Mei mama's deel V!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door nijntje81, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Overdag is hij waar ik ook ben. Boven in z'n wiegje en beneden in de box. Dit omdat ik ook niet zoveel de trap op en af mag met m'n bekken..

Snachts moet hij in z'n wieg, maar weigert dit vaak en dan slaapt hij bij mij op de borst. Anders in z'n wieg en straks op z'n eigen kamertje als hij door gaat slapen..

2. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Doe ik ook. Heb t best onderschat dacht snel wel weer op niveau te zijn maar niet dus..
    Op t kaartje hadden we tot 21u staan dan moet ik voeden en ga dan sowieso naar boven.
    Als ik me morgen nog zo belabberd voel ga ik het ook zeker afzeggen voor van t weekend. Vind mezelf nu toch echt belangrijker..

3. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ ludora, M'n man is gelukkig vrij. We hebben net nwe buren en nu was de vader van de buurvrouw bezig en die vond het wel leuk dat Devin hielp.

@ klusser, dat was zeker schrikken, was inderdaad ook wel grappig hoor. Hij loopt gelukkig niet zomaar overal heen. (hopelijk blijft dat ook zo)

@ dribbel, tot vandaag kon hij de deur niet van slot halen. We hebben een speciaal slot waar zelfs ik af en toe problemen mee heb. En het hekje hadden we ook op slot, maar meneer wordt steeds groter er sterker blijkt maar weer. helaas hebben wij een huurhuis met kunsstof kozijnen en mogen helaas geen klinken of zoiets plaatsen. dus moeten nu maar even kijken wat we eraan gaan doen.

@ BB daarom hebben wij een duowagen genomen die achter elkaar zitten, omdat wij anders hier ook bij elke winkel het probleem zouden hebben dat we daar niet naar binnen zouden kunnen. Eigenlijk wel erg dat de paden overal zo smal zijn. je zou toch gewoon overal naar binnen moeten kunnen. En kruidvat is inderdaad heel erg. altijd heel smal. weet ook niet of ik met onze wagen daarmee naar binnen kunnen. Qua breedte wel, maar of het qua lengte kan??

@ pris, wel fijn dat je het zo goed hebt met je kraamhulp!! altijd jammer als ze dan weggaan.

@ludora veel plezier met je ananas, hopelijk werkt ie.

@ Ilonka, spannend!!!! succes!!!

@ sam, hier ook vanavond soep hoor.

@ Bb overdag ligt mayson of in de reiswieg of in de box en s' nachts slaapt hij nu nog in de wieg bij ons op de kamer. Straks als hij de nacht goed doorslaapt gaat hij naar z'n eigen kamertje in het ledikant.

Zo spitsuur is hier voorbij. mayson z'n flesje, Owen z'n laatste fles voor de nacht. pyama's aan bij Devin en owen, hun tanden poetsen, en naar bed. Mayson nu even in de box kan ik me even omkleden en dan straks lekker hangen op de bank, tv kijken kopje thee drinken en dan alleen straks mayson om 22;30 z'n flesje en hopelijk mogen we dan vannacht een beetje doorslapen.

4. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Sam hier ook af en toe scherpe steken. Zo pijnlijk dat ik niets anders kan als krom staan van de pijn. Houd even aan en dan is t ook compleet weg...

Ananas is geslacht, lekker toetje!

Daro wat fijn dat je je zo goed voelt!!!

Essie hoe is het met jou pijn?? Want daarom werd je toch ingeleid? Buiten t feit dat er nu andere zware dingen op je pad komen en je conditie waarschijnlijk 0,0 is hoe is het met de pijn die je vooraf had?

Ook al is het hier dan nog niet zo ver, vindt t toch ook 'fijn' om al met jullie onzekerheden mee te lezen. Wordt je alleen maar wijzer van toch...

5. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Ludora: steken in buik kende ik al wel, maar deze... Joh dat is een totaal nieuwe ervaring haha en geen prettige! Alsof iemand met iets scherps zit te prikken...
    Weer een ervaring rijker...

Ribben hebben ook weer pech, frummel is weer wakker!

6. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Miekr, balen joh! Een traphekje zal dan ook niet werken, dat kan hij natuurlijk ook al open maken!

Hier slaapt alles, dus ik nog even achter de laptop, zo nog de laatste dingen in huis doen en dan ook lekker naar bed!

7. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Allemaal op tijd naar bed of wat?

Wat een stilte ineens..

En alle mama's voedingentijd natuurlijk hihi
    Of versleten en toch ook naar bed :p

8. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Sam die steken zijn dan echt inwendig in je vagina?? Dat heb ik dan tenminste.

9. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik stond hier nog spullen uit te koken,
    dan gaat internetten tegelijk niet :p
    maar wacht nu tot ons meisje komt voor de voeding inderdaad, volgens mij ligt ze wel lekker hihhi

10. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Jup..!!

11. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    oef, ik wil jullie zo graag bijhouden, maar dat gaat gewoon niet lukken!
    @slapen overdag, Fabiënne laten we zowel in de box slapen als in de draagdoek.

12. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    De hevige en continue pijn van de zwangerschap was de volgende dag na de bevalling al minder. Ik kon weer platter liggen met slapen de hevige druk in m'n bekken was weg. Wel blijft de pijn in m'n schaambot, kan daardoor ook nog steeds niet op m'n zij liggen. Ben afgelopen woensdag voor t eerst weer naar de fysio geweest zij geeft aan dat het goed komt maar echt tijd nodig heeft. Daarom is het nu zo belangrijk alles nog rustig aan te doen, zo min mogelijk trap te lopen en dus echt nog rust te houden. Lukt haast niet met n kleintje dus doe alles beperkt en als k naar beneden ga blijf k daar ook zo lang met alles wat ik nodig heb tot k weer naar boven moet om bv te gaan slapen.
    Dus echt een tip, neem je rust na de bevalling! In de week van de kraamhulp lag k voornamelijk in bed...

13. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ dribbel, nee traphekjes werken niet meer voor hem. Hebben ze wel, maar hij weet precies hoe hij ze moet openmaken. Ook hoe hij ze dicht moet doen. zodat Owen straks niet de trap op of af kan.

Zit nu extreme couponing te kijken. Wat bizar is dat toch.

14. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Dank voor jullie antwoorden!

Hier leggen we ze na de voeding van 22u in hun ledikantje te slapen, dit doen we na elke voeding. Maar als er een onrustig is (en we er steeds uit moeten) pakken we die bij ons in bed, we leggen ze dan tussen de hoofdkussens in met een eigen dekentje. Zo komt ons deken nooit bij hun in de buurt.

Vanaf komende week wil ik ze na de voeding van 13u in bedje leggen. De rest sliepen ze hier in reiswieg in box. Maar we willen ze morgen eens "los" in de box gaan leggen ipv zo opgesloten in die bakken.... alleen rade de kraamzorg dit af omdat de box was om te spelen en niet te slapen...;):)

wij gaan nu flessen en dan hopen op een betere nacht... maar ben er bang voor. Fenne is de hele dag al zo wakker en huilerig... :(

15. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Ja sam ken ik dus. Heeft nog niet tot een bevalling geleid!! :p Maar doet echt enorm zeer!!

Essie, wel fijn dat er snel zo veel verlichting al had!!! En na zoooo lang zo veel pijn kan t natuurlijk niet ineens helemaal weg zijn. Maar jou verhaal geeft de burger weer wat moed!!!

16. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Ludora: stomme pijn als het niet eens ergens tot leidt hahaa
    Ach, het is weer weg..

@ BB: succes met je kleintjes vannacht
    En ja, box is officieel om in te spelen zeggen ze, mja dat doen ze toch nog niet echt, dus waarom niet lekker ff slapen?

17. Zustertje2015

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Dat is ook zo en om eerlijk te zijn was ik verbaasd dat ik zo snel mezelf van onder weer kon aankleden en iets makkelijker in bed kon gaan liggen. Gister buiten lopen viel tegen maar wat wil je idd en 20wkn bij huis gelopen waarvan de laatste 6 voornamelijk in bed.
    Maar ik had ook, mega veel angst vooral op het laatst dat die pijn niet meer over zou gaan.. Maar gelukkig is er verbetering. Hopelijk mag je snel bevallen en word je ook verlost van die vreselijke pijn!

18. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Ludora: die link onder je banner doet het niet.. wat moeten we weten??

19. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    zie mijn handtekening ;)

20. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    O Hahaa LOL

Ik ben er vast ook wel, als ik niet aan het bevallen ben dan :p
    Anders zal ik het wel ff op me telefoon openen, ben ik er toch een beetje bij haha

Deel Deze Pagina