Allereerst iedereen gefeliciteerd!! Het lijkt me een leuk idee om een forum te starten voor iedereen die in mei 2015 gaat bevallen. Hier kunnen we dan vragen/gedachten/gevoelens enz. uitwisselen. Lijkt het je wat? Klets gezellig mee 😃 Ik ben 18 mei uitgeteld van ons 2e kindje. 26 september (op m'n verjaardag) hebben we de 1e echo in het ZH...spannend!!
Als ik het goed heb uitgerekend ben ik 5 05 2015 uitgerekend 😁 Heb ook een dochter van haar was ik uitgerekend 3 03 2013, toevallig niet? Ik heb aankomende vrijdag mijn eerste echo. Heb je al kwaaltjes??
Er bestaan al een aantal mei clubjes, bij de bevallingslijsten of zwangerschapsclubs. Ik ben ook in mei uitgerekend, op 1 mei, maar klets al op een ander clubje mee dus nog een clubje word een beetje teveel hihi.
He wat leuk we lopen gelijk! Ik ben ook op 18 mei uitgeteld! Ik ben wel voor een leuk niet te druk clubje want ik kan die drukte in dat andere mei topic echt niet bijhouden. Dus als ik mee mag kletsen graag!
Hallo dames, Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ook ik ben uitgeteld in mei. 04.05.2015. Is ons eerste kindje, dus heel spannend allemaal
Gezellig beebv, en gefeliciteerd! Het is ook onze eerste dus ik snap precies wat je bedoeld. Ik geloof het ook nog steeds niet helemaal.
Spannende tijd!! Voor mij de 2e keer. Wij zijn in juli gestopt met de pil en nu al weer 5 weken zwanger!! 2e ronde al zwanger, echt een cadeau!! Ik besef dat we daar heel veel geluk mee hebben 😃 Deze cyclus verliep heel apart, heb m'n eisprong gevoeld, heb de innesteling gevoeld en zei toen meteen tegen m'n man: ik ben zwanger! Ik voel het! En ik had gelijk 😊 Gelukkig niet misselijk maar wel echt pijnlijke borsten (soms alsof ze scheuren) en behoorlijke pijn in mijn rug. Vorig jaar heb ik 2 auto ongelukken gehad (beide niet mijn schuld) hieraan heb ik een whiplash overgehouden.. 😔 ik heb alles geprobeerd op medisch vlak maar helaas is er maar een kleine verbetering opgetreden. Vanwege mijn whiplash is mijn zwangerschap "medisch", op 26/9 (m'n verjaardag) hebben we onze 1e echo, heel spannend!! Succes allemaal met zwanger zijn en hopelijk hebben we niet teveel "kwaaltjes"
Hoi dames, Gefeliciteerd Ik ben ong 8 mei uitgerekend, maandag de 22e september onze 1e echo.....Spannend. Het is ons 1e kindje. Kan het hier ookal 2 weken lang niet geloven. Vooral omdat we ,na bijna 2 jaar , met iui gingen starten. De spuiten lagen klaar Ook het nog niet aan iedereen vertellen is soms best moeilijk, gezien ik n flapuit ben soms....hihi... Hebben jullie al veel klachten? Ik heb deze week soort ongi gevoel, wel heel anders hoor. Maagzuur in de avond, en ook moe dan. En als ik mijn bh uit doe..... auwwww. En heb al een darmenbuikje. Zijn jullie ook zo met de 12 weken termijn bezig? Ik soms wel, vind het allemaal heel erg spannend. Groetjes!
Wauw dat je het zo bewust gevoeld hebt, mooi! Erg van je ongelukken, helemaal omdat t niet jouw schuld is Heb je er veel last van? Groetjes....
Hoi Dames, ik wil graag mee kletsen. Weet nu sinds een week dat mijn man en ik een kindje verwachten. ook nog ons eerste! dus alles is zo spannend... Ik ben uitgerekend op 17-05-2015... geniet allen van jullie zwangerschap
Hoi ladies Ik ben ook zwanger en uitgerekend op 20 mei 2015. 25-9 hebben we de echo en ik kan niet wachten. We hebben een dochter van bijna 4 en voor een tweede was dit was onze laatste ivf icsi ronde. Omdat we de laatste poging ook zwanger waren maar dat bijna direct mis ging, ben ik zo bang dat er nu weer iets misgaat of is. Dan duren 2 weken wel heel erg lang. Succes allemaal en op naar de echo's. X.
Hoi dames, Hier zwanger van de 4e icsi poging in eigen cyclus wn uitgerekend op 8 mei! Morgen heb ik de eerste echo, spannend!
Hoi! Ja dat vind ik zelf ook heel bijzonder Helaas ben ik een totaal ander persoon geworden in echt alles.. Eerder kon het niet gek genoeg, ging als laatste naar huis en alles ging als vanzelf.. Tegenwoordig moet ik afwegingen maken wat wel/niet doen, als 1 van de 1e naar huis en moet ik overal bij nadenken.. Pijn, concentratie en geheugen zijn erg slecht geworden. Er is een lichte verbetering opgetreden maar voor mijn gevoel gaat het veel te langszaam.. Maargoed voor klagen ben ik niet hier Lang getwijfeld over een 2e kindje vanwege mijn whiplash maar ons gezin was niet compleet. Daarom toch de keuze gemaakt er voor te gaan!! Er is me al genoeg afgenomen door mijn whiplash.. Vind het superspannend, hopelijk blijft alles goed gaan.
Leuk leuk! Ik kom me ook aanmelden ben benieuwd of ik het bij kan houden alle druktrs Hier 13 mei uitgerekend spannend van onze tweede. Kwaaltjes nog niet echt alleen ontzettend moe mar daar zijn de middag slaapjes van ons zoontje goed voor kunnen we ff mee slapen hihi
Hoi allemaal, Ik heb ook nog niet echt kwaaltjes, alleen wat moe en af en toe last van mijn borsten.. Vind alleen de dagen zooooo langzaam gaan. Kan niet wachten tot ik voorbij de 12 weken ben. Lijkt wel of ik nergens anders meer aan kan denken. Herkenbaar voor jullie?? Voor de mama's die al kindjes hebben, nemen jullie die mee naar de eerste echo? Ingridw, al het goede komt langzaam Dat je lichaam langzaam hersteld is beter dan geen herstel. (makkelijk gezegd ik weet het). Ik hoop alleen dat je de zwangerschap goed kan volhouden nu. Lijkt me pittig. Doet er ook iemand mee aan Moeders voor Moeders?
Wow wat goed dat je dat doet! Ik heb het bij de eerste wel gedaan tot 8 weken en daarna werd ik zoo ziek van die lucht van die flessen stond ze echt spugend te vullen terwijl ik helemaal niet misselijk wqs toen. Nu besloten om het niet te doen omdat ik er al zoo beroerd ben. Vandaag ga ik rondje bellen vk echo kraamzorg moeten we verder nog ergens melden of niet?
Ik ben ook misselijk maar ik houd gewoon even 2 tellen mijn adem in, geen probleem. Als mvm er noet was, zou ik nu niet zwanger zijn dus ik doe het met heel veel liefde!