La Palma, ik start wel met zo'n zwangersschapscursus, maar weet nog niet welke en wanneer. Ik denk dat het wel een goede voorbereiding is op de bevalling. Ook voor mijn mannetje Daarnaast lijkt het me ook leuk andere meiden te leren kennen. Ik moet jullie nog iets heel stoms vertellen.... vannacht werden we tegelijk wakker van een tikkend geluid. Heel apart en helemaal als het 01.30 is. Ik ben eruit gegaan, trap af, overal kijken en mijn man stond maar boven; "Doe het licht nou aan!" Er was niks te zien dus we zijn maar weer gaan slapen. Bedacht me in bed wel dat het heel stom was wat ik deed. Stel dat er wel iemand was... Mijn man heeft toegezegd een volgende keer te gaan kijken! De Held! Wilde jullie even vertellen dat ons kamertje over 2 weken binnenkomt. Alle lof voor Babyhuys in Harderwijk. Ik had zo'n lieve meedenkende vrouw aan de telefoon! Ook is mijn mooie wolkenlamp binnen gekomen! Gekocht via MP en ik ben er onwijs blij mee! En dan is er nog iets... mijn baas zei mij dat 4 dagen werken voor hem prima was, maar dat ik me moest realiseren dat zo'n eerste jaar met je kleintje nooit meer terugkomt. Je kunt het niet overdoen zeg maar. Tja, dat snap ik ook, maar wat moeten we dan? Ik wil wel mijn hypotheek en rekeningen kunnen betalen. Ik zei het vanavond tegen mijn man en die zei al heel snel: "Dan ga je 3 dagen werken". Kijk, het is nog niet zeker... van het weekend gaan we verder berekenen, maar ik voel me weer zo gelukkig! Wat er allemala niet kan gebeuren in 24 uur... Gisteren was ik nog behoorlijk overstuur en nu... de wereld heeft weer kleur gekregen!
Ja dat is een goeie Palma....ik heb dus TOTAAL geen zin in een zwangerschapscursus he maar mn omgeving en mn vriend vinden dat ik het wel moet doen zodat ik straks dingen herken uit de cursus Weet het nu niet meer
Wie o wie wilt buddy zijn voor la palma meiden die nog geen buddy hebben anders neem.ik la palma er nog bij ik ben toch heel vaak op inet door me tel hahahaa
wish ik heb ook geen cursus gedaan de vorige keer en de kleine is er toch uitgekomen!! het ging allemaal heel natuurlijk (vanzelf zeg maar) guusje wat fijn dat je man zo positief reageerde!! en lekker dat je werkgever meedenkt!!! en doet de lamp het?? is ie met of zonder muziekdoosje?? weltrusten voor de dames die gaan slapen... ik duik zo ook me bedje in...
ik wou hier niet op reageren maar doe het toch.. Troetel probeer je hormonen even in te houden.. Dat stukje van dat de andere zwanger miepen het niet goed in het lijstje zetten kan bij andere verkeerd in het keelgat vallen en ik vin het een zeer agresief uithalende post.. Je kan het ook anders neerzetten toch of niet...?? En om het elke keer op je hormonen te schuiven sorry maar dat is bullshit... Andere hebben ook hormonen en reageren ook niet zo toch.. Ik wou er niks iver zegge. Maar het zit me al de hele tijd dwars ik ben iemand die daar toch wat van zegt en als.dat niet goed is zo be it.. Relax take it easy en anders gewoon even in en even uit oke
Meiden we gaan morgen naar Babydump...hebben jullie daar ook alle kleine dingetjes gekocgt zoals flesjes,badspullen enzv? Ik zat ff naar uitzetlijst te kijken en overal is ie anders.Hebben jullie een goede uitzetlijst?
dat had ik dus ook Flower!!! mijn 1e reactie was (en ik las het net pas): het is echt een aanvallende reactie terwijl iemand er nix aan kan doen!!! er was al vaker aangegeven dat degene waarbij de vraag erachter was gezet dit wilde veranderen... nou bij binna stond er dus een vraag en die was er nog niet geweest dus die kon ook nix veranderen... vind het een heeeeele heftige reactie van je troetel!!! enne idd je hormonen kunnen dan wel meer aanwezig zijn bij een ander maar probeer ze een beetje in toom te houden!!!
Hi hi ike niet ik koop van alles en nog wat nooit bij een babyzaak gekocht bij de wi ra of zeemand of hema of wat dan ook.. Dus aan mij heb je niks hahahaha maar ga zelf ook amar eens uitzet lijst maken wat ik nodig heb en wat niet
@muts. Sorry zie dat ik nu zelf een muts bn. Ik hèb bij jou neerrgezed bv moet fv. Zijn doe ik morgen sorryyy @laplama. Tja ik zou aan de ene kant wat willen doen om met zwangere hier in de buurt te kunnen bezig zijn met de zwangerschap hap. Maar ben niet zo'n type wat aan yoga en zo doet en zwemmen is zo duur dus twijfel @aukje. Kreeg van me colgea een leuke site weet hen zo even niet melt hem morgen. Maar is. Ij de beek ze bergen en mag je onbeperkt dat park op
ik heb in excel een uitzetlijst... mail even je "huis"mail dan stuur ik m... de magnetronsterilisator van avent is bij babydump het goedkoopst... prijs voor de flesjes verschilt niet veel met prenatal... de badcapes ed heb ik bij zeeman gehaald... bij prenatal hebben ze nu sale: hydrofiel luiers enzo... ik zat trouwens gister op de site van het kraamzorgburo te kijken en daar stond ook een uitzetlijst met wat zij adviseren... (hierop stonden geen navelbandjes dus die haal ik ook niet!) misschien dat er bij jouw kraamzorgburo een lijst is??
binna is van safaripark beekse bergen... ff bij hun op de site kijken en dan kun je doorklikken!! mag je als het goed is ook naar dat speelparadijs wat ernaast zit.. en er zit een strandje bij...
@wish. Die uitszetkijsten zijn. Allemaal met van alles en veel heb je niet nodig. In de baby uitzet topic is er al veel over geweest Zoals de nafelbandjes. De moltonzeiltjes en onderlegers zijn iet nodig. Je kan over al wat kopen wat je leuk vindt aan kleuren of vormen en zo
Als je naar de Babydump gaat vindt je er ook een uitzetlijst. Een vrij uitgebreide zelfs! Hier alleen het campingbedje bij de Babydump gehaald. Ik ben nog niet echt toe aan het kleine spul... nog geen zin in om te kopen; ik hou meer van het grote spul op dit moment Hier schijn je naast de gewone zwangersschapsgym ook zwangerschapsfysio te hebben... ga er morgen maar eens naar informeren. Yoga is mij ook te zweverig.
Ja je koopt snel te veel en wat je niet nodig heb 1 ding wat je wel.nodig hebt is kraamverband hahahahaha die in het ziekenhuis waren er goed heeel groot en hielde veel tegen....
Navelbandjes moet je toch hebben? en hoezo moltonzeiltjes en onderleggers niet? Stel dat mn vliezen breken in bed hahahaha dna heb ik een waterbed!
Is er iemand bekend met allergie voor chloor ik kan echt sinds 1.5 jaar niet meer zwemmen krijg jeuj van zwamwater overal
Er stond bij kraamburo zelfs 2 thermometers op!! Waarom 2 denk ik dan??? Voor als er 1 kapot gaat??? Zo kun je wel aan de gang blijven!