Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meid

Hoest met iedereee.

2. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal.

Ik zie wat berichtjes van dames die niet helemaal lekker zijn.
    Over de naam; die houden wij lekker geheim. We hebben trouwens een enveloppe met het geslacht aan mijn zus gegeven, maar zij durft het niet te openen. Is bang dat ze zich verspreekt.

Het zijn beide namen die best bekend zijn, maar die je toch niet dagelijks hoort. Niet hele ingewikkelde namen hoor. En fonetisch ( dat was mijn grootste eis )

Nou meiden, wij krijgen straks mijn schoonzus/ zwager en kids te lunch dus ik ga even dweilen, zuigen en de lunch voorbereiden. Fijne dag.

3. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Goede morgen allemaal!

Vagans, zou je vriend nu een beetje beginnen door te krijgen dat jij je gekwetst voelt? Als hij de hele dag aan je heeft zitten plukken, dan zat hij er dus blijkbaar ook mee. Vannacht wel lekker geslapen?
    Die luiertas lijkt me niet heel groot, maar ook niet te klein. Ik heb zo’n zelfde maat bij mijn kinderwagen gekregen.

Flowertje; bekijk het positief; je hebt geen 6 weken hoeven wachten op het afhandelen van je bezwaarschrift! Heel goed dat je je kleine meisje meeneemt!

Sanny, dat klinkt als een ontzettend leuke dag!

Veel plezier allemaal vandaag, ik zal hier weinig zijn; vanavond weer.

4. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Goedemorgen!

Hier is alles goed. Heb voor mijn gevoel lang en diep geslapen, comateus zeg maar. Lekker!

Ik ga nu even een wasje draaien en de bovenverdieping zuigen.
    Vanmiddag gaan we naar mijn schoonouders, mijn schoonvader wil graag dingen bepraten over na zijn dood. Hij wil gecremeerd worden (maar hier heeft mijn zwager het moeilijk mee, die wil hem begraven...) over de rouwdienst, enz. enz.... Ik zie er een beetje tegenop. Ben er altijd vrij nuchter over, zij zijn erg emotioneel en zien mij soms een beetje als de koele kikker. Moeten maar even zien hoe het gaat.

laters!

5. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Vagans, gaat het al wat beter met je?
    En met jullie? Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet al je berichten heb gelezen ivm drukte enzo. Maar ik lees zoveel strijd tussen jou & je partner. Was dat voor de zwangerschap ook zo of komt het omdat jullie in een veranderende situatie zitten? Hoe dan ook, ik hoop dat het snel goed kmt, want zoveel stress kan voor jou niet goed zijn en al helemaal niet voor de baby

Knuffel

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @laplama wat is fonetisch

@aukje suces vandaag lijtk me erg pittig zo'n gesprek

7. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Goedemorgen meiden.

Sinds gisteren zijn we eruit wat de naam betreft, maar zal hem geheim houden tot hij geboren is ;)

8. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hey Binna, hoe is het met je? En je kleine meis?
    Fonetisch is dat je het zegt zoals je het schrijft :) Makkelijk dus :D Niet dat je hoeft te gaan puzzelen en dat mensen het ALTIJD verkeerd uitspreken

9. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Goedenmorgen meiden knif

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Owwwww ik moet piesen maar heb geen zin om te gaan hahahahahaha

11. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Flowertje hup gaan.. 1 goede kick van die kleine en je blaas knapt hahaha ;)

Goedemorgen meiden. Lekker geslapen? De baby is nu aan het trappelen, niet normaal. Lijkt wel alsof het iedere dag duidelijker te voelen is.

Aukje, succes vandaag. Lijkt me een zware dag.

12. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb trouwens een nieuwe verslaving... Marktplaats!!!
    Ben de halve zolder aan het verkopen (is dat nou ook een vorm van vroege nesteldrang ;)).

Heerlijk om zo centjes te verdienen aan dingen die je toch niet meer gebruikt en in de weg staan.

13. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ahahahaha dat deed ik met romy haar oude kleren maar soms is het zoveel werk hahahah al die kleding op de foto zetten enz enz

Ga zo lekker broodjes eten hmm heb honger

14. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Flower, Denk dat het gewoon schuldgevoel is
    hij weet heel goed dat hij iets heel erg fouts heeft gedaan.

@ Sanny: Leuk dat je zon leuke dag heb gehad!
    T lijkt me niks voor mij hahahahaha, maja ik heb dan ook niet zon goede conditie

@ GuusjeB: Ja dat denk ik ook, ik denk ook wel dat hij er mee zit
    maar dat neemt niet weg dat ik nog een soort... hoe moet je dat omschrijven...''bedrogen'' gevoel heb... Ik heb er ook weer gedroomd dat ik bij hem weg ging en later dat hij bij mij weg ging omdat die een ander had gevonden die leuker was... (de paar uurtjes dat ik geslapen heb dan ivm de hond van de buurvrouw)
    En ja ik hoef niet zon mega tas... dus dan laat ik m gewoon komen :)

@ Aukje: oe das minder, ik heb het ook meegemaakt met mijn schoonmoeder die is ongeneselijk ziek en is dus ook al van alles aan het regelen. Maar aangezien zei een dominee liet komen en het ineens via de kerk wil doen was het voor mij heel makkelijk om te denken: jeetje wat een onzin allemaal, en was daarom niet emotioneel haha (erg he) ;)

@ La palma: Toen ik mijn vriend leerde kennen was die heel anders, hij is verandert na al die tegenslagen die we hebben gehad en ook de ziekte van zijn moeder. Ik heb me altijd voorgehouden dat het wel tijdelijk was en hij wel weer terug zou veranderen, alleen heb ik wel een inschattingsfoutje gemaakt want tot op heden is het nog niet gebeurd. Ik hou wel heel veel van hem en hij ook van mij
    maar soms... kan ik m wel achter het behang (wat we niet hebben) plakken! Maar ik ben ook niet de makkelijkste door mijn verschrikkelijke onzekerheid bijv dus dat geld vast voor hem ook wel.

Nou meiden wat een ROT nacht.
    Wij hebben een buurvrouwtje met een hond (herderXhusky)
    Die hond zit zo goed als de hele dag alleen op 3xtjes piesen na.
    De hond jankt als hij alleen zit, en niet een beetje janken... nee LOEIEN (husky he)

Nu heeft dat beest dus de hele nacht volgens mij alleen gezeten (buurvrouwtje was vast weer naar dr lover) en tot 4 uur snachts, daarna ben ik in slaap gevallen heeft dat beest dus zitten loeien!
    Zo hard dat ik er niet van kon slapen! Mn vriend heeft ook de politie gebeld want het kan zo gewoon niet langer! tis ook heel ziellig voor die hond maar goed ze zijn niet gekomen volgens mij. Mn vriend gaat de buurvrouw er maar WEER op aanspreken.

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik heb een genante vraag voor de dames..
    Durf hem niet goed te stellen maar ach jaaaaa.

Ik heb het altijd heel snel.warm zweet ook snel. .
    Als ik een legging draag dan wordt het altijd nat tussen me benen geen plas geen geilheid maar gewoon zweet denk ik..
    Ik schaam me hier heel erg voor want als.ik op een stoel zit zie je altijd een natte plek iehhlllll wat denken jullie nu wel niet van me hahahaaha..
    Ook als ik een spijkerbroek draag is mijn onderbroek altijd nat daarom verslijjt ik per dag veel onderbroeken..
    Ik baal er echt van en voel me vies was me heel vaak van onder en doe vaak schone kledren aan..
    Is dit iets wat komt omdat ik dik ben of is dit gewoon een groot probleem..
    Ik kan door dit nooit een witte broek dragen want je raad het al..
    Ook geen grijse broek..

Ik wil dat het weggaat..

Nu zit ik in me pyama broek maar geen last van maar als ik de deur uit gaat wel..

Heeft iemand een tip of wat dan ook

en hoop dat biet iedereen me nu vies vind douch ook 2 keer op een dag door dit

16. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Flower: ik vind je zeker niett vies hoor meid! echt niet!
    Je zou het is met je HA kunnen overleggen, misschien kan het overmatig zweten zijn (sommige hebben dit ook in hun oksels of handen, heb t wel eens op tv gezien) en dan kan er misschien wel wat aan gedaan worden!

en tot die tijd miss inlegkruisjes dragen???

ik kan me voorstellen dat je er heel erg mee zit, *knuffel*

17. Vagans

Vagans Niet meer actief

Oja, wat ik nog was vergeten te vertellen:

Mn vriend heeft gister aaf in bed voor het eerst de kleine gevoeld! Hij voelde niet alle schopjes maar wel 2 hele harde.

hij vond het wel grappig geloof ik, verder zei hij er niet zo veel over.

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lapalma. Ah. Nu snap ik hem. Ja gaat goed hoor beetje rustig er aan doen is wel nodig maar voor de rest prima

@flowertje. Zou er eens mee naar de dokter gaan klinkt als snel en veel zweeten en meestal weten ze er wel wst op

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ja ik zweet bij me handen ook erg snel. Oksels ook maar zweet ststinkt nooit want gebruik goede deo...
    maar nog vind het zo vies debk dat ik erg zweet in me liezen ofzo ik schaam me er gewoon heel erg voor.. Vind het zo vies..
    Als ik naar de fiso moet kan die gewoon niet me benen wijd doen want dan zie je een grote natte vlek bah bah bah. .

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ja dan zeggen ze bepalde stof niet dragen of is er echt een medicijn voor snel en veel zweten..
    Heb het niet op me rug ofzo

Deel Deze Pagina