oeh vagans dat klinkt echt niet goed meis!!! snap echt dat je achterdochtig bent en helemaal na het msn-gesprek... nu het facebook en die verwijderde berichten over afspreken... ik zou hem echt het vuur aan de schenen leggen!!! ben het met flower eens... ook ik denk het ergste (en geloof me ik kan het weten)
Ja weet je, mn vriend is niet het type vreemdganger. Ik zou ook niet weten wanneer hij dat zou moeten want als die niet aan het werk is zijn we eigenlijk altijd samen. Het is ook niet zo zeer dat ik dat denk maar meer dat hij op me uit gekeken is en zo iets heeft van, shit een baby, mn leven is over ofzo. En krampachtig ineens aan dingen uit het verleden wil vasthouden... pff ik leg eigenlijk nooit meer tarot kaarten voor mezelf, maar misschien moet ik ze toch eens inschakelen. Ik houd van hem, heel erg veel en hij zegt ook van mij te houden. Maar waarom de geheimzinnigheid??? of maak ik het nu groter dan dat het is... pff fijn, zit hier ook nog is in mn eentje te piekeren. Ik ga maar is afwassen en de muizen schoonmaken.
Meedje: Rustig aan meid! En egoberichten mogen natuurlijk ook hoor, gewoon lekker ego blijven posten! Marjan: Wat leuk, je dame krijgt versterking van nog een famke! Fijn dat alles er goed uitziet! Vagans: Volgens mij maak je het niet groter dan het is, hij heeft het er zelf naar gemaakt dat je achterdochtig bent. Succes er mee, het lijkt een lastig parket waar je je in bevindt. Mutsevluts: Goed dat je nu even lekker het over kan nemen van je schoonzus! En gezellig natuurlijk. Hier is de monteur geweest, komt natuurlijk half 12. Zit je bijna 3 uur te wachten, maar het is gerepareerd, gratis. En dat is natuurlijk het belangrijkste! Mijn kleine meid ligt nu plat, ik ga nog even twee wasjes ophangen en de piepers jassen (stampot boerenkool!!) en dan ga ik ook lekker even plat.
Goedemiddag meiden! Ik heb heerlijk uitgeslapen tot 11.00 en het huis een beetje opgeruimd. Ik had al ontbeten, maar zit nu aan een broodje hagelslag. Hahaha, Honger!! @Vagans: Ik heb niet het gevoel dat je het groter maakt dan dat het is.. Wat ontzettend vervelend allemaal.. Ik hoop dat jullie eruit komen.. @Marjan: Fijn dat alles helemaal goed was! &een meisje . Gefeliciteerd!
Nou ik heb het dekentje bij me dochter meteen gebruikt. Ze lag als baby meteen in haar ledikant onder een laketjes en deken En in de winter een slaapzak met dubbele deken. moet wel zeggen ik ben niet van die dikke winterslapen zaken met mouwen ik vindt dat net worstelpaken ze liggen er in zoals je ze weg ligt ha ha.
Vagans volgens mij is je vreind vaak zat alleen thuis wanneer jij bij je moeder zit..... Je gaat toch niet lieverd zeggen enz tegen iemand...
@ Flower, dat ik vorige week en die week ervoor zo veel bij mn ouders was is niet zoals het normaal gaat zeg maar. Hun vinden het leuk als ik kom eten en mn moeder vind het gewoon een heel vervelend idee dat ik de hele dag alleen zit dus komt mn vader me savonds halen en brengt me later die avond weer terug. Mn vriend mag officieel niet van boord af in zn werkweek maar de collega waarmee die vaart is niet zo moeilijk en woont ook hier in de buurt dus dan komen ze nog wel eens thuis, als dat zo is pikt hij me bij mn ouders op. Maar op de een of andere mannier denk ik niet dat hij vreemd gaat ofzo, maar meer dat hij zich gedraagt zoals een vrijgezel zou doen. Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen en het feit dat hij weinig intresse in mij toont op sexueel gebied maakt mij extra onzeker.
De duodeken ben ik pas later gaan gebruiken omdat dochter eerst een half jaar in het wiegje heeft geslapen, maar volgens mij hadden we toen wel de deken dubbel... zelfde effect Vanaf okt 09 slaapt ze in dr eigen ledikantje en volgens mij heb ik winter 09 de dubbele deken gebruikt icm de winterzakken (zonder mouwen overigens) Nu ligt ze wel in een winterslaapzak, maar onder enkele deken. Maar ze heeft wel meestal een dikke pyama aan... mede omdat ze zo omhoog kruipt snachts. Ligt toch vaak boven de dekens.
@hopmarjanke en in de wieg had je toch wel een dekentje ook of had je daar niks in. want ik heb een wieg voor benneden en daar zit ook een dekentje in
Ik weet niet of het handig is dat ik nu nog programma's kijk zoals Tienermoeders etc.. Ik was helemaal niet bang voor de bevalling.. Ik heb net Tienermoeders gekeken en nu knijp ik 'm ineens! Hahahahaha
ja maar daar had ik van die wiegdekentjes voor, die zijn sowieso kleiner dan de duodeken cq ledikantdekens. Dan nog was de wiegdeken "te groot", maar ja je moet in eerste instantie ook "half" op maken hè, zodat ze niet onder de dekens kunnen glippen. Wel al direct de tip gekregen van de KV om een klein slaapzakje te kopen voor M. ze was redelijk onrustig en daarmee was dat goed op te lossen.
herkenbaar meid, maar daar zie je uiteraard ook alleen maar de uitwassen hè... dus je ziet alleen maar spectaculaire zaken etc. En in sommige gevallen vind ik ze zelfs ronduit aanstellerig...maar dat kan aan mij liggen
Hahaha, dat gevoel van aanstellen heb ik ook af en toe als ik naar dat soort programma's kijk.. Maar ik kan het niet weten omdat het voor mij de eerste keer wordt! Ach, het moet er toch uit.. Dus ik kan hoog springen, laag springen maar op een gegeven moment moet ik het toch gaan doen.
Als je hebt uitgevonden hoe je de bevalling kan overslaan wil je het me dan alsjeblieft laten wetennnnn?
haha bloem ja zulke programma's laten het ergste van het ergste zien... enne ik zou er ook in voor kunnen komen met mn 1e bevalling.. maar taadaaaa de kleine man is eruit!!! en het gekke is: ik zie helemaal niet op tegen deze bevalling!! komt allemaal goed schratje (roosvicee reclame ) ik had de duo-deken ook dubbel in het ledikantje.. overigens hier ook geen wurgslaapzak met mouwen!!! verschrikkelijke dingen vond ik het (mijn nichtje en neefje konden zich bijna niet bewegen in die dingen!) tja vagans misschien wil hij zn wilde haren wel verliezen... maar dat vind ik nog geen reden om stiekem met anderen te msn-en, mailen oid!!! schoonzus was heel erg blij met me.. haar kids blijven hier tot na het eten nichtje mag een volleybal training overslaan dus hoeven ook niet te haasten ofzo
Meiden. Ik viel net bijna flauw in de aldi heb zo een pijn in me rug versxhrikkelojk ik staaak me boodschappen en ga naar huis ik kan niks meer kan wel janken pfffffffffff Reageer straks weer op jullie knuffies
Goedemiddag meiden! Vandaag lekker uitgeslapen. Vriendlief moest om half 7 !!!! (idiote tijd) al weg.. Dus de wekker ging al vroeg, toen hij weg was lekker met hondje terug gaan liggen in bed! Eens kijken of ik het allemaal nog weet hihi en zo kan reageren! @ Marjan; Super een 2e meid Volgens mij wordt mei echt een meidenmaand. @Meedje; Meissie doe rustig aan en lucht je hart maar hier hoor, dat doen we allemaal wel eens @ Vagans; tip voor dekentjes: Bij zeeman/wibra hebben ze voor 3 of 4 euro van die fleece-dekens. Je hebt kleintjes en grote met en zonder print (met winnie the pooh ofzo zijn ze iets duurder). Precies de goede maten voor wieg en ledikant. wat betreft je relatie: Tja meid, ik zei het al eerder.. Heb zelf in zo'n relatie gezeten en het begint toch te lijken op dat hij de waarheid niet spreekt en contact heeft met andere meiden op geheimzinnige manieren.. Ik zou hem er toch eens flink mee confronteren dat je hem gewoon niet vertrouwt en dat het niet klopt wat hij allemaal doet. Als hij geheimzinnig blijft doen, wordt dat vertrouwen steeds minder.. Kortom flink gesprek aan gaan en aangeven dat je twijfelt over of hij te vertrouwen is en dat je het allemaal niet snapt. Geef duidelijk aan dat hij niet keer op keer kansen blijft krijgen... Hij hoeft dan nu nog niet vreemd te gaan maar hij doet wel dingen die niet horen.. Ik heb het idee dat hij niet helemaal weet en beseft wat er op het spel staat.. Als je het echt niet vertrouwd meis, maak er dan een eind aan want anders gaan jij en je kindje er straks aan kapot.. Echt.. Zoek het uit hoe dit verder moet voor die kleine komt, want dit kan niet langer! @ Muts; Fijn dat je je schoonzus zo kunt helpen. @ Bloem en Vagans; Ik doe mee met de bevalling overslaan hahaha.. Maar denk maar gewoon: Het zit er in en het moet er uit hahahahaha.. Nou meiden ik ga de kerstboom aftuigen.. Morgen is hier een inzamelingsactie dus vriendlief zet hem vanavond effe illegaal aan de overkant op het grasveld.. ( Die actie is van 13:00 tot 16:00 en dan verwachten ze dat ik als zwangere vrouw de kerstboom helemaal naar het marktplein sleep.. Ja dahaag!!) Er komt vast wel iemand voorbij morgen die een 'extra stempel' wil voor de prijzen die te winnen zijn voor de inzameling.. Dan sleept die m mooi maar mee! Liefs
haha troetel als je half 7 al een belachelijke tijd vind dan mag je mijn man wel een keertje lenen... die staat om kwart voor 5 op en gaat om 5 uur weg (ja hoe hij het in 15 min doet weet ik ook niet)!!!! ff de buurman vragen of die de boom naar het plein sleept??? maareh je hebt m nog mooi lang staan... hier is ie al een week weg (gelukkg) ow flower meis doe je rustig aan????
@ Flower: Meid wat rot! Doe lekker rustig aan, ik weet hoe het is en echt alleen rustig aan doen helpt! *knuffel* Hee meiden, vanaf wanneer maken jullie het bedje enzo echt op? bij mij zit het allemaal nog in de verpakking zodat het niet stoffig staat te worden maar het leukste is natuurlijk als het helemaal klaar staat O en zon fleece dekentje van de zeeman die heb ik! (had ik al van mn moeder gekregen) met schildpadjes geloof ik, erg leuk