69 KINDEREN?!?! WAUW bedankt voor jullie tips meiden.. vriendlief gaat sowieso mee dus hoop dat hij zijn mond ook open trekt.. had net mega spierpijn gevoel in mijn benen... misschien broek te strak? Ben zo blij dat jullie zo begripvol zijn! Super bedankt hoor
@ An: dat gevoel heb ik ook wel eens, maar vooral als ik dan lang in 1 houding heb gezeten, bijv. benen over elkaar (gestrekt) of been zo onder me bil zegmaar, erg pijnlijk he?! Ik ga mijn bed opzoeken, heb het gehad hier op de bank. Hebben net samen film gekeken, zo de hond zijn pak weer aantrekken en op naar boven! Morgen ochtend/middag ook weer alleen thuis Man gaat met zijn broer aan auto sleutelen. Gelukkig wel in de buurt mocht er wat zijn. Maar doodsaai voor mij.. Weltrusten dames! En tot morgen ochtend vroeg ben ik bang! (kom 's nachts niet kijken, ben dan meestal wel wakker)
Hey meiden,even een berichtje van mij Vanmorgen om 10.32 ben ik bevallen van een prachtig mooi mannetje! Alles gaat goed met ons,hij ligt wel in de couveuse ivm zijn suikers. Zoals verwacht een flinke bink: 5685 gr (via ks geboren hihi). En nu is het tijd om te gaan slapen,ben total loss.
hihi trotsemams, gefeliciteerd!!!!!! Idd een flinkerd zeg. Wij zaten al op bericht te wachten, hadden al het vermoeden dat vandaag de "dag" was. Supergaaf. Rust lekker uit en wij wachten uiteraard op de foto.
hoi dames, ben niet zo held in schrijven. Maar moest vandaag bij de gyn voor controle komen. en daar bleek mijn onderdruk te hoog. en ze gaan me morgen inleiden doormiddel van een ballonkatheter. Hopelijk komt het snel op gang. want het zal zwaar worden. want mijn moeder is ernstig ziek er is kanker geconstateerd en dinsdag krijgt ze haar 2e chemo. Hopelijk wordt het voor die tijd geboren. Ga proberen wat te slapen groetjes,
Hè hè! Eindelijk weer een aanvulling in de lijst!!! Nijntje81, 2 mei, Cullen, 3 mei, Trotsemams, 5 mei, Jongen, (5685 gram) geboren op 27/4 met 38+6 Forever, 5 mei, Kimberley, (2820 gram) geboren op 17/4 met 37+3 Dribbel32, 6 mei, Mika, (2900 gram) geboren op 16/4 met 37+1 Viev: 6 mei, Child: 6 mei, Yupgup, 8 mei, Miffy, 8 mei, miekr, 8 mei, pearl29, 8mei, 1 mei inleiden Daydreamer, 9 mei, Ilonka85, 9 mei, Tinie84 9 mei, Veldmuisje, 10 mei, Essieee, 11 mei, Minkie86, 11 mei, Daanbanaan1982, 12 mei, Daro, 12 mei, Marja78, 12 mei, Sefanja, 12 mei, Neva, (2525 gram) geboren op 14/4 met 36? Jazzlyn, 13 mei, jongen, (2120 gram) geboren op ... met 33+? Queenmeisje, 13 mei Ladytijger, 14 mei, AlmaH, 14 mei, Skaya, 16 mei, Kassie, 19 mei, Miranke, 17 mei, Nyncke, 17 mei, Yaro, (3654 gram) geboren op 23/4 met 36+4 Ludora, 19 mei, 77wonder2, 18 mei, Pat78: 19mei, Priscilla4, 20 mei, Vmb1981, 20 mei, Draak: 20 mei, Jongen, (750 gram) geboren op 23/02 met 27+? Heitjekarweitje, 21 mei, An1985: 21 mei, Sam4Hope, 23 mei, bezigbijtje, 23mei, Marlinde81, 23 mei Elies25, 25 mei, Bloem18, 27 mei, Kayde, 27 mei, mamajolanda, 27 mei , klusser1980, 27 mei, Tijgetje, 29 mei, Doetie, 29 mei, 85Eva, 31 mei, Meiden, als je een wijziging door wil geven of geen naam genoemd wil hebben, stuur dan een PBtje!
@ Trotse: dus toch! Er werd vandaag al veel gespeculeerd over je datum (ook al wist niemand wanneer het zou zijn), ha ha! Natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zoon. Veel geluk met elkaar. Volgt de naam nog of vermeld je die liever niet hier? (En wat een grote baby , hij is echt bijna 2x zo zwaar als mijn zoontje bij geboorte (2870)!!!) @ Marja: leuk je foto!
Ja Trotsemams ik had al een idee van vandaag! Grote vent!!! An... Sprakeloos meis. Wat moet je daar nu mee... Leuke foto met de eentjes!!
Veel succes morgen!! hopelijk komt alles snel op gang en sterkte met het slechte nieuws van je moeder, hopelijk kan ze nog lang genieten van jullie kleine uk
@77wonder2, pff wat een naar nieuws van je moeder. Hoop voor je dat de ballon zn werk gaat doen en je snel je kleintje kan vasthouden. Heel veel sterkte
@Trotsemams! Gefeliciteerd met jullie zoon! Super! Wat een grote jongen zeg! Genieten geblazen! @77wonder2, succes en sterkte..... Lekker slapen!!!!
trotse van harte gefeliciteerd met jullie zoon en WOW ruim 5kilo, zal vast en zeker een sterke beer zijn 77wonder heel veel succes morgen en geniet van je kindje als ze/hij eruit is en erg veel sterkte toegewenst ivm je moeder. Jaaaaaaaaaaa hier de Magnum huppelepup op met mijn zoon, namens mijn zoon moeten we een 2 tal klachten indienen, ten eerste chocolade groeit niet meer terug zoals in de reclame te zien is, je moet weten ik keek m raar aan dat hij daar echt intrapte, is immers 9,5jaar, maar goed het mag niet gebeuren aldus hem. En ten 2e zei hij in reclame ziet het er erg lekker uit en ik zit nu alleen mAr chocolade te eten ipv die caramel of toffe erbij! Dusssssss jullie zijn niet de enige die dit was opgevallen. Ik vond m erg tegenvallen ook! Nee geen last van kies gelukkig, net met tandenborstel eroverheen gegaan en kreeg geen reactie daarop gelukkig. Alleen dit zal ik dinsdag niet melden want ben bang dat ze me dan zo laten doorlopen en daa zit ik echt niet op te wachten. Oja AN ik vind het vreselijk voor je hoe hetnu allemaal verloopt, hoop ook echt dat er snel iets aangedaan wordt zodat jij je beter kan handelen. Dikke knuffff voor je
FF snel doorheen gelezen... @trotse GEFELICITEERD!!!! Is hij ook groot (lang), of alleen zwaar? Sorry, misschen rare vraag, maar vroeg het me af. @77wonder Heel veel sterkte Oma van mn vriend is vannacht overleden, woensdag begrafenis. Weet alleen niet of ik dat ga redden: lang zitten, slenteren naar graf daar staan etc... Toch niet heel gek als ik niet zou gaan? Slaap lekker iedereen (of veel gezelligheid hier )
@77wonder, ik hoop dat je moeder de kleine nog goed mag leren kennen en kan genieten. Sterkte! @Tinie, gecondoleerd. Ik kan me voorstellen dat een volledige plechtigheid teveel voor je is. Misschien kun je een deel van de plechtigheid bijwonen? Ik denk dat ook hier geldt dat je doet wat belangrijk is en goed voelt voor jou.