Mei mama's deel V!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door nijntje81, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jaaa ik had het ook wel verwacht eigenlijk...zeker vanaf 38 weken dat ze een beetje zouden bijhouden hoe de stand van zaken is...
    Ben ook best benieuwd. Bij mn inwendige echo laatst was het nog potdicht.

2. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    *like* :) :cool:

@Priscilla: Ontsluiting wordt idd alleen naar gekeken als daar reden voor is of als je het zelf graag wilt omdat je bijv het idee hebt dat je al ontsluiting hebt.

3. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    wanneer moet je weer?? kun je er niet gewoon naar vragen of ze er naar willen kijken.. ik denk dat ik er morgen we lnaar vraag.. niet dat het veel zegt natuurlijk.. maar heb soms zo'n pijnlijke onderbuik en pijnlijke rugweeen daarbij moet vriendlief voor paar dagen naar duitsland voor t werk..

4. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    oooow okeej.. :) weer wat geleerd haha

5. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Kweet niet of ik er naar zou vragen...1cm ontsluiting of geen ontsluiting zegt alsnog niks. Misschien voor je eigen gevoel wel, maar in theorie niet toch?
    Dan wacht ik wel lekker met die inwendige onderzoeken :p

6. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Ik denk er precies hetzelfde over als Skaya:) Je kunt wekenlang rondlopen met 1 cm ontsluiting en van mij mogen ze die inwendige onderzoeken ook nog eventjes weglaten, die krijg ik nog genoeg en dat vind ik echt niet prettig!

Maar vragen kan altijd hoor! Als je denkt dat er al wat gaande is (wat heel goed kan natuurlijk) dan is het natuurlijk zo even bekeken, dan weet je het meteen!

Voor wat betreft de rugpijn: misschien een warme kruik gebruiken? Heb ik gisteravond ook gedaan en dat werkte wel ontspannend. Het liefst zet ik de warme douche erop maar ja om nou iedere dag 2 keer een half uur onder de douche te staan vind ik ook weer wat overdreven... daarom heb ik gister maar een kruik warm gemaakt.

7. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ik heb alleen die 2 metalen babykruiken...daar kan ik geen houding mee bedenken om die lekker in mn rug te krijgen...;)
    Doe het nu maar met een pittenzak.

8. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Nee dat lijkt me ook niet lekker nee :) Ik heb zo'n rubberen kruik, die ik dan in een hydrofiel wikkel want anders vind ik het ook niet prettig op mn huid.
    Pittenzak is ook een goed idee!

9. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Zo, weer ff niet gekeken en tadaa hele waslijst!

Sorry, ik reageer niet op alles en iedereen, puur omdat ik veel alweer kwijt ben...

@ MamaJolanda: vreselijk spel!! Gelukkig zit hij er niet meer zo vaak op als voorheen, omdat ik duidelijk heb gemaakt dit niet zo te trekken.
    Nu vraagt hij ook echt of het wel mag enzo.. Gisteren gedaan, vanavond weer, ze moeten iets afmaken ofzo.
    Nja, prima, heb toch mijn dag niet. Verdwijn straks naar boven, of naar bed, of ff in bad ofzo.. bah!
    Maar erger me soms dood! Dan bestaat er niks meer op de wereld dan dat spel!

Weet ff niet meer wie het zei, over zwager aanspreken..
    Maar lijkt me geen optie... Hij is dan wel 20, maar erg klein gehouden door moeders.. Daarom komt hij met een hoop dingen ook weg. Moeder is zelf depressief geweest en spiegelt nu een beetje..
    Vandaag met mijn andere zwager gesmst *foei* Die woont ook nog in huis en ergert zich dood aan de situatie.. Dus kon ff mijn hart luchten en hij ook. Laat het me man maar niet horen haha!

Heb het wel daarstraks met mijn man besproken. Dat hij wat vaker nee moet zeggen, want anders blijft hij zo hangen. Als er maar leuke dingen te doen zijn.. Hij snapte me wel, en snap van hem ook dat dat moeilijk is. Maargoed, ik ben er vanaf.
    Al is de ergernis er nog zeker wel!

Omdat ik sarcastisch smsje had gestuurd over schilderwerk, was de muur wel mooi klaar toen ik beneden kwam. Moet nog wel een 2e laag op.. *jahoor Flexa, in 1x dekkend.. NOT!!*

Babyplanet gebelt vanmiddag, of onze kinderwagen ondertussen al binnen was. En ja!! Dus gelijk vandaag opgehaald, vonden ze geloof ik wat minder, aangezien hun hem voor je in elkaar zetten hihi
    Gelijk Babyfoon gehaald, en zag een leuke badjas en nog wat hydrofieldoeken gehaald.
    Mijn lijstje is leeg!!! Whoehoeeejjj!!

Nadat we zwager thuis hebben afgezet zijn we nog ff naar de Karwei geweest. Nieuwe lamp voor in de bijkeuken (welke nu wordt geschilderd) En extra pot verf. Als het in 1x had gedekt hadden we die dus niet nodig gehad he.. Balen weer!
    Als de bijkeuken klaar is, gaan we door naar de gang (2 of 3 kleuren) En dan de huiskamer (zelfde trant kleuren). En als we nog tijd hebben de keuken (kleur nog onbekend). Kleur in huis! Zo fijn!! Totaal andere stijl erbij :)

Mijn man is nu douchen, want ja straks weer raiden..
    Ik ga zo lekker een kop thee zetten en plof even op de bank..
    Moest vanmiddag ook nog met de hond naar de DA, heeft het toch voor elkaar gekregen een hechting eruit te trekken (ondanks shirt!!) Dus weer hoop gedoe en geregel.. Ben op!

Dan straks lekker ff douchen of in bad..

Ik probeer verder mee te lezen, maar ben vandaag zo moe dat ik niet veel reageer op anderen.. sorry sorry! Komt wel weer!

En nu ga ik even in de club kijken...

Wow lang verhaal.. sorry!!!

10. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Skaya & Daro: bij de Action heb je ook van die lekker zakken, zitten ook mini pitjes in, weet niet precies wat, maar zit ook een geur aan, lavendel geloof ik. Zijn langwerpig, en ideaal voor je rug! Hup in de magnetron en gaan! In verschillende kleuren verkrijgbaar, gewoon stof, beetje fleeceachtig...

11. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    M'n zus heeft de politie gebeld en aangifte gedaan , maar ze konden er niet veel aan doen.
    School heeft de jongen apart genomen, maar ze blijven bij elkaar in de klas zitten. Directrice zag nu geen noodzaak om die jongen van school te halen.
    Heel apart en gewoon schandalig. Ik las over de amd?? toch?? Dat is een bepaalde instantie ofzo??? Zal m'n zus er ook over inlichten, want ik vind het gewoon echt schandalig dat school er niks aan doet.

Las ook over goed nieuws in de club??? ga gelijk even kijken.

12. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Amk is advies meldpunt kindermishandeling, je kan hier anoniem een melding doen! Niet alleen mishandeling maar ook verwaarlozing etc, een jongen van 8 die zelf met een mes in openbaar loopt en staat te dreigen en ouders zijn ook zo is dat in mijn ogen zware verwaarlozing! Je zus kan volgens mij ook eisen dat haar zoon of die raddraaier uit de klas geplaatst wordt zo in andere klas! Je kind moet zich veilig voelen eb deze gebeurtenis heeft op zulke jonge kinderen een flinke impact. Desnoods schoolinspectie bellen?

13. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Sam ik begrijp je helemaal
    Mbt tot wow en raiden en alles! Gelukkig vraagt je vent t nu Netjes die van mij mag er gewoon helemaal niet meer op!! Want het was toen de tijd zo erg dat ik bij hem was voor hem maar ik alleen evetueel in bed gezellig kreeg en daarna dook meneer daar weer achter en toen heb ik hem de keuze gesteld of ik of dat spel nou toen koos hij toch maar voor mij gelukkig!! Maar begrijp je frustraties als je t wil bespreken dan mag je ook pben!

Liefsss

14. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Weer effe een fotootje van de muur :)

15. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    @Miekr, ze kan natuurlijk altijd eerst info inwinnen bij amk;) voordat ze stappen onderneemt hè! Ik hoop voor je neefje dat hij hier niet al te veel schade van ondervind. Moet er echt niet aan denken zeg.

@hier al ruim een minuut of 25 last van menstruateachtige steekjes?? Ga zo lekker onder de douche staan en buik masseren met mijn bovenbenen terwijl ik zit:)

16. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Wow nijn dat is mooi gedaan:)

17. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Gaaf Nijntje, goed bezig!!

18. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Mooi nijntje!!

Ik ga afsluiten, fijne avond en tot morgen!

19. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    mooie schildering !

nou stonden we vanmorgen bij de vk hoef ik morgen pas. Hoezo zwangerschapsdementie...

Verder meegelezen maar geen energie ik duik mn bedje in heb hoofdpijn en pijn in mn onderrug en sinds gister pijn in mn bovenbeen als ik op mn hurken wil zitten doet dit zo'n pijn plek net boven de knie maar dan aan de zijkant heel gek en niet fijn hopelijk gaat dit snel weg

tot morgen

20. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ MamaJolanda: thnx, lief van je! Het is gewoon zo frustrerend dat spel. En zelf hebben ze het niet door he. Zijn broertje is wat dat betreft erger hoor, alsof hij ervoor leeft. Mijn man zei ooit eens: ik ga raiden, of wil je wat gaan doen. Nou toen barstte de bom, het hoort andersom te zijn! Hij mag van mij best gamen, maar tot op zekere hoogte. Ik ben er ook nog! En met mij nog beesten die aandacht vragen. Er komt binnenkort een nieuwe versie uit van een of ander spel. Zegt ie: ja gaaf, bla bla bla. En ik: uhh.. volgens mij heb je dan andere bezigheden. Hij: hoezo? Ja, dat valt ook niet goed hier haha Was hij even vergeten dat er een kleine op komst is..
    Het was altijd ma,wo,vr,zo En als ik pech had ook nog za.. Di en do gaf hij cursus, dus waar was ik in dat plaatje? Nu is het zo dat ik me laatste tijd niet tof voel, beetje geirriteerd enzo. Kan hij me ook beter met rust laten, dus ga maar gamen. Maar soms wordt de irritatie daar alleen maar erger van. Dan kan je 10x iets vragen en is hij het 2 tellen later al vergeten..
    Snap goed dat dit je relatie kan kosten in ieder geval! Kan er uren over klagen haha Is weer eens wat anders dan lichamelijke klachten he?!!

@ Nijntje: wow het schiet al op zeg! En zit je dan op je knieen ofzo? Moet er niet aan denken.. (auww!!)

@ Daro: Fijne avond en weltrusten alvast!

@ Ilonka: oww das ook vervelend, sta je daar voor niets! Heb het tijdje terug bij therapie gehad.. hihi werd gelukkig wel geholpen, ze had net een gaatje.. stom stom!
    Ga lekker je bed in, beetje oververmoeid misschien?

@ Pat: succes onder de douche.. wie weet he :p

Ik ben lekker gaan douchen, nadat ik een fruitsalade op heb (2 mandarijnen, 1 banaan en 1 peer) dus heb me vitamines ook weer binnen.
    Werd vanmiddag ff niet lekker, toen snel boterhammen met pindakaas en appelstroop op. Maar was rond 3u, dus vanavond geen honger.. Maar nu des te meer hahaa
    Wat gaan we nu weer eens eten... :p:)
    Nu lekker in huispak beneden, en ga lekker TLC opzetten en proberen me lichaam te ontspannen! Net wat rek en strek oefeningen gedaan, wat niet prettig is met zon buik! Maar hoop geknak in mijn rug gehoord, maar voelt wel veel beter!

Fijne avond! Ik lees straks weer!

Deel Deze Pagina