Kun je het ingezakte deel niet vullen met iets? Beetje chocolademousse oid, laagje botercreme met n smaakje, en dan de marsepein erop? Wel ff iets kiezen wat in de diepvries kan hihi
Miffy, ik snij altijd de bovenkanten er toch af voordat de marsepein erop gaat...was dat niet te doen? Wel lekker, kan je alle mislukte cakejes opeten Leuk die muisjesss!!!!
neee want ze zitten precies tot aan de rand van het papiertje..... dus eraf snijden lukt ook niet, volgende keer meot er dus ook iets meer in maar vind manlief niet erg, die heeft de eerste 2 al op
@Miffy, ik zou dat niet doen, omdat dat spul een hele sterke chemische smaak heeft. Het kleefgehalte is wel groot. Je kunt het evt. oplossen door suiker in te koken? Verhoudingen ben ik niet zo goed in, ik doe dat soort dingen op gevoel... Maar door suiker te koken smelt het beter in heet water, krijg je een soort siroop... dat moet ook te doen zijn! Anders je cupcake insmeren met een dun laagje boter...
Lekker een bus slagroom halen...de mislukte cakejes op een berg gooien, slagroom erop en dan wat hagelslag of smarties er op
ik heb het zelf nog nooit ingevroren, maar denk dat dat geen probleem is. Je doet er toch nog een topping op van marsepein?
Zo meiden!! Pff even een dagje autos kijken en kan gelijk 10 blz bij lezen?! Niet veel onthouden! Wel trotse van harte gefeliciteerd met jullie grote zoon!! Iemand ingeleid vandaag en daarbij ook zieke moeder sterkte!! En verder veel snoepers en eters haha!! Nou hier niet zo crea bea hoor gewoon beschuit met muisjes!! Me mannetje gaat zo chili con carne maken heerrrlijk!! Ben ik verslaafd aan haha!! Verder nog steeds duizelig, misselijkheid en hoofdpijn is weg gelukkig!! Nou meiden niet te veel kletsen probeer jullie bij te houden haha
suiker doe je in een (braad)pan, laat je smelten zonder te roeren. Als de suiker gesmolten en lichtbruin is een scheutje water erbij (afblussen) dan een stukje boter en roeren tot je een egale massa hebt. Stukjes boter toevoegen tot je een mooie toffee hebt.
ja ik probeer ook actief te blijven maar merk gewoon dat ik op het midden van de dag zo'n mega dip krijg en zoveel moeite moet doen met niet in slaap te vallen ! mn vriend maakte zich al ongerust en had zoiets van wel ff bij de vk aangeven dat je zoveel slaapt net ff 15 min in slaap gevallen pff maar voel me wel btje beter nu gelukkig. o wat leuk die tractaties ! die muisjes zijn geweldig ! heb ook nog slagroomsoesjes in de vriezer liggen denk dat ik morgen eens ga proberen met poedersuiker en muisjes.
Wat een geklets over lekkere dingen! Heb daar zelf helemaaaaaal geen zin in om te doen, voor zwangerschap altijd wel. Net lekker gedouched en man is om verf voor mijn haar. Nog noooit zelf gedaan, iemand nog tips?
nijntje Dank je wel voor de tip... Maar tot wanneer geldig? kruidvat aanbiedingen? traktatieMiekr Iets van koekjes -> Handjes met tekst 'dag' ... Of een paraplu volhangen met koekjes, op de paraplu schrijven: "aju paraplu, ik ben naar de basisschool".... Of zandbakschepje met cc of koekje met de tekst "ik wil niet opscheppen maar ik ga naar de basisschool! Of een plastic of kartonnen bekertje met daaraan een ballon die je met rietjes vas maakt. Je krijgt dan een soort van luchtballon. In het bekertje doe je iets lekkers en/of een hebbedingetje en op de beker een fotootje van je kind met de tekst: "Mijn avontuur op de basisschool gaat nu echt beginnen! Dag allemaal!"... Wie gaat op wie inzetten? Wie gaat als eerste bevallen, een gok topic maken
Ik heb geen idee. Kreeg de indruk dat het spul in de actiestraat net was gevuld. Een goktopic! Leuk idee!!!!
is lastig gokken wie er als eerst gaat bevallen nu, wonder word ingeleid, er zijn al 2dames met ontsluiting (waarbij het bekend is) ik hoop vooral de dames die zoveel pijn enz hebben en de 37weekjes bereikt hebben zo snel mogelijk mogen bevallen en lekker kunnen genieten van hun ukkies