Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Super bloem!!! Veel plezier bij de pretecho:D

2. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    Laatste oproep!!!!! Willen de dames die nog niet hebben gereageerd op het forum wie je bent op zp dit zsm doen anders zit er nix anders op dan je te verwijderen (helaas!)

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    #243 Hopmarjanneke, 14 dec 2010
    Laatst bewerkt: 14 dec 2010
    Grrr... hadden gisteren zo'n mooie meisjesnaam bedacht. Eigenlijk nav de film "Call of the wild" van gisteravond. Daar kwam de naam in de aftiteling voorbij. Ik was heilig overtuigd dat het een afgeleide was van mijn moeders naam... zit ik het net na te kijken op internet... zit ik helemaal fout!!!!
    Naam van mijn moeder is afgeleid van Nicolaas, terwijl "onze" naam is afgeleid van "clarus".

Onze oudste is deels vernoemd naar zwager van me icm mijn naam. En hebben lang getwijfeld of we de beide oma's nog zouden vernoemen. Maar uit die namen kwam geen leuke/handige combinatie en met drie namen (eerste naam al 4 lettergrepen) werd het ons veel te lang. Uiteindelijk heeft ze dus maar 1 naam gekregen.
    Schoonmoeder is allang en breed vernoemd, maar mijn moeder uiteraard nog niet. Al mag ik niet letterlijk vernoemen, dat zou ze dan weer vreselijk vinden.... zo gelukkig was ze vroeger niet met haar naam.

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

Bloemmm Heel veel plezier bij de pretecho!
    Zou ik ook super vinden, maja dan komt dat financieen plaatje weer kijken helaas, tis niet goedkoop...

Ik ga maar is afwassen...

5. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    marjan hoe heet je moeder als ik vragen mag???
    ja moeilijk moeilijk met die namen... hier ook nogsteeds aan het zoeken... (vernoeming wat manlief wilde gaat m voor mij niet worden dus dat word dan 2e naam)

bloem veel plezier bij de echo!!!

andere tip voor spulletjes: hier op zp!!! ik kijk altijd wel ff of iemand iets leuks verkoopt of zoekt.. je weet maar nooit!!

pff ben moe... heb nergens zin in... heb sinds zaterdag een smaak in me mond :x tis net of ik een dooie rat heb gegeten... (stink gelukkig niet uit me mond :D)

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Mijn moeder heet Klaasje. Is dus afgeleid van Nicolaas.
    Onze wensnaam noem ik nog maar even niet omdat stiefje van tijd tot tijd meeleest. Al is ze al een poosje niet online geweest.... je weet maar nooit he :D

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Nou op zich was het wel een verrassing hoor, want bij M hebben we nog tot kort voor mn verlof lopen steggelen over de namen.
    En dat we er nu ineens al over uit waren, dat is toch wel unicum hoor.

Jongensnaam heb ik ook in mn hoofd, maar is maar een enkele lettergreep en dat vind weer niet mooi in de combinatie met de vier lettergrepen van de oudste.
    De dubbele naam die we nu in het hoofd hebben voor meisje heeft ook vier lettergrepen (toevallig)

8. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    het 1e wat in mij opkomt is Nicola/Nicole... afgekort Nikki....

mee eens kwa lettergrepen...
    naam van mn zoontje is 6 letters en 2 lettergrepen en de nieuwe naam 4 letters en ook 2 lettergrepen.. is toch net ff anders..

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    oo meiden krijg toch wel een beetje zenuwen voor vanavond.

10. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    gaat helemaal goed komen binna!!
    jullie gaan gewoon lekker genieten van jullie gezonde dochter!!

11. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Pdff morgen de 20 weken echo en ben zenuwachtig hahahhaa

12. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou meiden heb het maar niet over namen, k schiet hier alweer helemaal in de stress hahaha..

Hier zijn we er nog helemaal niet uit!

Ja een evt. 2e naam voor een jongen hebben we wel. Meisjesnaam hebben we helemaal compleet ( heb m ergens opgeschreven weet m alleen niet meer voluit haha maar die is heeeeeel origineel). Alleen die 1e naam voor een jongen komen we maar niet uit!

En er komen steeds weer mooie meidennamen voorbij he. Zat laatst bij de VK geboortekaartjes te neuzen en kon zo allemaal leuke meidennamen opnoemen haha.

o.a. Esmay ( maar zo is de kleine van vrienden al genoemd) of Lorena ( dan niet aan GTST denken he!) of Nina, Elin vind ik wel mooi.

Maar jongensnamen? Alles valt af haha.
    Christiaan ( maar dat lijkt om de broer van mn vriend), Jayden( komt zo ontzettend veel voor!!) Daan (zelfde voorletter als mij en te simpel naar mn zin)

zit nu naar de kunstsneeuw te kijken die ik net op de ramen heb gespoten en eigenlijk is het niet naar mn zin.. Zal k het er weer af halen?? hahahahaha

13. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Binna en Bloem: Heel veel plezier met jullie echo's. Ik ga duimen dat alles er goed uitziet.

Flower: Wat leuk dat jullie nu misschien een eigen huisje krijgen. In het begin even wat kopzorgen misschien maar uiteindelijk is een eigen plekje wel heel fijn. Hopelijk kun je wat met alle tips uit dit topic.

14. Vagans

Vagans Niet meer actief

Wij zijn gelukkig al klaar met namen verzinnen! :D
    We hebben 1 jongens & 1 meisjes naam :)

Ik ga ook niet teveel meer rondkijken, anders ga ik nog twijfelen... haha

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hiwr staat se naam ook vast hihihihi

16. Troetelbeer90

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Doe maar zo meiden.. Haha ik roep al dagenlang namen tegen vriendlief maar hij 'moet er telkens even over denken'.

Hij komt met oerhollandse namen en de meest normale namen die ik noem klinken als 'neger namen' volgens hem.. grrrr

Ga maar eens aardappels schillen:)

17. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hebben jullie dat ook dat de buik zo hoog zit lijk wel 8 maanden zwanger

18. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Troetel, ik heb 2400 bruto ergens gemist, ik lette alleen op het netto bedrag.
    Dat gaat zeker al meer richting modaal! En dat die vragen bij het formulier zitten is nieuw voor mij, nou ja nieuw, in het jaar 2000 zijn ze me niet opgevallen dus dat wist ik ook niet ;)

Namen, hou op schei uit, wij komen er ook niet helemaal uit, alles voelt mwah, tja...

19. Bamboepen

Bamboepen Lid

9 dec 2010
    81
    0
    0
    Heumen (vlakbij Nijm
    Wij gaan onze meid Nina noemen.. Voor een jongen waren we er nog niet helemaal uit, we hadden niks wat we GE-WEL-DIG vonden voor een jongen.. We hadden Bram of Luuk in gedachten voor een jongen, maar wisten we nog niet zeker! Nina wisten we al wel zeker.. Ook nog Lana overwogen maar draai dat maar eens om ;) EN vond Nina sowieso leuker!

Wat vinden jullie van Nina?? :)

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Neej me vriend verdeint 1400 netto is iets van 2214 bruto en is zonder overuren net iver uren verdient hij wat meer natuurlijk

we zijn nu wel loonbeslag vrij sinds vandaag hoop dat die vrouw dat ziet maar we zien het wel
    krijgen volgende maand weer normale loon en geem beslag er.meer op

Deel Deze Pagina