Oja, leegde net de brievenbus voor de 2e x een brief van de verzekering dat ik mijn kraamzorg lijst niet terug heb gestuurd. Vorige keer dacht ik dat het elkaar vast gekruist moest zijn want die brief is 100% zeker echt WEL verstuurd! En nu dus weer een brief... Staat er ook nog bij dat ze de kraamzorg zoals ik m wil nu misschien niet meer kunnen garanderen... Nou, maandag hang ik meteen aan de telefoon en ze ZORGEN maar dat het in orde komt!!!!!
Zoutig smaakje??? uh... niet dat ik het weet gewoon mint smaak. Vroeger had ik ook SUPER gevoellige tanden tegenwoordig veeeeeel minder en drink dus graag mijn cola met ijs
wish anders elmex sensitive (groene tube) proberen of oral B sensitive... de elmex vond ik altijd helemaal geweldig totdat ik een keer een tube oral b had geprobeerd ow ik vind de cola bij de mac juist zo goor... echt waterig... nee doe mij maar coca cola en anders niets... eerder nam ik ook altijd een quarter pounder maar daar ben ik 3 keer zo verschrikkelijk ziek van geweest (3 verschillende mac's!!) dat ik nix anders meer neem dan kipjes nah lekker geregeld van de verzekering Vagans!!! wel op je strepen staan hoor!!! enne ik weet niet meer wie het was van het kraampakket: maar je verzekering is er wel lekker vroeg bij!!! zat er nog een kadootje bij of doen ze daar tegenwoordig niet meer aan??? ik kreeg het kraampakket toen in 2 hele mooie curverdozen en een boxkleed
♥ Bevallingslijst Mei mama's 2011 ♥ 26 April Flowertje 2e kindje ziekenhuis Jongen fv 28 April Marjan(36) 2e kindje ziekenhuis Nog Onbekend Bv 28 April Senna 1e kindje ziekenhuis Verassing 28 April Aukje(26) 2e kindje thuis Jongen Bv 29 April Binna (27) 2e kindje ziekenhuis meisje Fv 02 Mei Sanny76 (34) 1e kindje ziekenhuis Zegt het nietBv 05 Mei Meedje (25) 1e kindje ziekenhuis? Zegt het niet Bv 06 mei liset (30) 3e kindje thuis/zkh Meisje bv 07 Mei Lapalma 1e kindje thuis/ziekenhuis Verassing fv/bv? 07 Mei Sunnie (27) 1e kindje thuis? meisje bv 08 Mei Muts 2e kindje ziekenhuis Jongen fv 13 mei Bas175(29) 2e kindje Zegt het niet Bv 13 mei GuusjeB (59) 1e kindje ziekenhuis Verassing Bv 18 Mei Wish 1e kindje Jongen Bv/Fv? 18 Mei Bloemmm (21) 1e kindje Meisje Bv 21 Mei Monika(30) 1e kindje ziekenhuis Jongen bv 23 Mei Bamboepen(23) 1e kindje Ziekenhuis Meisje bv/Fv ? 23 Mei Meimama (27) 1e kindje Ziekenhuis Zegt het niet bv 24 Mei Rianne(30) 4e kindje Meisje (ks 38 wk) Bv 25 Mei Troetelbeer(20) 1e kindje Thuis Meisje Bv 26 Mei Sunnyqueen 1e kindje Verassing 26 Mei Vagans 1e kindje Ziekenhuis meisje Bv ♥Buddylijst♥ Marjan 28 april / Marieke 5 mei Flowertje 26 april / Mutsevluts 8 mei BinnaBinna 29 april / meimamma 23 mei Monika 21 mei / Sanny76 2 mei Sunnyqueen 26 mei/ Aukje 28 april Wish 18 mei / Vagans 26 mei Senna 28 april / Troetelbeer 25 mei La Plama 7 mei / ???? (als niemand over is wil ik er best 2 Binna ) Hoeft geen buddy!!! Liset Rianne GuusjeB ♥Afsprakenlijst♥ 10-01 Meimamma 20 weken echo opnieuw ander zh 11-01 Marjan uitgebreide medische echo ZH 11-01 Sunnyqueen controle klinisch vk + voorlichting borstvoeding 11-01 Binnabinna Pret echo 12-01 flowertje controle gyn 17-01 Meedje vk 17-01 BinnaBinna vk 18-01 Aukje controle vk. 19-01 liset controle vk 19-01 Muts controle vk 21-01 Troetelbeer controle vk 24-01 Sanny76 pretecho! 24-01 Bloemmm Controle vk 24-01 Bas1759 Controle Gyn 26-01 Bamboepen controle VK 31-01 Sunnie 3d pretecho 01-02 Meimamma klinisch vk 01-02 Sanny76 controle vk 02-02 Monika controle gyn 17-02 Vagans Pretecho 01-03 Bloemmm pretecho 01-03 liset start zwangerschapscursus ♥ Wie gaat waneer met verlof ♥ 18-03 Aukje 19-03 Binnabinna 23-03 Meedje 01-04 Marjan 04-04 Sanny76 09-04 Sunnie 11-04 Meimamma 15-04 Sunnyqueen Nou ik heb de lijst bewerkt en gemaakt. hij is als het goed is nu helemaal goed. voor al bij onze namen geen gedoe meer zo erg met kleurtjes gewoon een geheel. ik wil het anders best bij houden. dus dat jullie de info naar mijn pb behalve natuurlijk de afspraken lijst die kan iedereen wel zelf
ik wilde als toetje dat kerstding wat jij zei (die milkshake of zoiets) maar die hadden ze niet meer zo maar eens ff een bak ijs uit de vriezer trekken
O ik ga zeker om mn strepen staan! Vorige keer met aanmelden was die verzekering ook al zo laks Iemand een idee waar ik een leuk niet te duur boxkleed kan kopen (liever niet 2e hands) Die zou ik van mn schoonouders krijgen voor mn verjaardag maar ze konden er geen vinden dus ik moet er zelf even voor kijken.
@vangas soms zijn ze in de aanbiedingen bij de kruitvat hema of wibra maar anders zit je toch echt vast aan de baby zaken en ik vindt box kleden maar erg duur @muts ik vond die macflurry brownie neit zo lekker hoor dus mischien heb je niks gemist
@ Flower: Ik leef met je mee, erger nog... ik weet hoe je je voelt. @ Binna: Ja dat zij mn moeder ook al, en ik hoef het niet op stel en sprong dus ik wacht nog even af. Maar ik krijg de folders niet altijd, of te laat, dus mocht iemand gezien hebbend dat ze in de aanbieding zijn!!! geef maar door!!!
@muts: nee, maar ik had er voor vandaag ook nog niet echt op gerekend, omdat dit een gewone controle is waarbij ik wel een echo krijg. Ik hoop dat de arts het dinsdag wel goed kan zien... al heb ik er een hard hoofd in als frummel weer zo halsstarrig is. Vermoed wel dat de hoofdpijn inderdaad van de vermoeidheid is, mijn bloeddruk was 125 over 70, op zich heel netjes. @vagans: ja leuk hè met de spulletjes er in. Uhm ja, dan zul je even bij je foto's moeten kijken of er ook al dingen weer weg kunnen.... ik heb nog wel wat ruimte, maar heb ook nog niet heel veel foto's geupload. @flower: wilde bijna zeggen dat je dan niet met Romy naar Scapino moet gaan, maar bedenk me net dat ze daar Bumba-kleertjes hebben. Sneu zeg voor je moeder dat ze er nu voor de tweede keer mee wordt geconfronteerd, het is echt een vreselijke ziekte! @Luiertas: ik kreeg er eentje bij de wagen, eentje zat er bij de spullen van mn schoonzusje (deze heb ik een poosje gebruikt) en ik heb een dik jaar geleden eentje bij de kruidvat gekocht, deze bevalt me prima! @meedje: kraampakket moet ik nog even aanvragen. Kon pas vanaf de zesde maand, dus ik zal dat een dezer dagen maar eens gaan doen. Ben benieuwd. @Chaartje, fijn dat het een mooie en goeie echo was. En lekker dat je ouders je zo lekker hebben verwend met spullen!!! @Wish: leuk hè zo rond neuzen en shoppen!!! Suuces met het maken van jullie keuze, is niet zo gemakkelijk als je op zo'n dag al zoveel hebt gezien. @Aukje: hier ook een meisje wat Heit & Mem zegt, is ook niet zo moeilijk wanneer wij de g*dganse dag Fries kleppen natuurlijk Tegen mij wil ze ook nog wel eens Mama zeggen, mijn voornaam kan ze nog niet zeggen gelukkig. Onze honden worden gek van haar wanneer ze in huis zijn. Dan is het Fawa voor en Fawa na (Fardau) of Esse Esse Esse (Esmee), arme beestjes krijgen bijna geen rust dan Oh ja en het is tegenwoordig Pakieie en Beppuuh ipv Pake & Beppe.
mc flurry heb ik eigenlijk nooit gehad volgens mij... was nooit een ijsfreak... totdat ik 16 weken zwanger was idd boxkleden zijn duur!!! ik schrok er eigenlijk best wel van.. 28 euro bij de babydump met 15% korting (van woezel & pip en van jollein)
@vangas. Kruitvat. Bekijk ik altijd via inet met kind in huis is dat wel slim ze hbbeb zulke leuke aanbieding daar @marjan wat leuk dat je meisje zo aan het kletsen is
Ow meiden!!!!!!!!!!! ik weet het ff niet meer!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik was met de huurtoeslag bezig voor vriendlief maar zijn pc heeft nogal wat virussen dus er ging iets mis met het downloaden van het programma Dus ik naar downloads enzo ff zoekken je kent t wel zie ik daar een gesprek tussen heb en zn ex op msn (lees gestoorde ex waar we heel veel moeite mee hebben gehad in het begin van onze relatie waarmee die soms ook stiekem belde enzo) heeft die gewoon de naam van ons toekomstige dochtertje verteld!!!! :x:x:x Ik ben al boos over het contact maar DIT Ik ben zoooooooooooooooooo boos en hij draait het zo dat ik me niet aan moet stellen en niet in zijn pc had mogen snuffelen (wat ik niet deed ik zocht iets voor HEM) nu ben ik heeel verdriettig moest t ff kwijt
Ow jeethe he vagans meisje Dit is wel heel erg dit mag hij nooit doen... Geb trouwebs bieuwe buikfoto geplaatst meiden
Boxkleden...Ik heb er slechts 6 Allemaal gkregen hihihi 1 van nijntje nieuw en ik heb zon matrasje voor de box nieuw gekocht. Tandpasta... parodontax is die zoutige. Die heb ik een poosje geprobeerd maar werkte bij mij averechts. Binna palma kan best bij ons toch?? Gezellig hihih Vaganas Sorry dat ik het zeg, maar wat een lul dat hij het zo verdraaid dat jij fout bent! Hallloooo! De naam van je kindje is toch iets tussen jullie! Dat ga je toch niet aan wie dan ook anders vertellen zonder dat met elkaar te besprekene n al helemaal niet met zon kut van een ex!! Binna lekker met de voetjes hoog bijkomen van je drukke dag. Wish lekker is dat het op babyspullen jacht! Wij hebben net na het eten nog even in winkeltjes naar gerichte kleurtjes en kleding gekeken. Zoooo sweeeeett!! Wij zijn vanaaf dus gezellig uit eten geweest. Onzettend lekker gegeten en 2 eten 1 betalen. Dat was nog eens "leuk"om de rekening te betalen. En zo gezellig met elkaar gezeten en gebabbeld over de afgelopen 6 jaar en de baby op komst heerlijk zwijmel zwijmel zwijmel.