Goodmorning meiden Jeuj een nieuw topic! WIj gaan vandaag aan de babykamer beginnen. Veel zin in! Fijn weekend allemaal
Jeetje deel 2 al weer! geen wonder dat ik het soms niet bij kan houden haha Afgelopen donderdag was voor mij Vlos dag het halve kilotje dat ik vorige keer was afgevallen was er nu weer bij, bloeddruk was goed en we hebben het hartje van de kleine weer duidelijk horen kloppen! Toch altijd fijn dat je weet dat het er echt nog zit Ook heb ik wat tips mee gekregen voor mn rug, de mannier van traplopen, opstaan, in en uit een auto stappen enzo ze vond het erg vervelend dat ik nu al zon last had, maar goed niks aan te doen en ik hou me netjes aan wat zei heeft gezegd heb ook de afspraak voor de 20-weken echo gemaakt! 4 Januari! Ben zoooooo benieuwd!
wauw wat gaan we snel!!! deel 2... op naar deel 3 hahah!! owja la palma zoals ik net uitlegde om uit bed te stappen zo stap ik ook uit de auto, van de bank (als ik languit ligt)... haha wish hier ook een bom ontploft.. gisterochtend nergens zin in en gistermiddag met een zware dip op de bank gelegen... manlief moet zo ff een tafel van boven halen voor mn zoontje zodat hij zn speelgoed kwijt kan (we mochten zijn tafel voor de kerstboom lenen ) monika ben is wel goed maar hij blijft op hetzelfde nivo hangen terwijl je bij de rest ziet dat ze veel leren... haha gister 3 nrs doorgespoeld: joan, johnny en die muts van ewbank... fijn dat het goed was bij de vlos Vagans!!! altijd fijn om het hartje te horen ow dames als we zo blijven kletsen kom ik noooooit aan het huishouden toe
20 weken echo december 2010: Aukje de 11e liset de 13 binna de 14 flowertje de 15 Meedje de 17e Sanny76 de 17e La Palma de 21e Mutsevluts de 21e Mlyn82 de 22ste Rianne80 de 27e Wish30 de 30e januari 2011: Troetelbeer de 3e Monika de 4de Vagans de 4de Meimamma de 5de
Zozo stelletje kletskousen Ik ben benieuwd of de tips over de angelsound werkt! Is toch wel leuk om te horen vind ik altijd, en met de andere oordopjes hoor ik het heel goed! Ik ga oppassen! En daarna met de familie uit eten, gezellig hoor!! Fijne dag meiden!!
hahahaha zit ik nog verder te typen in andere topic Ja niet zoveel kletsen hoor...MOET hier hoognodig wat doen in huis....wil het gedaan hebben voor mannetje thuis komt van werk (13.00) Vind altijd fijn als ie in opgeruimd huis komt na werk....goeie vrouw ben ik toch hahahaha
Pff op mij staat er nu ook nog een hele grote afwas te wachten. Ben nu eerst worstenbroodjes aan het bakken voor vriendlief, vanmiddag nog boodschappen doen, dan lekker chinees eten bij mn ouders want die zijn vandaag 29 jaar getrouwd. Morgen naar de reptielenbeurs in Houten!!! Heb er weer zin in!!!
veel plezier bamboe!! haha wish hier ook zo'n goeie huisvrouw.. alleen de laatste 3 weken niet want dan is manlief meer thuis dan op het werk (kan nix doen door de vorst) veel plezier vagans!! wat voor reptielen hebben jullie?? ik heb met een ex-vriendje een slang gehad (die had ie al) en dat ding was zo agressief als het maar kan.. die hebben we toen gedoneerd aan Serpo in Delft.. zoo die vent haalde die slang uit het kussensloop en diie slang hing m zo in zn arm en bloeden niet te geloven.. ach dat hoort erbij volgens die vent.. brrr nix voor mij!! trouwens ik zag net dat de juli 2011 dames allang in deel 2 bezig zijn dus zoveel kletsen we niet volgens mij hahaha oke manlief gaat hond uitlaten en ik hier puinruimen... tot strax
jeee op naar het volgende deel. en valt best mee hoe veel we kletsen hoor. als je de ander mag zien die topics pfff
haha bofkont wish!! die van mij loopt te zeiken dat ie last heeft van zn knie (pieperd)... heb net zoonlief aan het kleuren van kerstbomen gezet zodat ie zelf kerstkaartje kan maken voor kindjes uit zn klas... en ik ga ff verder met de kerstversiering....