Mei mama's deel V!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door nijntje81, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Sefanja, wat vervelend dat je hebt moeten overstappen! Maar je hebt je uiterste best gedaan. Rust is naast goede voeding ook heel belangrijk, ook een rustige mama!!

Pris super dat t zo opschiet, vandaag lief ook weer thuis!! Fijn!

An hihihi, dat is nou dus zo'n craving! :D

Pearl, spannend hoor morgen!! Ben je er klaar voor?

Jeej 37 weken Heitje!!

Ilonka let op je been hoor!!

@hier, vanmorgen echt even een instort moment gehad. Echt zo hard gehuild. Ik kan niet slapen van de pijn, en dan wordt ik wakker, maar dan is t nog erger, de pijn... Pffff ik weet niet hoeveel ik kan blijven hebben. Ik ben zo op...

Vandaag, manlief is in de tuin aan t werk. Ik zit/lig weer op de bank... Wil nog dweilen vandaag, dat is t wel zo'n beetje...

2. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Hoera!! 37 weken :)

3. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    mogguh meiden!, happy queensday!!!!!

Hier toch weer een goeie nacht gehad. Werd half 7 wakker, sliep rond 8 uur en werd om half 11 weer wakker. Dit keer rustig, ontspannen wakker geworden... heerlijk :)

Straks even kijken of we een vrijmarkt kunnen vinden in de buurt en mooie buikfoto's maken :)

Fijne dag!!!!

4. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    Hoi, alles is hier nog goed en rustig!

Liefs

5. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Ik dacht vanochtend nog even: he verdorie nee ik had nog zo gezegd niet op 30 april!! ;)

Maar nee een koninginnedagbaby wordt het hier niet denk ik.. er is wel 'iets' gaande (weeen vanaf 5 uur vanochtend, om de 3 minuten) maar mn ontsluiting vordert weer heeeeeeeeeeel langzaam of eigenlijk nog langzamer dan vorige keer. De vk komt aan het einde van de middag terug, zal wel weer een lange dag en nacht worden en ik had nog zo gehoopt dat het met een tweede wat sneller zou gaan!

Ik ga maar eens googlen hoe/of ik het allemaal een beetje kan versnellen.. rondlopen helpt toch? Onder de douche worden de weeen wel sterker en meer, anders ga ik gewoon de hele middag onder de douche staan ;)

6. Marja78

Marja78 Actief lid

1 sep 2011
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!

Hier in het Noorden ook lekker de zon erbij! Straks nog even met mijn man naar de vrijmarkt. Hij is onderweg naar huis... Ga het proberen, kan niet zo ver lopen... Zit al wel in mijn Oranje t-shirt!

Zit nu voor de tv voor koninginnedag, altijd vaste prik! Bijzonder....

Dames fijne dag en Pearl, succes morgen! 1 mei is een super mooie dag om geboren te worden! Weet er alles van! Morgen word ik 34.... Heerlijke dag!

7. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    Spannend Daro!!!!!!!!!!!!! Heel veel sterkte!!!!!!!!

8. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Oeh daro :) ja onder de douche nemen weeeen in intensiteit toe;) alleen je wilde toch geen oranje baby?? Dan zou ik maar niet die wee opwekkende dingen doen hoor.

Voel je je verder wel oke:) spannend hoor

9. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Pearl: succes meid!

Daro: wow, jij ook succes! Zou 't nog een april-baby worden?

Vanmorgen even over rommelmarkt gewandeld met zijn 3-en. Die super langzaam voortbewegende vrouw, die ja, dat was ik. Ha ha, maar 't ging wel. Beetje beperkt gehouden, op tijd weer terug.

Nijntje domino, Fiep Westendorp memory, Puzzeltje en Bert & Ernie DVD-tje gescoord. Jop heeft er net meteen al enthousiast mee gespeeld terwijl wij even een lekkere oranje-moorkop verorberden. Mmmm...

Nu gaan we allemaal even liggen / slapen. Vanmiddag met vrienden terrasje pikken denk ik, als 't zonnnetje er nog is (heeeeeerlijk he!)

Bevallers: zet hem op!

Klusser

10. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Oja en seksen hè;) sperma schijnt ook erg goed te zijn

11. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    Zooooo, kussens liggen op bank in tuin, gezicht ingesmeerd met factor 20, 't is heel stil bij ons achter, ik ga eens even lekker snoozen...

Mmmm...

12. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Spannend Daro. Ik hoop dat zo de ontsluiting wat sneller mag verlopen. Heel veel succes

13. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Zo toch maar even een stukje door de stad heen gelopen. Maar wat een drukte. Gelukkig nu weer thuis en weer even mijn rust proberen te pakken. Want gelijk doet alles weer zeer na zo,n stukje lopen

14. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Terug van markt. Ruim 1,5 uur volgehouden. Niks gekocht.
    Trok op een of andere manier erg veel bekijks met zwangere buik haha
    Alleen soms best eng want niet iedereen let op met lopen, dus heb een paar ellebogen net kunnen ontwijken...
    Kwam een jochie aangerend (jaar of 7) en die wou zo tegen me oplopen. Dus ik in een reflex (wat ben je dan nog snel:$) armen voor buik maar daardoor viel kind heel erg hard. Tja spijtig, deed het niet expres maar ik let wel op mezelf nu.

Poe, wat een troep werd er verkocht zeg. En een drukte! En iedereen die dan aan de verkeerde kant gaat lopen. En zelfs met fiets aan de hand...dat snap ik echt niet.
    Heb me niet geërgerd maar snap sommigen echt niet haha.

@Daro: Hoop voor je dat het vlotter verloopt dan vorige x.
    Kan me voorstellen dat je geen oranje-baby wil, hoeft van mij ook niet echt. Maar dit is ook niks...
    En inderdaad, douchen/rondlopen/seks zou evt. kunnen helpen...

15. Marja78

Marja78 Actief lid

1 sep 2011
    390
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zet hem op Daro!! We zijn beide de 12e uitgerekend... En dan gaat het nu bij je los... Ben benieuwd wanneer het bij ons hier losgaat! Succes!

16. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Daro: succes!! Hoop dat het deze keer wat sneller mag gaan!

@ Pearl: succes morgen, spannend!!

Verder is er niks blijven hangen!
    Ik maar denken dat mijn nachten niet erger konden worden... Vreselijke pijn door bekken en flink veel harde buikrn met uitstralingen naar mijn rug en benauwd gevoel! Heb ze niet fetimed want viel toch steeds na half uur ofzo in slaap. Maar het waren er veel! Nu is het weer rustig. Uitgeslapen en nu aan het aankleden enzo. Vanmiddag ff naar de Praxis en verder zien we wel weer!

17. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Nou heb net zelfs even geslapen.. sinds het toucheren is het hier echt niks meer, nu ik weer even overeind zit beginnen de weeen weer te komen. Dus maar niet meer liggen!

@pat: nee liever geen oranje baby maar ik pas ook voor een bevalling van weer ruim 25 uur! Maar de vk heeft gezegd dat ze nu wel eerder zouden ingrijpen zodat ik niet uitgeput raak. Vorige keer had ik rugweeen en kon ik niet blijven liggen, nu lig ik juist het liefst.. enne seksen.. nee bedankt een polonaise aan mn lijf is echt het laatste waar ik nu zin in heb! :)

Bedankt voor de succeswensen.. ik ga maar weer even douchen en hoop dat het weer een beetje op gang komt. Doe mij maar een weeenstorm vanmiddag waardoor ik opeens naar de 10 cm spring! (wishful thinking)

Mn man is ook nog maar even gaan slapen, we maken ons op voor een lange slapeloze nacht!

18. veldmuisje

veldmuisje Bekend lid

27 jun 2011
    893
    0
    16
    Ha allen,

Wat is het toch lekker weer hè!!
    (jaja.. Veldmuisje leeft ook nog... ;))

Vanochtend even met stofdoek en stofzuiger het huis door geraced (mn vaste maandagse klus en nu vanwege nesteldrang dat ik het óók gewoon op Koninginnedag doe :-0!)

Verder even op de vrijmarkt geslenterd (niets gekocht overigens) en zit nu weer thuis. Net even heerlijk in de tuin gezeten, boekje uitgelezen en nu weet ik even niet wat te doen...

Hoe het verder met me is... Helaas ga ik toch in het ziekenhuis bevallen. Er is een te grote groeiachterstand geconstateerd en dus was alles al voor me geregeld (ik werd met de mededeling 'u bent nu medisch' en beetje rauw op mn dak geconfronteerd). Maar goed, tot nu toe doet de baby het uitstekend. Het beweegt alsof het er 3 zijn en als ik een echo met doppler heb (meet de conditie van de navelstreng / bloedtoevoer enz.) dan scoort dat supergoed. Ook de CTG's zijn prima. Het wordt overigens geen kindje met ondergewicht, het weegt nu al meer als 2500. Eigenlijk ben ik ook een beetje een randgeval, maar omdat ik èn tenger ben èn het buikje wel wat achter loopt, willen ze al die risico's niet. Tja.. nu schrijf ik het allemaal wat nuchter en rustig op, maar ik heb er wel erg veel moeite mee gehad. Was zo graag thuis bevallen!

In het ziekenhuis heb ik (net als bij VK) eens in de week daar een controle, a.s. vrijdag weer. A.s. vrijdag is het ook een grote controle: CTG, Groeiecho en doppler en gesprek. (Andere week was het alleen de standaard controle en een doppler). Maar goed, we zien dan (vrijdag) wel... voor het zelfde geld begint het van de week al ;)...

Tot nu toe geen tekenen daartoe, al heb ik wel extreem veel meer pijn in mn bekken (van die beenscheuten naar beneden). Maar goed, dat zijn dus geen buik- of rugweeën.

Tas enzo is nu goed ingepakt (eerst was ik daar iets minder secuur in) en alles is wel zo'n beetje klaar. Van de week (morgen denk ik) nog even de ramen buiten lappen en dan voelt het wel af en mag het wat mij betreft wel komen. Maar ja... wie weet loop ik wel tot de 42w!

Alle mei-mama's... veel sterkte de komende tijd!!

Liefs, Veldmuisje

19. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Succes Daro, duim voor vordering voor je!!

20. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Dames, vk komt zo... mijn broek was namelijk wel heeeeeeel nat... ik zit zwaar te stuiteren!! En baal zelfs want ik.zat zo lekker in de tuin haha. Vk komt rond half 4. bb is mijn buddy mocht er iets zijn

Deel Deze Pagina