Mei mama's deel V!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door nijntje81, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kanshebber

    Kanshebber Fanatiek lid

    23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Bb, wat leuk zo'n fotoshoot. En gratis! Hoe heb je dat geregeld?

    Child, wat een schatje.

    Vmb, lastig die medicijnen. T is maar voor even gelukkig.

    Hier wat buikpijn vandaag. Maar mijn darmen werken ook echt niet mee. Maar weer eens begonnen aan een vezeloffensief.
    En leuke post: proef geboortekaartje. Helemaal leuk. En ja, we zijn idd een beetje laat ermee, maar gelukkig dus nog op tijd!
    En ook mooi: antwoord van de verzekeraar dat de geboortetens vergoed wordt. Fijn, maar de levering schatten ze op twee weken. De vraag is of ik daar nog iets aan heb!
     
  2. klusser1980

    klusser1980 Fanatiek lid

    11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Jop wilde hem wel, maar niet zoveel. Toen ie wat ouder was mocht hem alleen in bed. En met een jaar was ie er wel helemaal vanaf, geloof ik, weet het niet meer zo precies....

    Zoontje van mijn vriendin heeft hem nooit gewild. Wat op zich in veel gevallen makkelijk is (geen nachtelijke zoekgeraakte speentjes en niets om af te leren), alleen heeft ze wel een paar momenten gehad dat het handig zou zijn als troost of als even twee minuutjes uitstel/ stil zijn als ze de fles moest klaarmaken...
    Maar haar zoontje moest er sowieso niets van hebben. Toen ze na een maand of zes of acht met de bv stopte, wilde hij ook de fles in eerste instantie niet. Pas na veel moeite nam ie de fles van zijn vader als zij in een andere ruimte was....
     
  3. Mamajolanda

    Mamajolanda Bekend lid

    24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Ilonka gefeliciteerd!!

    En wat een schatjes heb ik weer gezien!!

    Hier veel last van me buik menstruati krampjes maar verder nog
    Niks ja me darmen legen zich maarja dat heb ik al vaker gehad!
    Trap er niet meer in!! Denk dat ik wel boven 40+ ga uitlopen maarja morgen alweer 39weken dus gaat snel genoeg!! Net nog 3 broekjes en een jumpsuitje voor de kleine man gescoord dus straks nog even wassen haha!! Maatje 50 dus moet wel klaarliggen!

    Vmb wat voor medicatie?? Heb ik daaroverheen gelezen?? Sorry


    Nou meiden verder alles wel gelezen maar ging over babys en daarmee kan ik nog
    Niet mee praten
     
  4. Ludora

    Ludora Fanatiek lid

    12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Vraagje:

    Ik verlies echt al heel lang afscheiding, soms melkachtig en soms helderder. T truckje op je hand blazen om te testen of het vruchtwater is is dat onomstotelijk. Ik bedoel, als ik op mijn hand blaas en er gebeurd niets, mag ik er dan ook vanuit gaan dat t echt geen vruchtwater is?

    Ik verloor net bij het opstaan iets van een straaltje of zo, broek nat, t ruikt iets anders als normaal. Helemaal helder. Als ik blaas op mijn hand niets. Heb overigens ook totaal geen onrustige buik. Alleen die hoofdpijn is weer gruwelijk aanwezig...

    Tis niet dat ik me zorgen maak, maar als mijn vliezen nu wel gebroken zijn, of een scheurtje hebben, dan moet ik wel iets ondernemen toch? Of komt er dan vanzelf iets op gang zodat ik weet dat t tijd is voor aktie?
     
  5. Zustertje2015

    Zustertje2015 Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Ludora ik weet nog dat ik ook mega veel afscheiding had. Ene keer heel waterig andere keer wat meer melk kleur. Heb toen ook wel eens gedacht zullen het m'n vliezen zijn omdat het echt voelde als veel vocht. Maar toen ze werkelijk m'n vliezen braken in het zkh heb ik het verschil gemerkt! T voelde warm, alsof ik plaste en kwam in beste golven naar buiten.
    Maar goed dat was bij mij wil natuurlijk niet zeggen dat het bij jou ook zo gaat.. Als je twijfelt bel je je vk toch? Volgens mij krijg je wel weeën na gebroken vliezen maar dit hoeft niet geloof ik..
     
  6. Zustertje2015

    Zustertje2015 Fanatiek lid

    10 mrt 2011
    2.682
    0
    36
    Pff hier nog steeds niet fit. Blijf koorts houden en de kleine man is ook verkouden.. Ook was zijn temp ietsie hoger als normaal.. Hopelijk word hij niet ook ziek zo klein ding. We hadden weer een rondje willen wandelen maar dat dus maar niet gedaan vandaag.
    Wacht nu op kraambezoek, even de kleine man showen en wij duiken ons bedje weer in. Manlief gaat lekker met ze in de tuin zitten..

    Voor de al bevallen meiden.. Hebben jullie ook zo weinig eetlust? Sinds ik bevallen ben kan ik haast niet eten. Toen de kraamzorg er was dwingde ze me vaak toch op te eten wat ze me gaf en nu ik het zelf moet doen, moet het voor de kleine maar ik heb totaal geen eetlust en dat terwijl ik eerder echt veel honger had.... Herkenbaar?
     
  7. miekr

    miekr Fanatiek lid

    15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ Ilonka, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter

    @ heitje en child, wat een kanjers!!!

    @ child zware kindjes mogen inderdaad meer afvallen als gemiddelde/ lichte kindjes. Mayson zit nu na 2 weken nog niet op z'n geboortegewicht, maar komt er wel bij in de buurt.

    @ afscheiding, Ik had daar de laatste weken van de zwangerschap ook veel last van. Was heel dun en waterig, maar als ik op m'n hand blies kwam er ook niks. anders kan je misschien het proberen op te vangen en de vk bellen, dan kunnen ze het checken.

    @essiee hier ook helemaal geen honger. Paar hapjes eten en ik zit vol. moet wel eten anders wordt je helemaal zo licht in je hoofd.

    @ BB ik kan ook alleen maar zachte kleren verdragen op m'n buik. Draag alleen maar leggings en joggingbroeken, anders doet het zo zeer aan de wond.
    gewone broeken kan ik voorlopig ook niet aan, m'n buik is 1 grote flubber. (hopelijk trekt het wel weg deze keer nu ik straks goed ga beginnen met trainen en afvallen)
     
  8. Sam4Hope

    Sam4Hope Fanatiek lid

    25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Ludora: lastig verhaal he, afscheiding of toch vruchtwatet. Ik zou ook gewoon bellen voor de zekerheid. Weeen hoeven niet gelijk op gang te komen.

    @ Ilonka: gefeliciteerd met jullie dochter!

    Hier weer alles rustig (vandaag zeg ik: gelukkig!) morgen mag de kleine komen.
    Kledingkast is opgeruimd en mijn shirt terecht hahaaa

    @ babypraat: vind het ook helemaal niet erg en wel leuk om te lezen. Jammer genoeg nog niks aan toe te voegen
     
  9. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dames, aan wie de eer een nieuw deel op te starten?
    Jullie topic heeft op 1 pagina na nu bijna 500 pagina's en dus tijd om deze op slot te gooien.
     
  10. miekr

    miekr Fanatiek lid

    15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Jeetje bijna alweer deel 6 wat praten wij toch veel meiden:):)
     
  11. bezigbijtje

    bezigbijtje VIP lid

    8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Via via ben ik daar aan gekomen, er is hier een vrouw die wil haar portefolio in newbornshoots uitbreiden en een 2ling past daar natuurlijk extra leuk bij hihi.
     
  12. bezigbijtje

    bezigbijtje VIP lid

    8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Ik heb ook weinig eetlust, vooral het avond eten. Maar ik denk dat dit bij mij door het spugen komt. Ik heb 8 maanden lan geen avondeten gegeten. En avond eten was al niet mijn favoriet;)
     
  13. bezigbijtje

    bezigbijtje VIP lid

    8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
  14. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw

Deel Deze Pagina