Haha, gezin begint al bij 3 personen toch Maar je bedoelt misschien gezin compleet dan? Ja dat idee heb ik ook, eerst nog druk in je hoofd met dingen die nog gedaan moeten worden, en dan komt het 'wachten' (kun je niet onderuit denk ik!). Van mij mag de kleine ook nog wel even blijven zitten hier! Ben nog niet uitgekeken op mn buik eerlijk gezegd...ondanks dat het me loodzwaar valt die laatste weken, vind ik het nog veeeeel te mooi om zwanger te zijn...
Nee, kan me voorstellen dat je dat effe niet meer weet, na het zien van zo'n plaatje... Ha ha, vind het zinnetje 'kwam trouwens net een foto tegen van een slijmprop zo grappig'. Ik kom nou nooit een foto van een slijmprop tegen, ha ha. Dus ik ben nu wel heel blij!
Oooo, bedoel je misschien dat het voelt als een soort glibberende naaktslak? (Heb het bij mijn eerste nooit gehad, dus weet het niet precies) O, ik zie nu staan 'oester', dat is misschien ook wel een leuke vergelijking! En ja, nieuwsgierigheid wint altijd!
Essie spannend dan tot een vooruitzicht!! Miekr had vanmorgen over je heen gelezen sorry!! Maar een digi hug voor jou!! Verder hier een loops teefje en heb 3 gecastreerde reuen maar ze lopen toch achter haar aan vond t zo sneu voor haar hihi Liefss
Mijn foto gaat hard Thanx voor diegene die gestemt hebben hoor!! (trots) Ik vindt de foto's niet te vergelijken. Deze shoot heb ik als cadeau gekregen, maar t is van een professionele fotograaf, in een studio met super belichting. Er zijn 600 foto's gemaakt, en dit is een van de foto's die ik t meest bijzonder vind. Heitje jou foto is met de mobiel, zelf gedaan in de woonkamer. Ik mag denken dat er kwaliteit verschil in zit (shoot kost iets van 300 euro of zo??) Het is een totaal andere sfeer. Miekr goed dat je wagen verkocht is!! Ik kan me wel voorstellen dat je je niet zo goed voelt. T lijkt mij ook mega overweldigend, 3 zonen, man huishouden en wat je een paar maanden geleden in de club vertelde zal ook nog spelen.... Poeh niet niks, ik heb dat overweldigende gevoel al met de eerste nu. Child en Essie volgende week wordt dus jullie week!! Spannend!!! Ik heb geloof ik de verkeerde regel uit t boekje ge-quote, sorry meiden. Moest er zelf zo hard om lachen. Wilde niemand de zenuwen geven.....
@Ludora: Ik lees liever: Vieste,zweterigste, bloederigste enz... dan dat ik lees: pijnlijkste,heftigste enz haha (hoewel we dit ongetwijfeld eraan toe kunnen voegen...)
@Ludora.... zoveel stemmen vind ik niet gek hoor! Het is gewoon zo'n mooie, intieme en prachtige foto!
GIRLPOWER!! We laten die vieze zweterige bloederige bevalling een poepie ruiken met zn alle Ludora, je gaat idd hard!! Volgens mij is de strijd al gestreden voor deze maand hahaah!
Ik vindt die foto's van t turven en kleine broer ook echt geweldig!!! Had verwacht dat die harder gingen. Vindt t wel een compliment.... Weten jullie nog dat ik een paar weken geleden werd uitgescholden met die meiden in t winkelcentrum.... contrast.... Ik laat die bevalling overigens op me afkomen. Ik denk dat het de aller heftigste emotionele rollercoaster is die je ooit zult mee maken. Met alles daar omheen. Wij vrouwen kunnen dat gewoon, anders hadden ze er wel voor gezorgd dat mannen ook konden baren!!
@ Child: fijn dat het goed was bij de VK en bij jou kan het dus ook nooit meer lang duren! @ Miekr: is toch te begrijpen, we hebben allemaal een beetje de bibbers voor de nieuwe periode die we ingaan. Komt goed! @ Trillen na bevalling: heeeeel erg. Ha ha, kon het niet stoppen. @ Bloedverlies bij bevalling: weet niet hoeveel (hoe houden ze dat bij?!), maar wel genoeg voor een injectie om de baarmoeder sneller te laten krimpen. Weet dat ik op een gegeven moment echt in een natte koude bende lag, achteraf geen idee hoe het nu echt zat, was meer bezig met naar mijn beepje kijken.... @ Heitje: aha, fijn een gelijk gestemde! Gaan wij nog even lekker veel dingetjes doen van onze lijstjes en gaan we daarna pas snappen dat we een beep krijgen! Tja, gezin is formeel ook bij 3, maar gevoelsmatig voelt 4 anders. Kan het verder niet zo goed uitleggen... @ Ludora: vond je quote uit het boekje ook grappig hoor! Kom maar door als je er nog meer hebt, moeten wel een beetje blijven lachen hier... Zo, Klusser is weer bij. Nu weer even boven in 't kamertje verder rommelen. Ben laatste dingen van lijst aan 't afvinken. Netjes batterijen in zaklamp gedaan, maxi-cosi weer uit de mottenballen gehaald etc. etc. Morgen denk ik kleertjes uitzoeken, kijken of het al genoeg is, kleertjes wassen en 1e setje klaarleggen. Jullie hebben vast allemaal al iets moois uitgezocht wat de beep als eerste aankrijgt? Foto's??? Heb er ooit een heel leuk topic over gezien, met allemaal foto's van ieniemienie-pakjes, weet iemand waar dit topic staat? Ik twijfel tussen iets heel schattigs voor mijn meisje klaarleggen of hetzelfde unisex pakje dat Jop als allereerste aanhad klaarleggen (vanwege sentimentele waarde van dat pakje en misschien mooi als ze beide met hetzelfde begonnen zijn?) Wij eten straks heerlijk strikjes-pasta met gorgonzola, pijnboompitten, wat rucola en heel veel gebakken champignons. Een receptje van Klusser-man, mmmm, zit me nu al te verlekkeren...
zo weer terug van de huisarts die vertrouwde het toch niet helemaal dacht aan trombosebeen of bloedvat die klem zat. dus op naar het medisch centrum voor een echo van mn benen kon meteen terecht was wel ff schrikken dat t zo snel ging zeg... Nou een trombosebeen is het niet maar wat wel... Morgen na 10:00 naar de huisarts bellen voor afspraak ik ben eens benieuwd. Straks komt de kapster en daarna kom ik weer reageren ! Wilde dit toch even met jullie delen...
Zo, ben er even niet en dan gaan jullie ineens als een speer! Heb vanalles gelezen maar er is niks blijven hangen. Krijg een dipje na mijn slechte nacht geloof ik.. Net bij de kapper geweest en mijn uitgroei is weer aangepakt! Zo fijn dat ik even snel tussendoor terecht kon! Daarna met mijn even naar de Kruidvat geweest en Terstal, waren babykleertjes in de aanbieding, wel maat 74 maar zo leuk! Ik moest ze hebben! Therapeute smste dat ze is gestopt ivm. burnout.. Op zich niet erg, ze zou haar vervangster contact met mij op laten nemen.. Nu al ruim 3 weken terug.. Zucht, zo schiet het niet op. Maar om nou iemand met een burnout steeds te smsen of ze al wat weet.. Lijkt me ook niet he? Maar heb het nagevraagd over pijn in heup/been. En waarschijnlijk een zenuw die klem zit.. Ja dat had ik ook al kunnen bedenken. Maar krijg hem zelf niet los!! Heb daar echt iemand voor nodig hihi Nja wachten maar weer af.. En anders ff doorbijten. Maar ik heb het ook wel een beetje gehad hoor, zeker vandaag. Ben zo boos geweest op mijn man!! Oee.. Kruidvat, parkeren in het dorp is een ramp.. Maar vrijwel voor de deur was een plek. Zegt ie dat hij het te laat zag, nou dan rij je ff terug. Nee, meneer zet dan liever de auto op de grote parkeerplaats, 5 min lopen. Nou denk je ach 5 min.. Maar is voor mij zo slopend! En doet zo een pijn! Krijg ik als antwoord omdat ik lichtelijk geergerd reageer dat ik niet zo lui moet zijn...!! Wat?!! Nou echt, ik heb hem vervloekt en had de neiging in de auto te blijven zitten. Tranen stonden echt in mijn ogen en wist gewoon niet wat ik nog moest.. Ben maar uitgestapt en heb hem genegeerd.. Maar wat voel je je op dat moment klein zeg...
Wel fijn dat je verder geholpen wordt. Maar een trombosebeen leek me wel sterk, want dan heb je het niet op maar 1 plekje.. Dan is vaak je hele been rood/warm/gezwollen.. Maar ader/bloedvat dacht i ook aan.. Ben benieuwd wat ze ervan gaan maken.. Je bent er mooi klaar mee in ieder geval!
@ meiden, dank jullie wel!!! @ ilonka, maar goed dat je dus even heb gebeld en dat er serieus naar je gekeken wordt. @ skaya, hoe ze het precies wegen/ opmeten hoeveel bloed je bent verloren geen idee. heb hier nu de grootste lol om Owen die zit nu al lekker te eten. en haalt alles uit de kast om gek te doen, maar evengoed goed te eten.
OOOOh Sam Das een k*t opmerking!!! (hij zal em vast niet zo bedoelen, maar toch.... beetje misplaatst...) WBT therapeut, hmmmm ik zou denk ik ook niet bellen, maar sms sturen, jah.... hmmmm als zij iets zou regelen... Ik zou haar sms-en of ze dan even t telefoonnummer heeft, zodat je er zelf achteraan kan. Als je niets doet en ze is het vergeten.... Ilonka, gelukkig geen trombose, maar wel vreemd wat t dan wel is. Goed dat je er naar hebt laten kijken!! Hopelijk morgen meer duidelijkheid !! Klusser, ik heb zo niet nog een quote, maar ik heb t boekje van Claudia de Breij, Krijg nou tieten. Ik vind t hylarisch, had em in een middag uit gelezen. JE moet wel van haar humor houden hoor, ze kan nogal lomp/bot uit de hoek komen... Een zin uit haar boekje: een bevalling is als met je k*t (laat IK t wel enigzins netjes houden...) over het asvalt gesleept worden... Wat ik al zei, vrij lomp, maar ik heb in een scheur gelegen...
@Klusser: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/295630-show-eerste-pakje-baby.html Volgens mij...
Even in t dik gedrukt: UPDATE TROTSEMAMS Ik heb net een berichtje van haar gehad. Ze is sinds gister thuis met haar kleine grote man. Tis heel druk, maar ze voelt zich goed. De KS zelf viel tegen, maar het herstel valt haar tot nu toe mee. De kleine doet het goed, moet nog aan t ritme wennen, maar doet t thuis beter als in het ziekenhuis. Haar 2 oudste kinderen zijn ook thuis, mei vakantie, als ze volgende week naar school zijn heeft ze waarschijnlijk weer meer tijd om hallo te zeggen! Ik moest jullie wel heel veel groetjes doen, en ik heb haar even van ons wel en wee op de hoogte gesteld