Meiden die zijn bevallen, van harte!!! Meiden die aan het bevallen zijn, succes!! Meiden die aan het wachten zijn, ik wacht met jullie mee!! Wat een heerlijke foto's. Gelukkig kunnen we aftellen al duurt het dan nog altijd lang hahaha. Tsja 29e uitgerekend dus kan nog wel ff duren.... Kop op! En we gaan proberen allemaal in mei te bevallen i
Even snel tijdens de voeding... Nijntje81, 2 mei, Fabiënne (3620 gram) geboren op 10/5 met 41+1 Cullen, 3 mei, Aiden, (4230 gram) geboren op 23/4 met 38+4 Trotsemams, 5 mei, Jongen, (5685 gram) geboren op 27/4 met 38+6 Forever, 5 mei, Kimberley, (2820 gram) geboren op 17/4 met 37+3 Dribbel32, 6 mei, Mika, (2900 gram) geboren op 16/4 met 37+1 Viev: 6 mei, Sara, (3250 gram) geboren op 2/5 met 39+3 Child: 6 mei, Noah (4365 gram) geboren op 16/5 met 41+3 Elmo83: 6 mei, jongen, (4100 gram) geboren op 7/5 met 40+1 Yupgup, 8 mei, Thomas, (4040 gram) geboren op 6/5 met 39+5 Miffy, 8 mei, Ninthe Hayley, (2880 gram) geboren op 6/5 met 39+5 miekr, 8 mei, Mayson, (4245 gram) geboren op 4/5 met 39+3 pearl29, 8mei, Juliëtte, (3340 gram) geboren op 3/5 met 39+2 Daydreamer, 8 mei, Roan (4380 gram) geboren op 15/5 met 40 Ilonka85, 9 mei, Tinie84 9 mei, Dani (3300 gram) geboren op 10/5 met 40+1 Veldmuisje, 10 mei, H.erwin (2980 gram) geboren op 12/5 met 40+2 Essieee, 11 mei, Sem Luca Jan, (3590 gram) geboren op 8/5 met 39+2 Minkie86, 11 mei, Aniek, (3620 gram) geboren op 11/5 met 40 Daanbanaan1982, 12 mei, Daro, 12 mei, jongen, (3885 gram) geboren op 4/5 met 38+6 Marja78, 12 mei, Femke (3505 gram) geboren op 12/5 met 40 Sefanja, 12 mei, Neva, (2525 gram) geboren op 14/4 met 35+4 Jazzlyn, 13 mei, jongen, (2120 gram) geboren op ... met 33+? Queenmeisje, 13 mei, Nick, ( . gram) geboren op 3/5 met 38+4 Ladytijger, 14 mei, Gwen (3620 gram) geboren op 14/5 met 40 AlmaH, 14 mei, Manique, (2914 gram) Geboren op 30/4 met 38 Magdalena6, 14 mei, Milan (3540 gram) geboren op 9/5 met 39+2 Skaya, 16 mei, Kassie, 19 mei, Quin, ( . gram) geboren op 7/5 met 38+2 Miranke, 17 mei, Meike, (2450 gram) geboren op 6-5 met 38+3 Nyncke, 17 mei, Yaro, (3654 gram) geboren op 23/4 met 36+4 Ludora, 19 mei, 77wonder2, 18 mei, Fabienne, (3070 gram) geboren op 30/4 met 37+3 Pat78: 19mei, Kaylee (3550 gram) geboren op 17/5 met 39+5 Priscilla4, 20 mei, Milan, (3530 gram) geboren op 12/5 met 38+6 Vmb1981, 20 mei, Draak: 20 mei, Jongen, (750 gram) geboren op 23/02 met 27+? Heitjekarweitje, 21 mei, Dewi, (3190 gram) geboren op 15/5 met 39+1 An1985: 21 mei, Jongen, (3450 gram) geboren op 7/5 met 38 Sam4Hope, 23 mei, bezigbijtje, 23mei, Ninthe en Fenne, (2730&2730 gram) geboren op 2/5 met 37 Marlinde81, 23 mei, Elies25, 25 mei, Sami ( . gram) geboren op 17/5 met 38+5 Olaa, 26 mei, Bloem18, 27 mei, Elin, (2850 gram) geboren op 3/5 met 36+4 Kayde, 27 mei, mamajolanda, 27 mei , klusser1980, 27 mei, Tijgetje, 29 mei, Doetie, 29 mei, Kanshebber, 29 mei, 85Eva, 31 mei, 17 Meisjes 21 Jongens Meiden, als je een wijziging door wilt geven of geen naam genoemd wil hebben, stuur dan een PBtje!
Oef of dan wordt je net wakker gemaakt... Hahaaa Gauw eruit en ff naar de mediamarkt en verder zien we wel weer! Afgesproken om morgen samen huis op te ruimen. Maar misschien vanmiddag al beginnen... Wat een rust hier....!
Zag weer mooie foto's voorbij komen, *vind ik leuk*. Hier weer terug. Oke, heb ff boodschappen gedaan en collega's gedag gezegd. Is voor het laatst met dikke buik. Bloeddruk was nog steeds te hoog, maar geen eiwitten in de urine. Heb nu medicijnen gekregen, zodat ik nog veilig het weekend door kom. Maandag om 8.00 melden voor inleiden. Of madam moet besluiten om van het weekend spontaan te komen, maar zie het niet gebeuren. Nu de rest van het weekend absolute rust en genieten van het laatste weekend echt samen. Hoop dat het voor Ilonka nu wel opschiet. @nachtrust, hier heerlijk geslapen, voor de verandering. (manlief lag daarentegen te woelen en draaien ) @babypraat, kan er nog niet over mee praten. Dames, geniet van het mooie weer! Hebben we lang genoeg op moeten wachten.
Voor À maakt het misschien nog geeneens zoveel uit, maar overschat je jezelf niet een beetje? Veel lopen hoor, in blijdorp... Ik denk dat het leuker is als je straks je conditie weer op peil hebt. Je kan natuurlijk wel iets anders leuks bedenken voor morgen, waarbij je minder hoeft te lopen. Grote speeltuin voor k en pappa met terras erbij voor à en mamma?
Lekker sam!!! Je zal t nodig hebben!! Vmb, wel fijn dat je thuis bent!! Ik verwacht hier ook maar niets, aan de andere kant kan t zomaar over 1 minuut beginnen.... Op naar maandag dus! Ik ben even kwijt waarom je dan al ingeleid wordt. Dan ben je toch pas net 40 weken?
Hoi meiden, Hier ook weer eens een berichtje van mij. Ik lees wel veel mee maar heb niet zoveel te vertellen eigenlijk. Vind het tijd worden dat die kleine meid zich gaat aankondigen haha. Morgen is mijn man jarig, zou een leuk kado zijn. Ik wil iedereen die i middels is bevallen feliciteren! Verder zag ik leuke foto's voorbij komen
Zo, wat een extreme rust vandaag! Vmb: fijn dat je geen eiwitten had. Nog een weekend relaxen en dan maandag los met het nieu leven! Sam: meen je nu echt dat je pas 's middags wakker werd?!?! Wow! Dat ben ik echt verleerd hoor.... Pat en nijn: mooie meisjes!!! Ilonka: succes vandaag! Child: hoe reageerde je familie? Hebben ze er nog iets van gezegd dat je op de verjaardag niet zei dat je de dag erna startte met inleiden? Verder weet ik het effe niet. Vandaag mammadag. Net nog boterham met geprakte aardbei en veel suiker op. Ga nu even rust pakken, nu Jop slaapt... Later!
O ja, beetje vage dag... Jop werd geboren met 38+5, dat zou vandaag zijn. Of eigenlijk afgelopen nacht. Maar t voelt hier allemaal nog erg rustig... Welterusten!
hier net weer even naar de winkels gewandeld en boodschapjes gedaan ik vind dat zo leuk met de kinderwagen trots rondlopen meteen even me de draagdoek geoefend nu ze zo lekker lag te slapen, das nog best lastig hihihihi
dat lijkt me ook een rare dag inderdaad, maar elke zwangerschap is anders, kan nog wel 3weken duren Weltrusten
@ pat en nijntje wat een mooie foto's. hier ook gesloopt. Eerst Owen alles onder gespuugd gisteravond. had ik hem een slokje water gegeven poept hij z'n hele luier onder, dus kon hem weer verschonen. daarna naar bed, was Owen eerst een tijdje aan het huilen. Daarna begon mayson en die besloot om de hele nacht niet meer te slapen. Om niet het hele huis wakker te laten zijn heb ik hem bij me genomen en bijna de hele nacht wakker gebleven. (had zo'n 1,5 uur geslapen) Wordt ik om 08:30 wakker, Mayson toen ook net 1,5 uur slapen. zie ik dat de gangdeur openstaat, en Devin niet meer in bed lag. Hij was ook niet beneden dus ik naar de voordeur. had hij die van slot gedraaid en ook het hekje buiten had hij van slot gehaald. Dus ik manlief geroepen. Die naar beneden rennen. Kwam Devin er net aan in z'n pyama. Hij was ijskoud. Stond ie daar buiten in z'n pyama met z'n laarsjes. Bleek dat hij al om 07:15 naar de buren was gegaan om ze te helpen in de tuin. Moest daarna toch stiekem wel even lachen hoor. heb hem eerst maar even opgewarmd. Was dus weer een leuk begin van de dag.
Ja je hebt misschien wel gelijk.. maar ik denk dat ik er zo van ga genieten dat dat wel goed komt Maar het is opgelost, A. blijft lekker bij mn moeder en we gaan een dagje quality time met K. hebben Heb er nu al zin in!
Fijne dag Daro!!! Is voor K denk ik ook wel super om zijn mama weer even alleen te hebben! Miekr, daar krijg je wel even een rolberoerte van!! Ondernemend mannetje van 4 jaar!! zeiden de buren dan niets?? Hopelijk kan je dadelijk nog even rusten, je man was toch vrij? Miffy ik kan me goed voorstellen dat je zo trots al een pauw achter je wagen loopt!! Lijkt me een heerlijke ervaring. Klusser, ja rare dag!! Maar ja je fotoboeken zijn dan ook nog niet klaar he Ik heb 2 dagen best wel gerommel gevoeld en nu vandaag, helemaal rustig weer. Ga er maar gewoon vanuit dat we woensdag moeten gaan bespreken wanneer we strippen of inleiden ed.
Wie er van stemmen houdt, ga je gang: http://www.zwangerschapspagina.nl/babynamen/358625-poll-zegt-publiek-meisjesnamen.html
Klopt! Goed van jou! Ga vanavond weer even verder en morgen ook. Best leuk als je eenmaal bezig bent... En zoals Miffy al zegt, elke zwangerschap is anders, dus wie weet blijft ons meisje nog wel zitten totdat mamma klaar is met de fotoboeken... Jouw geduld wordt zo langzamerhand ook aardig op de proef gesteld he?! Miekr: Zo, best wel schrikken! En ook wel grappig. Maar nu was bij bij de buren, maar 't enge is ook dat hij ergens anders heen had kunnen lopen... Daro: veel plezier dan! Take it easy en K. zal het super vinden. Ik vind zelf het oceanium daar erg mooi, mag je niet missen!
Ja geduld is een schone zaak... Jammer dat ik ergens achteraan stond toen t uitgedeeld werd.... Maar er zit niets anders op al afwachten!! We zijn nog met een paar aktive lotgenoten over. En morgen pas 40 weken he. Dus ik moet niet zeuren.
Klusser, ik wil je niet ontmoedigen, maar Danique is geboren met 38,3. Finn daarentegen vond het wel gezellig bij mama en besloot pas met 39,6 te komen. Kun je je voorstellen dat ik Mika nog niet verwacht had met 37,1? Miekr, wat eng! En nu? Zoeken naar een ander veiliger alternatief voor de deur?