toch is het wel handig dat ze het weet, mocht het je dan overkomen weet ze wat er aan de hand is, hopelijk kan ze je dan rustig krijgen maar eigenlijk hoop ik dat je gewoon niet hoeft te spugen, dat doe ik wel voor je
Oo die vrouwen en mannen bij nep baby!! Ook echt kleertjes van 300 pond voor zon pop!! Kijk hij/zij doen er wel lang mee maar toch pff hoop geld!! Hier denk ik zometeen maar me vent lief aankijken of hij me aardbeien schoonmaakt haha doet ie wel Hij zit nu op kleertjes.com wat gaatie nu weer kopen voor de kleine man!! Haha Liefss
Ohh krijg gelijk weer lekkere trek van al die snoepverhalen hier! Heb aardbeien klaarstaan...denk dat ik er een flinke dot slagroom op gooi jummmm!
Ik heb het laatste half uur gekeken van mijn nep baby... Ik vind het aan de ene kant heel treurig voor deze vrouwen, zij kunnen bepaalde verlies niet verwerken (levend of dood) en proberen zich staande te houden... Je ziet echt verdriet in hun ogen...
Heb de docu afgekeken, maar vond het een beetje raar.. De meeste hadden zelf geen kids, of vonden dat te lastig, of kleinkind die ze missen. Ik snap best dat je iemand zo kan missen.. Maar ik kan me niet voorstellen dat je met een pop gaan wandelen, zoveel geld aan uitgeeft, wast, aankleed, nja noem maar op. Mijn man zal vol verbijstering en afschuw mee te kijken hihi
Dat ongezelloge gevoel rond schaambot wel dat heb ik al sinds gisteravond af en toe met vlagen! Gister dacht ik eerst dat de kleine man naar buiten aan het breken was zon zeer daar beneden!! Maar het stopte weer Liefs
'ongezellig' gevoel bij schaambot, haha check! Al tijdje last van.. En heup? Waar? Ik heb het gevoel soms dat ik elk moment uit elkaar kan vallen!
ik vond die docu doodeng! net als wat je zegt sefanja: alsof ze dingen niet kunnen verwerken en de pop als plaatsvervangend zien... ze doen er idd niemand kwaad mee zoals ze zelf zeggen, maar het is eigenlijk heel erg eng!! het feit dat je er geen kwaad in ziet om er buiten mee rond te lopen alsof het een echte baby is geeft al aan dat je psychisch misschien bij mijn psycholoog een keertje aan mag haken! verder komt er volgens mij weer geen zak op tv.... dvdtje dan maar zometeen dit gaat zo'n lange avond/nacht worden) net maar even geskyped met mijn ouders... altijd gezellig vooral als ze in de regen in zeeland in de caravan zitten met een rood wijntje erbij hahaha
en kennen jullie dat gevoel dat je af en toe tegen t plafond aan zit omdat de kleine slaat/schopt/draait met zijn hoofd tussen je benen? voelt bij mij niet alsof het tegen het bot aan is, maar tegen mijn baarmoedermond ofzo... schaambot pijn check! dat heb ik al sinds week 22 (BI) oh en af en toe heb ik t idee dat er een zenuw afgekneld word een paar seconden in mijn bil en dat wisselt af met binnenkant bovenbeen... ohhhh wat een feest zal het zijn als mijn lichaam weer puur van mezelf is hahahaha...
An zoo bekend wat jij net schrijft!!oee pijnlijk soms!! Hier bak aardbeien met suiker koud!! Slagroom was al op haha Zin om te shoppen misshien morgen nog even me vriend lief aan kijken haha!! Liefsss
Ja An! Dat gevoel is ook niks! Heb het ook als de kleine ineens tegen mijn ribben schopt! Auww!! Zeker als je net ff lekker ligt... Nee, bizar weinig op tv volgens mij... Ondertussen boven beland, op bed, laptop erbij, kladblok om harde buiken bij te houden en tv aan.. Merk wel dat ik meer harde buiken heb als ik op de bank zit (zeker 6 in een uur) Maar op bed veeeel minder!
zit nu dwdd te kijken... kloffie aan, flinke kop thee, laptoppie, tv aan en t dekentje van onze kleine man met zijn naam erop (daar slaap ik al weken mee) heb m gister weer gewassen dus hij ruikt weer extra lekker
Hey meiden, Hier erg moe al de hele dag. Zal het door het weer komen. Voel me onrustig. Kleine is ook al een tijdje in mijn liezen aan het duwen. Ik ga zo maar even onder de douche. Misschien helpt het en dan meteen met lavendel wassen en insmeren. Wie weet zijn het de tekenen. Wilde even een spelletje spelen met man maar hij wilde niet en nu ben ik een beetje chaggie. Dus ik ga maar even onder de douche en tot morgen maar weer.
meiden, wou effe zeggen dat ik het erg leuk vind op dit forum met jullie! Ik heb in het begin erg getwijfeld om mee te kletsen, omdat ik op andere fora vaak asociaal gedrag tegenkom waar ik dus ook geen behoefte aan heb om mijn ervaringen te delen... En ja hier gaat iedereen/we zo respectvol met elkaar om! Dat vind ik erg fijn!
Ik ben het helemaal met je eens Nijntje! Ik zit op een forum voor honden (totaal wat anders maar toch) en daar gaan mensen die altijd even netjes met elkaar om.. Hier kan je lekker je hart luchten, advies vragen en gewoon gezellig kletsen! En de steun die hier gegeven wordt, super!