Minkie, ik heb er natuurlijk echt geen ervaring in, maar op de info avonden BV werd er meerdere malen benadrukt dat je de eerste 4 weken voed op vraag. En als t kindje dan goed groeit en voldoende luiers heeft dat je je geen zorgen moet maken (net of dat kan als nieuwe mama ) Wbt poepluiers, meestal is dat als het ritme er is, dat ze inderdaad veeeeeel minder poepen. Maar ja t zou mij ook onzeker maken, na een week kan ze toch nog geen echt ritme hebben? Andere kant: als de KV t zegt... Maar wat zegt jou gevoel als je de onzekerheid weg laat?
Ja, is heel normaal bij BV, kan zelf anderhalve week of langer duren. Is een teken dat je bv heel goed is afgestemd, volgens mij, dus dat er nauwelijks afvalstoffen voor Aniek zijn, maar ze alles netjes verteerd/gebruikt...
even klagen hoor..... volgens mij krijg ik een borstontstekking borst is pijnlijk en er zit een flinke rode plek niks hard te voelen..... ooooh wat baal ik hiervan zeg!!
Wij gaan even naar een grote speeltuin in de buurt. Alleen met Jop doe ik dat niet meer, maar met zijn drietjes kan het wel. Lekker weekend! Iedereen fijne dag!
Nee, dat is niet normaal zo snel al zo weinig poepluiers. De eerste 6 weken moeten ze elke dag liefst meerdere poepluiers hebben. Hoe groeit ze?
@ Klusser: have fun! Hier weer rustig dus beebje luisterd hopelijk naar verbod. Ben wel erg moe nu dus nog proberen wat te slapen uurtje ofzo. Dan samen opruimen enzo. Vooral de kledingkast is een drama! Zocht een shirt en kan het nergens vinden, was er heilig van overtuigd dat ik die in de was had gedaan, maar man heeft gisteren alles gewassen ennuh geen shirt :s ach he...
Oeh miffy, je 'goede' borst?? Das balen!!! Andere kant als je een ontsteking heb moet je zo veel mogelijk blijven voeden uit die borst! Heb je geen koorts? Klusser fijne dag!! Mooi weer!! Hier, ik hou me gewoon weer heel rustig vandaag. Mss stofzuigen en koken, thats it... Verveling!!!
@ludora, ik heb nog niet getemp ga ik zo doen, nu eerst snel douchen want Ninthe slaapt eindelijk lekker hoor een rustdagje!! geniet er van, nu kan het nog
Mogguh meiden! Hier een goede nacht gehard!!! Fabiënne kwam elke drie uur en sliep daarna lekker door Vandaag de laatste KZ dag, daarna gaan we het lekker zelf doen. Ik heb 4 broeken gepast uit mijn kast en gelukkig pas ik de laatste gewoon Nu zie ik duidelijk dat ik toch best veel vocht vast gehouden heb. @poepluiers&BV, Fabiënne heeft er echt wel vijf of meer op een dag.
Ilonka gefeliciteerd met jullie dochter! Hopelijk is alles goed gegaan.. Kom lekker bij, laat je verwennen en vooral geniet van je dochter!!
Zo ff de mijne spammen Niet alles terug kunnen lezen. Gaat best veel tijd in borstvoeding zitten haha. Bevallingsverhaal komt nog wel uitgebreid maar nu kort: Was heftig maar wel snel (binnen 8 uur) wel vacuumpomp (vond ik niet erg, lukte anders echt niet) en dus ook knip. (geen last van) Zag tegen hechten op en dat is me heel erg meegevallen! Mocht in bad en zat daardoor in 1,5 uur tijd van 3 naar 10 cm. (niet grappig) Placenta duurde bijna een uur dus nog net op tijd goed gegaan. Flinke jongen, helaas nu al bijna 10 procent afgevallen. (gebeurt ook vaker met grote kinderen) Morgen evt. bijvoeding. Flink bos rood haar!!! (wij zijn allebei blond. mijn zusjes en broertje zijn wel rood) Blij dat ik het erop heb zitten. Vond het heftig maar kan het steeds beter verwerken.~ Heb 2 nachtjes in ziekenhuis gelegen ivm mijn HB (5.6) Nou hier issie dan hoor: