Ik weet weer wat ik gister ook nog wilde typen! Flower, als je dochter Dora kleren zou willen en jij niet (begrijpelijk ) dan kan je je wellicht richten op Dora ondergoed of pyjama's! Dan zijn kids vaak blij en heb jij ook je zin Vagans, oh irritant he die verzekeringen en hun kraamzorg! Vorige keer had ik me aangemeld en was dus nooit doorgekomen blijkbaar! GRRRR deze keer extra goed opgelet! Een niet te duur boxkleed, kan je daar een prijs aan hangen? Dan kan ik eens voor je kijken, webwinkel eigenaar zijn heeft zijn voordelen in prijzen En een maat is wel handig, niet elke box is even groot... Voor een ledikantje moet je een dekentje kopen. Een drager, wij hebben een babybjorn en die bevalt prima, ik heb sinds kort ook een Manduca en die vind ik persoonlijk nog veeeeel prettiger, maar manlief niet. Babybjorn en vergelijkbare dragers zijn pas van af 6 weken, Manduca, soortgelijke dragers en draagdoeken zijn vanaf het begin te gebruiken. Wauw die vriend van jou maakt het wel mooi he, zoiets vertellen (zonder het jou te vertellen!) en dan nog boos op jou willen worden erom ook! IK zou :x:x:x Ik zou relatietherapie gaan overwegen voordat de baby komt... Volgens mij is zijn relatiebeeld niet geheel een juiste... Of de druk van de financien en de komst van de baby is teveel voor hem ik weet het niet... Verder sluit ik me aan bij de posting van Aukje. Voor de rest hier geen nieuws onder de zon...
Goeiemorgen! Hier ook een lekker zonnetje Hoef niet veel in huis te doen. Mijn vriend is het grootste deel van de week vrij gehad en al een hoop in het huishouden gedaan. Wij gaan zo even een hoop troep naar de stort brengen en mn zusje met dr hele aanhang komen straks even hier koffie leuten. En we gaan zo nog even op jacht naar hoge plinten vooor de babykamer. Dat was zon beetje mijn planning. Sunny veel plezier in de sauna! Geniet er lekker van! Wij zijn vandaag dan alweer 6 jaar heel happy samne
Weer veilig thuis Aukje? Leuk om jullie gezien te hebben en je dochtertje id echt leuk!!! Kom gerust nog een keer langs om met de katten te spelen!
Schop-schop-schop Goedemiddag allemaal Vannacht maar 1x naar het toilet geweest Heerlijk geslapen. Vandaag een beetje rommelen in huis. Fijne dag allemaal
Goede middag allemaal! Meimamma, van harte gefeliciteerd!!!! De dag begon hier prachtig. Ik voelde de baby rechtsonderin schoppen, maar wist niet goed of ik het nu ook aan de buitenkant voelde... Ik mijn man zijn hand gepakt en die voelde het ook! Dus met 22 weken is ons kleintje echt aanwezig! We zijn naar Babyhuys in Harderwijk geweest vanmorgen. Slik, slik, de maxi-cosi was ook in de winkel nog steeds 175,-. De verkoopster zei dat dit nieuwe prijzen waren. Vorig jaar (2 weken geleden!) waren ze nog 139,-... Ik vertelde ons verhaal over het failissement en begon gewoon zowat te huilen in die winkel! Zo erg! De verkoopster dacht heel lief met ons mee en liet een uitlopend showmodel zien. Alleen de binnenkant was heel donkerblauw, maar wel 100,-. Deze hebben we uiteindelijk meegenomen. Ook hebben we een matrasje gekocht, want deze zou geleverd worden bij de kamer die niet meer gaat komen. Hiermee waren we goedkoper uit dan bij de Babymax! Verder ook nog de Familifix voor de maxi-cosi voor in de auto gekocht. We zijn nu alweer even thuis en ik merk dat ik rustiger wordt, traantjes zitten nog hoog, maar ik heb al mijn spulletjes. Sorry voor het lange verhaal, maar een goede afloop willen jullie vast ook wel horen. Enne, Binna, bedankt voor de lieve tip; zonder het te weten heb ik er gebruik van gemaakt, maar dan bij een andere winkel! Zo, wij gaan verder met het ontruimen van de babykamer!
Ja hoor. L.yanne heeft de hele weg poesie mauw gezongen, haha. En mijn man vroeg nog een keer wat nou precies de naam is van het ras van de katten? En stiekem wil hij ook weten wat het kost. Die was al weer enthousiast, haha. De wieg is hier ook al in gebruik, daar ligt een pop heerlijk in te koesen. Wie had het erover zon? En waar moeten we dan zijn? het regent hier behoorlijk, blegh! (maar ik was ook niet superblij met de vorst... altijd wat te zeuren.)
Guusje, wat leuk dat je man de kleine ook heeft gevoeld! Dan is er geen twijfel meer over mogelijk. Fijn dat jullie nu toch alles compleet hebben, nu lekker gaan inrichten en genieten!
Wat een rot weer, het komt met bakken uit de hemel. Gelukkig dat ik niet weg hoef. Ik voel me vandaag niet helemaal lekker. Vanochtend nog helemaal geen energie en uitgeteld. Nu net klaar met een beetje poetsen en opruimen... maar alles moest in etappes. Ach ja, het gaat zo goed, dus een slechter druilerig dagje hoort er dan ook eens bij. Hebben jullie soms ook zo'n benauwd gevoel? Dan moet ik echt even diep zuchten om voor mn gevoel weer lekker zuurstof binnen te krijgen.
Moet even wat veryellen ben in de stad nog dus later reageer ik op de andere... We hebben een brief gehad van de urgentie daarin staat dat we nog een brief gaan krijgen met daarin een uitnodeging we moeten langs komen om verhaal te komen doen.. Nu is mijn vraag wat moet ik nou gaan verzamelen en bij me hebben on toch meer kans tr hebben iemand ideeeen. ..???
La Palma, jij ook gefeliciteerd met de 23 weken. Wat gaat het inderdaad snel. Flowertje ik zou zoveel mogelijk onderbouwing bij elkaar zoeken. Misschien een verklaring van verloskundige of dokter dat je zwanger bent en echt een woning nodig hebt? Dat soort officiele onderbouwingen helpen wel.
Goeiemorgen... uhm middag ladies!!! Nee ik heb geen gat in de dag geslapen, waren zelfs nog vroeger dan gisteren... er zat rond half 8 iemand in de andere kamer... "Koekoek, memmie! Koekoek heitie" te roepen en vervolgens begon ze te huilen... "Pieter" (koesdoek/knuffel) lag buiten dr bedje.... En ja daar kon ze zelf dus niet bij. Komt ze bij ons in bed... eerst papa een kus, dan mama een kus en Pieter geeft een knuffel aan de baby! Vervolgens heeft vriendlief zo ongeveer de hele ochtend achter de computer gezeten. Dus na het uitlaten van de hondjes en de was... mag ik er nu even achter Flower: ik zou maandag gewoon even met de woningbouw bellen en nagaan of ze nog bepaalde gegevens van je op papier willen zien. Ik denk in ieder geval loonstrookjes en evt gegevens van de belastingdienst mbt je toegekende toeslagen (mits je die al hebt ontvangen) Verder zou ik het niet weten... oh ja misschien gegevens mbt je arbeidsongeschiktheid ofzo? En uiteraard je zwangerschapskaart... al mag het wel duidelijk zijn dat je zwanger bent. Moeten wel heel blinde koeien zijn wanneer ze dat niet zien HIer ook zon vanochtend, toen ik zostraks de honden uitliet was het weer erg grijs en ook nu dreigt het weer. Dus ik weet niet of er evt ook nog regen gaat komen... hoeft van mij niet hoor... alle sneeuw is nog niet eens weg! @Guusje: fijn dat je geslaagd bent !!! @Vagans: balen zeg van je vis!
FLowertje, wat goed om te lezen. Het feit dat ze je uitnodigen op gesprek terwijl de urgentie al is afgewezen vind ik zeer positief. Normaal gesproken als je urgentie is afgewezen is het gewoon klaar, maar ik denk dat ze bereidt zijn om nog een keer uitvoerig naar het verhaal te luisteren. Dat wil niet zeggen dat je gelijk een JA krijgt, maar het opent wel deuren. Ik zeg: positief nieuws xxx
Zit trouwens heerlijk op weekeindjeweg.nl te speuren. Nadat ons afgelopen nachtjeweg in het water is gevallen, krijgen we een nieuwe kans. Vlgende maand zijn we 1 jaar getrouwd Dus we willen even weg, maar zoveel te kiezen. .... Pfffff
Sunnie, dat benauwde gevoel ken ik inderdaad, het gevoel zit heel hoog bij mij en om even goed adem te halen moet ik ook echt heel erg rechtop... Dit was vooral vervelend aan het einde van de zwangerschap want dan kan ik niet ver genoeg rechtop om die longen te vullen voor mijn gevoel, maar dat komt nog... Flower, een uitnodiging, he dat is alvast meer dan niks! Wat je mee moet nemen, je dochter? Je tranen, je verhaal, jullie financien? Geen idee eigenlijk... Misschien op internet even snuffelen?