@ Nyncke: wat leuk dat je effe een foto plaatst! Hopen dat ie van de week geen infectie krijgt en dan lekker van de afdeling af mag. Mooi mannetje! Welterusten als dat lukt!
@ nuncke: wat een scheetje zeg! @ pat: hier ook hoor, gewoon natuurlijk bevallen of het moet wel heel gek gaan... @ miffy: oww wat balen zeg! Zou ook pissed zijn! Helpt een comedy dan? Ik zou daar chago van worden haha @ mamajolanda: voor zover ik weet gaat er geen geld in dat spel zitten. Zo wel heeft hij een nog groter probleem!! Maar wel fijn om te weten dat ik niet alleen ben! En weet ff niet meer wie het zei, maar staat niet op een schrijfje of xbox maar is online spel.. Was t maar zo makkelijk! Soms zou het fijn zijn als internet het op de laptop ff niet deed hihi Heb net bitterballen en frites op hahaa!! En nu zin in zoetigheid... Maar ff proberen niks te pakken @ tlc: pff heftig als je man een vrouw wil zijn... Weet noet of ik daarmee om zou kunnen gaan...
Wel meegelezen maar ga even niet reageren, beetje een baaldag vandaag.. Vanmiddag geprobeerd wat te doen met als gevolg dat ik echt mega pijn heb en al de rest van de dag in bed lig,, Nyncke wat een schatje!! Vanavavond geregeld harde buiken gehad met steken li en re onderin m'n buik, had gehoopt dat het door zou zetten maar nu is alles weer rustig... Ik ga weer tv kijken en hopelijk slapen zometeen, morgen naar de vk.. Ben benieuwd..
Sam niet om te verraden maar je betaalt per speel maand he zon 13 euro pmnd dat bedoel ik met hoop geld Liefss
@ pat ik zal het aan m'n zus doorgeven. De school doet er in ieder geval niks aan en vonden het niet aan m'n zus dat zij niet meer wilde dat hij bij m'n tantezegger in de klas zou komen. De school bepaald en die vond dat ze gewoon bij elkaar in de klas moeten zitten. @ nijntje, wat een mooie muurschildering!!! wat ken jij goed/ mooi tekenen. @ nyncke, wow wat een plaatje!! hopelijk gaat alles goed met hem. @ one born, jeetje wat schreeuwde dat mens zeg!! Ach ja in Amerika zijn ze niks gewent haha. Wij nederlandse vrouwen zijn toch wel sterker Toen ik dat knulletje Hugo zag was wel leuk zo zag owen er ook ongeveer uit toen hij geboren werd. (ze waren bijna even zwaar) Ben toch wel benieuwd wat er nu uitkomt, omdat hij 2 weken terug al ruim 7 pond was)
One born heftige schreeuwers daar!! Wie gaat er hier pijnmedicatie gebruiken welke en welke reden heb je ervoor?? Ik wil het liefst zonder omdat ik eerder bang ben vOor die naalden en omdat ik graag natuurlijk wil bevallen! Liefss
ThX ladies voor de complimenten Ik doe dr eigenlijk niet zoveel mee, maar geniet wel van creatief geknutsel. Pijnbestrijding: Nope, Ik ga ook uit van mijn oerkracht, wil dit dus het liefst op eigen kracht doen. Ruggenprikken gaan er bij mij al helemaal niet in en andere medicatie, ik vind het gewoon niet fijn, ook de angst dat het bij de beeb komt speelt mee.
@Sluitlaken/band Ik heb brede heupen maar een smalle taille, lastig om een maat te kiezen.... @Miekr Die jongen heeft een steekje los! Is het wel aangegeven op school, doodeng! O, school doet niks lees ik nu. Er moet altijd eerst iets ergs (alsof dit niet erg is?!?!?!) gebeuren willen ze iets doen natuurlijk.... @Daro Lief! Zo'n kleine knuffel. Ik wil ook! @Priscilla hopen dat uk nog even op zich laat wachten tot jullie huisje bewoonbaar is. Was al redelijk snel toch? Weinig te gebeuren? @Sam Vind dat je aardig lief bent gebleven bij je zwager. Weet niet of ik dat zo had gekund... Mijn vriend heeft de zolder als gamekamer (grote tv, koelkast, bank) maar is gelukkig niet verslaafd. Als ik mijn series kijk gaat hij gamen. Normaal was dat alleen di avond (GLEE) maar nu wisselt het. @Nijntje Mooooooooi @Nyncke Aaaaaaaahhhhhhh mooi ventje! Vandaag na bakjes voor commode te hebben gehaald (en gelijk wat andere handige dingetjes) beetje ingekakt, morgen dus verder met babykamer. Trusten en liefst niet tot vannacht
@ mamajolanda: heb t gevraagt en idd 22 per 3 maanden. Was soort van aanbieding!!! Grrr spel begint steeds meer tegen te staan! @ pijnstilling: liever helemaal niet. Geloof dat een mens de kracht wel bezit om zonder te kunnen. Mocht het nodig zijn bijv bij keizersnee dan lijkt het me logisch. Ik wil absoluut geen ruggenprik, meer door verhalen met minder verloop. ALS ik al zou gaan voor pijnstilling dan spuit in me been ofzo... Maar zoals al eerder gezegt, liever niks! En nu ga ik proberen te slapen. Net alweer drama met de hond... Kap is niks, eerst totale paniek en daarna een hond die geen stap meer verzette. Heeft een kwartier midden in de huiskamer gestaan. Nu maar dikke handdoek in dat shirt gestopt en maillot kapot geknipt er en nog eens over gedaan.. Vrees weer voor t ergste.. Drama dit! Weet niet wat ik verder nog kan doen.. Nu proberen te slapen. Morgen ochtend bij vriendin op de thee en morgen avond controle vk en groeiecho enzo Weltrusten!!
wijziging lijst: Neva is geboren met 35 weken en 4 dagen... pijn medicatie: ik wilde in eerste instantie zonder doen, maar heb uiteindelijk gekozen voor de prik in mijn bil... Ik ga zo weer richting boven, mijn dochter heeft haar voeding weer binnen... Eerst maar Bertha de melk koe spelen... Welterusten
Hopelijk is het hier zo stil omdat iedereen lekker ligt te slapen...! Ben regelmatig wakker vannacht, harde buiken en pijnlijke onderbuik (krampen en steken) heb geen tijden in de gaten gehouden. Gewoon verder gaan slapen. En werd net wakker met enorme maagzuur! Slokje water hielp niet. Nu aan een bakje vla, ben op de helft maar nog geen succes... Bah! En moet er nog op tijd uit ook...!
Pff An, nog steeds maagzuur! Vanavond controle vk, dus gelijk maar vragen of die pijn normaal is en hoeveel harde buiken normaal is... *gaap* ga weer poging doen tot slapen... Mijn man zijn wekker gaat geloof ik over een kwartier al...
Kwam ff kijken of er nog nachtbrakers zijn hier. Heb net weer een voeding gegeven en die begint nu langzaam op gang te komen. @Sam: ga die harde buiken en krampen eens bijhouden als je er zoveel last van hebt. Voel je ze ook aankomen, heel erg worden en weer afzakken? @pijnstilling: hier geen pijnstilling nodig gehad. Was ook geen tijd voor, ging veel te snel. Bij mijn dochter alleen een spuitje gehad om te verdoven voor de knip en verder ook niet. @oerkreten: heb het gisteravond niet gezien op tlc, maar op de kamer naast me ligt op dit moment iemand te bevallen en die kan er ook wat van net Nou ik ga weer slapen. Tot straks
Lig hier al anderhalf uur wakker na plaspauze.. Wel terug gelezen weinig blijven hangen.. Nyncke mooie foto! Nijntje leuk gedaan! Uhm stress ivm verhuizing er hoeft gelukkig niet veel gedaan donderdag de sleutel en mn pa en s.ma gaan schoonmaken dan moet er een muur op babykamer blauw en meubels er in 1e week mei komen wasmachine en droger.. Dus t valt mee Bevalling wil ik ook zonder pijnstilling proberen Oow ja pijn in rug en kruik.. Had t gister 6 x in 2 uur gaat n kruik niet tegen helpen
Hier wakker na een plaspauze van de kat Me vriend slaapt beneden op de bank en die hoorde de kat plassen op het voedingskussen..... Gaat die om 5.15 de kattenbakken verschonen Naja nu ben ik dus klaarwakker......
Lekkere timing Miffy! Hier vanaf kwart voor 5 wakker na plaspauze..... Balen! Manlief kan uitslapen en dan slaap ik niet! Heb al liggen internetten.... Vanmiddag maar weer inhalen... Iedere nacht 5 uurtjes slapen had ik voor straks bedacht als Ukje er is, niet nu al!
pfff wat een nacht.... vannacht maar eens bijgelezen in de club je moet toch iets als je niet kan slapen.... Toen ik weer half in slaap viel buikkrampen zo dat deed pijn maar toch na een tijdje weer in slaap gevallen.... Nu naar de verloskundige en verder geen idee ben nog niet wakker. tot straks
goeiemorgen...wat een nachtbrakers weer. Ik ben nu uurtje wakker en kom er zo maar eens uit. Heb elke keer alsk wakker word een zere buik..iemand ook?