Ik heb bij bonrix een positiejas gekocht. Met knopen. Draag m nu al 2 maanden en kan er lekker in groeien. Ik vind het een geweldige jas! Trusten allemaal! xx
Ja kan inderdaad best zijn dat het in NL wel in de voeding zit hoor die vitamine D. Maar ik moest het er gewoon extra bij geven. Dus ik twijfel nu even of vit D in Duitsland wel in de flesvoeding zit
ik kan me herinneren dat ik mijn zoontje toen druppeltjes door de voeding moest doen maar nou weet ik niet meer of dat direct was of pas na een paar weken.... ff googlen haha guusje zou het? is bij mij iig niet gebeurd 8) hier ook een chipskont hoor!!! fruit/groente wat is dat??? heeeeeel veel plezier in Barca!!! pff flower een zomerjas... ik stond vanmiddag op het schoolplein in de regen te vernikkelen van de kou... brrr... maareh de zomer mag van mij wel komen trusten meimamma!! en wat geweldig dat je een positiejas hebt kunnen vinden! ik mag een grote jas van de buurvrouw lenen mocht het nodig zijn haha marjan ja dat kan ook... ik ken het in vloeibare vorm waar je ranja van maakt enne manlief was laat thuis (20.15) en die zat een schaal spagetti naar binnen te werken.. net niet leeg dus ik direct "niet aan die dikke!! zij krijgt nix extra's meer... tis net een bijzettafel" hihi hij liep direct door naar het aanrecht ipv te stoppen bij haar voerbak
Goedzo! Opvoeden die hap!!! Nou ladies... ik ga ook mn bedje maar eens opzoeken. Morgen nog een dagje werken en dan is het voor mij weer weekend! En dan is het nog 9 weekjes werken tot aan verlof/vakantie Truste!
@ Meimamma: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Geweldig! @ GuusjeB: Ik heb het zelfde probleem hoor, lust maar heel weinig groenten dit heb ik ook bij de vk aangegeven. Ik probeer natuurlijk zo veel mogelijk verse groenten te eten! En leuk dat de babykamer binnen is! @ Muts: HAHAHAHA Goed zo meid!!! * Vitamines: Ik ga (proberen) borstvoeding te geven en kreeg van een vriendin 2 flesjes die zij nieuw had maar ze moest stoppen met borstvoeding. Dit was D & K maar ze zei dat ik dat zelf van de kraamverzorgster of consultatiebureau zou horen hoe of wat * Winterjas: Ik heb een hele mooie lange winterjas, getailleerd en met van die grote puntmouwen, maar die paste ik al heeeel snel niet meer (hij zat strak aan) dus mijn honden uitlaat winterjas maar aan en die past nog net (is ook een maat groter dan normaal ivm dikke wintertruien enzo) Weet je wat net bijzonder was... Ik zat vlinder verhaaltjes t lezen zo af en toe doe ik dat, ik vind die meiden zo sterk en ik vind hun verdriet zo erg! En ik was het aan het lezen en werdt een beetje emotioneel en schop schop schop, alsof ze wilde zeggen: maak je geen zorgen hoor mama, ik ben er nog! zoooo lief! Ik ga ook zo mn bedje op zoeken hoor meiden, samen met vriendlief. iedereen nog een hele fijne avond!
Ik ga ook zo maar slaap zo slecht snachts grrrrrr... Ik ben een heel warm persoin kan er niks aan doen.. De winter hou ik van de zomer ook wel maar dan schaam ik me voor kleding heb altijd kleding crisses dan
Zoals. Marjan hem zei Klopt het hier in nl ook vitamine d. Exstra er bij gevn gewoon in druppel vorm. In de fles er bij. ( moer zeggen vergat het best wel eens ) Meisje ik gaat slapen wens jullie een fijne nacht toe
Hahaha mijn dochter heeft geen vitamine d gehad hihihi maar het ia een grote meid niks mis gegaan dus
Omdat ik te dik ben en alles lelijk vind. .. Draag nooit rokjes of jurkjes ja met een legging eronser en dat zelfs met 30 graden
Goedemorgen ladies, Blegh klotenacht gehad! M. werd om kwart voor 12 huilend wakker, wilde niet meer slapen in dr eigen bed. Oké dan maar bij papa en mama in bed.... heb geen oog dicht gedaan :x Normaliter is het snachts niet zo'n woelwater, maar vannacht was het kennelijk speelkwartier. Hoeveel voeten ik niet in mn nek en rug heb gehad.... Paar keer geprobeerd haar tot slapen te manen.... no results! Uiteindelijk heeft vriendlief haar om een uur of half 3 ofzo weer in haar eigen bedje gelegd.... geen kik gegeven en ze was zo vertrokken :x Ik heb dus iets van 4 a 5 uurtjes geslapen vannacht.... wie heeft er lucifers voor me over? Dan kan ik die tussen mn hangende oogleden steken En ja hoor vanmorgen lagen M en papa heerlijk te knorren... M in dr bedje en papa op de bank. Die heeft kennelijk nog meer inslaapproblemen gehad... dus heb iedereen maar laten slapen en stilletjes naar mn werk vertrokken. Ben benieuwd hoe lang ik het vandaag ga volhouden
aaaaaaaah wat vervelend marjan!!! maar troost je... zo ziet mijn nacht er iedere nacht uit!! als ik niet wakker wordt om te plassen is het manlief wel die weer iets uitspookt (kussen wegduwen, knieen in mn rug, zijn voeten helemaal bij mij en ga zo maar door) en tja aangezien meneer lekker snurkt en ik heel er moeilijk in slaap kan komen ga ik op de bank liggen... ik slaap ongeveer 5 uurtjes en meer niet.... maar vanavond ga ik ruzie maken! hij zei van de week: maak me dan wakker dan ga ik op de bank liggen want dan hoef jij om 5 uur niet naar boven toe dus ik maak m van dinsdag op woensdag wakker "schatje ga jij op de bank liggen?" met als reactie "hmmmm snuuuurk!!" pff was zo pissed off dat ik met de woonkamer deur heb geslagen.... en vannacht was het weer zover oeh flower das minder... en een korte legging of dat ook niet??? hier was het juist tegenovergesteld.. veeeel te mager dus alles lubberde en tja dan voel je je ook niet prettig!
Oh ja muts dat snurken.... vannacht viel het uiteindelijk ook nog wel mee.... ja eventjes rond twee uur... maar toen lag hij op zn rug en dan gaat hij automatisch snurken Als het echt zo gek gaat dat hij niet reageert en blijft doorsnurken, dan verhuis ik ook meestal naar de bank hoor, alleen nu met die dikke buik vind ik dat niet zo geslaagd.
Goedemorgen dames! Hier een rustig nachtje gehad (op het plassen na dan, dat is vaste prik) Vriend snurkt alleen als hij verkouden is of een keertje teveel biertjes op heeft én op z'n rug ligt. Maar hij slaapt vrij licht, dus als ik zeg dattie snurkt en ik geef 'm een zetje, dan rolt 'ie op z'n zij en stopt het meestal wel (en anders heb ik m'n oordoppen op m'n nachtkastje liggen) Ik voel me niet helemaal jofel. Beetje misselijk al de hele tijd en'in m'n buik rommelt het erger dan normaal (nee, niet de bib, maar echt m'n ingewanden dit keer) hoop niet dat het buikgriepje dat heerst mij straks ook te pakken neemt, dat zou echt supervervelend uitkomen de komende dagen! Nou, ja ik zie wel hoe het loopt. Fijne dag allemaal!
ach marjan ik heb inmiddels een positie op de bank gevonden dat ik lekker lig... je went eraan zeggen ze oeh sanny ik hoop voor jou ook niet dat het de griep is! hier begonnen we ook alle 3 met rommelen in de buik.... en van het ene op het andere moment was het mis!! beterschapjes alvast!! oordopjes? ja die zouden mij ook goed uitkomen maar dan hoor ik mn zoontje niet en dat vind ik ook geen strak plan... pffff het regent hier pijpenstelen.. echt niet leuk meer... moet de hond eigenlijk nog uitlaten maar die ligt heerlijk te tukken met der koppie op de kat
Wauw hier is her ook iederen nacht raak.. Vriend ademt zo fucking zwaar wordt er gek van als hij mijn kant op ligt blaast hij me nog net niet weg en als hij op ze.rug ligt dam pffff.. Ben er zo klaar mee. Ik wordt 20 keer inde nacht wakker ene zij andere zij lig gewoon niet lwkker en kan niet alapen bah hihihihi.... Vorige zwangerschap geslapen als een roos altijd en nu totaal niet
Irritant, die gebroken nachten hoor! Tja, de oordoppen... daar kan ik nu nog even van genieten omdat het enige wat ik moet horen 's ochtends de wekker is. Maar als ons kleintje er straks is, dan berg ik ze op en gebruik ik ze alleen nog op kamp en Lowlands enzo. Als ik met veel mensen tegelijk in een tent lig en er is ook nog lawaai, dan red ik het echt niet zonder die doppen, hahaha