Mei mama's deel V!!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door nijntje81, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Lieve an, t komt echt goed. Als ik voor mezelf spreek ik heb ook angsten, waarschijnlijk in de verste verte niet te vergelijken, maar ik heb ze wel.

En ik kan je waarschijnlijk niet helpen, maar echt, probeer die controle los te laten... Er staan zo veel mensen aan je zijde die weten waar ze t over hebben. Vertrouw ook op je zelf. Je kan t écht!!

Knuffel voor jou!

2. Mamajolanda

Mamajolanda Bekend lid

24 dec 2011
    652
    0
    0
    Verzorgende ig
    Ridderkerk
    Toucheren lijkt me helemaal niet leuk wanneer doen ze dat dan?? Ik dacht alleen tijdens bevalling??

Hier bij vk geweest me kleine man is volgens deze vk niet zo klein maar dat zien we dan wel weer!! Twee weken geleden werd hij nog geschat op 7 pond met geboorte dus daar ga ik vanuit!
    Verder was alles goed bloeddruk mooi totaal pas 10 kilo aangekomen dus ook netjes!! En kleine man ligt eindellijk vibi dus vast!! He he haha opgelucht ademen haha
    Hielprik en beladvies mee gekregen!

Nu hondjes uitlaten douchen en naar bedje!!

Veel liefsss

3. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    Met rommelen bedoel ik harde buiken, ongikrampen etc

4. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Vorige week was ik bibi en vandaag cbibi??? Ben ff vergeten waar die termen nou voor stonden?? Voor nu beladvies gebroken vliezen is liggen pffffft fijn maar niet heus.

5. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    vliezen gebroken Pat???? S[pannend!!!

6. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht
    bibi is beweegbaar in bekken... vibi is volgens mij hetzelfde als cbibi en dat is hoofdje vast in bekken... dus ingedaald!

7. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    @pat, cbibi is hetzelfde als bibi. C staat voor caput, dat is hoofdje...

8. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0

Hihi nee schat, ik gun het jou eerder. Ik
    Moet bij gebroken vliezen gaan liggen omdat z nog niet vast ligt;)

9. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Aha, oke. Hopelijk is het volgende week vibi:)

En is je manneke al wakker geworden voor de borst? Wel lekker hoor dat hij nu de avonden langer pakt;)

10. ladytijger

ladytijger Fanatiek lid

Meiden ik wens jullie allen een goede nacht toe. Tot morgen ik ga proberen te slapen

11. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Ik ben niet zo thuis met mobiel internet ed. Heb t pas, maar heb een vraag. Wat is het verschil tussen, is er wel een verschil, tussen een app, of gewoon op een site komen via je internet browser?

@An hoop niet dat ik je voor je hoofd stoot met mijn bericht. Wilde je een hart onder de riem steken, als dat mogelijk is..

12. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    een app kun je downloaden, afkorting voor applicatie. Deze geeft je dus extra mogelijkheden op je telefoon, bijvoorbeeld een spelletje. Vaak heb je daar wel internetverbinding voor nodig om bijvoorbeeld gegevens te downloaden. (een weer-app moet wel de weer-gegevens kunnen downloaden)
    Een website bezoeken kun je gewoon doen net als op de computer. Dan heb je een browser nodig en die zitten tegenwoordig wel standaard op de nieuwe mobiele telefoons.

13. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    oh vandaar :)

14. an1985

an1985 Fanatiek lid

22 apr 2010
    1.888
    0
    36
    Utrecht

nee joh!! super lief van je juist dat je probeert me gerust te stellen ;)

15. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja,hij ligt al een uur te mama-tanken!

16. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ligt die een uur aan de borst??
    duurt voeden echt zo lang :$ dat is iets wat mij nou nooit verteld is.....

17. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    hier even een flinke emotionele dip,
    manlief en ik slapen al een tijdje niet meer de hele nacht bij elkaar omdat ik snurk (sinds paar weken)
    eerst gingen we samen naar bed en dan vluchte hij na een aantal uurtjes
    nu heeft die maar besloten gewoon beneden te blijven
    ik vind het zooooo ontzettend klote om in mijn eentje naar bed te moeten :(
    van mij mag de kleine er echt uit in de hoop dat mijn gesnurk over gaat en we gewoon lekker met zijn 3tjes boven kunnen slapen

18. pat78

pat78 Fanatiek lid

19 aug 2011
    1.747
    0
    0
    Een uur nog wel :) miffy schrikt zich het apezuur

Ga zelf ff zuurspul innemen, laatste dgn zodra ik lig komen de boeren en meteen zuuraanvalllen:(

19. klusser1980

klusser1980 Fanatiek lid

11 okt 2008
    1.602
    0
    0
    @ Child: thanks voor de link naar de topic 'eerste pakje', die bedoelde ik inderdaad

@ Trotse: fijn dat je thuis bent! En rustig aan met 't forum hoor, je zal het wel druk genoeg hebben met je gezin!

@ Nijn: spannend morgen wat ze wel of niet gaan doen!

@ Skaya: mooi dat ie wat indaalt! Hihi, lekker nuchter verder...

@ VMB: fijn dat het weer goed was, wel suf dat je zo lang moest wachten.

@ toucheren: nooit meegemaakt. Maar zit er wel over te denken om bij de eerstvolgende controle of die erna, te vragen of ze even kunnen kijken of er al verweking is of dat het nog potdicht zit. Wil de laatste periode gewoon erg op mijn hoede zijn i.v.m. stortbevalling, anders durf ik de straat niet meer op. Zou dan dan ook 'vervelend voelen' of kunnen ze week of potdicht makkelijker zien?

@ Ludora: hihi, muggenbult! Ach... zielig

@ Sam: digitale hug voor jou. Wel weer even samen uitpraten of goedmaken toch, zo is het ook niet leuk...

Bij mij zitten de traantjes soms (ook) lossig hoor, nog niet zo erg als tijdens de 1e zwangerschap of na de bevalling, maar een beetje lullig uit de hoek komen (op een moment van grote vermoeidheid / teveel gedaan) kan al genoeg zijn:)

@ blote gat showen: blijft altijd wel wat akelig, omdat je je zo kwetsbaar voelt, maar met de loop der jaren ben ik er wel makkelijker in geworden.
    Ooit de eerste keer wel eens huisarts met een eendenbek aan de gang gehad, was toen wel spannend. Maar als je eenmaal bevallen bent wordt je dagelijks even bekeken (genezing hechtingen enzo) terwijl je je dan eigenlijk behoorlijk vies voelt (vloeien), maar dat laat je dan ook maar gebeuren.
    Tijdens mijn bevalling was ik er helemaal niet mee bezig, maar toen was de situatie ook wat paniekerig en had ik wel iets anders aan mijn hoofd: "Kijk snel effe, wat is er in vredesnaam gaande daar beneden?!?!"
    Later nog een keer een Mirena laten plaatsen wat helaas niet goed afliep, dus toen alweer de nodige blote-gat-ervaringen opgedaan. Wordt steeds makkelijker. Zeker bij zo'n gyn van de Mirena bijvoorbeeld, ik denk dan maar 'die ziet de hele dag niets anders'...;)

@ Minkie: ging jouw eerste dan (ook) zo snel of wat je vk er laat bij of heb je haar pas laat gebeld?

@ An: komt goed, geen zorgen. Als die bevalling in je koppie komt gewoon denken aan die miljoenen vrouwen die je zijn voorgegaan en aan 't moment dat je glibberige vieze beep op je buik wordt neergelegd! Weet verder natuurlijk niet hoe heftig het bij jou is in je koppie, maar wilde toch een kleine gerust-stel-poging doen...

(ben zelf ook langzaam weer gespannen aan 't raken, man ook)

@ duur voeding: het echte effectieve drinken duurt een stuk korter, maar zal van vrouw tot vrouw en van beep tot beep verschillen. Maar baby's willen vaak daarna wel blijven 'zuigen' vanwege hun grote (natuurlijke) zuigbehoefte. Dan is het opletten geblazen, want daar KAN je tepelklachten van krijgen.
    Ik moest op een gegeven moment (als je zag dat ie al een tijdje niet slikte) gaan loskoppelen. Effe pinkie in 't mondhoekje om 't vacuum te verbreken, en PLOP, dan ging ie los :D

Nu bedtijd voor Klusser. Morgen Jop 's ochtends wegbrengen naar kdv, dus weer op normale tijd aangekleed en al de straat op :)

Vandaag lekker dagje gehad, alleen maar in huis gerommeld, maar wel lekker: serieuze brief geschreven, UWV gebeld, vluchttas min of meer klaargemaakt en reiswieg-deel van Bugaboo weer uit de mottenballen gehaald, gewassen en in elkaar gezet. Dat soort dingen. Oude bank is vanavond opgehaald, dus nu weer meer ruimte in woonkamer na een weekje met twee banken, lekker! Morgen weer verder met mijn to-do-list...

Slaap lekker allemaal!

20. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee hoor, 's avonds wil Mika bij me blijven liggen tussen de voedingen in. Een voeding duurt hier zo'n 10 a 20 minuten! (klinkt beter denk ik)

Deel Deze Pagina