Mei mama's deel V!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door nijntje81, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Trouwens nog even wat humor tussendoor:
    Mn zoontje loopt net naar de voordeur en voor ik het door heb knikkert ie zo wat stukjes speelgoed naar buiten door de brievenbus!

Vervolgens ben ik die stukjes speelgoed van de straat aan het pakken, kom ik terug in de huiskamer, zit ie met een banaan te roeren in zn kopje (koude) thee..

Ben ik de banaan aan het opruimen (kopje thee had ik nog even laten staan, dom dom), kom ik terug.. heeft ie 3 piratenpoppetjes in zn thee gestopt en staat ie te huilen "mama piraatje nat, piraatje nat!!!"

Hihi die zit duidelijk om aandacht verlegen, we gaan maar eens aankleden en op pad!!

2. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Wat leuk Marja dat we op dezelfde dag zijn uitgerekend!! (realiseer ik me nu pas..)

Nou ik ga ervandoor, tot later en een fijne dag allemaal!

3. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    drie blz dacht ik, dat is mooi. Hoe had ik dat kunnen denken. + Deel 5 13 blz!:$

Even ego eerst hoor, lees ik straks deel 5.

Ik loop nu meer te waggelen door de aambeien dan stijve liezen en bekken. :(.
    Het wordt steeds erger en doet zo zeer. HELP!
    Ik ben al aan het smeren en alle tips van vezels eten en goed drinken is niet van toepassing want mn stoelgang is goed, zelf iets te goed. Zie zo op deze manier de bevalling echt niet zitten. Tranen staan alweer in mn ogen.

4. Marja78

Marja78 Actief lid

1 sep 2011
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb in de club een foto van mezelf en mijn man neergezet en een foto van onze pup...
    Voor de liefhebber!

5. Wihe

Wihe Actief lid

24 nov 2011
    440
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames ik vind de mei club nu echt op zn leukst. Iedereen die bijna gaat.bevallen, de laatste loodjes etc etc.

Succes ermee allemaal! En laat mei maar snel komen, ik ben zo benieuwd naar alle schattige meibaby's :)

6. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Heb je de curanol pillen er ook bij, naast de zalf?
    Sterkte meis...

7. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    goedemorgen allemaal,

Ik ga eerst even alles terug lezen, daarna onze bevallingsverhaal...
    meer dan 60 pagina's wow... Neem me niet kwalijk als ik niet op alles reageer ;).... Willen jullie mij een kort verslag doen hoe het met jullie allemaal gaat? Daar ben ik heel benieuwd naar....

liefs
    Natascha (sefanja)

8. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Hoe het hier gaat, ik heb een rotnacht achter de rug, draaien doet vreselijk veel pijn in bekken en wordt er elke nacht wakker van :( maar verder gaat het goed hoor;)

9. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Sefanja ben je gek je gaat toch niet alles lezen!!!
    Welkom terug!!! En gefeliciteerd met je meissie!! Neva wat mooie naam.
    Heb je iets heftigs gemist.... Euh Forever is ook bevallen van een meid, Kimberley, haar verhaal staat een paar pagina's terug.
    Verder is het volgens mij bij iedereen wel langzaam aan t rommelen. En de laatste loodjes he, t wordt zwaar voor iedereen.

Bloem virtuele knuf meid!!

Daro, hihihi, cursus hoe hou ik mama bezig. En hoe mama niet meer multietaskt als ze zwanger is :D :D

Marja ik ga kijken :D

10. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Nog maar 28 dagen Pat!! ;)

11. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    @Sefanja, hoi!! Rustig aan met teruglezen hoor. Ben benieuwd hoe het met je gaat en met de kleine natuurlijk!!

Hier echt beroerd geslapen, heb elk uur van de klok gezien :( Vandaag met zoontje naar mijn ouders, en daar ga ik eens heerlijk uitgebreid in bad. Kan me er nu al op verheugen!!

12. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Gezellig Brabant
    Marja leuke foto's!! Schattige pup!! Hij valt niet echt op in de sneeuw ;)

13. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Zo, dames, ik meld me ook weer even.
    Heb wel gelezen, maar reageer ff niet op alles.
    Behalve Sefanja: ben je gek, teruglezen? Dat is toch niet te doen?!
    Kom maar op met je verhaal!! :D

Kort, want moet nog snel douchen voor er vrienden komen.. (heb nog een uur... aiiii!)

Ik was gisteren zowww moe dat ik eigenlijk heel goed heb geslapen vannacht.
    Had me buik ingesmeerd met Nestosyl (tegen de jeuk) En ja het werkt!! Halleluja! Daarna heb ik mijn man gevraagd mijn onderrug e.d. in te smeren met tijgerbalsem. En oww dat werd zo lekker warm dat ik vrijwel direct in slaap ben gevallen!
    Ben er zelfs niet uit geweest om te plassen!

En rond half 9 werk ik wakker doordat mijn man uit bed ging!

Die zou gaan afplakken en schuren, maar ik kwam beneden en het plafond in de bijkeuken is al bijna klaar met schilderen.
    Gelukkig verf op waterbasis, dus geen stank overlast!!

En nu ga ik snel mijn eten verder opeten en douchen!
    Hoop dat ik straks nog tijd heb om buikfoto te maken, en die plaats ik dan vanavond, anders morgen :)

Fijn weekend dames!

14. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Child, ik weet het ook niet al die pijntjes wat wat is. Oefenweeen en voorween zijn volgens mij hetzelfde? Harde buiken zijn toch oefenweeen? En zijn niet pijnlijk en voorweeen kunnen wel pijnlijk zijn????

Vocht uit tepels, ik had vanaf het begin wat van die gele korreltjes op mn tepels, ik kon ook wel een heel klein beetje eruit knijpen (moest ik goed kijken) maar de laatste tijd niet meer???

Jawel Ludora iedereen gaat bevallen in dit topic!!!!:D:D:D Geen juni kindjes hoor, duurt veel te lang.

Forever wat een verhaal! En wat een lief meisje!

Hier moet het bed minimaal op 70cm hoogte.

Yupgup ik las net dat de curanolpillen ook tijdens de zwangerschap mogen dus die ga ik er wel bijhalen nog.

15. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Fijn Bloem! Hoopt dat het helpt!

Sefanja, welkom terug en nog van harte met jullie meid!! Ben heel benieuwd naar je bevallingsverhaal!

Bed staat op 75 cm (extra matras, geen klossen). Van vk moet ie op 70 dacht ik en kraamzorg op 80, maar 75 was ook goed. Vind het wel lekker hoor, ben zelf lang en kan er nu heerlijk inglijden. Heb evt de bedrand nog als opstapje.

16. Marja78

Marja78 Actief lid

1 sep 2011
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ludora, dank je! Ze valt inderdaad niet erg op in de sneeuw....
    Ze is inmiddels wel kort in de vacht.... Ons drolletje....

17. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    mogguh meiden,
    Hier een redelijke nacht gehad. Ben wel veel wakker geweest en mijn kerel gemist :( Die heeft de hele nacht dus op de bank geslapen.... Hij kon niet slapen (weet alleen niet of het door mijn gesnurk kwam of dat hij pissig was of welke andere reden dan ook) Wordt een beetje moe van wekenlang hetzelfde vragen (klusje) en het wordt maar niet gedaan terwijl ik op elk moment kan bevallen..... fijne stress dus maarnietheus.... Ik probeer het een beetje los te laten, maar vind dat nu toch een stuk lastiger!

Verder hier het huis aan kant maken voor vanmiddag (zijn verjaardag vieren). Er komt gelukkig niet teveel bezoek, en we houden het op een middagje ;)

ego uit

Sefanja, leuk je hier weer te zien!!! :) Pfoe, en alles bijlezen??? Bespaar jezelf de moeite! Veel geouwehoer hier hoor ;)

Daro, lekker zo'n jochie die mama pest :p Geniet lekker van je uitje met hem!!!

18. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Meiden die slecht hebben geslapen, balen!!!! Doe het rustig aan!!! Grote kans dat je vanavond dan wel goed slaapt!?

Forever, mijn god wat een verhaal zeg!! Heb tussendoor wel moeten lachen om je reacties naar de ok-man...geweldig! Maar wat een prachtige meid hebben jullie zeg!!! Geniet ervan!!

Sefanje, leuk wat van je te horen, ben heel benieuwd naar jou verhaal!!

Hier goed geslapen, maar voel me niet helemaal uitgeslapen. Ook nog steeds wat hoofdpijn en misselijk.
    Heb een blauwe plek van 10cm op mn arm van al het bloedprikken de afgelopen drie dagen en mag dus maandag weer naart ziekenhuis voor rondje ctg, urine, bloed en bloeddruk check.
    Vandaag even wat wassen en rustig aan, misschien zo zelfs nog even terug naar bed!

19. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Jee 28dgn, hopelijk veel minder;)

Zit nu met mijn zoon labrirint te kijken met David bowie, wel leuk weer om jeugdsentiment op te halen:) zoon houd gelukkig ook van dit soort films:)

Ooooooooooooooooooo sefanja welkom terug trouwens;)

Bed moest op 80cm van kraam, Ons bed was al 65cm

20. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    goedemorgen dames,
    ik ga niet terug lezen en nergens op reageren vandaag sorry,
    ik heb vanacht redelijk geslapen maar ben nu super beroerd!!
    ben kapot en merk gewoon dat gister avond te veel voor me is geweest, stress rondom harde buiken en krampen die rot boiler (die het vanochtend weer niet deed maar na resetten gelukkig wel weer) probeer ik het vandaag rustig te doen, of in ieder geval tot me ouders er zijn......
    net overgegeven en nu toch maar proberen te eten.....

Deel Deze Pagina