@ Muts: ik zal morgen ff een foto maken als de batterijen van de camera zijn opgeladen. En de tas... geen idee... merkloos denk ik, een groene
joepie vagans!!! ow ben benieuwd naar de tas!! blegh vervelend meimamma!!! oke ik ga ff een naam zoeken en kijken wat voor geboortekaartjes er zijn... ff proefdrukjes bestellen
Ga je online naar kaartjes kijken muts? of ben je bij een drukker geweest om boeken te halen? Ik ben ook benieuwd naar je tas Vaganas. Ik heb van mijn tas nog geen foto gemaakt muts. Anders moet je ff googlen op de luiertas van Wallaboo.
Ik word er ook stiekem zo emotioneel van. Kan niet bevatten dat ze in mn buik zit en over een kleine 5maandjes in mijn armen ligt..
O ja zo had ik het eigenlijk nog niet eens bekeken hahaha ik vind het gewoon heel gezellig, alsof je nooit meer alleen bent (is natuurlijk ook zo)
Ik heb het gevoel dat ik een beetje te warm ben. Heb ook helemaal rode wangen.. Maar ik kan nergens mijn thermometer vinden. Heel frustrerend..
ja meimamma ik had al op wallaboo gezocht maar krijg er dan zooooo veel!!! was online aan het kijken bij mercard/intercard maar de goedkoopste die ik wel redelijk leuk vond was 1,25 per stuk (excl. drukkosten!!!) en bij een andere site was hetzelfde kaartje zelfs 1,49 per stuk excl. drukkosten (50 voor zwarte tekst en 70 voor kleur)... hmm bloem das minder prettig... had ik laatst ook.. eindelijk 1 van de 4 gevonden en die deed het niet meer :x... rustig aan doen!!!
Schitterende suède Wallaboo luiertas / verzorgingstas nore in baby black / zwart Deze unieke en stijlvolle zwarte luiertas is gemaakt van mooi en zacht Wallaboo suède. Deze luiertas is meer dan alleen handig. Zes vakken met of zonder ritsen, versteviging aan de schouder riem. De luiertas kan op twee manieren worden gedragen: als schoudertas, of gemakkelijk vast gemaakt aan de duwstang van de kinderwagen. Inclusief verzorgingsmatje en tasje voor vuile was of gebruikte luier. Buitenkant van verstevigd Wallaboo suède Verstelbare schouderriem met extra verstevigd gedeelte Geïsoleerde flessenhouder 4 vakken met en 2 vakken zonder ritsen 2 riempjes om de tas aan de kinderwagen te bevestigen Afneembaar en stevig verzorgingsmatje Los tasje met rits voor opbergen van vieze kleren Sterke Nylon binnenkant en makkelijk afneembaar Afmetingen: 38cm x 30cm x 14cm Dit is de luiertas die ik heb. Ook dee kleur. Heb ff een plaatje van i-net afgeplukt.
Ja manlief komt zo gelukkig thuis van werk, dan moet hij maar even voelen of het niet aan mij ligt.. Heb nergens last van voor de rest, dus vast niets ergs..
das een mooie tas!!!! heb je trouwens geen vaste plek voor de thermometers??? ik wel maar helaas was manlief ermee aan de sleep gegaan!!
@ Meimamma: Mooie tas hoor! Pff vriendlief moet morgen weer werken voor een week en ondanks alles wat er gebeurd is vind ik het toch weer erg vervelend...
vagans geniet nog ff van m voordat ie weer een weekje weg is!!! haha bloem dat komt ff heel raar over pfff der ligt er hier 1 te schoppen en draaien... lijkt wel of ie via mn navel eruit komt!!! aaaaaaaaaaauw!!