Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ik heb me bij mn kraamzorgbureau ingeschreven voor een borstvoedingscurcus.
    Krijg nog bericht over een datum. Maar zijn maar 2 ochtenden.

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

zo, dat zit er weer in :)

Heb trouwens mn verzekering gebeld en alle gegevens telefonisch doorgegeven. Ze gaan het alsnog voor me regelen.

Strax ff met de doggies lopen en dan doe ik de rest van de avond lekker niks meer :D

3. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Muts dikke knuffel. Dat zijn vervelende weken.
    Meimama fijn dat je echo zo goed was!

Wat een druktemaker in die buik. Poeh, ze blijft kicken..

Kan niet wachten totdat het zaterdag is, dan gaan we de meubels ophalen. Lekker inrichten maar.. we gaan wel ineens als een speer, maar hadden de meubels nog de komende 3-4 weken niet verwacht. Liever te vroeg als te laat.

La Palma, wat kun je al snel beginnen met ' Samen bevallen' . Wij beginnen 7 maart met 31 weken en eindigen op 25 april.. (38 weken). Nu maar hopen dat wij de eindstreep van de cursus wel halen, anders is het ook zo zonde.

Fijne avond meiden.

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ow, ik heb onze kleine meid nog helemaal niet gevoeld vandaag...

5. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Binna, ik vergeet het steeds te vragen, maar ben wel nieuwsgierig. Welke camera hebben jullie?

Mutsevluts, de Suzuki Swift is zo leuk! Wij hadden deze ooit als huurauto op vakantie. Sterkte deze week met al die herinneringsdagen….

Wish, ah! Zo voel ik me dus af en ook… als Lucille Werner van Lingo! :D

Flowertje… 18 weken! Pffff, dat is toch te gek voor woorden! Moeten wij het eens ergens niet mee eens zijn; moet je ook nog binnen no time reageren en zij nemen lekker de tijd. Ach, ze denken vast dat iemand die een urgentie aanvraag indient de tijd heeft… sjonge, sjonge!
    Wat onwijs balen dat de spanningen tussen jou en je vader zo hoog oplopen… is het misschien een idee om hem mee te nemen naar het gesprek?

Vagans, natuurlijk laat je straks zien dat je een meisje hebt! Lekker roze…. Heerlijk hoor dat je daar nu al mee bezig kan zijn. Hier moet ik zeggen dat ik een beetje moe wordt van alle crème kleurtjes… maar ja, eigen schuld! ;) Wat heerlijk dat jullie zoveel spulletjes krijgen. Lekker van genieten hoor!

Troetelbeer, bedankt voor je leerzame advertentie…. Dat zijn dus boxpakjes!:) Haha, ik lig soms dubbel om mezelf; dat ik zoiets niet weet! Hahaha, rompertjes bij je hond aantrekken… Hilarisch! Heb wel medelijden met het arme dier…

Lady84 het is echt leuk, want ik had 1 dag later mijn 20 weken echo. Wij weten niet wat het wordt en willen het ook niet weten, maar als mijn man het ‘per ongeluk’ ziet dan weet hij het… Mannen!:$ Wat leuk dat jullie ook een meisje krijgen. Heel mei kleurt roze!

Hopmarjanneke, ik ben zo’n iemand die niet overal meekletst. Ik houd het bij dit topic en daar heb ik echt mijn handen vol aan! Op hyves heb ik me niet aangemeld, dus eigenlijk mis je er 16…
    Wat leuk trouwens dat ik jou overal zie hier als het gaat om werk; verlof en zo. Ik heb al aardig wat van je opgestoken! Bedankt!

Meimamma, wat heerlijk om zo verliefd te zijn op je kleintje!

La Palma, ‘samen bevallen?’ Heb het even voorgesteld aan mijn man, reactie: “Dat kan ik niet, ik kan alleen je handje vasthouden”.:) Heerlijk!

Sunnie, wat leuk dat de meubels dit weekend al komen! Denk dat het ondanks alle ‘ellende’ hier ook niet meer zo heel lang zal duren.

Nou ik ga ze even lekker zwemmen (in mijn echte nieuwe Noppies bikini)! Beginnen jullie ook op meerdere plekken uit te dijen? Ik ben echt met de B-serie bezig... Eerst de borsten, toen de buik en nu ook mijn billen! Nou ja, vind het niet heel erg, al hadden die billen niet echt gehoeven. Zag trouwens gisteren dat ik al 4 kilo ben aangekomen. Schrok wel een beetje, want 2 weken geleden was het nog maar 2 kilo.
    Oh en ons kleintje voel ik nu steeds meer. Zelfs op mijn werk is soms lekker bezig en dan loop ik met een buikband; 'Sssstt.... ik slaap!' Nou mooi niet dus;)

6. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Vaganas niet gelijk in paniek, schijnt heel normaal te zijn als je je kindje een keer niet voeld.
    Wie weet als je straks rustig in je bed ligt laat ze zich wel voelen;)

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Vagans ik had haar laats ook twee dagen niet gevoeld hoor en vandaag is ze weer erg druk. Ze was waarschijnlijk gewoon even aan het uitrusten :D. Geen paniek!

8. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    en monika waren de ballen lekker??? ik had voor de heren ook ballen maar de sju werd ik helemaal misselijk van :x:(
    had gelukkig nog een sjuutje van mn eigen stukje valess kunnen maken anders was het een droog zooitje geworden!!

dames veel plezier op cursus!!!
    hier geen cursus.. heb het de vorige keer ook zonder gedaan dus moet het nu ook lukken :D

vagans in dit stadium hoef je de kleine ook nog niet iedere dag te voelen.. is pas vanaf een bepaalde week (marjan jij weet dit!!!!!)
    en ik had niet eens langer gewacht met bellen naar de dierenbescherming!! als zij die hond niet eens de baas kan of fatsoenlijk uit kan laten vind ik het veel te zielig voor dat arme beestje...

haha sunnie lekker gevoel is dat he!! toen ik van het weekend zo aan het overgeven was had ik echt zoiets van ownee nu ben ik helemaal leeg en de kleine dan? maar die lag lekker te kicken!!!
    heel veel plezier met het ophalen en inrichten dit weekend!!
    ik ga manlief dit weekend aan de kast schuren en verven zetten... dan kan het allemaal luchten en kan ik ook eindelijk inrichten :D

guusje heel erg veel plezier met zwemmen... en ja hier ook hoor de B-serie!!! idd eerst borsten maar daarna bij mij eerst de billetjes en toen pas de buik... ik kreeg laatst van een moeder op school te horen dat ze aan mn achterkant kon zien dat aan het groeien ben :D:D

9. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Oh ja! Dat was jij Muts! hihihihi. :D

10. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    jaja dat was ikke :D
    stond net onder de douche en had echt zoiets van "hey waar is mn foeffel????" zegt manlief heel droog "tja je kont is niet alleen aan het groeien"... hmmm bedoel je dat ik een dikke kont krijgt??;)
    maar nee hij bedoelde me buik... heb ff gemeten en in 14 weken tijd is ie 10 cm. gegroeid!!!

ow en dames... binnen 1 maand 3010 berichten gepost met zn allen!!!!

11. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Haha dat was muts die een stuk of wat mensen miste en ik reageerde daar op ;)

Ja, heb een aardige achtergrond mbt werk, arbeidsrecht etc... uiteraard weet ik ook niet alles. Maar wel van alles wat :D Dank voor het compliment.

12. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Vanaf 28 weken "moet" je je kindje minstens tien keer per dag voelen. Voor die tijd is het niet erg wanneer je het minder voelt. Uiteraard... wanneer je het niet vertrouwd gewoon je VK bellen!

13. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Ohwwwww ik pies zowat in mn broek hier :D :D :D
    Vriendlief geeft buurmeisje gitaarles, uiteraard wordt daar ook bij gezongen ;) zit M lekker in de kinderstoel te luisteren....

"... lujaaaa.....lujaaaaaaaa..... lujaaa" (oftewel Haleluja van Lisa :p)
    Verder "Mauuuu,.... Miiiiaaaaauuuuuu.... maauuuuu" ongeacht welk liedje. Of ze gilt gewoon de hele tent bij mekaar :D

Heerlijk ding is het ook hè. Muzikaal is ze wel hoor, ze danst op de maat, tokkelt op de gitaar van papa en trommelt er op los.

14. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ja wij zijn hier echt erg fanatiek met kwebbelen hhiihi
    Lekker zo doorgaan!!;)

Hier is het verfwerk helemaal klaar en de hoge plintjes zitten nu tegen de buur op.
    En nu is het eigenlijk de vloer nog even een keertje flik schoon schrobben en soppen. En dan wachten tot het 24 februari is, dan komen de meubels!!
    En dan kunnen we met aankleden en inrichten beginnen:D:D:D

15. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    hihi ik zei toch dat Marjan dat wist :D:D

whahah geweldig Marjan!!! altijd leuk om dat te filmen... hou je trouwens een soort dagboekje bij met welke dingen ze allemaal uitspookt??? ik heb dat bij Maikel niet gedaan en vind dat best jammer...

oeh meimamma nog even en jullie kamertje is klaar...
    hier moet de kast nog geverfd worden en 1 muur (en 2 kleintjes)...
    ik bedacht me van de week ook dat ik nog gordijnen moet regelen :D maar eens ff met een stukje behang richting markt :D

16. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ GuusjeB: haha ik weet vaak ook niet wat sommige dingen zijn hoor
    ik ben nooit echt een kindermens geweest dus heb me er ook nooit in verdiept.
    Ik ben de laatste x bij de vk weer afgevallen, borsten zijn denk wel ietsjes
    groter maja die waren al niet klein dus valt t niet zo op denk ik.

@ Meimamma & Bloemmm: Ja dat weet ik ook wel, maja het is toch wel fijn om
    een teken van leven te krijgen vind ik ;)

@ Muts: Ja de dierenbescherming & politie zijn al eerder ingeschakeld maar die
    doen dus niks omdat het dier te eten krijgt...

@ Hopmarjanneke: O wat leuk! muziekale kindjes zijn vet grappig

Zo, doggies zijn weer uit geweest en hebben wat lekkers gehad.
    Nu lekker luieren op de bank, meestal laat de kleine meid dan wel van zich horen maar zeker wel in bed.

En wat is nu precies het verschil tussen een dekentje en een dekbedje... wat ik nu heb (van de blokker) is een zachte lap stof, heel licht maar wel met iets erin zeg maar, dus niet een enkele lap stof. Is dit dan een dekbedje??? wij vonden m zo leuk, groen met turkoise en vogels erop ;)

Bericht van mn luiertas (naja de persoon waarvan ik m koop) dat als het lukt ze hem morgen op de post doet :D

17. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Uitdijen :$ ja al vanaf de positieve test :$
    Ik had het letterlijk en figuurlijk op mn heupen.... en ook mn borsten groeiden al snel een cupmaat. Nu 24 weken verder... zeker 2 cupmaten gegroeid, buik is ontploft, dikke heupen en een dikke kont....
    Ach het is ergens goed voor zullen we maar zeggen :)

18. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Geen dagboekje ofzo, naar probeer wel bepaalde dingen in zo'n boekje over de eerste vier jaar te schrijven. Inderdaad binnenkort eens even de camera er bij.

19. Vagans

Vagans Niet meer actief

kleine meid laat al weer van zich horen :)

20. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    vagans heb je een foto oid van het dekentje/dekbedje??? (of link naar de site) ik heb namelijk vaag het vermoeden dat dit een soort dekbedje is wat niet mag........

whoehoe lekker hoor van je luiertas!!! welke is het???

ja marjan ik heb ook een soort boekje waar ik dingen in opschrijf wat leuk is om te onthouden... zo heet bij ons het uitgaansplein de korenmarkt en de kinderboerderij de korenmaat... zeg zoonlief laatst "ik ga naar de korenmarkt :D" .. whaha je kon me weggooien!!!

Deel Deze Pagina