@ Troetel: Aha, duidelijk! en je hebt gelijk, zo zou ik er dan ook over denken! Zo, nu maar is ff aan de caviakooien beginnen.
Hihi flower, ahh vandaar.. Is maar goed dat jij het snapt, ik had het niet gesnapt Ohja;; Wat heb ik een rare baby in mn buik.. Gisteren voelde ik allemaal getrap onderin zegmaar. Dus denk leg vriendlief zijn hand erop.. Al een paar keer gedaan en elke keer voelde ie niks.. Begint zijn gezicht te glunderen! Hij voelde gekietel, terwijl ik geschop voelde.. Hoe kan dat??
Oke.. Maar ik denk altijd: Geschop is geschop (of slaan).. En geschuif ofzo voelt meer als kietelen toch? Of was dat omdat haar spieren nog niet zo sterk zijn en nu wel?? Hij voelde in ieder geval terwijl ze schopte dat het kietelde als een veertje.. Had van de week al een keer dat mijn vriend over mn buik wreef en zij precies zijn hand volgde hahaha. Werd er misselijk van.. Tis af en toe echt een madame á la wastrommel..
Bij mij stopt ons meisje ineens als haar vader zijn hand op mijn buik legt. Hahaha! Ineens is ze dan heel rustig! &hij maar: Ik voel niks! Waarop ik zeg: Je hebt geen geduld! Het is erg leuk bij ons hier voor het slapen gaan.
Zo troetel wat een verhaal Hier helaas nog geen echte schopjesAlleen nog maar beetje gekriebel en nog geeneens elke dag.Geduld is een schone zaak! Net ff boodschappen gedaan pfffffff ben kapot!!! Bewijst maar weer dat ik echt niet in staat ben om te werken
wish en bloem gefeliciteerd... pfff flower wat een kromme zin!!! hier ook zon monstertje die ophoudt met schoppen als iemand zn/haar hand op mn buik legt... s-monster had van het weekend wel geluk!! pens: ja dat had ik ook al zien liggen.. dat kan ik altijd smorgens als ik zoonlief naar school heb gebracht kopen en savonds geven! thanks voor de tip!!! achternaam: ik gebruik die van manlief (getrouwd) maar zoonlief heeft andere achternaam en ik heb besloten geen achternaam te vermelden.. veel instanties kunnen ook via postcode en huisnr zoeken!! en bij bijv. de verzekering dan doe ik een begeleidend briefje erbij met verz.nrs!! haha das wel een hele goeie: een pj voor mams in het ziekenhuis... meteen genoteerd!! alhoewel ik bij de vorige in een t-shirt lag en naar huis ben gegaan in trainingspak pfff hier ff van padje af... zussie belde vanmorgen dat s-moeder er slechter aan toe is dan we dachten haar rechterlong werkt bijna niet meer, ze heeft vocht en dat gaan ze aftappen en onderzoeken (over 3 weken pas uitslag) en als laatste middel gaan ze prednison geven.... s-moeder stuurde smsje die heel luchtig was en volgens mij en zussie beseft ze het niet: re-long doet het bijna niet meer, vocht gaan ze onderzoeken en als dat weg is krijg ik prednison.... zoooo verschrikkelijk luchtig!!! volgens zussie en mij heeft ze totaal niet in de gaten dat dit het laatste is wat ze voor der kunnen doen pffff kan wel janken (en helemaal nu in deze periode en mn verdriet)
Ik krijg alleen maar geschop in mijn blaas/richting mijn blaas of darmen hahaha.. maar vriendlief voelde dat gisteren net boven het schaambot zegmaar.. Pff effe verder met stukje stofzuigen, moet steeds pauze houden tussendoor.. irritant!
Ohhh Muts dat kun je er nu niet bij hebben in deze rotperiode voor je Dikke knuffff voor jou en als je ff wilt spuien dan weet je me te vinden he
@ Muts; Balen zeg meid dat het zo slecht gaat met s-moeder. Heel veel sterkte in de komende tijd. Dikke digitale knuffel van mij!
Oh ja meiden, is er iemand die een zwangerschapsketting heeft? Ik heb laatst deze van manlief gekregen: (Die wou ik heel graag) Proud MaMa BabyBel DeLuxe Verzilverd - MamaKado: alles mooi voor moeders Alleen hij is voor mij veel te lang.. Weet nu niet zo goed wat ik ermee moet. Hahaha.. Laten verkorten bij de juwelier?
Honden, blikvoer is ranzig spul Vlees uit de vriezer is prima! En verder droge brokken, waar je niet teveel van hoeft te geven per kg lichaamsgewicht, hoe meer je moet geven, hoe meer zooi... Hier Fokker voer lam en rijst, werkt prima! En soms vlees uit de vriezer. Naast druiven en chocolade zijn uiteraard ook rozijnen uit den boze en alles waar het in zit Flower, wat ik opmaak uit je verzekering is: je krijgt je eigen bijdrage van 3,90 per uur vergoed tot 24 uur. Die eigen betaling ruikt naar poliklinisch bevallen... Kan dat? Je kan met een ks (of andere reden) aanvullende kraamzorg krijgen inderdaad. Ik heb recht op 48 uur, daar gaan de 3 dagen ziekenhuis vanaf en dan weer aangevuld tot de 10e dag, snap jij hem nog? Waarom lig jij 5 dagen in het ziekenhuis? Geboortekaartjes, wij laten hier de achternamen achterwege, het zijn nogal wat verschillende Bloemmm, hier ook een weigerende dochter als papa wil voelen maar papa heeft ook geen geduld hahaha Muts, meid wat naar van je s-moeder, zou niet best zijn als ze het niet beseft maar aan de andere kant, je wil het ook niet weten... Sterkte!
Omdat ik al vaak aan me bekken geopereerd ben en langer moet herstellen ik kan niet goed meer tegen die pijn snapje.. Maar als ik me snel goed voel ga ik naar huis maar dat is kijken hoe het gaat ik snap niet wat je bedeolt sorry hahahaaha
thanks meiden!! rianne ze loopt nu al 12 jaar met kanker en de arts heeft al meerdere keren aangegeven dat het onverklaarbaar is dat ze er nog is want ze had na een paar jaar er al niet meer moeten zijn..... volgens mij steekt ze haar kop in het zand en doet net of er nix aan de hand is... of ze doet zo om ons niet ongerust te maken... ja het mens zit erg raar in elkaar!!! wij geven trouwens topper lam en rijst brokken... ik ga geen blikken meer halen maar pens!!! bloem mooie ketting! kun je er zelf niet een stukje tussenuit halen? en anders is het toch richting juwelier!!!
Zoals ikm lees... je krijgt maximaal 24 *3,90 vergoed (eigenbijdrage) mocht je bijvoorbeeld 49 uur kraamzorg hebben/krijgen dan betaal je dus nog 25 (49-24) *3,90 bij Gezien het feit dat je keizersnee krijgt en je een aantal dagen in het ziekenhuis zult verblijven zal je denk ik redelijk genoeg hebben aan die 24 uur... of ze moeten je extra uren geven omdat het medisch noodzakelijk is.