Mei mama's deel V!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door nijntje81, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Sami...
    Spijtig dat de bevalling niet goed is gegaan, maar gelukkig dat jullie het nu allemaal goed maken... Rust nu maar lekker uit en geniet van je kleine mannetje

2. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Van harte Elies! Fijn dat Sami er is!

3. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ elies, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Sami.

@ bloem ga gelijk in de club kijken. ben benieuwd!!!

4. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Elies, gefelicteerd met Sami!

Yupgup, ik geef ook 1 borst per keer en ik geef hem als hij binnen 3 uur nog een keer komt weer dezelfde om te zorgen dat hij genoeg vette melk binnenkrijgt en weinig krampjes heeft.

Kolf, aanschafprijs is veel, maar kijk eens goed naar je plannen. Ik heb bij Danique gekolft tot ze 11 maanden was, bij Finn tot hij 8 maanden was en nu bij Mika gebruik ik hem weer. Kunstvoeding is veel duurder dan een kolf dus in mijn geval, alleen moest ik nu het hele bedrag in 1 keer ophoesten (en dat is echt vele vele vele malen minder dan kunstvoeding).
    Tweedehands zijn maar weinig kolven geschikt om over te nemen, alleen die met een gesloten systeem, de medela pump in style en de ameda lactaline zijn daar voorbeelden van (al heb ik de mijne nieuw gekocht) De medela swing is geen geschikte kolf om over te nemen aangezien deze een open systeem heeft, hierdoor kan er melk in de motor komen en dat krijgt je kindje dan ook binnen (van een andere moeder dus). Ook kan er spruw in zitten en geloof mij, dat wil je echt niet krijgen (ik heb het bij alledrie gehad :S)

5. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    Elies, gefeliciteerd met jullie zoon!!

6. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Zo, kom me ook weer ff melden!

@ Elies: heftige bevalling, gefeliciteerd met jullie zoon!! Nu opknappen en genieten!

@ Klusser: hier ook fotoboeken laten drukken via Hema, behoorlijk tevreden over, vooral gebruiksgemak.

Nog niks van Child?

Ik heb vandaag een dut dag gehad. Lekker in bed gebleven. Om 16u eruit. Samen met de hond naar het losloopveld gegaan. Toen AH voor kant en klaar maaltijd. Gegeten en toen door naar me vader.
    En nee heb geen trampoline gesprongen hoor! Denk dat ik dan morgen niet meer kan lopen hahaa
    Hij is wel benieuwd wanneer de kleine komt. En me broertje is echt de dagen aan het tellen. Ze noemen hem dokter daar in huis. Hij houdt alles bij (10jaar) En als hij iets niet snapt ofzo dat zoekt hij het op op internet. Erg leuk!

Nu lekker in relaxoutfit op bed, en grote bak met aardbeien en suiker op!! Mmmmm!!!

Eens kijken of er nog wat op tv komt...

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @sam,
    ik zat net aan je te denken, je was zo stil vandaag hihihihi
    lekker zo een dutdag!!

8. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Elies gefeliciteerd mooie Naam sami!

Verder wel bijgelezen maar geef geen bv ( nog Geen kleine en kan wss niet ook)

Kan ook niet meepraten over ww!

Wel kan ik mee praten met de meiden met bib haha!!

Pff mijn hele buik is beursig alsof er hard in geslagen is heb nog steeds veel harde buiken maar niet regelmatig! Kleine man is geluklig druk aanwezig! Maar van mij mag het allemaal doorzetten pfff ben der klaar mee!!
    snap nu hoe jullie meiden met al langere klachten zich voelen!
    Helemaal als je er dan ook nog bi bij zou hebben pff respect voor jullie!!

Net 1 hondje gewassen vd week ook al 1 nog 2 te gaan maar Ik kan niet meer zolang bukken ervoor! Dus miss mijn vriend ff lief aankijken de plaids voor in de bench zijn ook al gewassen!!

Nu op de bank liggen krijg zo een lekkere kop thee van me mannetje!

Liefsss

9. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ MamaJolanda: lief van je mannetje :)

10. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    ik ga iedereen alvast welterusten wensen...

11. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ja, was niet mijn nacht vannacht, dus moest het ff inhalen.
    En na vanmiddag dus niet meer gereageerd :)
    Maar ben nog steeds aan het afwachten hoor :) hihi

12. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    klusser; albelli heeft ook mooie fotoartikelen!

13. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    @ elies gefeliciteerd geniet er van !

hier zijn we vanavond lekker grieks gaan halen en hebben daarna samen filmpje gekeken.

Ga nu lekker mn bedje in morgen om 6:15 opstaan lekker kopje koffie doen ziekenhuis bellen en hopen dat we mogen komen, dus hopelijk gaan er vannacht niet teveel dames bevallen zodat er plaats is voor ons.

Lekker ontbijten en douchen en dan op weg......

ben doodmoe nu misschien ook wel goed slaap ik msschien wel lekker door. Ik laat het gewoon allemaal op me af komen en we zien wel hoe het gaat lopen!

dames ik hou jullie op de hoogte :D

14. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Ilonka: succes morgen!! Lekker gaan slapen, zal je hard nodig hebben die rust!
    Lekker avondje heb je er nog van gemaakt, heerlijk!

Ik hoop me morgen goed te voelen, is braderie in het dorp.. wie weet ff rondje erover lopen..

15. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Ilonka veel succes morgen!!

Sam ja hij kan wel lief zijn haha lol!

Pff hebben de al mamas ook zon pijnlijke buik gehad voor de bevalling opkwam? Of niet

Liefss

16. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    wie had er toen ook alweer die link voor gratis luiers geplaats??
    was dat niet yupgup???
    ik moet toegeven dat ik er erg blij mee ben!!! die kruidvat luiers maat 1 zijn kleiner als de pampers en onze kleine meid past maar net in die kruidvat luiertjes en pampers zijn nog te groot

17. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    friesland
    ik had van te voren wel een pijnlijke buik, ook had ik het idee dat die niet meer volledig ontspande,
    maar ik liep al bijna 4dagen met (voor)weeën voordat onze uk eindelijk eruit was.....

18. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Vraag het me ook af, sinds 2 dagen echt flink spanning erop. Ben ik niet zo gewend, erg vervelend!!

19. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Bedankt voor de kolf apparaat tips meiden!!

Zere buik...jaaa hier ook!!

Elies gefeliciteeeerdddddd!! Pittige bevalling! Nu snel bijkomen en genieten!!

Child ben benieuwd hoe het met je gaat!!

Slaap lekker allemaaaal

20. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    Hier al dagen pijnlijke buik en veeeeeeel harde buiken. Op ctg netjes ook iedere 5 minuten een harde buik zichtbaar, maar alles nog potdicht. Dus vrees dat het niet veel zegt.

Morgen komt mams langs en die neemt eten mee. Mooi, heb niet meer de puf om te koken. Morgen weer heel rustig dagje, wil wel het huis aan kant hebben ( alweer ). Vriendlief is vrij en die neemt gelukkig bijna alles op zich, dus komt goed.

Over bv/ fv kan ik ook nog niet meepraten, maar dat duurt niet lang meer. Beeb is vandaag rustig, voel dr wel genoeg. Maar dacht dat ze gister probeerde uit te breken, zo druk dat ze was, dus ze zal wel flink moe zijn. Hihi, ik ook. Duik er ook zo in.

Ilonka, nogmaals succes morgen!!

Deel Deze Pagina