Mei mama's deel V!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door nijntje81, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    @ heitje gefeleiciteerd

Nou hier ff de rest van mijn update !

Moest vanmiddag om 14;00 in t ziekenhuis zijn, hebben tot kwat voor 3 bij de gyneacoloog gewacht. Kom ik daar aan vraagt ze is er al een ctg gedaan? Nee ze stuurden me naar hier nou dan ga eerst maar naar de verloskamers.
    Nou wij daarnaar toe na een half uurtje was mn vriend er wel klaar mee die vragen of er nog iemand kwam, ja ze gingen eens kijken... Nou kwartier later kwamen ze ons eindelijk halen.....
    Eeerst nieuwe urine opvangen toen bloed prikken en aan de ctg en elke 5 min bloeddruk meten.

Vriend is ff lekker broodje gaan halen want pff had me toch een honger..... Nou na half uur kwam de gynecaloog de ctg zag er zoeg uit, kleine meid was superactief, bloed en urine was ook goed.

Helaas werd mn hoofdpijn niet echt minder.... Dus ze vroeg wat ik wilde, haar eerlijk gezegd dat ik er wel klaar mee was, nou goed dan bel maar donderdag om half 7 en als er niks geks tussenkomt mag je je om 7:15 melden en dan wordt ik dus ingeleid.

SPANNEND !!!! maar ook wel een geruststelling dat ik nu weet wanneer het gaat gebeuren.....

Ben nu doodmoe van al dat hangen en toch ook wel alle kriebels van de hele dag je weet nooit hoe de dag dan zal verlopen in zo'n ziekenhuis.

Ik ga lekker mn bedje in, morgen lekker rustig aan doen want donderdag zal me wel een vermoeiend dagje worden denk ik...

Nog iemand tips wat wel/niet mee te nemen naar het ziekenhuis en ja ook tot wanneer mag je eigenlijk eten enzo...???

2. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    dat haal ik in iets meer tijd uit 1 borst ;)
    **trots op mijn tiet:D**

3. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    Heitje,
    Gefeliciteerd!!
    ik had al zo een vermoeden na je berichtje na gister, wat super dat jullie meisje er is
    en leuke naam!!

4. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Sam Hihi nou hij blij hij zit erin (spel)hier pff ik minder blij betekend alleen slapen vannacht haha!!!

Ja leuke reactie van vk maar dit is niet me favoriet eigenlijk maar denk dat t op dat moment niet boeit haha

Liefss

5. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Zo ik heb een ananas op :D

Hoofdpijn is helaas nog niet weg... Nek voelt ook nog niets beter...

Uk is hier terug van weg geweest zeg. Hij is een aantal dagen erg rustig geweest. Maar sinds met namen vanmiddag best aan t woelen, ook in mijn bekken vrij hard. Tijd om te gaan liggen denk ik.

Hoop op fijne nachtrust voor iedereen!

6. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    @ludora,
    er zijn al 2dames die er baat bij hebben gehad, zou het jou ook helpen??
    wel vervelend dat je nog hoofdpijn hebt :(

7. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Ilonka, rare gang van zaken. Maar gelukkig wel een datum. Ik beval sowieso in t ziekenhuis en heb t standaard vluchtkoffer lijstje aangehouden, maar qua kleding dubbel, voor t geval ik moet blijven, ook voor de uk.

Met een ks moet je neem ik aan nuchter zijn maar met een inleiding niet. En volgens mij is t ook slim om eten mee te nemen. Bel anders morgen nog even..

Miffy, je mag zeker trots zijn op je tiet!!! :D

8. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    @Heitje: Van harte met jullie dochter! Mooie naam!

@Ilonka: Mij werd geadviseerd om gewoon thuis nog te ontbijten (moet ook om half 7 bellen, en dan om 7 uur melden)
    Verder neem ik gewoon bevallingstas enz mee en eterij voor mijn man. En dextro evt. voor mezelf (en heb een fles water met sportdop)

Hier: Begin het toch verrekte spannend te vinden hoor. Vanavond verjaardag zusje gehad, gek om niks te zeggen haha.
    Hoop dat ik morgen rustiger ben dan dat ik nu ben....
    Ik denk dat slaap tegen gaat vallen vannacht, maar we zien wel....
    Helaas kan mijn man geen broodje filet americain bij bakkerij Bart halen volgende dag, want dan is het hemelvaart:p
    Ach, er kan nog wel een dagje wachten bij dan...

Trusten iedereen!

9. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    @ child succes morgen !!!

Ik ga morgen gewoon nog ff de vk mailen die reageren toch altijd wel snel terug :D

Ja drinken met zo'n sportdop is wel handig ja kreeg vandaag glaasje met een rietje maar dat werkt niet echt als je aan al die draden hangt en dat dus met 1 hand moet gaan doen....

zo nu ga ik echt slapen !

tot morgen

10. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Hè meiden,

Ook ik lees alles mee wanneer ik de kleine aan het voeden ben maar op tel beantwoorden is niet handig..
    Kraamverzorgster was vandaag voor t laatst, jammer was een super week ze heeft me echt verwend en was erg goed voor de kleine jongen.
    Ga haar nog missen en dat terwijl ik er van te voren echt tegen op zag!
    Sem doet het overdag goed, snachts alleen maar spoken dus zijn beide dood op. Hopelijk wil hij vannacht wel slapen tussen de voedingen..

Las over eten bij inleiding. Ik had alleen maar erge dorst! M'n man heeft om 12u wel een boterham met kaas bij me naar binnen gepropt maar had totaal geen eetlust! Later mocht ik niks meer omdat er sprake was van keizersnede omdat ontsluiting niet vorderde.
    Wel heb k 3 pakjes dextro op en liters drinken.

Heitje gefeliciteerd met jullie meisje! Mooie naam!

Child veel succes morgen! Je kunt het!

11. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Daar mag je zeker trots op zijn! Ik had er nog veel meer in zitten, maar er moest er nu weer 1 drinken ;)

12. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Child heel veel succes
    ludora hele ananas? Vraagje, ipv dat rondje eruit te halen eet is dat op? Ik bedoel in blik is het rondje eruit ! Maar jij eet dat op bij een verse ananas? Is dat niet hard en taai?
    Reaageer trouwens met phone!

Euhm verder Oja hahahahhahahaha miffy dat antwoord van jou, geweldig dat het uit 1borst komt en dat het goed gaat :)

Verder welterusten, heb me voorgenomen elke avond eerder naar bed te.gaan des te eerder is heg weer volgende dag.

13. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Child ik zou ook helemaal strak staan van de adrenaline!! Lijkt me ook héél raaar om niets te zeggen. Maar aan de andere kant wel raar om te zeggen, ja jongens morgen ga ik bevallen.... Maar ik zou t ook niet zeggen! Ik hoop dat je wat kunt rusten vanacht!! Succes morgen vroeg, je kan t!!

Pat t gaat idd om t hart, maar das echt niet lekker, dus ik heb t niet allemaal op gegeten hoor! Maar ik hou echt van ananas, dus ik had dat ding in een kwartier op! :p

14. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Dan ga ik het morgen ook maar halen samen met aardbeien en dan pureren :)dan proef je het hart niet zo;) het is een aangename combi bij elkaar, slagroom bij mmmmmmmmm.

15. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Child, toi, toi, toi!
    Ik zie je hieronder nog staan meissie, ga maar lekker in je bedje liggen, beetje rusten en wie weet nog wat slapen.... :)

Wel nog even bijgelezen, maar geen puf om nog veel te tikken. Heb op de bank weer een deel enveloppen zitten schrijven. Tevreden met mezelf, nu naar bed!

Welterusten!

16. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Child, ontzettend veel succes vandaag! Als je tussentijds een update wilt sturen ben ik bereikbaar hoor!

Hier alles oke, heb amper tijd om achter de computer te duiken met 2 kleintjes, en je wordt echt geleefd in de kraamweek. Wel ontzettend genieten! BV loopt ook goed, alleen heb ik nu rechts een wondje op de tepel zitten (auw..), dus nu eventjes kolven om het de kans te geven te herstellen.
    Ben ondertussen weer klaar, dus ga gauw mn meisje voeden.

Oja, Heitje, nog gefeliciteerd!!!! De datum heb je goed voor jezelf gehouden ;) Genieten nu!

17. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Heitje gefeliciteerd! Ik had al een vermoeden. Child zet m op vandaag je kan het!

18. AlmaH

AlmaH Actief lid

12 sep 2011
    361
    0
    0
    Gelderland
    Child heel veel succes vandaag!

Heitje gefeliciteerd met jullie dochter!

19. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Child: heel veel succes vandaag! Hopelijk heb je snel je kline in je armen!!

20. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    Child, heel veel succes vandaag! Ik hoop dat het een beetje vlot op gang komt, je hebt nu wel lang genoeg gewacht.

Deel Deze Pagina