Mei mama's deel V!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door nijntje81, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Verrek, je hebt gelijk!
    Tis alleen nog wel meer gedoe als met de pc ;)
    Ach, af en toe lekker spammen kan geen kwaad toch, hebben jullie ook weer es wat te lezen :p

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Essie, toch niet goed geslapen dus in het ziekenhuisbed....wat rot voor je!

Bloem nog steeds een trillend ooglid, al iets op google opgezocht ofzo of je er iets aan kan doen?
    Koninginnedag...heb daar wel zin in! Maar dat komt omdat we met onze sieraden op de markt gaan staan (alleen ik kom maar ff langs, hele dag trek ik natuurlijk niet meer) en hopen dat het druk wordt!

Daro: hoeraa voor je 38 weken!

Sefanja: fijn dat Neva zo goed slaapt! Jammer he van het weer!

Ladytijger: ja ik ga het ook vragen, maar moet 8 mei pas weer heen... laat je het even weten als jij meer weet?
    En heb gister ook slagroomsoesjes gekocht, als back-up voor als de cakepops niet willen lukken of ik er niet genoeg heb ;)

3. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Ik moet 3 mei weer heen. Dus ik zal het dan wel even vragen en hier vertellen.

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Daro: fijn toch dat deze tijd zo snel gaat! En inderdaad, we hadden het toen nog over rolstoelen en krukken enz enz....super eigenlijk he dat dat gewoon niet nodig is! Ja, echt wandelen zit er hier niet meer in, eerder slakkenstukjes en dan houdt het op.. maar dat is ook niet erg op deze termijn, logisch dat het zwaar is!

Pat: ja dat zat ik me wel te bedenken ook, van die half ontdooide slagroomsoesjes of dat eigenlijk wel kan? Kwestie van uittesten? (liefst door vriend/man hahaha)

Pijn in heup/bekken tijdens slapen: check! Doet soms vreselijk zeer hier en dan weet ik van ellende niet meer hoe ik moet liggen, op mn rug kan niet want is te zwaar voor mn rug, dus nu maar elke keer wisselen en af en toe even uit bed om te rekken/strekken.

Daydreamer: gefeliciteerd met het huwelijk van je zus, en wow wat ontzettend knap dat je er gewoon de hele dag bij bent geweest! Maar het was het vast waard!

Ludora: heujjj 37 weken!! Mijlpaaltje he!?!

Minkie: goed idee om nog even lekker uit eten te gaan! Kon je nog wel goed eten? (hier gaat er niet meer zoveel in) Tapas, mjummm goeie keuze!

Hier: tot half 12 in bed gelegen, wel half wakker maar voel me wel weer wat uitgerust gelukkig!
    Wel weer gek gedroomd over dat ik heel erg bloedde maar er kwam geen baby :( Zucht, snel weer vergeten...

5. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Ben ik blij dat ik niets hoor tijdens mijn slaap-) zoemmmmmmmmm rotmug :)

6. Marja78

Marja78 Actief lid

1 sep 2011
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag dames!

Wat hebben jullie alweer veel geschreven....

Weinig blijven hangen...

Hier de boodschappen in huis, morgen visite, dinsdag verjaardag... Druk!

Koninginnedag, vind het altijd ontzettend leuk! Misschien een klein stukje over de vrijmarkt. Afhankelijk van het weer en mijn gestel!

Zo nog even de stad in, moet nog ff droog blijven. Het is echt net herfst...

Fijne dag dames!

7. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    ik hoop dat ze gelijk hebben dat queensday mooi weer wordt...

8. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Ik heb ook niks met koninginnedag. Vind het wel leuk om dan braderie op te gaan, ff snuffelen enzo. Maar mij zal je niet in het oranje zien ofzo.

@ BB: ja ik slaap vooral op rechter zij maar die pijn komt ook opzetten als ik op mijn linker zij lig. Ik kan ook op mijn rug niet slapen. Dus meestal ff eruit rondje lopen en weer proberen. Rekken en strekken van been heeft vaak geen nut.

Zit nu ff op de bank te wachten tot mijn man thuis komt. Dan gaat hij met de hond lopen want dat ga ik vandaag niet trekken. Dan kan ik lekker ff douchen. Wel zittend in bad!
    Verder eigenlijk niks te melden...

9. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Trotsemams; flinke knul zeg. Hopelijk gaat het snel beter met zijn suikers. En met jou, gaat het goed?

GEFELICITEERD IIG!

10. Zustertje2015

Zustertje2015 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    2.682
    0
    36

Moet dinsdag weer bij de gyn komen en dan gaan we bespreken wat we nu verder gaan doen.. Ben erg benieuwd.. Wat ik van de week begreep, willen ze zo niet tot 42wkn doorgaan mocht de kleine uit zichzelf nog niet komen...

11. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Meldingsplicht voldaan!

(Heb vandaag tussen de bedrijven door een paar keer bijgelezen, maar even minder zin om overal op te reageren. Maar check af en toe om op de hoogte te blijven / niets spannends te missen).

Beetje (veel) lusteloos vandaag, niets voor mij. Ben nu in actie gekomen, want anders vind ik het ook niets. Net even lekker gedoucht en ga zo even naar de Ikea. Wat dingen terugbrengen en nieuwe hoes voor nieuwe (2e hands) bank halen + dekmatrasje.

Als Jop wakker is gaan we nog even naar de verjaardag van zoontje (2 jaar) vriendin. Dan verder vanavond niets doen....

Wordt ook niet vrolijk van 't weer. Beetje chago! Kan er niet even iemand gaan bevallen ofzo, voor wat leven in de brouwerij?!

12. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    :D:D:D

Hier ook zo lusteloos. Zal wel combi zijn van het weer en dat we allemaal er beetje zat van worden denk ik...

13. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Essieee jammer dat je niet de hele nacht door hebt kunnen slapen:(

Heitje, heb wel op google gekeken, trillend ooglid en zwanger en dan kom ik op dit forum uit:)
    Het kan te maken hebben met vermoeidheid en/of stress. Heb ook gelezen, dat had ik mn hele zwangerschap, ohoh. ;)

Vandaag bevalbed bij mn ouders opgehaald. Deze komt in de huiskamer te staan maar vind het zo'n sta in de weg. Kan het nog een week uitstellen. Volgend weekend met 37 weken moet hij staan en we weten ook nog niet hoe hoog het bed is. Klossen zijn hier alleen maar 25cm hoog, denk dat dat te hoog gaat worden dus moet mn man nog maar even wat in elkaar zetten.
    Krijg wel opeens de kriebels om de box in elkaar te zetten:)

14. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    zo, terug van mijn ritje naar het winkelcentrum... Dames dames, als je nog een voedingskussen nodig hebt, of hoezen, ze zijn in de aanbieding bij het Kruitvat! Ik heb nu een kussen voor 15 euries meegenomen :) Verder ook nog ander babygoed in de aanbieding. (spuugdoekjes, badcapes) Ik ga zo maar lekker koekjes bakken... Even mijn zinnen verzetten... En jaaaaaaa ik wil heel graag de volgende in de lijst zijn die de kleine ter wereld zet! Ik sta toch bovenaan :p

15. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    **zwaait eventjes**

16. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Bedankt voor de felicitaties! En jaaa, zo blij dat ik nog niet bevallen was, zodat ik hun huwelijksdag bij kon wonen!
    We hebben mooi weer gehad, zonnetje en droog. Met foto's maken alleen wel veel wind. Maar ja.. Het had ook hele dag kunnen regenen! Haha!
    Maar 's avonds, joh.. Zo gezellig! Heb nog ff lekker gek gedaan op de dansvloer (inmiddels op de slippertjes ipv hakken), maar rond 22.30u op een stoel geploft en er niet meer vanaf gekomen. M'n hele lijf was op..
    Maar nu dus, wat ik nooit eerder heb gehad, vocht! Zie m'n voeten en enkels niet meer. Heb ze al omhoog, verder nog tips??
    Ben lui......

Ludora Herkenbaar. 's Ochtends doe ik meestal de huishoudelijken klussen. Heb je dat maar gehad. En kun je daar de rest van de dag van bijkomen.. ;)

Essie Jammer dat je niet langer aan 1e stuk hebt kunnen slapen. Hoe voel je je nu?

Soesjes Leuk idee! Hoe witte chocola smelten?

Sefanja Toch goed dat je het blijft aanbieden! Hopelijk heeft ze er straks genoeg aan.

Minkie Lekker nog ff met z'n 2en een avondje! Wij pasen ook gedaan.
    Hier rommelt het sinds een weekje ook een beetje. Denk ik tenminste.. Ken het niet van de 1e keer in ieder geval. Volgens vk kwam dat bij een 2e ook veel vaker voor.

17. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    @Daydreamer, ik lees even mee over de voetjes! Het wordt hier ook met de dag erger! Ik doe wel een voetenbadje met mint, dat verlicht een beetje....

chocolade smelt ik in een pannetje in heet kraanwater (au bain marie) en niet warmer dan 39 graden omdat de chocolade anders gaat schiften. Er mag ook absoluut geen water bij de chocolade komen!!!!

18. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Daydreamer

Een gewone pan met een klein laagje water laten koken en daar een grotere ijzere of glazen schaal inzetten. De chocolade in de schaal doen en dan roeren tot de chocolade is gesmolten.

19. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Ah zie dat Nijntje mij al voor was :)

20. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Nijntje Maar waarin doe je chocola dan? Als je het smelt in het pannetje..

Pijn bij draaien in bed Check. Hier ook. Ene keer meer dan andere keer trouwens.
    Vannacht dus een ramp.. Zo'n zeer schaambotje!!! Heb die pijn dan allen rechts.. Met lopen (eind van de dag) heb ik dat dus ook regelmatig(er). Auw!

Deel Deze Pagina