Mag ik trouwens even zeggen dat ik onze babynamen ook leuk vind!! ik vind alle namen op de lijst eigenlijk wel leuk ben ook erg benieuwd naar de rest van de babynamen
Pat, gefeliciteerd! En probeer nu je rust te pakken want zo'n snelle bevalling daar moet je wel even van bijkomen lijkt me. Lichamelijk en geestelijk.
Gelukkig ben ik dus niet de enige. Ik huil ook om niks ene dag wat meer als de andere dag. Stomme hormonen hè... Nu ik jou berichtje lees komen zelfs de tranen alweer, slaat nergens op... Vond het heerlijk om even buiten te zijn, maar idd heel klein stukje kan niet wachten tot ik weer heerlijk aan de wandel kan en straks weer gaan hardlopen..
Child van harte gefeliciteerd!! Was je voorgevoel nou een meisje? Lekker genieten van jullie mannetje hè! Hopelijk morgen naar huis
Ja, ja, ja, ik heb hem hoor! Child: van harte met jullie zoon! Noah, mooie naam. En inderdaad een flinke, maar niet groter dan verwacht toch? Hoe heb je t allemaal ervaren achteraf? Ga eerst maar effe bijkomen en zwijmelen, wij komen later wel weer... Draagmoeder gezocht: vond het weer indrukwekkend...
Pris: als een kindje tevreden is een het normale aantal uren slaapt voordat het weer komt en voldoende plast, hoef je niet bezorgd te zijn hoor. En als t je echt niet lekker zit, kan je bij ons cb tijdens de inloop altijd even komen wegen zonder afspraak.
Het onderwerp draagmoeder blijft voor mij altijd interessant... Ik zei net tegen mijn man dat ik nog steeds draagmoeder zou willen zijn als iemand mij zou vragen... Hij moet dan uiteraard mee instemmen... Paar jaar geleden mocht ik het niet van mijn arts omdat ik zelf nog geen kinderen had, dan zou het nu wel mogen...
Child, heb helemaal over je bericht heengelezen. Gefeliciteerd!! Fijn als je morgen weer naar huis mag denk ik?
Child van harte geniet!!! Miffy vind ik ook met de namen!! Nu mijne nog haha Hier nog steeds voorweeen en harde buiken net verse ananas op helemaal alleen wie weet haha!! Agh hb me baby halsbandparkiet nog om te verwennen en me hondjes en vent natuurlijk haha!! Draagmoeder programma die van de tweeling vond ik heftig vorige week zou t ook wel willen doen voor iemand alleen vriend vind t t een moeilijk onderwerp Liefsss
Heb nog geen 1x dat programma gezien, draagmoeder gezocht. Vergeet ook vaak dat het komt enzo.. @ Klusser: sorry, heb erg om je gelachen. Maar was niet verkeerd bedoeld hoor hihi @ Child: gefeliciteerd met jullie zoon! Lekker genieten!! Uh.. ben de rest alweer kwijt sorry... Had weer honger aanval, roerei met boterham gegeten.. Ondertussen is het een ramp om op te staan, te draaien of uberhaupt bewegen.. Pff waar moet dat heen?!! Kleine is weer lekker aanwezig. Ga zo eens proberen wat te gaan slapen. Man is lekker morgen ook vrij. Moeten nog een kadootje halen voor mijn oom, en nog ff naar de Blokker enzo. En wil beetje het huis verder opruimen. Kunnen we lekker samen aan de slag. En dan natuurlijk weekend. Frummel heeft geboorteverbod op de 19e en 25e.. Me oom is zaterdag jarig, en me broertje de 25e.. Bah, zou ik toch niet willen hoor!
Draagmoeder gezocht...... ik vergeet het steeds te kijken, en manlief vind het ook niks om te kijken moet eens kijken bij programma gemist, begreep dat dat kon manlief vroeg mij er laatst wel naar, of ik niet draagmoeder zou willen zijn (omdat hier alles zo goed ging enz) voor vrienden van ons waarbij het zwanger worden niet lukt en onderzoeken zeggen dat er niks mis is maaaar weet niet of ik dat zou kunnen, vind het een raar idee om zwanger te zijn voor/van een ander zeg maar