Oef nijntje spannend hoor Hier vanmorgen grote was gedaan en weg gevouwen en heb sindsdien een gevoelige buik duidelijk teveel gedaan, en als meisje wilt komen mag dat andaag, morgen is geen leuke dag en de dagen erna is het verboden ivm dat zoon lekker ff aan varen is tot vrijdag.
Daro, zal idd je eigen hartslag wel tussendoor zijn geweest. Zeker als tie zo lekker beweeglijk was is de kans klein dat de hartslag zo een eind wegzakt. Dat beweeglijke is alleen maar een goed teken toch?! Wel rot dat je bloeddruk weer aan de hoge kant is. Nijntje, over 3 dagen ben je gewoon uitgeteld!! Ben heel benieuwd wanneer het zal beginnen!! Miekr, succes met de verkoop!! Mijn uk ligt weer overdwars, potverdorie! Maarja kan er weinig aan doen, hoop alleen ZO dat tie toevallig goed ligt op moment dat de weeen beginnen! Wat doet een baby eigenlijk tijdens de weeen, slaap tie daar doorheen of is tie juist heel actief?
daro Ben je tevreden met uitslag, als ik zo je bericht leest geloof je het niet helemaal of ben je het dragen gewoon zat heitje daar had ik gisteren ook met mijn over... Ik was boven bezig met schoon maken, alleen omdat het ziet vraagt hij mij of hij beneden moet stof zuigen... Hij vraagt mij waarom ik het niet gewoon aan hem vraag, waarop ik antwoordde dat het zat word om dingen te vragen terwijl je weet dat ik niet mag stof zuigen en eigen initiatief zou ook een keer leuk zijn...
@Nijntje, jammer dat het weer rustiger is. Jij mag nu wel als eerste hoor. Hoop wel dat ik snel volg, vind het zwanger zijn heel leuk, maar nu ook wel erg zwaar worden. Buik zit echt in de weg, veel rugpijn. Straks komen nog wat vrienden op visite, en dan morgen richting schoonouders om op de vrijmarkt te staan. Ben benieuwd hoe lang ik dat ga volhouden, maar vind het toch wel leuk om er nog op uit te gaan. Ging jij ook nog weg Yupgup? Hier besloten om voor de zekerheid morgen pas te gaan en dus niet te logeren.
Kom alleen even hallo zeggen en naar jullie zwaaien... Heb een mega ikbaalvanmelzelfdag en zt er een beetje doorheen geloof ik.. Lees braaf mee, maar kom weer kletsen als k me weer wat beter voel.. Nijntje, ik hoop zo voor je dat het doorzet!!
Nou Nijntje go girl, van mij mag je Wie had dat tril oog?? Ik heb t nu, sinds gister al. Grrr!! Miekr succes met de verkoop! Essie, knuffel!!! Manlief, wat balen dat sommige er van balen! Huishouden is van geen enkele man een sterk punt... Of hij is nu bij t verkeerde geslacht Mijn lief ziet het ook allemaal niet zo, maar, als ik t vraag doet ie t ook wel. Misschien niet ala minuut, maar vergeet niet dat jij (ik dus) t pas vraag, als ik t nodig vindt en dan zou ik wel willen dat t direct gebeurd.. Dus maak ik eigenlijk van mijn probleem de zijne... Ik praat t echt niet allemaal goed hoor, maar ik weet dat ik er heel erg veel makkelijker mee om heb leren gaan en dat zorgt voor mezelf gewoon voor heeeeeeel veel meer rust. Wat mij geholpen heeft is bijvoorbeeld vaste taken afspreken, of hem 1 vaste dag te geven om te stofzuigen. Ik weet alleen niet hoe het is om te leven met een man PTTS (zeg ik t goed?) of depressie dan zal t zeker wellicht heel anders liggen. Manlief en ik hebben vandaag een bankhangdag. (niets nieuws voor mij helaas...) Maar manlief heeft veel last van rug, dus rustig dagje hier) Uk rommelt ook goed vandaag. Harde buiken en steken. En heeft iemand hier al eens super spierpijn gehad? Vanuit de liezen, richting vagina en dan de benen in.
Knuffel voor Essie! (en verder iedereen die er ook eentje nodig heeft) Minkie leuk day je ook op de vrijmarkt gaat staan, wat ga je verkopen? Hier gaan we sieraden verkopen heb alleen met vriend ingeschakeld dus die staat er morgen al rond 6 uur soches, ik denk dat ik rond de middag wel aan kom waaien Ludora, triloog was Bloem! Zometeen richting mn ouders, mn mamsie is jarig! Heb aan mn zus gevraagd of ze daar in de tuin mooie foto's wil maken van mn buik! Heb een tas ingepakt met wat kleren en frutsels, nu nog een zonnetje!!! Hoop dat ze mooi worden!! Iedereen een fine dag gewenst en hopelijk als ik vanavond nog ff kom gluren...babynieuws!
Hallo allemaal!! Vandaag ff wezen winkelen op oosterhof menn wat wordt dat vele lopen zwaar!!! Pfff ben gesloopt haha Wel voedingskussen en hoes gekocht bij kruidvat thnx voor de tip!! Slippers voor mijzelf en waszakjes voor babysokjes! Verder voor onze diertjes nog wat te snoepen gehaald en zelf even bij burgerking wezen snoepen haha!! Morgen gaan we misschien even naar het dorp hier kijken wat er te doen is,, Man en huishouden hmmm ene moment wel andere moment niet!! Zegt idd ook nadat ik alles gedaan heb dat ik te veel doe! Haha Maarjaaa heb m maar even verteld wat ik nog gedaan wil hebben misschien helpt het haha!! Verder veel last van harde buiken vandaag weer te veel gelopen denk ik en indalingsweeen hier ook genoeg aanwezig!! Wilde net naar de kapper zeg tegen me vent misschien ff bellen zegt hij nog jaa maak voor mij ook gelijk een afspraak! Kom er na 2x bellen pas achter dat t zondag is!!! Haha hoe bedoel je zwangerschapsdementie (zelfs me vent ijlt mee haha) Liefssssss
Voor iedereen even een digitale knuffel die het kan gebruiken of gewoon zomaar Gister naar het theater geweest was wel gezellig, maar hele voorstelling harde buiken gehad heel gek je zit alleen stil en je lacht om het cabaret daarna was het meteen minder.... Gister op de bank geslapen schrik ik me toch wakker was mn vriend op het plafond aan het slaan (ik snurkte dus zo hard dat hij het boven hoorde ) pfff dan voel ik me zo klote hoop echt dat dit snel gaat veranderen vanmorgen kregen we opeens het nieuws van buurvrouw dat de buurman gestorven is. Dus dat was wel even schrikken en zo dubbel allemaal je komt binnen zo van gecondoleerd en dan de 2de vraag en hoelang moet je nog voordat de kleine er is.... De wereld zit toch wel gek in elkaar. Vanmiddag ff bij mn ouders geweest die waren toevallig kippensoep aan het maken dus ons avondeten is binnen hihih Zo grappig mn vader kwam en legde zn hand op mijn buik (ukkie sliep en werd niet wakker) wel jammer want hij was echt zo van ik ben trotse opa ( nu al) Nou ik wlde ook nog ff reageren op dit forum ben zo blij dat ik ben gaan meeschrijven iedereen is zo lief voor elkaar en handige tips voor elkaar en ja gewoon ff je ei kwijt kunnen is al heerlijk en mn vriend ja die is zo lief (hij was al lief) maar toch zo bezorgd en ja kan natuurlijk niet wachten tot zijn dochter komt. Morgen naar de braderie zal toch niet de hele braderie gaan worden maar toch ff het huis uit, is wel fijn om elke dag iets te doen te hebben al is t maar ff. zo ik ga ff tv kijken ofzo opeens weer een harde buik.... En vriend is aan het gamen (heeft hij allang niet meer gedaan dus dat mag hihii
Hou dames, Hier alleen ff een egobericht. Gister verrast met een babyshower. Zo leuk en zo verwend!, Ga ff verder bijlezen
Hmmm heb even heerlijk gebadderd... Mn kerel kwam steeds heel lief vragen of het nog ging en heeft me mooi uit bad geholpen. Tijdens het scrubben wel weer harde buiken, hoe rustig aan ik ook deed. B&B kwamen niet onder water, had er maar een handdoekje op gelegd, wast iig niet zo koud
Zwaait even. Niet veel te melden. Weer beroerde nacht gehad, hoop dat aankomende beter word. Hoop eigenlijk niet op koninginnedag te gaan bevallen maar ja, we zien wel wanneer beebje besluit te komen. Verneem nog niet echt wat, in ieder geval. Fijne dag nog iedereen!
Leuk dat je ook gaat! Sieraden zijn vast wel gewild op de vrijmarkt. Ik ga meer gewone dingetjes verkopen die we over hebben (bbq, autostoeltje, babybadje, boeken enzo) Maar we gaan er met al mijn mans broers en zussen staan (gezin van 8 kinderen) dus het is vooral voor de gezelligheid En nu het toch mooi weer wordt is het vast geen straf om lekker buiten op een stoeltje te zitten! Zo heb me toch geslapen vanmiddag! Visite ging niet door, dus mn bed opgezocht en ik moest echt even wat inhalen volgens mij. Nu is mn mannetje lekker lasagna aan het maken, jammie!
Wat een rust!! Net ff boodschapjes gedaan en dat viel zo tegen! Wil morgen ff naar de praxis, verf halen. Korting he, hoop wel dat ze die verf daar hebben die wij willen hebben.
leuk zo''n babyshower ik ga eens de douche in mn been doet hendig pijn ga dalijk maar een trainingsbroek aandoen van mn vriend. Vind t zo gek dat ik er maar aan een been last van heb zou t echt vocht vasthouden zijn of toch iets anders... Zal t dinsdag eens aan de vk vragen misschien heeft die een idee en anders misschien toch maar ff langs de huisarts... Net even tv gekeken en nu achter de pc weer harde buik en me niet echt lekker voelen... hmmm straks nog bezoek van een vriendin hopen dat ik me dan wat beter voel....
Alleen je been? Bij mij komt het vanuit mijn heup. Denk door bi maar weet het ook niet zeker. BB heeft t ook
Jedem wat is het warm na het eten van paprika uit de oven MMMMMMM, alleen ik zweet me eigen de peentjes zeg??? Lijk wel opvliegers? Marlinde leuk zo'n onverwachtse babyshower Euhh verder sorry?? Reageer via telefoon
Ja Ludora dat was ik met het trillende ooglid. Twee dagen last van gehad en vanochtend dacht ik een paar x dat het weer begon maar zette niet door. Is het bij jou al gestopt? Miekr succes met het verkopen van de wagen en doe je rustig aan? Gister al verjaardag en nu weer? Pfff moet er niet aan denken. Vanmiddag mn zus op visite gehad, ze heeft een bevallingsbal voor me meegenomen. Kan ik lenen, zij doet zwangeren begeleiden met hypnotherapie. Ze gaat me een schema doormailen waarop je je weeeen bij kunt houden en heel makkelijk kunt zien hoe ver je bent in de bevalfases. Ik denk dat ik heel blij mag zijn met mijn man. Hij doet alles in huis. Vroeg gister of hij last had van nesteldrang . nee hoor ik heb nu gewoon de tijd en dan is het maar weer netjes! Hele badkamer schoongemaakt, w.c's en de binnenkant van de ramen gelapt. Morgen wil hij de buitenkant van de ramen doen, Stofzuigen heeft hij ook gister gedaan, dat doet hij de laaste tijd steeds. Hij wilde ook de hele zolder gaan doen maar heb hem maar even tegen gehouden. Ik ben aan het naaien en dan ligt zo weer het hele huis onder de stofjes en draadjes.