Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Nou ik zal naar een hele andere plaats verhuizen dus denk niet dat ze van purmerend helemaal.naar hoofddorp gaan he....

daarom kan ik niks regelen

2. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Wat een rust hier!;)

3. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Op die fiets. Maar heb je al contact met ze opgenomen? Als je situatie uitlegd kun je je misschien wel inschrijven bij de kraamzorg purmerend en als je toch mocht verhuizen het dan afzeggen. Lijkt me niet dat ze daar heel moeilijk over gaan doen.

4. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Flowertje, spanning is vast de veroorzaker van de moeheid. Deze week was behoorlijk heavy en je lichaam laat je dat nu merken.

Hopmarjanneke, wat leuk zeg zo’n bruiloft in het verschiet, maar inderdaad ook wel wat spannend. Ik hoop voor iedereen dat je haar dag mee kan maken!

Meimamma, wat een brutaliteit! Ik geloof dat als dit de ideale kinderopvang zou zijn ik nog weleens heel goed zou nadenken. Bah, wat een opdringerig gedoe!

Liset, wij kletsen hier inderdaad enorm veel. Ik denk ook niet dat ik in de komende weken alles bij kan houden. Maar wat leuk dat jullie al zo ver zijn met het kamertje!

Joepie, het eerst babyspul staat gereed! Wij hebben de lamp opgehangen! Er staat ook nog een boekenkast die er nog uit moet, maar dan komt nog wel.

Oh en wie wil zien hoe dik ik ben.... kijk maar eens in het buikjestopic. Neem wel een vergrootglas mee!:D

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

jee we hebben een nieuw filmcamere . niet vanmorgen gekocht vonden toen niet echt wat. toen manlief thuis van alles bekeken en nu hebben we hem einden van de midag bij de medie markt gehaald. helemaal blij

@meimama nou sorry maar denk dat ze het daar een beetje verkeerd aan paken want zo zou ik geen klant worden

@flowertje kan je niet voor een grote kraamzorg organiesatie gaan die over al zitten. en dan je verhaal uit leggen

sorry de rest weet ik even niet meer

6. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Betreft; baby (.)
    Geachte mevrouw (.),

Vandaag heb ik een brief van u ontvangen waarbij in tweevoud een contract is bijgvoegd.

Allereerst zijn wij nog aan het orienteren naar een vorm van kinderopvang, zowel dagopvang, gastouder alswel in de familie.
    Ik heb mij bij jullie ingeschreven in de hoop op informatie. Zoals ik dit bij meerdere centra heb gedaan.

Naar aanleiding van mijn online inschrijving bij jullie heb ik tot drie keer toe telefoninsch contact gehad met een van uw collega`s, en heb ik duidelijk aangegeven dat wij nog aan het orienteren zijn en ons nog nergens aan willen binden.

Dat ik nu van u een contract toegezonden krijg vind ik dan ook erg vervelend en tamelijk opdringerig nadat ik tot drie keer toe te kennen heb gegeven mij nog nergens aan te willen binden.

Graag zou ik dan ook willen dat zowel mijn gegevens als de gegevens van mijn partner, (.), uit uw systeem worden gehaald.
    Mochten wij alsnog intresse hebben in uw kinderopvang dan laten wij dat weten als wij er voor onszelf uit zijn wat wij willen qua opvang.

Met vriendelijke groet,

(.)

Dit heb ik gemaild na aanleiding van die brief. Dus nee, hier breng ik mijn kind niet naar toe

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Mijn vriendin (en haar man :D ) hebben ook van die hele mooie namen bedacht voor hun twee dochters... en ook beide meisjes zijn heel mooi vernoemd. Net wat je zegt zeldzame naam die niet zomaar te raden is.

Wij zijn ook nog bezig hoor... voor een meisje zijn we er al redelijk uit....maar kan ook nog wisselen. Bij de oudste waren we er rond de 34 weken ofzo pas uit. Jongensnaam hebben we eigenlijk nog niet, maar ja misschien hoeven we die ook niet... E is er vrij zeker van dat het een meid zal zijn.

Maar ook dan houden we de namen nog wel even stil hoor. Geslacht zullen we wel vertellen, maar naam is en blijft een verrassing ;)

8. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij houden de naam ook geheim. Soms wel lastig aangezien we haar naam ook weleens gebruiken. Moeten we gauw weer afleren totdat de kleine er is.

Hier ook een speciale niet-te-raden naam.

9. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha meimama strakke actie die brief.

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @meimama mooi brief helemaal geklijk

@flowerje wij houden de naam ook voor ons zelf. vindt zo op het forum wel heel open

11. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Heerlijk die brief!

Wij hebben de namen hier ook al. Jongensnaam is al een jaar bekend, meisjesnaam; we hebben er 2. Hier is nog een kleine twijfel over.

Sjonge, wat ik net hoorde... mijn schoonzusje is 28 weken zwanger en het ziekenhuis heeft haar verteld dat ze haar ziekenhuistas klaar moet zetten. Ik ben bang dat mijn nichtje deze maand al geboren gaat worden... hoop het niet; zo'n ukkie moet gewoon nog even lekker in in mama's buik blijven zitten, maar ja, de gezondheid van moeder gaat met behoorlijke sprongen achteruit. Spannend hoor.

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik denk ook dat me lichaam het nu laat zien maar zal zo wel nog een tijdje blijven helaas:(

13. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hè bah, meid, ik hoop toch echt dat frummeltje nog een paar weken bij mama mag blijven! Sterkte er mee.

14. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Wat een stilte hier zeg

15. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Inderdaad; erg stil... weer een beetje opgeknapt Flowertje?

Ik ga zo lekker douchen en dan mijn bed opzoeken.

16. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ja en nee denk dat dat hele urgentie ding me een beetje van me stokje haalt hahahahhaha..

17. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    En dat is heel logisch Flowertje!

Dat hele faillissement wat al met al nog wel iets meeviel heeft mij ook echt een knauw gegeven. Ik wil niet steeds die hormonen de schuld geven, maar ze versterken gevoelens wel heel erg!
    Ik zat vanavond zelfs bij Eigen huis en tuin te janken.... :):D

En nu zeg ik echt; "Slaap lekker en tot morgen!"

18. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Guusje: wat vervelend voor je schoonzusje, beterschap voor haar!

@ Sunnie: ik ben af en toe ook een beetje benauwd
    heb dan inderdaad de neiging om even goed door te zuchten.
    En gefeliciteerd met je 23 weken!

@ La palma: ook gefeliciteerd met je 23 weken! En suc6 met kiezen van een
    leuke bestemming!

@ Flower: iig een positief bericht! ze hadden ook meteen nee kunnen zeggen!
    En wat je mee moet nemen... uh... Zorg iig dat je goed weet wat je wil vertellen
    en zet die dingen even voor jezelf op papier zodat je niets vergeet.
    En naam, tsja moet ik dat echt nog vertellen...
    De bedoelling was om het echt tussen ons 2tjes te houden, dat vond ik wel zo
    bijzonder namelijk.

@ Meimamma: Je hebt gelijk hoor, men moet niet zo opdringerig doen
    heeft niks met je hormomen te maken!

@ Binna: Gefeliciteerd met je aankoop!

Zo, daar ben ik weer
    Heb me de hele dag raar gevoeld, moe en verdriettig
    ik kan het voorval van gister aaf niet uit mn hoofd zetten, hoe ik ook mn best doe :(

Vriendlief heeft het door en heeft in een lange tijd niet meer zo veel aan mn zitten plukken, aaien, buik voellen enzo. Aan de ene kant heel fijn maar een beetje jammer van de reden erachter. Hij zegt ook dat ik hem mag slaan enzo maja dat doe ik toch niet.
    Ik hoop echt dat ik vanacht beter slaap!

Heel de dag met vrienden op stap geweest en daar gegeten, dat was wel gezellig.

Kan via MP een knal groene luiertas kopen voor wel 5 euro (okeey en dan komen de verzendkosten er nog bij) Maar de maat is 34x34, is dit niet erg klein??? Ik houd zowiezo niet van die hele loei grote tassen maar het moet natuurlijk wel groot genoeg zijn! Het is een officiele luiertas met vakkies en zon matje en hij is helemaal nieuw.
    Ik vond m wel leuk, (advertentie staat er al niet meer op)

Naja ben weer een beetje bijgelezen en als ik iemand gemist heb, mijn excuus

fijne avond! ik zoek zo mn bedje op.

x

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Zo procedure is dus normaal dat doen ze bij iedefeen hahahahaha..
    Ik ga morgen alles op papier zetten en neem.me dochter ook mee naar dat gesprek..
    Maandag even bellen hoelabg het nog duurt tot je uitgebosigt wordt voor sie afspraak niet dat dat ook weer 6 weken gaat duren ofzo pff na dat gesprek zal je wel weer weer 5 weken moeten wachten tot uitslag niet normaal hoelang dat kab duren..
    Maar ach ja we zijn weer een stukje verder maar hool dat ik dan voor dat ik beval toch echt een huisje heb...

Vagans waarvoor is de advertentie weer van mp af das raar..
    Vind het wel.raar dat je vriend na dat je dit bent komen te weten opeens zo veel aandacht aan je geeft..
    Blijf het gevoel hebben dat er iets niet klopt....
    Eerst wilt hij niet intresse tonen en na dit opeens wel..
    Maarja als je zelf er maar achter staat en alles ziet meid..

Knuff

20. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hai meiden!

Even egoberichtje...
    Was gisteravond helemaal gaar na werk, dus heb alleen maar gelanterfanterd en vandaag waren we de hele dag in Limburg met vrienden. Eerst gingen we grotbiken in de mergelgroeves bij Valkenburg en daarna hebben we wat gedronken en lekker gegeten in Maastricht.
    Het biken was echt supertof! Ik had de instructeur gezegd dat ik zwanger was en niet wist hoe hard ik zou kunnen mountainbiken, dus moet ik vlak achter hem blijven en dan paste hij het tempo aan. Maar het was helemaal niet zo zwaar als ik dacht, alleen zat m'n buik soms in de weg als je door lage gangen moest en dan helemaal platgebukt op je fiets moest fietsen, hihi.

Uiteindelijk waren er mensen in de groep die vroegen of het iets langzamer kon, omdat het vrij hard ging, haha. Dus het valt nog wel mee met m 'n conditie! (was wel sneller buiten adem als we bergop gingen trouwens)

Nou, ik duik nu meteen m'n bedje in, want val bijna om van de slaap.
    Slaap lekker allemaal en tot morgen!!

Deel Deze Pagina