Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Flower doe je rustig aan meissie, effe lekker bijkomen. Het is zo vervelend als je weinig of niks kan omdat je lichaam niet meewerkt!

@ Muts;
    Euhm nou het valt opzich wel mee hoor.. Maar het was even wennen (gisteren moest hij om 10 over half 8 weg..) Hij moet normaal nooit voor 7 uur weg en nu wel. Maar hij staat ook altijd maar een halfuur of kwartier van tevoren op ( weet ook niet hoe hij dat doet hahahaha). Maar zo vlak na de vakantie en dan om half 7 al alleen in bed liggen is effe wennen, normaal liggen we dan nog samen een halfuur of kwartier te slapen of hij staat net op hahaha..

kerstboom: Euhm tja ik ben van maandag tot zondagavond laat doodziek geweest en heb in bed gelegen. Anders had ik hem vorige week al naar buiten gegooid en daar laten liggen tot morgen en dan naar het plein.. Enneuhm buurman heeft hetzelfde beroep als mijn mannetje maar dan nog langere tijden (05:00 -18:00) dus die is nie thuis hahaha. Verdere buren hebben we weinig contact mee of zijn oudere mensen. Die ga ik het ook niet vragen. We doen het wel lekker zo. Had al op mp gekeken of er misschien jongentjes waren die kerstbomen vroegen, maar nee helaas..

Zo ik ga effe genieten van mn kopje thee. Kerstboom staat in de gang en heb lekker alles gepoetst beneden. Zometeen nog even die afschuwelijke kerstfiguren van mijn ramen zien te krijgen!!

Liefs

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik denk dat als ik nu wat ga doen dan ga ik even heeeel erg door me rug en dat moeten we niet hebben he. ..

3. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    flower blijf liggen!!!!!

hihi troetel mijn man heeft vorige week de kerstboomzooi opgeruimd (incl. naar zolder brengen :D)

haha kun je nagaan hoe ik heb moeten wennen dat de wekker ineens zo vroeg afging... van de 4 weken maar 2 weken een wekker die om half 8 pas ging :D

zo manlief is de mormels van school halen :D
    kan ik zo lekker de gekregen babylakentjes enzo opruimen samen met mn nichtje (manlief had mn klapkratje nodig voor in zn auto :()

4. Troetelbeer90

Troetelbeer90 Fanatiek lid

11 okt 2010
    2.756
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ohhhh ik las maar weer de helft hahaha.. Echt zwanger en blond!

@ Vagans; Ben het idd met Flower eens. En het lijkt sprekend op mijn vorige relatie; ex waar ik te lang aan gehangen heb.. En dat terwijl ik vaak genoeg telefoongesprekjes te weten kwam.. Mijn gevoel zei dat het niet goed was maar elke keer zei ik weer: Als je het niet meer doet is het goed.. Nou uiteindelijk samen gaan wonen en na korte tijd ging het van kwaad tot erger. We hadden wat ruzie en ik zou een paar dagen naar mijn moeder gaan om af te koelen.... En als we ruzie hadden en ik pakte spullen in kreeg ik daar absoluut geen reactie op. Koele kikker was het ineens.. Voelde me zo enorm alleen toen.. Nou was dus drie dagen bij mijn moeder en de volgende dag zou ik diploma uitreiking hebben.. Belde hem om te vragen of hij op zn minst daarbij kon zijn. Toen deed hij zo raar ik wist gewoon dat het niet pluis was. Toen kwam ik eindelijk voor mezelf op en heb gezegd dat ik klaar met hem was.. Ja maar ik had alleen maar spullen voor 'drie dagen' bij en een paar van mn huisdieren maar meegenomen.. Dus we gingen om spullen en toen heeft hij alle sloten veranderd.. Nog een heel gedoe om mijn spullen en dieren te krijgen toen.. Maar het heeft een stukje in mij kapot gemaakt!
    En ik zal je vertellen jouw vriend komt ook zo koel en apart over met al die geheimzinnige dingen en als je het ontdekt ineens poeslief doen..
    Meid geen man is hetzelfde.. Maar dit zegt wel dat er iets niet pluis is!!

@ Binna was het geloof ik die het had over vroeg opstaan..
    Ik heb geen probleem met vroeg opstaan, dat begrijp je verkeerd denk ik..
    Het is alleen even wennen mannetje is 2 weken thuis geweest en heeft vaak redelijk vaste tijden omdat hij zelf zijn werk plant etc.
    Maar nu was hij nodig op een locatie waar ze om 7 uur beginnen omdat daar mensen uit de randstad werken en die zijn dan voor de spits thuis. Dus hun moeten ook om 7 beginnen. En het was nog een eindje rijden ook..

Het was gewoon wennen dat mannetje zo vroeg weg moest, niet dat ik er vroeg uit moest.. En dat ik wat langer sliep zal nog wel met de griep te maken hebben.. Vanmorgen was mijn keelpijn+hoest weer helemaal terug en ook wat verhoging dus vandaaar..;)

5. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Zo kindje lief was zo moe dus die ligt even tw tukken gaat ze vanaaf maar wat latrr ik lig nu ook op bed want pff

6. Vagans

Vagans Niet meer actief

pff bezig met spulletjes uitzoekken, lastig als kleertjes van verschillende merken kwa maat niet het zelfde zijn... en dan al die rompertjes! ik kan er zo mn hele kast mee vol leggen...

al moet ik wel zeggen dat mijn kast net een jongens kast lijkt... er moet echt nodig wat roze en paars ofzo in!

en meiden , ik ga het allemaal goed in de gate houden, hij is nu toch werken en weet niet of die deze week naar huis kan komen omdat hij met zn baas werkt omdat zn collega ziek is en ik ga het er niet over de telefoon over hebben. Bedankt voor jullie steun en medeleven!

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Maar vagans hij kan tegen jou zeggen kan niet van de bood af maar miachien kan die dat wel een uurtje en komt het meidje daarheen.

Alles kan namelijk

8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Wat mag je nou ookalweer asprine of paracetemol

ik kan niet meer lopen van de pijn wanneer moet ik de dokter bellen. Gaat om me rug he

9. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Flower: ik weet zowiezo dat een van de dames in belgie woont en 1 in zoetermeer dus die zullen daar niet heen komen, daarbij weet ik ook dat hij niet van boord kan en hij belt me dan ook wel altijd enzo.

nee vreemdgaan denk ik niet, maar via internet is die me wel een beetje te vrij en geheimzinnig, en dat vind ik al erg zat

weet je wat vervelend is!!!
    dat ik de gewone hondenriemen NERGENS kan vinden en die altijd mee neem als ik naar mn ouders ga, ik weet zeker dat ik ze gister uit de auto heb gehaald en binnen heb gelegd... maar waar... grrrr

10. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Je mag alleen paracetamol.
    Sterkte met je rug flower!

11. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    tja vagans maar wie zegt dat die "dames" niet zo gek zijn om het wel te doen???? mijn ex-vriendje haalde mij op in Arnhem terwijl hijzelf in Zoetermeer woont en toen was ie nog niet eens mijn vriendje (vakantieliefde voor 5 dagen)

erg vaag hoor van de riemen... heb je geen touw waar je ze ff aan vast kan maken???

flower Paracetamol is het enige wat je mag....

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ja ik heb wel oude riemen, maja ik kan dat gewoon NIET uitstaan!

13. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hoi meiden

Weinig tijd dus niet zo heel veel terug gelezen.
    Ik las iets over vroeg opstaan...
    Tsja ik vind half 8 al vroeg en op woensdags moet ik er om 7 uur uit zijn. En nu ik zo moe ben en het zo fris is buiten zou ik het liefste de hele dag in bed blijven liggen.

Ik heb vanmiddag echt het idee gehad dat ik uk voelde bewegen, dat ik uk voelde draaien.
    Heel bizar maar leuk!

Klinkt het heel aanstellerig dat ik nu met mn 21 weken al begin te klagen dat mn werk me soms een beetje te wordt? (huishoudelijk werk thuiszorg)

Ik ben vanavond niet veel online ik eet mijn mn schoonmoeder, heleaas niet zon smaakmaker in de keuken hihih;) Maar ja tis wel ffies gezellig.
    Maarik zal wel regelmatig even meelezen via mn foon.

xx

14. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Flower meid sterkte met je rug!!!

En Vaganas suc6 met zoeken;)

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hoop dat ik me morgen kan verplaatsen naar de gyn

16. Vagans

Vagans Niet meer actief

Jaaaaa riemen gevonden :D
    vriendlief had ze met tasje en al weg gelegd...

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    hey meiden

ik denk dat we allemaal onze mening gegeven hebben aan vangas en het lijkt me fijn er voor haar als we het er niet steeds over hebben (sorry vangas als het niet zo is ) maar het lijkt mijn erg moeilijk dat als je hoofd er zo vol mee zit je er hier ook mee gecovronteerd wordt

@meimamam nee hoor meis. huihoudelijk werk is ook erg zwaar dus tuurlijk wordt het niet fijn meer. van af 20 weken mag je ook nog veel minder je mag nog maar 5 a 10 kilo tillen en dat 5 keer verdeelt over de dag. en als ik me dan al bedenk dat somge baby's bij mijn op me werk van 15 wk al 7 kilo zijn is dat gewicht er snel

bedje kort opmaken is heel simpel je maakt het op naar aanleidning van de lengte van je kindje en de rest leg je onder het matras

bedje al klaar maken. ja hoor heb ik toen ook gedaan wou het kamertje al mooi af hebben. en hebt toen de week voor ik uitgerkekend was alles nog een keer lekker gewassen .

jeeee vanavond weer lekker naar ons moppie kijken. me ouders schoonouders en broer en schoonzus en zwager gaan ook mee. ben heel benieuwt hoe ze het vinden. we krijgen ook een dvd mee dus ben erg benieuwt

ga nu maar eens eten want we moeten om 19.00 uur in purmermend zijn

18. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Natuurlijk.is het fijn als we het er niet iver hebben maar vagans komt er zelf ook mee wat er gebeurd is enz....
    Dus niet reageren tja wil.ik best wel maar wil wel reageren als ze wat zegt....
    Mijn gevoel zegt iets zeggen dus dan doe. Ik dat

19. meimamma

meimamma Fanatiek lid

@ Binna,

Ik ben blij dat jij het zegt. Heel stom maar ik wist helemaal niet dat je vanaf 20 wk al minder mocht tillen.
    Maar nog maar 5 a 10 kg en dat verdeeld over 5x per dag..!
    Ik sta dagelijks emmers water te tillen en dweilemmers trappen en wat te dneken van stofzuigers?!
    Ik heb daar helemaal niet bij stilgestaan joh.
    Ja sinds ik zwanger ben doe ik wel de emmers water minder vol...En geen koelkastene n wasmachines aan de kant sjouwen.
    Maar fijn meid dat je me dr op attendeerd! Mijn dank is groot!;):D:)

20. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Tijdens hele zwangerschap: bukken, hurken, knielen zoveel mogelijk voorkomen
    Laatste drie maanden zwangerschap: bukken, hurken, knielen en staande voetpedalen bedienen - dagelijks niet meer dan eenmaal per uur
    Tijdens zwangerschap en tot drie maanden na bevalling: handmatig tillen van gewichten zoveel mogelijk beperken.
    Is tillen toch nodig, dan moet het in één handeling te tillen gewicht minder zijn dan tien kilo.
    Vanaf de twintigste week van de zwangerschap mag niet vaker dan tien keer per dag niet meer dan vijf kilo worden getild.
    Vanaf de dertigste zwangerschapsweek mag niet vaker dan vijf keer per dag niet meer dan vijf kilo worden getild.
    Ik heb ff gegooled En kwam idd iets heel bruikbaars tegen.
    Nou alleen mezelf nog even opnieuw inpeperen dat ik nu toch echt met bepaalde dingen kalmer aan moet doen.
    Ik sta namelijk altijd in de 5de versnelling en ben nu al zachtjes aan terug gegaan naar de 3de;)
    Nu dus zien te schakelen naar 2!

Deel Deze Pagina