Haha sam!! Ik zie jou en je man precies zoals mij en me vriend voor me haha!! Erg he ik begrijp je frustraties hier had meneer diablo 3 besteld en die komt 15 mei uit toen zei ik ook al oo dan heb je nog 12 dagen om te spelen (als hij niet eerder komt haha) die snapte hij ook Niet helemaal maar gelukkig geen wow meer hier in huis hij heb t begrepen!! Wel nu weer een ander spel ook zoiets als wow alleen dan gratis want wat een geld gaat ook in dat wow zitten!!? Maar meneer weet nu wel waar mijn grens ligt en als ik iets vraag qua honden uitlaten of iets dergelijks dat het ook binnen 15 min moet gebeuren anders slaat mijn irritatie weer toe!! Hij heb t een x geflikt om mij gewoon 48 uur alleen op de wereld te laten zijn!! (met andere woorden genegeerd) vandaar dat mijn irritaties dan snel toeslaan haha!! Verder gaat het goed hoor is ook leuk om over andere dingen een x te klagen dan me lichaamelijke klachten hahaha!! Zit een kansloos programma te kijken in love with sterretje hahaha wat een meiden he!! Voor zon gozer!! Liefsss
Helaas pindakaas hihi. Het werd wel ff erger die krampen maar het was ook zo ineens over? Vaag, jammer maar goed, kleine meis zal Wel gedacht hebben van ja dag mam, ik mag nog lekke blijven zitten waar ik zit dus je wacht maar ff!! Nu lekker TLC kijken.
Bekijk bijlage 240118 Daar is ie dan. Heb eindelijk internet op mn laptop. Met mij alles goed, Yaro ligt op de couveuseafdeling ivm met mogelijke infecties, maar hij doet het super. Probeer morgen wel wat meer te reageren. Oja Nijntje: nu mag ie op de lijst
Hier een vent die gewoon beeldschermaddict is... 's Morgens gaat de tv al aan, als het aan hem ligt de hele dag, laptopje erbij en gelukkig... Kerel-eigen dus! @Sam, nee ik heb erbij gelegen... kussentje erbij en was redelijk te doen. aso-verhalen: mijn tante is vandaag door een imbeciel aangevallen, gaf haar geen voorrang en heeft haar achtervolgd. Uiteindelijk net geen vuistslag gegeven omdat haar portier er (gelukkig) tussen zat... Politie erbij en vond aangifte niet nuttig, want ze was niet geraakt.... Lekker hoor!
Jeetje wat Kan die vrouw gillen zeg?? Ik zeg altijd maar pijn is fijn lekker grenzen verleggen. Snap ook niet waarom ze altijd maar een ruggeprik willen hebben?? Het is een oerinstinct om zo naturel te bevallen
Nyncke ik zie ook niks??? Alleen dat de afbeelding verwijderd is?? Fijn dat jaro het zo goed doet, hopelijk is hij snel van de couveuse afdeling af
Nu wel als het goed is @Pat, hij mag er pas vanaf als het zeker is dat hij geen infectie heeft opgelopen. Dat kan woensdag zijn, maar we moesten rekening houden met donderdag/vrijdag. Ik verwacht dat ik tot zaterdag a zondag nog wel hier lig. Maar das ook wel weer lekker, want neem nu wel mn rust
hier even een baalavondje...... ben nogal pissig op mijn mannetje...... we zouden even langs de babydump en daarna naar zijn zus en kleine en we zouden daar eten en dan naar huis toe dus zou niet zo laat worden we zijn pas net thuis, en ik heb harde buiken en last van me rug want het is teveel voor mij heb daar meerdere keren aangegeven dat ik wou gaan enz maar blijkbaar dacht hij er anders over heb op het laatst nog bijna een half uur op me voeten gestaan voor het echt doordrong dat ik wou gaan, hij heeft daar 2biertjes gedronken en bij thuiskomst pakt die hier ook gewoon nog een borrel ook al zou die niet meer drinken als ik hier over begin word die nog boos ook..... ben met een kruik en me tablet op bed gaan liggen, van boosheid lig ik te huilen..... snel maar leuke comedyfilm in de dvd speler en proberen te slapen
poepen Sinds mijn bevalling heb ik last obstipatie, kan erg vervelend zijn als je inwendige hechtingen heb... Eerst schijt ik mij helemaal leeg, de ene uiterste naar de ander uiterste. pat Sluitlaken zit als gegoten.. Het geeft je buik enorme steun... de buikspieren worden ontzien in de eerste dagen na de bevalling. De belly bandit is de afslank sluit laken... vruchtwater op de echo kunnen ze de vruchtwater meten... Althans zo hebben zij dat bij mij gedaan... skaya Wat een opluchting dat het gevaar geweken is, houd jezelf maar goed in de gaten... Goed naar je lichaam luisteren, bij twijfel altijd arts bellen... gebroken nachten Daro, volgens had ik daar op gereageerd... Ik kan jouw standpunt begrijpen .. Zelf heb Ik geen moeite met gebroken nachten, dit had ik voor mijn zwangerschap ook al... Daarnaast werk ik in de zorg, draai slaapdiensten waar ik regelmatig uit mijn bed moest om bij cliënten te gaan kijken... Ik ben er gewend aan geraakt... priscilla gefeliciteerd met je nieuwe woning... Levert het je geen stress op, verhuizen en zwangerschap... Diep respect hoor... Mijn wondertje doet het super... Ze heeft alleen vandaag veel last van krampjes, je voelt je echt machteloos... Ik ga morgen voor het eerst samen met onze meid douchen nijntje me like... Wat kan jij leuk schilderen... nynke verliefd, misschien een leuke ontmoeting met onze meid... Heel veel sterkte met je zoon.. Ik hoop dat hij snel aan de betere hand is... Ik weet hoe het is om je kind op couveuse te zien liggen... Hij is in goede handen.... Ik ga zo even de club lezen, mijn lange verhaal staat er ook op...
Ahhhhh wat een schatje is Yaro!!! Miffy, dikke knuffel meis... hier een vriend op bezoek van manlief.. die jongen heeft een beetje liefdesverdriet... relatie na zoveel jaar een eind aan gemaakt (terwijl zij aan de andere kant van de wereld zit).. ze zijn het aan het verwerken met een potje Fifa ach dat is de mannen manier... vriendlief kan er ook wat van (ik ook hoor) en ik moet hem er ook wel eens op wijzen dat ik het leuk zou vinden als hij even stopt met gamen... maar gelukkig doet hij dat dan ook.. gewoon blijven aankaarten en anders even de disc spoorloos maken hahaha... of heeft hij het geupload naar de xbox zelf? tip van de dag misschien haha
@Nijntje, wat een prachtige schildering! Is erg mooi geworden! @Nyncke, over prachtige dingen gesproken! Wat een heerlijk ventje! Hopelijk heeft ie geen infectie.... @Games, mijn man zit vaak met de laptop op schoot! Klaverjassen en de voetbaluitslagen van over de hele wereld bekijken... Soms zeg ik er wel iets van, laat hem nu vaak maar... @Miffy, wat vervelend zeg... Hopelijk heb je een leuke film gevonden.... Hier net lekker gezwommen met de andere dikke buikjes! Leuk... Ws nog 2 keer zwemmen..... Baby zit nu nog te stuiteren! Fijne avond dames en alvast lekker slapen!
@an, gelukkig speelt mijn vriend geen spelletje nu hoor als dat zo zou zijn nu zo die echt oorlog hebben
Vandaag weer een beetje gerommeld in huis. Manlief is nog steeds ziek. Van de huisarts codeïne gekregen. Ik heb bij de etos cordosyl gehaald voor mijn gevoelige tand. Meestal helpt dat wel. Het is bv tegen tandvleesontsteking enz. Gelukkig mag ik het ook gebruiken nu ik zwanger ben. Hopelijk gaat het snel over. Verder nog wat boodschappen gedaan en makkellijk gegeten. Had geen zin om te koken. Dus salade en brood gegeten. Verder alvast onze chauffeurs ingelicht over de inleiding en gevraagd of wij ze 's nachts ook mogen bellen mocht onze kleine spontaan komen. Dat was goed. Dus nummer 1 legt zijn mobiele telefoon nu AAN en OPGELADEN naast zijn bed en nummer 2 mogen we ook altijd bellen als back-up. Mijn hoeslaken en gewone laken maar gewassen en het zeiltje nu maar onder de molton gelegd want hij verschoof steeds. Ik kreeg als tip om hem in de lengte te leggen dus dat nu ook gedaan. Nu ga ik nog een keer mijn mond spoelen met de cordosyl en dan lekker bedje in. Rond 0:00 uur mag ik als ik wakker word weer paracetamol innemen. Had hem vanavond al iets eerder ingenomen omdat ik toch wel veel last had na het spoelen. Nu maar proberen iets langer vol te houden. Wel trusten allemaal en tot morgen weer.
Nijntje81, 2 mei, Cullen, 3 mei, Trotsemams, 5 mei, Forever, 5 mei, Kimberley, (2820 gram) geboren op 17/4 met 37+3 Dribbel32, 6 mei, Mika, (2900 gram) geboren op 16/4 met 37+1 Viev: 6 mei, Child: 6 mei, Yupgup, 8 mei, Miffy, 8 mei, miekr, 8 mei, pearl29, 8mei, 1 mei inleiden Daydreamer, 9 mei, Ilonka85, 9 mei, Tinie84 9 mei, Veldmuisje, 10 mei, Essieee, 11 mei, Minkie86, 11 mei, Daanbanaan1982, 12 mei, Daro, 12 mei, Marja78, 12 mei, Sefanja, 12 mei, Neva, (2525 gram) geboren op 14/4 met 36? Jazzlyn, 13 mei, jongen, (2120 gram) geboren op ... met 33+? Queenmeisje, 13 mei Ladytijger, 14 mei, AlmaH, 14 mei, Skaya, 16 mei, Kassie, 19 mei, Miranke, 17 mei, Nyncke, 17 mei, Yaro, (3654 gram) geboren op 23/4 met 36+4 Ludora, 19 mei, 77wonder2, 18 mei, Pat78: 19mei, Priscilla4, 20 mei, Vmb1981, 20 mei, Draak: 20 mei, Jongen, (750 gram) geboren op 23/02 met 27+? Heitjekarweitje, 21 mei, An1985: 21 mei, Sam4Hope, 23 mei, bezigbijtje, 23mei, Marlinde81, 23 mei Elies25, 25 mei, Bloem18, 27 mei, Kayde, 27 mei, mamajolanda, 27 mei , klusser1980, 27 mei, Tijgetje, 29 mei, Doetie, 29 mei, 85Eva, 31 mei, Meiden, als je een wijziging door wil geven of geen naam genoemd wil hebben, stuur dan een PBtje!
@nijntje: Yaro woog 3654 gram. Kun je dat er ook bij vermelden. Dames ik ga slapen, voordat ik weer gebeld word voor de volgende voeding. Welterusten, Hopelijk slapen jullie allemaal een beetje