Mei mama's deel V!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door nijntje81, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Onze grote beer en kleine welpje!
    Gelderland
    Zo, weer bijgelezen, viel me opzich mee ;) op doordeweekse dagen kletsen jullie meer hihi.

Ilonka oef hou dat been in de gaten!

Bloem wat leuk die bal enne, ben ook wel benieuwd naar dat schema...

Hier (@minkie), we zijn wel naar mijn schoonouders gegaan. Drukke dag gehad, heb veel menstruatiekrampjes maar wederom niks serieus. Krampjes gaan straks vast weg als ik ga liggen, heb meestal van die steken/krampen als ik lang rechtop zit. Jammer... Zou 30 april geen leuke verjaardag vinden maar wel een prima bevaldag hahaha

2. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    Priscilla wat gaaf en fijn!! Benieuwd naar de babykamer (en de rest ;)) hihi

3. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Zo, rustig geweest hier vandaag, snel bijgelezen. Pris, wat heerlijk dat het zo hard gaat in jullie nieuwe huis!

Doe verder alleen effe meldingsplicht. Zelf lekker rustig dagje gehad, nadat ik gisteren een beetje een off-day had / teveel gedaan had.

Morgen kijken wat nog lukt en wat niet, qua rommelmarkt checken, draaimolen, tompouce eten, terrasje pakken met vriendengroep. Zie wel hoever ik kom...

Voor alle mei-mamma's morgen veel plezier met de Koninginnedag, of met het relaxen in de zon in de tuin of met de bevalling!!!

Klusser (die nu het nieuwe dekmatrasje -die ze met hoop gedoe zaterdag heeft gehaald- gaat inwijden... Zzzz)

4. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Echt erg... macdonalds reclame op tv en we zijn maar gegaan.. hmmm mcflurry

5. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Wat super voor je priscilla!!!! Geniet ze!

6. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Hiep hiep hoera het is queensday ::)

O help ik kom maar niet in slaap:( ik had dus niet in slaap morgen vallen om
    18uur:(

Priscilla fijn dat jullie huis zo vlot gaat;) nog ff en je slaApt erin;)

Ik ga ff het laatse nieuws lezen, hopelijk slaap ik dan weer snel in

7. Yupgup

Yupgup Fanatiek lid

18 mrt 2011
    3.745
    0
    36
    Gelderland
    -pfffffffffffffttttttttt-

8. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Jij bent beginnen met puffen of is dit omdat je zo vroeg wakker bent?:p

Hier: Iets betere nacht gehad qua slaap maar dacht vannacht echt dat het begonnen was. Werd met vreselijke buikpijn wakker en tegelijkertijd kotsmisselijk. Bleek een diarree-aanval. Denk dat de arretjescake van gisteravond beetje verkeerd is gevallen.
    Paar uur later weer en nu is mijn maag nog steeds erg onrustig.

Ga straks met man naar vrijmarkt. Hij is vanmorgen 2 uur eerder begonnen (om half 6 wekker) zodat ie met me mee kan. Lief he:)
    Moet normaal elk jaar alleen hoor,maar dat trek ik niet zo lang en omdat het laatste x is dat we met zn 2tjes zijn, heeft ie aangeboden om even mee te gaan. Erg lief:)

9. ilonka85

ilonka85 Actief lid

13 feb 2011
    432
    0
    0
    (Woon)Begeleider Gehandicapten
    landgraaf
    @ child dat is lief van hem zeg !!! Hier werd ik om 8 uur wakker gemaakt vriend kon niet meer slapen 5 min later was ukkie ook wakker dus ik ook maar wow wat een weer met die zon heerlijk

10. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    ilonka Nog eventjes volhouden, je bent al zo ver gekomen... Probeer aan de leuke kanten van zwangerschap te denken of droom over de toekomst... Laat je been anders door een arts nakijken, trombose been ben je ver van huis als je die zou hebben...

Vannacht een beroerde nacht. Mijn productie is te weinig voor behoefte van mijn dochter... Ik heb dus nood gedwongen kunst voeding moeten kopen. Vannacht voor het eerst kunstvoeding gekregen, en uitgespuugd... Echt zielig voor zo'n kleine meid... Alles verschoond, klaar om te slapen spuugt zij nog een beetje... Ik heb Neva bij ons in bed gedaan, ze heeft weinig geslapen en ik ook... NU ligt ze prins(es)heerlijk op doomoo slaap in te halen...

En wat gaan jullie vandaag allemaal doen, wij gaan een luchtje scheppen.. De eerste keer naar buiten, dat zal dus niet lang zijn...

Vervelen jullie je nu zo, in de laatste periode van zwangerschap? zoja, heb ik een boek wat echt een aanrader is "" Coudris, Een ongeboren baby vertelt"...

11. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Hier ook rustig. Soms wel last van mijn SI gewricht in heup en soms wat menstruatie klachten. Vanaf 5 uur ofzo wakker. Niet meer kunnen slapen omdat vogeltjes lekker aan het zingen waren. Manlief was ook al naar beneden gegaan omdat hij wakker was (toen sliep ik nog). Zal straks wel weer instorten. Nu lekker bed aan het verschonen en dan zal ik een kraammatje pakken want zal je net zien dat vannacht dan mijn vliezen breken in mijn schone bed. Denk dat ik vannacht ook niet veel slaap door de inleiding morgen. Begin wel een beetje gezonde spanning te krijgen. Vooral angst om uit te scheuren bij de perineum (overgang tussen vagina en anus). Net nog even wat gekortwiekt van onderen. Mocht niet scheren ivm kans op ontstekingen. Begreep ik de vorige keer tenminste van de verpleegkundige. Morgenochtend dus de wekker op 5 uur. Bah..... maarja zo vroeg was ik vandaag ook.

Straks de laatste spullen nog inpakken o.a. medicijnen dan hoef ik dat morgenochtend niet meer te doen.

Fijne dag allemaal. Het zonnetje schijnt dus dat moet wel lukken.

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Goeiemorgen buiken en mama's!

Happy Queensday! Gaan wij ons nog allemaal tussen de mensenmassa's wringen?
    Ik ga een poging wagen naar de braderie te gaan. Heb het zo geregeld dat mijn vader ons bij de braderie afzet en ophaald als we het zat zijn. Erheen lopen is teveel van het goeie (30min).

13. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Nee, ik blijf thuis. De laatste dingen regelen voor morgenochtend.

14. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Oeee spannend Pearl, morgen misschien al je kleine beeb kroelen:)

Uiteindelijk in slaap gevallen, wat een nacht zeg:(

15. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Ik was jouw buddy toch (@Pearl) als nodig is dan hoor ik het wel, mijn mobiel heb je toch al??

16. vmb1981

vmb1981 Bekend lid

28 jan 2011
    643
    1
    16
    zuid holland
    Goeiesmorgens,

Mocht vannacht gewoon een nachtje doorslapen, heeerrrlijkkk. Was lang geleden. Hier ook alles rustig. Straks komen ouders, schoonouders en broertje met aanhang deze kant op. Gaan we ff naar het centrum en dan blijft de hele reutemeteut hier eten. Heb het eten al klaar, gister al gemaakt. Lekkere volle pan met roti, jammie. Heb ff geen zin om op iedereen te reageren, heb het druk, druk, druk.
    @pearl, mocht ik niet meer online komen vandaag. Heel veel succes morgen. Hoop dat het allemaal een beetje voorspoedig zal verlopen. En we zullen hier vol spanning wachten ;)

17. bloem18

bloem18 Fanatiek lid

13 jun 2011
    1.463
    0
    36
    Noord-Holland
    Elies en Yupgup ik zal eens kijken of dat schema wat is. Heb hem nog niet ontvangen. Wil het wel met jullie delen hoor:)

De zon schijnt:D. Vandaag moet ik natuurlijk even zitten aan onze nieuwe tuintafel en we gaan de box in elkaar zetten. Verder nog even lekker naaien, maak een jas voor mezelf. Blijf wel lekker thuis vandaag.

18. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Schema voor weeën: Er bestaat toch ook een of andere app om weeën te timen? Dacht dit laatst op tv te zien
    Niet dat dit iets voor mij is. Heb een Nokia uit het jaar 0.

We gaan nu even naar de vrijmarkt, jippie.
    Mooi weer. Hoop dat het lopen ook beetje goed wil.
    Heb maar jurkje en legging aangetrokken, vind de spijkerbroeken nu wel beetje strak worden hoor
    Hoop dat ik niet veel hoef te plassen, want dat moet je niet willen op koninginnemarkt. (het is al druk, veel duitse toeristen erbij denk ik. + dat de winkels nog niet open zijn> maandag)

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Goeie oranje morgen!

Priscilla: wat fijn dat het zo opschiet met het verbouwen, babykamer al bijna klaar..jeuj!!!

Ilonka: hoe gaat het nu met je? Met je been?

Bloem: lijkt me handig zo'n bal!

An: haha gewoon rond middernacht naar de mac gereden, grappig!

Yup: toch naar je schoonouders gegaan dus, fijn dat alles goed is gegaan en je niet bent bevallen onderweg in de auto :p

Klusser: hopelijk vandaag een betere dag voor je!

Child: veel plezier op de markt!

Sefanja: wat vervelend voor je dat het bv niet gaat zoals je wilt...hopelijk drinkt ze straks wel goed van de fv! En voor het eerst naar buiten, jullie hebben een mooie dag daarvoor uitgekozen! Geniet ervan!

VMB: volle bak dus thuis, gezellig! Veel plezier!

Pearl: morgen is thé day voor jou! Alvast heel veel succes meid, zet em op! :)

Hier zometeen naar de vrijmarkt. Mn vriend en mn vriendin staan daar al vanaf 6 uur vanmorgen sieraden te verkopen die ik en mn vriendin samen hebben gemaakt! Ik belde net en de verkoop begint lekker te lopen, begint nou ook pas een beetje druk te worden.... dus zo ook heen en kijken of ik nog een beetje kan helpen..en anders plant ik mezelf op een stoel daar en zorg ik voor wat gezelligheid ;)

Iedereen een fijne zonnige dag gewenst!

(ben nou ook wel benieuwd of yup toch aan het bevallen is...door dat pufbericht :D)

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    En Hoera! Lang leve mijn 37 weken! :D

Deel Deze Pagina