En she is back vind dit blijkbaar niet leuk dat ik rechts lig. Net vlos gebeld , morgenochtend terug bellen hoe het gaat. Tijd dat ze eruit floept nu.. Jeetje zeg.
Gelukkig Pat! Lekker slapen nu. @Elies, ik dacht vanmiddag al, tijdje niks van Elies gelezen! Maar je bent al bevallen! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Leuke naam! @Daydreamer, zoo dat is snel gegaan! Wat fijn dat het toch nog onverwachts snel op gang kwam. Van harte met jullie zoon en broertje, genieten nu!! Heb ook nog niks van Child gehoord. Hoop maar dat ze op dit moment heerlijk aan het genieten is van hun kindje. Ik moest van mn man verplicht een dutje doen op de bank om 20 uur, en werd pas om 00 uur weer wakker..Oeps, toch wat moeier dan ik dacht. Manlief heeft tussendoor nog een flesje gekolfde melk aan Aniek gegeven en haar helemaal verzorgd en de kamer helemaal opgeruimd, de schat! Ga gauw mn bedje in, trusten!
Pat gelukkig was ze er weer!!! Hier echt drama nacht heel veel buikpijn/steken/krampen. Zonder regelmaat. Daarnaast maagzuur, mijn God, ik heb 2 warme melk gedronken en ik denk wel 6 rennies op. Al met al nog geen 2 uur geslapen. Hopelijk haal ik dat vandaag ergens een beetje in...
lekker rustig gewest vanacht, mooi hoop dat iedereen lekker heeft geslapen ik in ieder geval wel, Ninthe liet voor het eerst 5uur tussen 2voedingen, dus ik schrok uiteindelijk wakker met de gedachte: leeft ze nog?? maaar ze lag gewoon heerlijk te pitten
Goeiemorgen nou vanmorgen gebeld en er was plaatst dus lig nu in t zh heb net de gel gekregen dus ben benieuwd of er iets gaat gebeuren en anders over 6 uur weer gel ondertussen wel barstende hoofdpijn en verhoging 38,3 dus ik word in de gaten gehouden ook mm pols was erg hoog. Nou verder met uk gaat t goed ik hou jullie op de hoogte.
En ik ben weer bezig dat kind.wakker te krijgen hege douche, linkerzijde liggen en rechterzijde liggen,porren pffffffft waardeloos.. moet zo toch de verloskundige bellen wat we hadden afgesproken. olonka Su ces vandaag, hopelijk zakt de verhoging
Spannend ilonka!! veel succes en hopelijk komt alles snel op gang!! @pat, wat vervelend dat ze weer zo rustig is schiet oook niet op zo..... ben benieuwd wat je vk er van zegt nu....
De verhoging is gezakt de hoofdpijn ook. Nu ff wachten tot de fff klaar is en dan mag ik wandelen gel doet nog niks dus het kan zomaar ook een paar dagen duren dat hoop ik dan weer niet maar goed wie weet wat de dag ons brengt. Uk is erg actief dus dat zijn ze nu in de gaten aan t houden
Mogen ze niet aktief zij. Tijdens.inleiding ilonka? Zulle. We ruilen die van mij houd zich weer eens koest? Fijn dat de verhoging en hoofdpijn afzakken. By the way reageer met phone dus rare woorden is excuses
@ Pat: vervelend kind zeg hihi Hopelijk gewoon lekker aan het dutten @ Ilonka: nogmaals succes! Hier ook waardeloze nacht! Veel last van me buik en rug. Veel moeten plassen ook. En nog steeds die rotte spanning op onderbuik... En begin nu ook steken te krijgen... Zit weer aan me ontbijtgranen en wou er daarna uit maar twijfel nog. Denk dat ik nog een uurtje blijf liggen. Als ik me straks goed voel ff over braderie.
Oeh klinkt wel een beetje spannend bin je sam kan ik me wel voorstellen dat het pijnlijk is. Hou je taai meis hoop dat het afzwakt. Ja vervelen kind hé, hoop niet dat ze zo na geboorte ook is.
@ Pat: vind er niks spannends aan, want geen harde buiken ofzo. Gewoon erg pijnlijk. Zou trouwens wel komisch zijn, vandaag was eerst mijn uitgerekende datum. Maar ovulatie was later dus paar dagen verzet... En ach kleine van jou is zich misschien aan het voorbereiden op...
Oef pat vervelend weer geen reactie! Ilonka succes!! Hier weer gewoon nog steeds mer baby in buik werd weer voor de gek gehouden gisteravond en vannacht heb haast niet geslapen ieder half uur wakker merk wel dat ik ook veel meer moet plassen en die druk op me onderbuik blijft ook aanhouden Harde buiken blijven ook nog steeds maar niks met regelmaat! Slapen kan ik nu niet meer!! ga maar kopje koffie drinken en me ontbijtje eten heb voor me mannetje ook koffie gezet maar die snurkt druk door! Liefsss
Verloskundige weer gebeld, moet zo naar haar praktijk komen, gaat dan ff met doppler luisteren en met echo kijken en evt een plan van aanpak maken. Zeg net tegen mijn vriend je wordt er zo moedeloos van, élke keer doet ze dit, eenma aan ctg blijkt alles harstikke goed te zijn voorheen was/ben ik nuchter eronder maar moet zeggen dat ik nu wel kan janken, weer hey hele riedeltje af. Voel me echt een zeikerd maar goed. Sorry als het zo overkomt hoor.
@pat, ik zou als ik jou was zometeen gewoon flink gaan aanstellen!! ff flink de hormonen laten gaan, misschien wilt ze je dan alsnog strippen of iets doen want nu is je zoontje er nog toch?? die onzekerheid is niks en die stress is ook niet goed voor jullie natuurlijk