@ Bianca75: Natuurlijk ben je nog welkom hier!!! Iedere Mei mama is van harte welkom! Wel vervelend van die pijn! hopen dat je lekker rustig aan kan doen! @ Chaartje: mijn placenta ligt aan de achterkant, de dachten eerst aan de voorkant maar dit bleek toch niet zo te zijn. Zo ben bij mn ouders nu. Heb de tas uitgepakt! Volgens mij is het zon tas die je bij je kinderwagen krijgt aan de kleur te zien (lime groen met grijs) en hij is niet zo groot maar dat wilde ik ook niet, hij is ook merkloos maar dat boeit mij niet en ik zal er nog ff een foto van maken. Vriendlief belde, hij komt weer naar huis (had hij zelf ook niet verwacht) dit omdat er veel werk niet doorgaat door het slechte weer. Dus dat is wel gezellig, hij komt me strakkies ophalen Over tekstjes op geboortekaartjes, ik had zon schattig/geinig gedichtje gezien op internet dat ik deze ga gebruiken, vriendlief had er ook een gezien dus die gebruiken we ook. Misschien niet super origineel maar wij vinden het leuk
Het belangrijkste is dat jullie de testen op het kaartje leuk vinden. Je moet vooral niet denken van; ow wat zou een ander er van vinden." Die van ons is ook niet erg origineel. Maar ja wij vinden m leuk
OOo zo leuk ben al de hele tijd aan het kijken naar houten leters welke het goedkoopst zijn en leuk. en dan naar spullen om het mooi mee te maken. zo leuk nu we uit de naam zijn. kan ik mooi beginen Kaartje zijn we al over uit willen met foto en niet echt een gedichtje er in Nu alleen nog de tweede naam
Hoesnel na de geboorte sturen jullie de geboortekaartjes? ?? Want het gewicht moet er ook in hoe doen jukkie dat
Nou als ik weet hoe lang en hoe zwaar Frummie is dan stuur ik het door ow tegenwoordig meten ze niet meer he dat vind ik wel jammer
Geboortekaartjes: Ik maak ze zelf. Dus vriendlief voert gewicht+lengte in, print ze uit en snijdt ze. Enveloppen liggen dan al klaar voor hem hihi. Hij is nu aan het knutselen met kaartjes. Vraagje over vitamientjes: Ik slik nog steeds Puur Mama van VSM. Maar die zijn best prijzig, alleen ben ik eerder naar deze overgestapt omdat ik anderen slecht binnen hield. Zou het verstandig zijn om over te stappen naar andere vitamines of zeggen jullie van blijf maar aan die van VSM voor die iets meer dan 4 mnd. En overstappen naar andere als dat wel kan; Welke vitamines slikken jullie?? Liefs
Ik denk dat ik de gegevens meteen naar de persoon stuur die ze voor me uit gaat printen of laat printen moeten nog ff kijken wat goedkoper is en dan zo snel mogelijk. Via via wordt toch al heel snel bekend dat de kleine geboren is, althans dat merk ik vaak. En ik lees veel mensen die een foto doen, dat was ik persoonlijk niet van plan, gewoon een plaatje(s) Straks als ze geboren is en de rest van de kindertjes ook moeten we natuurlijk allemaal ons kaartje showen!
Ik neem iedere avond Davitamon Compleet Mama + Visolie. De capsules trouwens, want ik had in het begin de tabletten maar die hield ik niet binnen.
@flowertje dat ligt er aan waar je ze laat maken. je kan ze bij een drukker laten maken en dan als je kleine geboren is bel je ze en zeg je hoe je kleine heet en hoe veel hij weegt (niet iedereen weet het geslacht) kan ook dat je het via een site doet en dan moet je ze vaak mailen of bellen. en dan gaan ze gedrukt worden. en als je ze zelf via een site maakt dan maak je ze helemaal klaar en vul je de gegevens in gaan ze gedrukt worden. wat je bv al doe is een proefdruk laten maken en hier op komt dan alles te staan zoals je wilt. hier op zet je een voorbeeld gewicht en lengte
ik heb ook vitamine pillen van VSM denk ik maar ik vergeet ze ook best wel vaak Geboortekaartjes ik vind die ze nu allemaal hebben op sites ZOOOO druk helemaal niks aan en duur Zou het moeilijk zijn om ze zelf te maken??? ik ga morgen met mams ff bij een hobby winkel en dan ga ik ze zelf maken heb ik ook wat te doen tijdens de zwangerschap
Placenta ligt bij mij schuin rechtsvoor/onder. Voel voornamelijk onderin mijn buik de kleine. Vitamines: Ik slik vitaal zwanger van het Kruidvat.
Ben weer thuis met vriendlief hebben jullie ook dat nieuws bericht gezien over betere baby longetjes sinds het rookverbod ? ik vond het wel cool meteen (rokende) vriendlief verteld maar die kwam natuurlijk weer met een tegen verhaal haha
Ik heb davitamon mama plus in het begin heel trouw geslikt maar die grote pillen gaan me zoooo tegen staan!
vitamines: kruitvat vitaal zwanger... ook ik neem ze meer niet dan wel... maarja ze zeggen ook dat het de 1e 13 weken het belangrijkste is! oeh vagans ben benieuwd naar je tas!! ik wil namelijk ook niet zo'n grote maar wel stevige... placenta: hoog en achter... kaartje: vorige zw. ook zelf gemaakt.. bij de printshop dik A4 papier gekocht en dubbel gevouwen, op de voorkant een foto en aan de binnenkant een klein gedichtje en alle gegevens.....
Zie hier mn luiertas 34x 34 cm met vakjes en een speciaal vakje voor de fles en een verzorgingsmatje, ik vin m cool