Mei mama's deel V!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door nijntje81, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marja78

Marja78 Actief lid

1 sep 2011
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Ook ik heb wakker gelegen... Na het innemen van mijn medicijnen heb ik gelukkig nog even geslapen...
    Heb opgezette ogen...Allergische reactie op verf, wenkbrauwen en wimpers. Had ik de vorige keer ook, alleen dacht dat het aan een creme lag die er opgesmeerd was. Helaas combi hormonen, slechte huid en verf! Balen... Krijgen straks visite...

Nou ja! Als dat alles is!

Ik wil iedereen een fijne dag wensen!!! Doeg!

2. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Moggel :)

Ooohh wat had ik een zin om te janken vannacht. :( buurman is gelukkig vlak na mijn bericht opgehouden te roken, de lucht was rond half drie weggetrokken en drie uur sliep ik. Was om 10 h weer wakker dus heb wel wat uurtjes gepakt (alleen slaap ik normaal van 23-10, dus voor mij nog wel te weinig). Laat vriendlief wel autorijden vandaag!

Verder wel overwegend positieve slaapberichten lees ik? Niet al te veel nachtbrakers? (oh oeps, lees laatste postings net nog eens door, zijn niet allemaal zo positief ;) sorry en sterkte!)

Nog mensen aan het bevallen? :p

3. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    nijntje Wat lief dat je dat zegt... Ben het overigens helemaal eens met je... Wij delen op dit forum lief en leed, respecteren elkaar en hechten waarde aan meningen van een ander. Gek nietwaar, wij kennen elkaar alleen digitaal, maar het voelt alsof ik jullie veel langer en persoonlijker ken.
    miffyKlagen mag altijd, lucht je hart maar dan ben je het kwijt... Digitale knuffel vanuit Nieuw Vennep.

4. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Goeiemorgen meiden,

Hier allemaal flink uitgeslapen. Vannacht weinig geslapen. Devin had een flinke hoestbui en kwam in bed tegen mama aan slapen. Dat mama zelf niet meer kon slapen, maakt dan niet zoveel uit.

Gisteravond de ouders en m'n zus op visite gehad. Werd gek van m'n schoonouders die zaten zo te zeuren en te piepen.
    Nog wel aardig wat taart over dus we kunnen genoeg gebak eten als we willen.

Straks op verjaardag bij m'n vader, moet eigenlijk alleen nog even een kado voor hem kopen.

@ bloem en sefanja en alle andere meiden die me tips gaven voor de traktaties, dank jullie wel!! heb zelf ook nog op internet gekeken, en heb een idee om een klapperhandje aan een sleutelhanger ring te doen, met daar drop/snoep sleutels aan te doen en een kaartje met ik zwaai jullie gedag. en dan nog wat. De kaartjes en handjes aan de ringen kan ik nu alvast voor bereiden en hoef ik met z'n verjaardag nog maar weinig te doen.
    En dan doe ik misschien als de kleine is geboren nog het idee van de slagroomsoesjes met muisjes om uit te delen.

Oja ik heb een bod gehad op m'n kinderwagen:):) Die ik niet kon weigeren als het goed is komen ze hem morgen ophalen. Zou wel erg lekker zijn. dan kan de duowagen alvast naar beneden en staat dat ook allemaal klaar.

@ nijntje, jij bent nu eigenlijk aan de beurt, zal jij de eerste zijn of blijft jullie kleine kanjer toch nog even lekker bij je zitten.

(ga ik weer even verder teruglezen)

5. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ ons groepje, wat dat betreft hebben wij het echt getroffen inderdaad. Als je af en toe ziet hoe het er bij andere forums aan toe gaat. We kennen elkaar allemaal niet, we kunnen alles kwijt bij elkaar.
    Ben ook erg blij met jullie op dit forum.
    Voor jullie allemaal even een digitale knuffel!!!!♥

Ojee ......... miffy toch?? je man met ptss dat is ook niet makkelijk, hier kan je lkkr over hem klagen. Sommige mannen zijn de constante tijd ''perfect'' maar sommige mannen hebben iets waardoor ze niet altijd perfect zijn en ze heel lastig zijn, maar ja we kunnen toch niet zonder ze.:):)

6. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    mogguh meiden,
    Ga even niks zeggen over slapen ;)
    Wel veel gerommel in mijn buik... Steken down under en wat meer harde buiken vanaf gisteravond... zou het zou het zou het???

7. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    @nijntje,
    ooooh spannend!! zou wel leuk zijn!!

8. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Goedemorgen!

Hier vanochtend weer aan de CTG gehangen.. ging niet goed want hij had vooral zin om verstoppertje te spelen dus ik moest zelf de hele tijd mn vinger op die dop houden (kramp in mn vinger!) en soms wat verschuiven als ie er weer onderdoor dook. Schrok me soms rot, want de hartslag vloog van boven de 160 naar onder de 90 en weer terug, maar ik denk dat dat stomme apparaat dan mijn eigen hartslag oppakte in plaats van die van de baby? Het hartfilmpje zag er wel regelmatig uit dus dat begrijp ik niet zo.

Nou ja volgens de verpleegkundige heeft de gyn ernaar gekeken en was alles goed, ik mag weer terug naar de eerstelijns.
    Wel was mn bloeddruk weer te hoog (twee keer gemeten, 140/90 en 140/87).. tja ik weet niet wat ik daar nou weer mee moet. Ze zei dat ik meer moet rusten maar ja da's niet zo gemakkelijk nu. Woensdag weer naar de vk en dan zien we wel verder.

Nu ff boterhammetjes eten met mn zoontje en dan lekker naar bed, ik ben doodop! Wat wel raar is want ik heb afgelopen nacht best redelijk geslapen. Vond het toch spannender dan ik dacht denk ik..

9. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Nijntje ik hoop het voor je, want je loopt al aardig tegen de 40 weken aan!! Succes!

10. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Wat is het hier rustig dames, stilte voor de storm?

@ Nijntje: oeww spannend! Hahaaa

Ben hier al vanaf half 11 harde buiken aan het tellen, en heb er best veel.. zit al op 12, mja in 2uur tijd. En ze zijn niet regelmatig.
    Wel heb ik af en toe ook pijn in mijn rug erbij. Lijkt al meer op echte voorweeen haha..
    Dus vandaag maar rustig aandoen, en lekker op mijn zij liggen, dan zijn ze een stuk minder, gek eigenlijk toch?

Man heeft lekker ontbijt op bed gemaakt dus ik kan er weer even tegen. Al wil ik vandaag nog een en ander doen, maar denk dat er niks van komen gaat...

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hi girls!

Inderdaad van veel meiden horen we de laatste tijd niks...misschien dat sommigen van hun ook al wel bevallen zijn!

Yup iew dat is goor! Hier rookten onze buren altijd bij de voordeur waardoor het ook onze slaapkamer binnenkwam, zoo goor! Heb er wat van gezegd en nu roken ze in de achtertuin...
    Maar een sigaar is nóg veel smeriger! En die man rookt binnen? Sjees dat rookt ie vast als een ketter als het uit alle kieren van zn huis naar buiten komt! Ik zou het nog es aankaarten hoor, zeker straks met jullie beebje erbij!

Lastige man: hier ook helaas....die van mij gaat er ook gewoon vanuit dat ik nog eten kook, de was doe, dingen van de grond raap enz... we hebben een schoonmaakster die 1x per week 3 uurtjes komt. Als ik vraag of ie iets wil doen zegt ie: we hebben toch een schoonmaakster? Maar hij snapt niet dat 1x per week stofzuigen toch écht te weinig is!! Of dat zij de was maar even doet..dat redt ze toch nooit in die paar uurtjes!
    Moet ook overal meerdere keren om vragen, waardoor hij zich weer aan mij gaat ergeren en dan vindt ie dat ik zeur...omdat ik het steeds vraag...tja..dan moet ie het maar gelijk doen!
    *zucht* Mannen....

12. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ daro, ja rustig aan doen met nog een kleintje erbij is makkelijker gezegd als gedaan.

@ nijntje, ik hoop voor je dat het gaat beginnen hoor!!:)

13. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    @ heitje, dat is mans eigen. M'n man doet ook nog wel aardig wat hoor, maar niet uit zichzelf. Als ik hem dan vraag of hij dan wilt stofzuigen of dweilen of als devin erg heeft gepriekt met eten, moet ik op m'n knieën om het weer op te vegen.
    Maar daarna zegt hij dan wel weer dat ik teveel doe.:(:(

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Nijntje, oeh spannend! Ik hoop het voor je!

Daro, fijn dat alles goed was! Je bloeddruk is alleen inderdaad wel hoog... maar zij weten het het beste he denk je dan maar...

Sam ook al veel gerommel....

Zullen we koninginnedagkindjes gaan krijgen? :D:D:D

15. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ja inderdaad! Dan zegt ie: je moet gewoon niks meer doen!
    Maar ondertussen laat ie zelf wel dingen op de grond slingeren!
    Ze zien het gewoon echt niet denk ik???:$;)

16. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    hmmm... als ik zit valt het allemaal wel weer mee... Alleen wat harde buiken.;) Ik wil ook een knopje/teken/briefje!!!

17. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Nijntje: je moet niet voor niets gaan zitten/liggen als je veel harde buiken hebt hahaa

Ik zei dat ik het zkh van: als ik rondloop of iets doe wordt het erger.. Kreeg als reactie: waarom denk je dat je in bed moet blijven?
    Hahaaa

Moet zeggen dat ze hier nu ff weg zijn.. Rare harde buiken, of zet door, of stop ermee, dit is zo niettt grappig!

18. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Die harde buiken vind ik ook maar niks
    je kan er niks mee.......
    Als het nou nog wat zou doen oké, maar het schiet gewoon niet op

Hier word ik gek van onze uk, ze is wel erg actief
    Tot het pijnlijke aan toe

19. miekr

miekr Fanatiek lid

15 sep 2011
    1.213
    0
    0
    moeder zijn
    Wervershoof
    Even de stad in cadeau kopen voor m'n vader.
    Daarna op verjaardag dus spreek jullie of vanavond of anders morgen.

Hopelijk morgen m'n kinderwagen verkocht. dat zal wel even lekker zijn hoor.:)

20. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Miekr: duim voor je dat ze de wagen komen halen! Have fun in de stad en verjaardag!!

Bleghhhh *zo voel ik me* Nergens zin in, geen zin om uit bed te komen, lusteloos en last van me onderrug!
    Kleine is hier ook flink actief, heb idee dat onze frummel wat anders in mijn buik ligt, mja maakt niet uit... :)

Man is verder met het schilderwerk in de bijkeuken...
    Dan kan de droger eindelijk terug op zijn plek en kunnen we weer wassen, want er ligt toch een berg was... oei oei!

Deel Deze Pagina