Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Vagans je kan tig tal tassen gebruiken ik heb hier 5 luiertassen van me dochter hahahahahaha bij de kruitvat gekocht

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Flower: HAHAHAHAHAHAHA lol sorry ;)
    en thanx voor de info betreft de tassen

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ooo me kind is opeens gek van diego en dora en straks wily ze er een truitje van en vind dat zo afschuwlijk kleren van dora of schoenen ervan....
    dat heb ik dus ook met winny the pooh kleren vind het zo lelijk voor een net pas geboren baby nog wel schattig ....

mijn dochter krijgt geen dora kleding gahahahahha

4. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    hahaha flower... droom maar lekker over mij hoor ;)
    haha ja winnie voor een beebje hou ik ook niet van.. net als nijntje :( maarja een ander vind het geweldig!!!

haha zoonlief is/was helemaal gek van cars dus daar wat shirts van gekocht bij zeeman... en nu is het steeds vaker toy story... hij heeft een shirt met buzz lightyear en als je op een knopje drukt gaat er een lampje branden.. vind ie geweldig!!!

ik had bij mn zoontje 1 luiertas (bij de kinderwagen gekregen) en dat was een verschrikkelijk onding... 1 groot vak met een klep en geen harde (snapje?)... was altijd alles kwijt en als ik m neerzetten terwijl ie half leeg was donderde alles eruit....
    weet wel dat dit een luiertas met veel vakjes en stevig wordt!!

5. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ja ik houd er niet van cars voor jongens nog wel maar die dora hahahhahahah sommige kinderen zien er zo slonzig uit met kleren dan dragen ze en een rose dora shirt met een groene broek ik zeg altijd..
    Kinderen hoeven er tegenwooordig helemaal niet aarmoedig uit tw zien zeeman heeft leuke kleren en c&a ook
    maar wat sommige moeders hun kids aantrekken pffff niet te geloven hahahahahahaa

mijn dochter heeft thuis ook wel eens een verschikkelijke combi aan hahaha maar dat is voor thuis hahahaha op dit moment een leuk shiet met een pinkpantee pyama broek hahahahah

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Flower: ik vind dat dora gedoe ook niks, en winnie the poo inderdaad ook niet haha! Aangezien mama gek is op kikkers is dat de thema voor de kinderkamer hahaha (kind heeft toch nog geen voorkeur)

Hebben er meer meiden een bepaald thema voor de kinderkamer?

ik heb trouwens ook al kikkers voor sokjes, slofjes, knuffeltjes, speeltjes enzo hahaha!

7. meedje

meedje Niet meer actief

Vanavond kom ik uitgebreid reageren:
    Maaruh, wie van julie heeft het kraampakket al binnen? Hier vandaag binnen gekomen:$

@ aukje, neem je je dochtertje morgen ook mee? Mag hoor:D

8. Vagans

Vagans Niet meer actief

ik ga zo weer ff nieuwe buikfotos plaatsen in het topic ;)

9. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    Helluuur ladies

Ff een berichtje van mij

Ik had vandaag me 20 weken echo en alles was goed
    dus ben super blij
    breken nu wel spannende tijden aan
    maar ja we houden de moed er in
    weet ook wat het geslacht is

ik probeer het geheim te houden dat vind ik wel leuk
    maar ja me nichtje die heeft me er in geluisd en nu weten ze wel wat k krijg
    maar zal het voor de rest zo stil mogelijk proberen te houden

De placenta ligt wel aan de voorkant maar echt frummel laat zich daar niet door weerhouden want aan de zijkant en achterkant word er rusteloos tegen getrapt

Me ouders waren mee met de echo en het was echt super heerlijk om hun bij me te hebben

En tot me grote verassing heb ik ook vandaag de kinderkamer en een babywagen van me ouders kado gehad
    Echt ouders zoals die van mij zijn echt goud voor mij :D

Hopelijk hebben de meiden die vandaag en binnen kort hun 20 weken echo hebben ook een leuke uitslag

dikkke knuffels en ik lees weer lekker met jullie verder

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik krijg geen kraampakket

11. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ben benieuwd wat het geslavht is chaartje gelukkig is alles goed knig

12. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Dat laat ik nog even van morgenochtend afhangen. Ze is nu al veel fitter, dus misschien wel. Maar ik geloof dat papa ook even wat "qualitytime" met z'n dochter door wil brengen. Hij heeft haar 3 dagen niet gezien.

Heb je het kraampakket al geopend? Leuk vooruitzicht he? Die pampers voor mama!

13. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Chaartje: wat goed dat de 20 weken echo goed was en wat ontzettend lief van je ouders!

Hier even een actiefoto van vriendlief (heb toestemming) die druk bezig is voor de meubels van zijn toekomstige dochter :D

Trouwens als ik fotos upload heb je zon balk en die is bij mij al bijna volledig rood, betekend dat dat ik daarna geen fotos meer kan uploaden???

14. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Chaartje: Gelukkig was alles goed! Jammer dat je nicht ging vissen naar het geslacht.

Wat eten jullie vandaag? Mijn man komt pas vanavond laat thuis, dus nog maar een kaas dagje (dat lust hij niet, en wij zijn er dol op). Witlof met ham en kaas, heerlijk!

15. Vagans

Vagans Niet meer actief

aangezien alles hier vol spullen staat en de keuken met een lek aquarium moeten we ff buiten de deur eten. Dus zal wel Mac worden.

16. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft

hihihihi
    ja maar net als de rest zal je toch ff moeten wachten tot frummel er is
    Ik hoop toch zo dat ik me zelf niet verlul hahahah
    echt ben zoo waardeloos er in maar ik ga het toch proberen voor me te houden

17. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ook zo sexy die pampers hahahahaahahaaahahahaaaaaa...

net als dekraamverband hahahahaha met de keizersnede voelde ik me zoooo vies....
    Mocht de eerste dag zelfde dag als dat de kleine geboren is niet uit bed en lag daar me zo vies te voelen bah werd gelukkig wel gewassen...
    Maar toch bleghhh..
    De dag daarna mag je je bed uit en pffff je vent dan zo ligt in je hoofd je loopt als een oud wijf met gebogen rug want als je rechtstaat dan trekt alles...

Ik moest toen naar de wc heel nodig kon het niet ophouden en er was niemand dus ik zeg tegen me.moeder mama ik moet zo nodig anders doe ik het in me bed hoor...
    Toen kwam er eindelijk iemand en was zo blij..
    De eerste keer mag je niet zonder begeleiding maar ben nu al zo vaak geopereerd aan me bekken dat ik dat wel ga doen weet wat ik moet verwachten hihibihi..

18. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Vagans je moet je bijlage wissen waar dat precies staat zal.ik je vanavond zeggen want zit via me mob.....

Me buik gaat te kwer kindje lief is wakker wat een wiebelkont zeg

19. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Heey vaganas die kleur van jou meubels hebben wij als meubels voor in de woonkamer;) Als je bij ons in huis Ikea zegt valt alles in elkaar ahahahah.
    Maar een normale ruime tas zal ook wel voldoende zijn als luiertas denk ikk zo hoor.

Muts ik zal morgen een foto maken.
    Ik ga nu mn boeltje pakken en zo uit eten!

Misschien tot laterz dames!!

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Pfff even ego een keer me moeder had een vriend die had al keelkanker en was genezenverklaard maar de kanker kwam terig in zijn hoofd einde verhaal..
    Me moeder was er kapot van na een tijd had ze een man leren kennen daar heeft ze nu een relatie mee eindelijk ging het goed met me moeder weer gelukkig weer lachen enz..
    Krijgt deze man longkanker ergste vorm en kreeg chemo alleen hielp niet dus nu bestraling hij had buikpijn en de tumor in zijn buik is gegroeit die had hij namelijk ook..
    Vind het zo sneu voor me.moeder ik heb namelijk weinig hoop als je zoveel kanker hebt kan je toch nooit herstellen en ook niwt als het groeit met bestraling....

Maar als deze man komt te overlijden pff wat gebeurd er met me.moeder ik heb haar nu al 2 maanden noet gezien ze is bij haar vriend...
    Nogal logische maar mis haar ook wel..

Deel Deze Pagina