Heey meiden, Ik zit ergens mee, ik snap er namelijk niks meer van. Ik ben 25 oktober voor het laatst ongesteld geweest. Heb een cyclus van ongeveer 32/34 dus niet echt regelmatig. Ik dacht zelf ergens in de week van 7/12 november zwanger te zijn geworden. En teste 25 november positief zie mijn album hoe die eruit zag. Heb inmiddels erg veel last van bloedingen ( tot nu toe is het op iedere echo goed. Behalve dat ikzelf dacht vandaag 11 weken te zijn, maar volgens de vk ben ik donderdag 9 dagen korter. Wie kan me helpen ??
Oh, trouwens, ik testte zelf op 30 november positief met 3w4d. En ben vandaag 9w3d zwanger, wat ik al vermoedde aan de hand van m'n tempkaartje/eisprong, en vandaag bevestigd is met de echo.
Ik heb inmiddels al 4 echo's gehad ( ivm met die bloedingen dus ) en hij denkt dat ik rond 7 augustus uitgerekend ben.
Als je 7 augustus uitgerekend bent, ben je 4 dagen voor mij. En dus 4 dagen langer zwanger.. Ik ben vandaag 9+4, dus zou jij 10+1 zijn vandaag. 2 dagen langer dan je banner aangeeft.
Je kunt natuurlijk een keer een latere eisprong hebben. Dan zou de echo kloppen. Echter tot 12 weken kunnen ze nog niet veel zeggen van de leeftijd. 12 weken echo geeft meer duidelijkheid over hoe lang je zwanger bent. Ik had zelf geen cyclus ( ja een cyclus van 24-105-52?) en tijdens de 12 weken en 20 weken echo werd hetzelfde gezegd (oke 2 dagen verschil). Bloedingen kunnen er idd bij horen. Succes en vertrouw op jezelf. liefs Maud
Termijnecho doen ze meestal tussen 8-13 weken, dus in die periode is het al wel goed te meten. Hier met 9+3 de termijnecho gehad, en die klopte tot op de dag nauwkeurig met wat ik dacht aan de hand van m'n eisprong.
Als je cyclus 32/34 dagen duurt, is je eisprong rond dag 20, dus een stukje later dan jij in eerste instantie dacht. Maar het maakt eigenlijk niet uit, want je VK houdt inderdaad de termijnecho aan.