Hier ben ik! Goeiemorgen, zonde he van al die berichten die we getypt hebben... Echt jammer en een heleboel topics weg...
Goedemorgen, Ja ik vind het ook erg jammer, vraag me dan ook werkelijk af hoe ze het voor elkaar hebben gekregen. Kheb zelf een website en 1 keer in de maand backupen is wel erg weinig als dit de inhoud van je siter bestreft. Sowieso snap ik niet waarom ze voor onderhoud 2 dagen de lucht uit zijn, ik kan gewoon mn site in de lucht houden terwijl ik mn assortiment wijzig, maar goed weg = weg en ze zullen hun reden er wel voor hebben om het zo te doen. Hoe gaat het met je waardevol? Jij moest maandag toch voor de 20 weken echo......oeiii nu alle berichten weg zjn moet ik vertrouwen op mn geheugen, erg lastig met zwangerschapdementie
heej meiden! ooh hahha wat een gedoe hierzo! balen dat alles weg is he.... hier alles redelijk! ben aan het opknappen.... maar het gaat nog niet helemaal lekker. Ben nu al een week thuis! Het is ook net alsof nu ik zwanger ben , mn lichaam er veel langer over doet om te herstellen!??! kan dat? of is dat verbeelding!? Misschien heb ik het ook wel flink te pakken! Iniedergeval ga ik morgen wel weer aan de slag.... heb dan weer 4 diensten! natuurlijk wel weer zin in hahahaha! enne volgende week donderdag de 20-weken echo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heej Ella, kan kloppen hoor dat je nu langer bezig bent met herstellen. De kleine pakt wat het nodig is en de restjes zijn voor jou Wel vervelend dat het zolang duurt, ben benieuwd hoe het morgen met werken is gegaan. Ben je nog aan het herfst knutselen geweest? En heb je nog antwoord gehad van de armband voor je vriendin? Spannend meid, nog een weekje!!!
jazekers!!! ik heb onze polsmaten al doorgegeven!!! dus ben erg benieuwd!!! Heb een delfts blauw armbandje besteld... met 2 bedeltjes.... , zodat ze ook nog een stukje nederland om dr pols heeft!! dat leek me wel een leuk idee! En ik draag dan hetzelfde armbandje!!! jaaaaaaaaaaaaa ben zoooo benieuwd!! we zijn met name erg nieuwsgierig naar het geslacht!!!! jullie mogen het wel weten... want moet het toch ergens kwijt HAHAHA maar tegen familie en vrienden zeggen we dat we niks weten!
Leuk joh! Stuur je tegen die tijd ff een fotootje? Haha jullie willen het echt graag weten he.....ben erg benieuwd, wat is je eigen gevoel? Ik zal mn buikfoto nog ff een keer spammen hier, want die is net als de rest verdwenen met de crash Buik(je) met 15 weken
wauw dat is al een mooie buik pcootje!!!! leuk hoor!!! mooie foto!! jaaa wij zijn zoooooooooooooo benieuwd!!! man zegt jongentje , ik dacht dat ook heel sterk , maar begin nu erg te twijfelen... wat denk jij?? haha ik kan het ook gewoon nog niet weten! Veel clienten zeggen dat we een meisje krijgen omdat mn buik naar voren groeit... dat schijnt een fabeltje te zijn!?? mijn gevoel van jongen overheerst nog altijd heel sterk! dus ben benieuwd!
Dank je Ella. Ik groei nu echt nog harder dan bij de 1ste hoor...en toen ging het ook al hard. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat iedereen krijgt....wat zegt de chineese kalender, die klopte bij mij bij mn dochter.
ik weet het niet!! ach ik geloof daar ook niet zo in we zien het wel!!!! als hij/zij maar gezond is... uiteindelijk is dat het belangrijkste toch!?? haha we zijn erg nieuwsgierig zoals je merkt! echt een mooie buik hoor!!!
Ik geloof dr ook niet maar vind het wel grappig. Precies, daarom hoeven wij het ook niet te weten, we laten ons verrassen door de kleine smurf. Gezondheid is belangrijker dan geslacht. Heb je intussen al een jongensnaam? Wij hebben nog steeds geen namen.
neeeeeee nog steeds geen jongensnaam!! maar daar zijn we ook nog niet echt mee bezig geweest! ik denk dat , dat nog wel een hele opgave wordt! ben al wel wezen kijken voor geboortekaartjes!!! ook leuk hoor , maar zoveel keuze!! wordt ook nog lastig!!!!
Naar kaartjes en teksten heb ik online ook wel al gekeken, maar we weten wel welke stijl we willen alleen willen we dr voor waken dat het een kaartje van de baby wordt en dus niet het brusje van..... en dat is lastiger dan we dachten. Ik ga zo naar een vriendin.... tot later.
leuk dat jullie daar ook al mee bezig zijn! ja is best lastig he een kaartje uitzoeken! veel plezier bij je vriendin!!!
Dag dames! Spannend Ella, dus jij hebt volgende week ook je 20-weken echo... Ik heb ook het vermoeden van een jongetje, maar waarom? ik weet niet waarom ik dat denk... En ook te horen krijgen of alles in orde is met de kleine... dat is ook best spannend. We gaan er vanuit dat alles gezond is... Ik heb trouwens zo'n buikbandana besteld. Er ging alleen wat mis met de betaling dus dat moet ik nog even op orde stellen... Met geboortekaartjes zijn we nog helemaal niet bezig. In de maand november of december lijkt het me een mooie maand om dat een beetje te regelen allemaal... Oja wat betreft dat extra bijkomen van dingen die je gedaan hebt: dat idee heb ik ook.... Het is ook net alsof mijn buik zwaarder aanvoelt of zo als ik dan ga zitten na een klusje... dus zie wel in dat je goed rust moet nemen als je zwanger bent en niet teveel achter elkaar moet doen. Liefs!
waardevol , spannend he! Heb jij volgende week dan ook de 20-weken echo??? willen jullie graag weten wat het wordt?? Ooh wat jammer dat er wat mis is gegaan met de buikbanden! Hopelijk kun je het nog in orde maken zodat je ze snel krijgt! Welke heb je besteld?? er zijn veel mooie buikbanden he! best leuk! maar dragen jullie die dan boven een shirtje???? ja mn man zei het net ook alweer.... het lijkt net alsof je veel langer ziek bent als normaal! net alsof mn lichaam er langzamer over doet om weer beter te worden ofzo! Maar dat heb je idd ook met klusjes in en ronddom huis. Soms is het echt even nodig om rust te nemen! Heb je trouwens nog vaak last van harde buiken!?
Hoi, ik ben weer terug. Twas erg gezellig. Morgen komt een andere vriendin bij mij op bezoek en dan gaan we samen ff wat klusjes doen waar ik de laatste tijd wat moeite mee had. We zijn nog niet van plan om de kaarten te bestellen hoor, nog lang niet...hebben we met onze dochter ook bewust erg laat gedaan, want stel dat het nog fout gaat dan moet je alsnog een heel ander kaartje uitzoeken....dussss hier pas na 7 maanden de definitieve kaarten uitzoeken, maar kijken kan geen kwaad. Babykamer etc hebben we besloten pas te gaan doen als het geboren is, omdat het toch eerst bij ons op de kamer komt te slapen. @waardevol, Leuk, welke band heb je besteld? @Ella, ik draag het zowel boven als onder mn kleding. Ligt er net aan wat voor shirt ik aan heb. Nu heb ik een korte blouse aan en daarvan passen de onderste knopen niet meer dicht dus dan heb ik de band onder mn blouse zodat je geen blote buik ziet.