Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bamboepen

Bamboepen Lid

9 dec 2010
    81
    0
    0
    Heumen (vlakbij Nijm
    Mijn vriend verdiend 1899 bruto, en netto verdiend hij 1450.. Wat een verschil dan eigenlijk he..

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Alles is een verchil soms denk.ik pfffff won ik maar veel geld zal ik in ieder geval hier in me topic wat geven aan mensen en voor mezelf ddat ik goed kan leven
    voor jonge meiden ven zelf 23 en was eerst alleen staande mama en ik moest alles zelf maar uit te zien zoeken en dag was best moeilijk ze laten je echt in het diepen vallen
    nu heb natuurlijk een vriend maar nog laten ze je maar aan sukkelen

3. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hi hallo... Hoe gaat het hier? Ik ben moe moe moe.. Vandaag ga ik eten, douchen en slapen of surfen op het net. Even niets verhuizen. Ik doe het zo: ' 1 dag verhuizen ' 1 dag niets... enz enz. Anders wordt het mij teveel

Hier dames die een echo hebben gehad? Of andere spannende dingen? xxx

4. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Oja, ik heb zo 2 buikfoto's :D @ fototopic

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Nou hebben een eigenwijs dametjeWat haar ruggengraat niet wilde laten zien. Nu volgende week terug. Gelukkig was alles veder goed

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hoooi meiden! De echo ging heel goed.
    Alles was helemaal goed!:D

Onze meisje liet alleen haar gezichtje niet zien omdat ze de hele tijd met haar handjes ervoor zat. Nu heb ik dus geluk want ik mag met 25weken en met 32weken nog een keer komen! :D

Een fijne avond allemaal!

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ze hebben ook de nieren, darmen en hersenen nagekeken! Ook dat was allemaal perfect :D.

8. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Wat een mooie berichten van gezonde kindjes! Gefeliciteerd meiden! Merk nu ik zelf ook een datum heb het wel een spannend moment is. Wat leuk ook Binna en Bloem dat jullie straks nog weer even naar jullie kleintje mogen kijken!

Iemand vroeg wat we vinden van de naam Nina. Allereerst; als jij die naam perfect vindt, dan is de naam ook perfect voor jouw kind! Zelf zou ik de naam niet kiezen, maar ik merk dat dit deels komt doordat ik een meisje ken met deze naam. Is toch altijd weer heel bepalend! Het is wel een vrolijke naam!

Hier zijn de roep namen en eigenlijk ook de tweede en derde naam bekend. Nu vertelde mijn man alleen dat zijn collega de naam van het meisje weet... blijkbaar heeft hij dat ooit verteld... Ze heeft beloofd het stil te houden (is zelf ook zwanger), maar ik baal behoorlijk! Zoiets houd je toch stil of niet? Grrr, dacht dat vrouwen veel te vertellen hadden, maar mannen blijkbaar ook!

La Palma, heel goed dat je om de dag met de verhuisdozen in de weer bent!

9. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    pff ben bang voor morgen weet niet waarvoor pffff

10. liset

liset Actief lid

2 aug 2006
    223
    0
    0
    noord-holland
    Bloem en bina, fijn dat jullie een goede echo gehad hebben.
    Bina hier was mevrouw ook eigenwijs met het ruggetje. Dus als laatste nog een keer geprobeerd door flink in mijn buik te duwen. Toen ging ze draaien.

Flower heel herkenbaar dat zenuwachtig bent voor morgen. Had ik ook last van. Maar het is vast allemaal goedn

Naam, zijn we hier ook al aardig uit

11. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    binna en bloem wat fijn dat jullie echo's goed waren....

idd bamboe de naam is heel erg eigen... nina is een vrolijke naam maar als ik af en toe het meisje bij mn zoontje uit de klas zie denk ik echt "draak!!"

vanavond lekker bij mn schoonzus patatjes gegeten.. twisterfrietjes :D ging met haar boodschapjes doen komen we schoonmonster tegen :$
    die beweert dus dat ze niet ver de deur uit kan :x
    we waren helemaal verbaasd... en dan ook nog aan mij MAILEN of ik vrijdag tijd heb voor boodschappen te doen :$ (NOT!)

manlief is vanmorgen nog bij de ha geweest.. die ging vorige week ineens door zn knietje.. dag later nix meer en zondag kon ie zn been niet een strekken... maandag weer door zn knie en veeeeeel pijn...
    volgens ha moet dit binnen 2 maanden over zijn anders wordt het kijkoperatie voor de meniscus...

12. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    heel erg verstandig!! tis echt niet nix hoor om ff te gaan verhuizen met een zwangerschap!!! ik was van mn zoontje 6 maanden zwanger toen we gingen verhuizen (had toen het geluk dat mn ex-man bij een verhuisbedrijf werkte) maar het gaat je echt niet in de koude kleren zitten!!!

13. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hoi allemaal!

Effies snel online totdat Glee begint :D

Echomeiden: gefeliciteerd dat alles er goed uitzag! Eén dame die haar ruggegraat niet wilde laten zien, hihi. Stiekem wel leuk dat je nog een keertje mag kijken! :)

Flowertje, niet gek hoor, dat je een beetje zenuwachtig bent voor morgen. Ik ben aan de ene kant de nachtjes aan het aftellen tot vrijdag, maar aan de andere kant vind ik het ook best spannend. Vooral omdat m'n collega er vorig jaar tijdens de echo achter kwam dat het heel erg mis was. Ze hadden al slechte uitslagen van andere onderzoeken hoor (ze is bijna 40 en het zou haar eerste kindje worden, dus ze zit al echt in de risicogroep zegmaar) maar toch... dan denk ik: ik ben ook al 34... waarom zou het bij mij dan allemaal goed zijn?? Nou ja, gewoon maar duimen!

La Palma, succes met het verhuizen! Inderdaad slim om het om de dag te doen. Zo hou je het een beetje gedoseerd. Ben wel blij dat ik niet in je schoenen sta. Loop mezelf zo gauw voorbij... Morgen kerstbuffet van werk en ik zit in de organisatie. We moesten tafels vrijmaken waar het eten morgen op kan staan, dus allemaal computers loskoppelen. Ik had expres al niks getild ofzo en alleen van die tiewrapjes losgeknipt waar de snoeren mee aan elkaar zaten en dan de snoeren door de gaten in de tafels naar beneden gepropt. Toen heb ik ze onderaan de tafels met tape vastgeplakt, zodat ze niet op de grond terechkwamen, maar daarvoor moest ik dus over de vloer kruipen en in gekke houdingen zitten en zelfs dát was blijkbaar al teveel... bleh...

Oh ja Muts, ik ben nog niet zo handig op de naaimachine hoor, hahaha. Het enige dat ik soms doe is verkleedkleren voor carnaval of verkleedfeestjes een beetje aanpassen en dat doe ik dan samen met m'n moeder, haha.

Heb drie weken terug voor het eerst iets met m'n eigen nieuwe naaimachine gedaan: een buikband iets ingenomen omdat 'ie te wijd was, hahaha. Twee keer een naadje naaien dus en zelfs dat ging niet vlekkeloos. Moet het nog heel erg leren dus, maar ik duik er gewoon in en zie wel waar het schip strandt. Straks tijdens Glee ga ik de lussen van het gordijntje aftornen.

Oeh, het begint!

Ik vind Nina trouwens een hele leuke, blije naam!

Zelf weten we alleen 'n meisjesnaam en nog geen jongensnaam, dus vrijdag zal blijken of we verder moeten denken of niet, hihi.

Tot straks!!

14. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hee... wat is iedereen ineens stilletjes... :(
    Ik duik lekker m'n bed in.

Trusten allemaal!

15. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat jullie echo's goed waren meiden.

Fijne dag allemaal ..
    Werd vannacht wakker van rugpijn :( Deed echt superzeer :(
    Nu is het over, hopen dat het zo blijft.

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

@laplanw jeetje meis wat wordje buikje al mooi. Denk wel een meisjes buik ;)

17. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik woon vlak aan de grens. Mag ik vragen in welke winkel/welk merk je haalt? Dan kan ik daar eens gaan kijken ;)

18. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Goeeeeeeeedemorgen meiden!

Hier voel ik steeds een klein beetje gekriebel, denk echt dat het de kleine is.. Heel apart :D

Namen: Idd heel bepalend als je iemand 'kent' met die naam. Hier ook vaak het geval, dan vind je de naam gauw al niet meer mooi of leuk. Moeilijk hoor.

19. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Jongensnaam zijn we helemaal over uit.
    Meisjesnaam, tja we hebben er 2. Nu nog kiezen.
    We hebben wel gekozen voor 'normale' namen die je niet veel hoort.

20. meedje

meedje Niet meer actief

Goedemorgen dames!
    Hier gisteren naar een voorlichtingsavond geweest over zwangerschap en bevallen in het ziekenhuis. Erg interessant en voor manlief ook wel goed. Het wordt voor hem op deze manier ook steeds echter. We liepen weg uit het ziekenhuis en vriendlief gelijk: probeer de vk maar zo te plannen dat ik mee kan elke keer en ik ga wel mee naar de borstvoedingsavond en de partneravond van zwangerschapscursus. Hahaha, hij was helemaal enthousiast. Hij vond het wel confronterend, maar ook wel heel interessant en leuk;)
    Ik kan zeggen dat ik alleen maar meer zin krijg om te bevallen, ben ik nu raar?

Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina