Ja dat zei mijn moeder ook lachend toen ik haar net belde wat ik in hemelsnaam moest doen. Ben er niet blij mee, misschien krijg ik wel voorrang aangezien ik 37weken ben??? Ze laten je toch nie zo rondlopen?? Hihi is er een tandartsassistente hier in meiclubje??
Bloed uit de navelstreng doneren, nooit van gehoord, maar als ik daar ook maar 1 iemand mee kan helpen, jazeker doen we dat!! Zal dat volgende week eens vragen aan de gyn. Essie truste!! Belasting, als t goed is kan je een bijlage downloaden waarin uitleg staat over t eea wat je wanneer moet invullen. Als ik je 1 tip mag geven, als je dit voor de eerste keer gaat doen. Laat het nakijken door iemand die wat ervaring heeft!! Als je een fout maakt kan t gevolgen hebben! Maar je hoeft er echt geen wiskundige voor te zijn hoor Mijn buik zit echt zo in de weg mensen... Bij alles, elke beweging, hij is enorm... Hij is ook steeds kei en kei hard... Pffffff
priscilla4 doet iets met tanden, maar weet niet meer wat hihihihhi (assistente of mondhygieniste ofzo) wel verschrikkelijk zeg!!! heb je er veel last van?
nou ik heb vanmiddag de vk gesproken en ik ben woedend!! zij wilden ivm dat ze zich zorgen maakte om mij dat ik naar de pop poli zou gaan.. sturen ze me eerst naar t verkeerde ziekenhuis, vervolgens maken ze geen nieuwe afspraak, dan vergeten ze de verwijsbrief en laten ze me voor jan met de korte achternaam opdraven. nu spreek ik afgelopen dinsdag een vk om te vragen of ze een afspraak in kan plannen met t ziekenhuis (moest vanuit hun) zegt ze das goed ga ik overdragen aan een collega! dus ik vraag nog is 7 mei realistisch en wat moet ik verwachten... zij heel verhaal vertelt en helemaal happy opgehangen... kreeg maar niks te horen dus uiteindelijk heb ik vanochtend gebeld van hallo... wanneer is die afspraak? kreeg ik te horen ik krijg ze niet te pakken in t ziekenhuis... ik denk das vreemd dat je een afspraakcentrum niet te pakken krijgt, maar oke... ze zei ik bel je vanmiddag terug. belde ze terug ja ik heb de gyn gesproken (huh?) en we hebben het erover gehad dat we de situatie gewoon aanzien en als je het niet meer trekt moet je dit aangeven en dan gaan wij hier kijken of jij opgenomen kunt worden... ik was echt zo flabbergasted dat ik er niks van gezegd heb, maar dinsdag heb ik controle en dan ga ik er echt wat van zeggen! wat als ik het niet meer trek?! ik ben al bijna 9 maanden ziek! zit aan de medicijnen en loop wekelijks bij een psycholoog!! WAT DENK JE ZELF?! waarom moet ik naar een pop poli, waarom worden er afspraken gemaakt als zij vervolgens zonder mij alles onderuit schoffelen en ik weer terug bij af ben!? ben nu blij gemaakt met een dooie mus en ik ben nu dus gewoon in paniek! grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr wat zouden jullie doen??
oh en dan hebben we het nog niet gehad over mijn BI sinds halverwege de zwangerschap en het feit dat ik al met 6 weken in de ziektewet zit.... maar verder gaat alles helemaal toppie hier hoor:x sorry hoor meiden.. moest even mijn ei kwijt...
Even spam! DISC_1346.jpg Kunnen jullie de foto zien? @An, wat ontzettend vervelend.... Rare gang van zaken... Ik weet niet wat je moet doen? Opnieuw bellen? Sorry.....
Ow An, wat balen zeg! Ik zou er zeker wat van zeggen, dit kan toch niet?? Eerst iemand helemaal blij maken en dan huppa weg!! Moet niet kunnen!!
An, als eerst even een dikke knuffel! Ik kan me voorstellen dat je je niet serieus genomen voelt! Ik denk dat het voor jou het belangrijkst is om te weten wat JIJ wilt, wat jij op dit moment belangrijk vindt voor jezelf, waar jij je veilig bij voelt. Daar zou ik dan ook bij de controle op inzetten. Aangeven dat voor jou niet duidelijk is wat zij willen, maar vooral aangeven wat jij wilt!!!!
An, Wat een K*t situatie zeg!! ik zou er echt wel wat van zeggen, schrijf het desnoods van te voren op of neem iemand mee om je te ondersteunen, dit vind ik echt niet kunnen!! zeker in jou situatie niet!! @marja wat leuk met die eendjes
Hoi meiden, Ik lees wel zoveel mogelijk mee hoor, maar met 1 hand reageren gaat lastig. Mika heeft last van regeldagen en hangt de hele dag aan de borst... Nu zit hij even bij papa, maar is het er niet mee eens, dus ik ga gauw terug. Verder gaat alles hier prima!
Injectie: ja op zich ben ik er niet echt tegen ofzo, maar normaal gesproken regelt je lichaam het als het goed is zelf dat de placenta eruit komt. Tijdens de zwangerschapscursus werd dat ook verteld, en daarbij dan dat er een maximum tijdsduur is om te wachten (1 uur ofzo) en dat ze alleen ingrijpen als er te veel bloedverlies is. Achja, we zien het wel, op zich ben k ook wel blij als het er snel uitkomt en het is een hormoon idd, geen medicijn of iets dergelijks. An: grrrrr irritant! Marja: leuke foto! Ik zit hier te ginnegappen om mijn man, die zit met mijn vader in t publiek bij voetbal international. Hij zit linksachter johan derksen, met een rood vest aan. Moet zo om hem lachen omdat hij zich geen houding weet te geven als hij in beeld is. Heeftie geen handige plek uitgekozen hihi
@ marja, mooie foto!!! @ klusser, mij is verteld dat bij algehele narcose je altijd zo'n tube in je mond krijgt om je te beademen. Dus ik weet niet beter dan dat je zo'n ding in je mond krijgt. @ an even een dikke knuffel voor jou. Ga straks nog even kijken of m'n cd is binnen gekomen en dan naar bed hopelijk lekker slapen. Morgen een drukke dag. Boodschappen doen en taarten bakken. (morgenavond verjaardagen vieren) Hier al de hele avond vreselijke dorst. zodra ik m'n glas water op heb heb ik alweer vreselijke dorst. Hopelijk kunnen jullie vannacht ook goed slapen!!! truste meiden!!!!
hier na de yoga lekker naar de mac geweest Genoten van de big tasty en de mc flurry... en meer hoor, maar die twee waren gewoon het toppunt Magnum infinity (nog) niet gehad!
@Ellies, achter Johan Derksen is inderdaad dan niet een handige plek om te gaan zitten... Zit meteen te kijken of ik hem zie... Normaal zit ik met mijn man voor VI, maar hij is naar het voetbal... Vind het een leuk programma! Morgen gaan we waarschijnlijk naar een concert van Danny Vera... Bedankt voor de leuke reacties op de foto... Vond het leuk om te doen!
Eens! + wat Miffy zegt: neem anders iemand mee ter ondersteuning. Of laat je psych met je VK bellen / iets op papier zetten?
pearl Baby's worden niet meer gewogen vanwege hun heupen... Als jij lengte wilt weten is het raadzaam om van af dag 3 te meten... an1985 Jah hoe krijg je het voor elkaar, mijn man vroeg nog aan mij wat ik zou doen als ik te horen kreeg dat ik een negenling zou krijgen...Heel cru, maar ik kan lichamelijk een negenling niet dragen maar ook het verzorgen (financieel) zou ik het niet redden, jullie wel? Ik heb al respect voor ouders met tweelingen... In guiness boek staat een record van een vrouw met 69 kinderen (eigen)... Het zijn bijna allemaal meerlingen... heitje Wat een tegenvaller, ook dat je man er niet bij mag zijn... Ik dacht alleen bij spoed keizersnee dat manlief er niet bij mogen zijn.... miekr Ah wat heerlijk miffy Laat je wel wat foto's aan ons zien daro Ik heb niets gekregen of gehoord over navelstreng bloed donatie... Het is wel herkenbaar wat de gyn tegen jou heeft gezegd, dat zei mijn gyn ook... eliesLuister nu heel goed naar je lichaam, ik heb zwangerschapsvergiftiging gehad en dat is geen pretje... Goed uitrusten en als je maar iets aan klachten heb zoals sterretjes zien, hoofdpijn METEEN bellen... Je kan zo op de ene moment doodziek worden. miffy je kan idd voor 5 jaar terug belasting aangifte doen, ik zou het alleen laten doen door een ervaren persoon... je kan zoveel aftrekken, vaak weten leken niet hoe en wat... Ik heb ook die spuit gekregen, binnen 5 minuten was mijn placenta eruit... marja leuke foto an Je moet er gewoon wat van zeggen..