@ MamaJolanda: ook al geen fijne nacht... Schiet niet op he...?! Je wordt er beetje gek van ondertussen. Je hoopt zo dat het doorzet! @ Pat: je moet toch niet voor niets bellen bij minder leven voelen? Dan ben je echt geen zeur hoor! En snap wel dat het vervelend is dat je dan weer alles moet laten checken. Beter 1x teveel dan 1x te weinig hoor. Misschien is er weer niks aan de hand en wordt je kindje gewoon rustiger (wat zo te lezen veel voorkomt) maar je wee het nooit hoor. Probeer een beetje te relaxen, scheelt ook veel
Effe meldingsplicht! Net controle gehad bij vk. Alles goed. Als ik bezorgd ben om weinig beweging moet ik even liggen en ontspannen en proberen uit te lokken. En anders even bellen zegt ze. Bloeddruk en doppler waren goed. Schatting 2900 gram. Jop is geboren met 38+5, dat ben ik morgen weer.... Toch spannend nu! Zeker omdat ik wat mini-steekjes richting uitgang voel en de druk op de blaas is toegenomen, ik moet nu veel vaker (bijna niets) plassen... Iedereen fijne hemelvaart en ilonka en pat succes! Nog niets van Child?
@ Klusser: weer goede controle dus! Die druk op onderbuik/blaas is dat normaal tegen het einde zegmaar? Had er nergens over gehoord of gelezen. Maar sinds 2 dagen blijf ik lopen. En zo te lezen MamaJolanda ook hahaaa
Bij mij is die druk onderin juist weer wat afgenomen. Nu al twee rustige nachten gehad, daarvoor n paar nachten waarin ik buikpijn had , steeds moest plassen en hoopte dat t zou komen. Maar nu geen enkel signaal meer... Baby is vanmorgen lekker actief. Dat is fijn want gisteren was ie vrij rustig.
Pat, je bent geen zeur!!! Je maakt je zorgen. Klaar. Gister zei mijn gyn ook nog eens, twijfel is altijd bellen!!!! Wbt plassen, ja heb ik ook, tis dat gister mijn urine getest is, maar anders zou ik een blaasontsteking vermoeden. Druppeltjes, en steeds aandrang... Idd niet zo lekker voor je nachtrust! Sam gewoon relaxen als je geen zin hebt hoor! Braderie is er volgend jaar ook! Klusser, heb je to do list wel af dan, als je morgen gaat bevallen Fijn dat de controle goed was. Ja jolanda, die nachten he.... Pfffff breekt zo op... Iedereen fijne dag.
Nee sam geen fijne nacht helaas maarja hoort erbij Ja vraag me ook af of dat tekenen van zijn of gewoon hoort erbij! Heb ook al dagen het gevoel als ik loop dat er iets van binnen gaat knappen of dat ik in me broek plas (gebeurt niet alles is droog) We zien wel weer! Ga hier zo maar uit bed hondjes zijn wakker willen naar buiten dus weer aankleden en dan ff langs sm op de koffie ze wilde hierheen komen maar ik wil de deur juist ff uit dus gaan daarheen! Liefsss
Ja juist! Als het erbij hoort is het fijn om te weten he. Ik heb hetzelfde gevoel trouwens dat er elk moment iets kan knappen. Komt door die spanning/druk denk ik. @ Ludora: heb wel zin om ff over braderie te gaan, ff eruit. Is vrijwel om de hoek maar denk dat we toch ff de fiets pakken en daar weg zetten... Wat voel je je dan oud en lui haha
Meiden die er helemaal klaar voor zijn: ik hoop dat het gauw gaat beginnen voor jullie en jullie ook gauw je ukkie in je armen hebben!!! Ben jullie iig zeker niet vergeten,denk aan jullie
hier even een rotochtend gehad, manlief was wandelen (moet trainen voor de nijmeegse4daagse) en ik kon steeds helemaal niks of de kat was aan het overgeven of ninthe werd hysterish, toen werd er ook nog gebeld door een incassobureau (maar was niet voor mij) en die waren nogal vervelend inmiddels zit ik nog steeds in pyjama en eet ik nu pas mijn ontbijtje, jeetje ik had zoooo een honger inmidels heb wel 4plakken brood gemaakt (normaal eet ik er maar 2 ofzo)
zoooo daar zijn we weer. Wat een lieve verloskundige was dat, en heel helder in haar uitleg. Hartslag was weer perfect, echo zag er prima uit, zagen kleine meid zelf oefenen met ademhaling, hartje klopte mooi en we zijn er dus achter dat ze nog niet helemaal vast ligt, ze is nog te bewegen met haar hoofd, en ze ligt met haar rug naar mijn buik, dus wat ik ook doe, ik zal haar niet voelen. De verloskundige heeft haar zo goed als beet gehad, en die voelde haar goed bewegen, alleen ik dus niet. Ze maakte zich geen zorgen, we mochten als we dat wilden naar het ziekenhuis voor ctg, maar dat vinden wij niet nodig,aangezien we nu hetzelfde hebben gehad als wat je in ziekenhuis krijgt. Wel vanmiddag terugbellen hoe het gaat en dat was het. Maar sjeeeeeeeee heb nu buikpijn jeetje, ze had de beeb echt helemaal vast haha en die voel je wel Van mij mag het zo dinsdag zijn, dan gaan ze me strippen, die afspraak was afgelopen dinsdag al gemaakt. Nu ga ik ff plat met mijn ogen dicht, ben helemaal op nu.
oo Miffy dat is inderdaad geen leuke ochtend, incasso bureau op hemelvaartdag ai ai, gelukkig voor een ander en niet voor jullie. Die gasten kunnen idd erg moeilijk zijn. Lekker rustig aan doen hoor vandaag
Miffy; wij hadden hier ook 2 pakken kv luiers maatje 0. Maar die zijn toch echt net te klein hihi... Kruidvat gebruikte ze voor fenne ook in het zh omdat ze rode billetjes heeft. Zijn dus echt goede luiers! mamajolanda; ik had nergens last van in mijn buik, maar ben dan ook ingeleid dus misschien is dat anders... Daydreamer; wauw dat is snel gegaan! Gefeliciteerd meid! Geniet ervan Daanbanaan; hoe is het met jou? Al bevallen?? Heitje; wij hebben dat ook, ongeloof. Dat dit van ons is en voor altijd bij ons zal blijven. WAUW!! miffy; aaaaah ik ben jaloers!! Hier was Fenne weer enorm aan het klooien... van h11-1u(voeding) en daarna weer ruim n uur... Na de voeding van 3u heb ik dr maar ingebakerd met handjes vast (is bij puckababy eink niet echt het geval) en toen heb ik haar wakker moeten maken voor de volgende voeding... (nadeel van 2, als er eentje wakker is willen we ze redelijk gelijk houden, want anders bestaat hele dag uit voeden) ilonka; spannend meid, hoop dat het snel wat doet, anders lig je daar maar zo te wachten... pffff pat; wat vervelend meid, laat de kleine maar snel komen! Ik voelde ze de dagen voor ik beviel ook niet zo veel hoor. Heb me er niet zo druk over gemaakt eerlijk gezegd... Hoop dat het nu ook weer oke is allemaal! En je bent zeker geen zeikerd hoor, klagen mag! Daar zijn we ook voor. "komt wel goed schatje!" Fijn dat alles oke was. Rustze! Miffy; wat leuk, gaat je man mee lopen? Dat is hier bij mij! Erg gezellig altijd! Knap hoor dat hij dat kan, ik zie het mezelf echt nog niet doen.... pfff! Zul je net zien dat dan alles ff tegelijk komt he! Zorg ook goed voor jezelf he!
nu je het zegt, het is natuurlijk hemelvaart wat vaag, je zou toch denken dat ze dan niet bellen.....
die kv luiers zijn hier nog niet te klein, dan zijn jou meiden dus toch al wat groter als mijne hier kunnen ze net, we zitten net op de grens van prematuur luiertjes en matje 1 zeg maar wat vervelend dat fenne zo heeft liggen spoken, was fenne ook de baby die in de buik drukker was?? of juist andersom? en ja, hij gaat meedoen, vorig jaar is die na de eerste dag afgevallen door verkeerd tempo lopen enz en toen kreeg die pijn aan ze rug dus hij is nu druk aan het trainen om hem dit jaar uit te kunnen lopen zondag ochtend gaan ninthe en ik een stukje meelopen, daarna gaan wij weer terug en loopt hij verder
@ Pat: wat fijn dat je nu gerust gesteld bent maar dus ook de oorzaak weet van het niet voelen! Ik ga er vandoor, braderie!
Volgens mij heeft de vlos iets in werking gezet heb in een uur tijd al 9harde buiken.gehad en.ze gaan in onderbuik meer pijn doen, en net op wc zat er viezige bruinige drab op wcpapier. Zou het vandaag gaan gebeuren of ben.ik nu oom gezegend met voorweeën?
Fenne was in mijn buik de rustigste... Maar nu is het een hittepetitje zeg! KRIJSEN bij honger en ingebakerd omdat ze zo rond zwaait met de armen. Ninthe huilt soms even bij honger maar pakt haar handjes om te sabbelen als ze honger heeft. Ook Ninthe is wel zwaaierig met de armen maar kan er wel door in slaap komen.
Daydreamer en Elies, gefeliciteerd met jullie zoontjes! @Iedereen met een rotnacht: ik sluit me aan! Ik kan wel zeggen dat het voorbij is als je eenmaal bevallen bent maarre.. nee da's niet zo K. kwam om 6 uur klaarwakker de kamer binnenlopen: mama, K. klaar slapen! Ach, het is lekker weer dus zo erg vind ik het niet, zo heb ik nog eens wat aan mn dag! BB: A. krijgt nu 90+3 +10 cc extra water vanwege harde ontlasting. Totaal is dat iets van 110 cc voeding ofzo? Ik zet geen wekker maar wacht gewoon af tot ie komt. Overdag is dat om de 3 uur, 's nachts soms na 3 uur en soms na 4 of 5 uur. Hij weeg nu denk ik rond de 4 kilo.