vagans sorry dat ik het zeg maar: WAT EEN L.U.L. en dan boos worden op jou ik denk nu echt bij mezelf: spoort hij wel??? sorry hoor maar hier kan ik ff niet bij met mn koppie!!!
meimamma fijn dat het uit eten zo lekker en goedkoop was wat heb je gehad??? haha marjan zul je zien dat hij/zij dinsdag weer zijn/haar geslacht verstopt... deed je dochtertje dat ook??? tegen de hoofdpijn: morgen uitslapen ???
Ik ook niet ga lekker jou de schuld geven sukkel je doet niks regelt wat voor hem.leest dit. ... Belachelijk..
Eerst een broodmandje Tomaten soepie vooraf Gevulde varkenshaas als voor gerecht Chocolade trio (chocolade ijs, mouse en een warm chocolade taartje) off course met slagroom!!! als toetje
Vagans: Ik ken je niet persoonlijk, en hoor natuurlijk altijd alleen maar jou kant van het verhaal. En natuurlijk reageer je hier om je af te reageren, dus ik weet niet in hoeverre wij hier een objectief beeld hebben van jullie relatie. Maar bij elke post over je vriend gaan mij de nekharen recht overeind staan. Zoveel ruzies, discussies enz. kunnen volgens mij echt niet gezond zijn. Ook vandaag je posts dat hij zonder schelden meubeltjes in elkaar kan zetten, en dat het ruzieloos was: nou applaus!! Maar zo hoort het te zijn. Tuurlijk in elke relatie zijn ruzies en problemen, maar wat ik van jou de afgelopen 2 weken heb gelezen baart me echt zorgen. Ik zou maar eens goed nadenken over de toekomst met je vriend. Maar ik hoop voor je dat je op wat van manier dan ook gelukkig wordt, volgens mij ben je dat op dit moment niet. En je komt hier over als zo'n lieve en behulpzame meid, dus ik hoop echt dat je het geluk vind! Als je verder wilt dat ik mij niet verder uitlaat met mijn mening over jou relatie dan snap ik dat. Dan moet je het me maar even duidelijk maken, hier of in pb. Ik snap dat het misschien ook niet altijd even leuk is als iedereen een mening gaat geven over je relatie terwijl je misschien alleen even je hart wilt luchten. In ieder gevanl heel veel sterkte! *misschien een beetje omslachtig getypt, maar ben al een beetje moe en niet heel helder meer van geest*
bedankt voor de reacties en ja , nu moet ik er mee leven dat het niet meer ons geheimpje in. Hij heeft sorry gezegd maar ik voel me nog echt heel erg kut! & meimamma: krijg spontaan weer trek!
tsja wat meer kun je doen... Maar goed, alle meubeltjes staan, zien er goed uit. Bed is ook al opgeruimd door vriend dus daar kan ik strakjes zo in. Ben een beetje op MP aan het rondkijken naar baby dingen, dat maakt me wel weer blij, ik kan niet wachten tot ze er is! Al zie ik erg op tegen de bevalling hoor...
Vagans, dat meen je niet!!!! Ik heb echt geen woorden voor de actie van je vriend. Als hij het typt, had hij het nog wel kunnen weghalen voor hij het verzon, dat is geen verspreken meer... en dan nog! Zoals Aukje ook al zegt en heel veel anderen hier; ga alsjeblieft goed nadenken of dit is wat je wil in je leven. Heel veel sterkte en een hele dikke digiknuffel; die kan je denk ik wel gebruiken!
Thanx maar die naam is zo mooi, ik wil die zooo graag voor mn dochter! Ik weet ook niet waarom hij zo doet, zo is die nooit geweest! maja ik weet t verder ook ff niet meer, geen zin om na te denken, mn hoofd zit vol. Wat ik nog wilde vragen: Kun je beter een dekentje of een dekbedje nemen voor het ledikantje?
Vagans sorry zeg, maar wat een kl**thommel zeg, je verteld de naam van je kindje toch niet zomaar even... en al helemaal niet aan een ex :x donsDekbedje wordt voor de eerste twee jaar afgeraden ivm wiegedood etc. Katoenen dekentjes, ze mogen evt wel in een dekbedhoesje hoor.
Dekbedje mag je de eerste maanden geloof ik niet voor je kindje omdat het te zwaar is op zon lichaampje. Als het kind onder een dekbedje komt kan het stikken, toch? Meiden verbeter me als ik het fout heb..
ja ik had al meer over een dekentje gehoord, dan wordt dat ook zeker aangeschaft. Waat ik ook nog mee in mn hoofd zit, een draagdoek of zak iig lijkt het mij wel handig dat als ik den honden moet uitlaten ofzo ik niet heel de kinderwagen uit de berging hoef te sjouwen. iemand er ervaring mee? je hebt er zooooooo veel!
Hahahaha ja daar ben ik inderdaad bang voor. Nee de oudste was vrij "gemakkelijk" Dat was hoppa zichtbaar. Die wilde alleen met de nekplooimeting niet zo goed meewerken, lag wat ongelukkig waardoor het bijna 20 minuten duurde voordat de meting kon worden gedaan. Nu is het eerder... "zeg, lig eens stil jij " Niet te lang uitslapen dan.... anders krijg ik alsnog hoofdpijn van het uitslapen. Muoh, vandaag ging het wel weer hoor. Heb alleen wat spanning op mn nek/schouderspieren, dus dat kan ook wel een trigger voor de hoofdpijn zijn geweest. Maar vermoeidheid is bij mij 9 van de 10 keren toch wel de boosdoener.