@ sam ja mn been is het ergste merk nu ook wel dat ik vocht vasthoud in mn onderbenen en enkels maar mn rechterbovenbeen net boven de knie zo aan de zijkant daar is het nu helemaal rood en pijnlijk. Maar ook al trek ik een hele losse pyamabroek aan wat dus nergens op drukt dan blijft het gewoon pijn doen.... Zelfs mn sok aandoen aan die kant is een drama want mn been buigen doet hendig pijn
@ Ilonka: is het geen ontsteking?? Want zo klinkt het. Zou er even naar laten kijken. Heb net Rennies gekocht, dacht dat die wel beter zouden smaken dan de Gaviscon, maar BAH!! Ik vind de Gaviscon minder vies.. Nja, nu maar hier mee doen haha Lig weer lekker op me bed met relaxbroek aan! Laptop erbij, tv aan en ff relaxen. Haar verven ben ik vanaf gestapt, veel te bang dat het mis gaat. Mocht het dinsdag nog rustig zijn in mijn buik, na controle bij VK, dan bel ik de kapster even om te vragen hoe lang werk het is als ik alleen ff de uitgroei laat bijwerken En voor nu, haarbanden, klemmetjes enzo Hahaaa
is dat aan 1 kant of beide?? en is het warm??? klinkt echt niet goed!! heb je dit al aangegeven bij je vk?
heitje gefeliciteerd met je moeder ilonka druk, emotionele dagen voor je... Die digitale knuffel heb jij volgens mij ook hard nodig... Hier kraambezoek gehad... de nieuwe eigenaren van één van mijn paarden... Zij verzorgen ook nog mijn merrie, ben zo blij met hen en ons goede contact... daarna kwam mijn schoonfamilie nog even langs, een gezellige en drukke boel... JAJA dat krijgen jullie straks ook allemaal...
Ben helemaal blij. De muurstickers zitten erop en de gordijnen hangen. Laat maar komen ons kleintje. Wel dan echt op 1 mei want 30 april vinden wij ook niet echt een leuke dag voor een geboorte.
@ sam geen idee of het een ontsteking is @ miffy het doet aan een kant heel veel pijn en het is af en toe rood aan mn andere been is het op dezelfde plaats een beetje gevoelig maar kan ook zijn omdat ik met mn benen langs elkaar schuur omdat het aan de ene kant zo dik is, heb wel als ik erop duw of probeer te masseren het hard is en ja pijn doet... Ik moet dinsdag weer naar de verloskundige maar denk dat ik toch maar eens de huisarts ga bellen want fijn is het niet ... Nu lekker slobberbroek aan, vriendin belde af dus nu ff kijken wat we gaan doen.... Komt er nog iets leuks op tv ? @ sefanja thanks lief van je ff *ego* berichtje kwam uit de douche en dacht echt bah hoe lang nog... Zo heb ik me de hele zwangerschap nog niet gevoeld maar nu voel me net een olifant, overal vocht vasthouden, buik vol strepen, je bewegen als een bejaarde pinguin, doodmoe zijn, snurken, maagzuur, aambeien.... Onder de douche de hele tijd harde buiken dus daar ook maar snel weer onderuit. En dan heb ik zo'n lieve vent die me wel ff help met mn sokken aan te doen en een kleine uk die lekker actief in de buik is. Ja dat maakt t dan wel weer even goed en het is ook maar ff dat gezeik bah bah maar soms is t echt ff lastig om te genieten. Zo dat moest ik ff kwijt sorry dames zal morgen een zeurloze dag ervan maken.....
@ilonka, heb je je tempratuur al opgenomen??? het klinkt echt niet goed!! ik ken het alleen vanuit de zorg dikke, rode en warme benen en dat zijn vaak echt ontstekingen en je bent wel zwanger, wat als het kwaad kan voor je baby??
@ Ilonka: rood, dik en hard? Is het aan de zijkant van je been of bovenop? (of heb ik dat al ergens gelezen??) Zou ook ff je temp. meten. Klinkt als ontsteking, misschien van een adertje door druk van vocht ofzo
O en naar mijn smaak komt er echt helemaal niks op tv!! Heb Twilight Breaking Dawn Part 1 in de dvd speler gestopt. Beetje achtergrond geluid en beeld. Heb me kralen van zolder laten halen door mijn man en eens kijken of ik nog een leuke creatie kan maken. Is weer eens even wat anders en lekker ontspannend. Nadeel alleen dat ik niet lekker kan zitten...
het is dik en af en toe hard. Rood nu niet meer dat verschilt of er druk op is geweest of niet. Temperatuur heb ik nog niet gemeten niet echt aan gedacht. Dalijk eens ff de thermometer zoeken en het is aan de zijkant net iets boven de knie... ik ga dalijk wat spelletjes op de pc spelen, benen omhoog en dan zien we t wel weer... lief jullie reacties ik hou jullie op de hoogte !
Ilonka houd er rekening mee dat er een ontsteking in kan zitten of eventueel een trombosebeen kan ook nog wil je niet bang maken maar zou niet te lang gaan wachten en evt als je je temp heb gemeten even de huisartsenpost bellen en aan hun uitleggen dat je ook nog zwanger bent! Liefss
Zooo ik moet echt vaker komen haha, maar als mn man thuis is, zit ik amper op de compu. Heb nu weer 26 pagina's gemist! Sefanja: ja ik let erg op, ik had idd jouw verhaal gelezen en ook een vriendin die het ooit gehad heeft. Ik voel me verder prima en ben nu ineens weer een halve kilo kwijt, mijn man zei ook dat mijn koppie weer wat kleiner is (niet meer zo opgeblazen). Maar blijf t goed in de gaten houden. Trotsemams: gefelciiteerd met jullie zoon!! Wat een flinke vent!! Rust maar lekker uit! 77wonder: oh wat naar dat je moeder kanker heeft, heel veel sterkte en inmiddels zul je bevallen zijn? Hopelijk is alles goed verlopen! Pijnlijke en rode benen: ik zou idd ook temperatuur opmeten en toch even bellen hoor, beter voor niets dan te laat! Ik probeer genoeg rust te nemen ivm die dreigende zwangerschapsvergiftiging, van mijn man mag ik nu helemaal niks meer in het huishouden doen, alleen koken haha. Ik lig elke dag ook ff een uurtje in bed en verder lekker rustig aan. En voel me verder goed trouwens, ben benieuwd hoe mijn bloeddruk en urine dinsdag is.
Nou heb net de temperatuur gemeten en die was 37,2 dus toch wel normaal dacht ik zo. Ik kijk eens hoe het vanavond gaat en ja anders wordt t toch maar de huisartsenpost bellen ofzo pijn is nu wel gelukkig een stuk minder heb mn been hoog liggen dus wie weet of dat meehelpt...
@ Ilonka: probeer het ook te koelen, als dat helpt, dan is het zeer waarschijnlijk een ontsteking. Hou het goed in de gaten! Denk dat je bij de huisarts geen medicatie krijgt ervoor nu je zwanger bent.. Oww ik klom net terug op bed en kreeg me toch een pijn in me bekken/schaambot. Kon geen kant meer op.. Mijn man schrok zich een ongeluk!! Auwww!! Een armband gemaakt, met heel veel pijn en moeite, en weer kapot geknipt.. Was toch niet naar mijn zin, oef zwangerschap.. haha
het is hier lekker rustig vanavond zeg, hier ook weinig te melden eigenlijk zometeen richting bedje in de hoop morgen lekker rond te kunnen struinen op de vrijmarkt
Ja bizar rustig he.. Zouden er een paar al aan het puffen zijn? Ik twijfel om morgen over de braderie te gaan, wel altijd leuk, maar denk niet dat ik het ga trekken. Moeten al erheen lopen, want is 2 straten verder ofzo, maar denk als ik eenmaal daar ben, ik al kapot ben. Denk dat we het houden bij bezoekje aan de Praxis en dan niks meer doen! Dinsdag controle VK Woensdag controle tandarts.. blegh! En savonds de hond op controle bij de dierenarts hahaaa Na dinsdag/woensdag mag de kleine van mij wel komen, ben het wachten/onzekerheid wanneer het komt wel beetje zat!
even korte update hier: babykamer is bijna klaar woohoo!! ouders n schoonouders zijn echt onwijs hard aan de slag gegaan.. morgen word het zeil gelegd in de babykamer en dan moet lief alleen nog een muurschildering maken.. meubeltjes erin klaar!! mn pa gaat morgen houtwerk in onze slaapkamer verven en dan kan ons bed er ook in.. dinsdag komen de bank en tv meubel en denk dat we er eind komende week al kunnen gaan wonen!!