind aan de borst, dus reageren wordt lastig Vandaar dat ik niet zo aanwezig lijk (of juist wel meerdere keren per dag online sta en niet reageer ) Voor de lijst moet ik echt achter de pc en dat probeer ik elke dag te doen (of meerdere keren per dag bij meerdere bevallingen!) Verder hier alles goed, morgen moet Mika voor het eerst naar het CB, wordt hij gewogen, ben benieuwd hoeveel hij gegroeid is!
Tja, met een hond erbij, geen ervaring mee, maar kan met voorstellen dat je auto al snel lekker vol zit, ha ha... * 'k Zie een grote hijgende hond met tong ver uit bek voor me die tegen beslagen ruiten gedrukt zit* Egypte en Turkije lijkt mij ook erg heet. Ben alleen in mei 2006 1x in Egypte geweest, in Cairo, op bezoek bij vriend die daar studeerde. Verder ken ik het daar niet, maar dan zit je ook nog met hygiëne en prikken? Lijkt me niet fijn met een kleintje. Alhoewel dat op de toeristenbestemmingen (Hurgada en resorts) wel mee schijnt te vallen? Voordeel van de eerste vakantie was dat we nog heerlijk 's avonds laat uit eten konden (mijn zus taaide dan al af met haar oudere kinderen) omdat Jop toen nog gewoon in de reiswieg lag te slapen naast ons tafeltje onder een muggennetje... Heerlijk was dat! Tja, dat zit er de komende jaren niet meer in voor ons, dus dames, geniet daar van de zomer nog van op een terrasje of op vakantie ofzo! @ Ludora en MamaJolanda: Dank, lief van jullie! *trots*
@ Klusser: inderdaad, zo zit de hond dan, maar met de hond zit de kofferbak dus al vol.. Vandaar mijn dilemma haha Dan is een vliegvakantie wel weer handiger. Maar blijft mijn maatje thuis. Dus ja, of, of... En inderdaad zit je wel met vaccinaties, al weet ik niet of kids daar al voor zijn ingeent.. Maar qua hygiene moet je daar zelf al erg oppassen, en kids zijn nog vatbaarder. Dus lijkt me lastig. Nja, je snapt me wel haha Denk dat het vakanties worden met vrienden, zodat we onze rotzooi in hun auto kunnen proppen hahaaaa
Goedenavond dames! Als eerste alle bevallen mama's van harte met de geboorte van jullie kindjes! Onze laptop is kapot dus ik lees alles mee via m'n telefoon maar reageren op iedereen wordt lastig! Sorry!! Child je wordt morgen ingeleid toch? Heel veel succes en zet hem op!! Voor de rest is er Weinig blijven hangen... Ik lees lekker jullie verhalen over stolsels enzo... Hahaha Hier rommelt hier vandaag een beetje.. Vrijdag weer controle bij de vk... Nou ik kruip weer op het wachtbankje en lees lekker mee!!
Deze was ik nog even vergeten... Je maakt me nieuwsgierig, tipje van de sluier?! Ik vind het ook lastig hoor, als ik nu straks iets buiten mijn branche ga doen, kom ik er dan ooit weer tussen als de tijden beter zijn? En wat kan ik buiten de branche? En soms denk ik wel eens aan iets als zij-instromer / omscholen tot juf, maar volgens vriendin is daar nu ook minder werk in en ik betwijfel of dat wel iets voor mij is. In de zorg is natuurlijk veel werk, maar ik heb daar natuurlijk geen opleiding voor en bovendien is het niets voor mij, ben niet zo verzorgend aangelegd... Dus ik kom dan toch uit bij 'algemeen' werk waarbij organisatie, regelen, plannen of administratie van belang is. Lekker vaag dus. Of iets als office manager, maar daar kiezen ze ook liever iemand met ervaring en een juiste opleiding i.p.v. een bouwkundige (is mijn helaas al mijn eerdere ervaring). En stiekem zit je dan ook nog met eisen voor aantal uren, reisafstand en salaris. Niet dat ik per se de komende jaren rijk wil worden hoor, maar je gaat ook niet zo snel aan de slag voor iets dat minder is dan je ww (want als je dan weer ontslagen wordt, krijg je daar weer 70% van) en de vaste lasten blijven immers de vaste lasten. En ik ben toch eigenlijk bij ons de hoofdkostwinnaar, man is sinds nog niet zo lang zelfstandig ondernemer.... Lastig! Maar goed, is schuif 't nu een beetje voor me uit, richting najaar. Eerst maar baren / werpen / biggen / lanceren, dat is minstens net zo lastig Ben wel benieuwd in welke richting jij zit, Daro?
@vakantie, slaan we hier een jaartje over. We zijn toch al niet van die vakantiegangers, dus zullen het niet missen. We gaan liever meerdere malen per jaar een weekendje weg, vinden dat net zo leuk. Waarschijnlijk gaan we nu najaar een weekend weg met een hele groep, maar dat moeten we nog verder bespreken. @ik nuchter, hihi ja. Ik hou niet zo van verrassingen, dus vind het ergens niet erg om ingeleid te worden. Weet dan waar ik aan toe ben. @sam, ik zie het helemaal voor me. Zo'n heerlijke grote lobbes in de auto. Snap dat dat wel lastiger is qua keuze. Je laat je hond niet zomaar een week thuis, is toch een deel van het gezin. Ik mis de katjes ook echt enorm als ik van huis ben.
Ja juist..! Maargoed, we zien het tegen die tijd wel. Hij moet zich ook wel gedragen op vakantie. Zijn 1x geweest en luisteren, wat is dat? En dan een kleine erbij.. Ben daarna waarschijnlijk weer toe aan vakantie haha Maar nogmaals, dat zien we tegen die tijd wel Brr weer maagzuur! Ondanks me Gaviscon na het eten.. Bah! Net al beker warme melk op, zonder resultaat.. *zucht* Kleine is nog steeds wakker en actief.. Hopelijk is het dan vannacht rustig zodat ik lekker kan slapen hihi
Hoi meiden, was vandaag weer eens te druk om veel te lezen en te schrijven, maar heb net n stuk bijgelezen. ja, fijn al jullie vieze verhalen! Gelukkig maken mijn zwangerschapshormonen mij relaxter dan ooit... O ja en gewicht: ben nu 10 kilo aangekomen. Vreet me helemaal vol, en kom minder aan dan ooit! Afgelopen nacht heb ik n paar uur wakker gelegen met flinke buikpijn. Dacht echt dat t misschien zou beginnen. Maar nee! Vanavond maar op tijd naar bed om bij te slapen.
En toen was het weer rustig... Denk dat ik zo maar eens ga proberen om te slapen.. Man is aan het gamen (Diablo 3...) Nieuw spel dus moeten ze spelen he.. Ach, nu kan hij het nog...
Sam lullig dat jou man wel kan mijne kom er niet in!! Hier weer vk controle geweest alles was goed me vk dacht miss dat ik dit weekend in haar dienst ga bevallen misschien haha lol hoop t wel!!! Liefsss
Nou meiden, net voor het eerst gekolfd (kan Mika mooi morgen met papa zijn eerste flesje drinken ) Nog geen 5 minuutjes en had 100cc uit 2 borsten. Best een goede opbrengst dacht ik zo
Hihi, ja schijnt super druk te zijn. Leuk he nieuwe spellen.. pff! Van mij kan het allemaal gestolen worden hoor hihi Wat super dat alles goed was! En leuk dat ze dat zo zei!