Mei Mamma's 2011 Deel 2!!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door meedje, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vagans

Vagans Niet meer actief

Iedereen met een gebroken nacht : *knuf*

Hier ook niet zo goed geslapen, gisteren ineens heel erg buikpijn
    zo erg dat ik van elende nog zonder me om te kleden op bed ben gaan liggen. Ik voelde ineens de kleine niet meer terwijl die altijd van zich laat horen als ik op bed lig, maja ik had haar net ervoor op de bank wel gevoeld dus maakte me nog niet zo druk.

vriendlief kwam er bij liggen en zei dat hij aan mn gezicht kon zien dat ik echt pijn had en of die wat voor me kon doen, maar ik ben maar voorzichtig gaan omkleden en op bed gelegen. Hij probeerde de kleine meid zachtjes wakker te porren maar mn buik was heel erg hard. Toen opeens na een tijdje: bonk bonk, en eindelijk kon ik slapen!

Nu is de pijn wel zo goed als over, vriendlief kon zn bed niet uit komen vanochtend en heel heerlijk met me liggen kroellen :) voor sommige van jullie is dat heel normaal maar voor mij niet dus ik genoot er in volle teugen van.

Nu ga ik even een ontbijtje maken

ik wens jullie allemaal een fijne dag!

2. Vagans

Vagans Niet meer actief

Oja en 21 weken vandaag :D:D:D

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Gefeliciteerd meid met je 21 weken hahahhaaha

debkleine hoef je niet elke dag te voelen nog he mijn kleintje is ook rustig je hebt zelf.ook wel eens een rustige nacht

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ja weet ik wel maar toch, om omdat ik zon buikpijn had wilde ik graag dat ik dr zou voellen ;)

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Papa mailde net... hij was pas om kwart voor negen wakker geroepen door M... Heeeeiiiiiitiiiieeeee!!!! Dus een uur nadat ik stilletjes vertrokken was naar mn werk :D

Naja, dochterlief heeft er "strafexercitie" op zitten ;) ze hebben de honden uitgelaten en ze heeft iets van anderhalve km zelf gelopen... en dat met die korte beentjes! Vanmiddag gaat ze gewoon nog een keertje mee... dan kunnen we vanavond/vannacht goed slapen hoopt de papa.

6. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Mijn dochter slaapt de laatste tijd heel los dus overal wakker van woorden ook huilen maar dan loop ik naar haar toe en zeg wat is er als er niks is doe ik de deur weer dicht...
    Alles het naar bed gaan is een ramp gilleb en mama roepen dan breekt mijn lieve moeder hart maar begin er niet aan om toe te geven want dan neemt ze straks een loopje met me...

Als ik haar bij mij in bed leg gaat ze nooit slapen hahaha die boef

iemand tip dat ze niet meer zo huilt voor dat ze gaat slapen ze gilt echt als een baby varken
    mischien is het weer een sprongentje van gaar odzo

7. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    haha slimme actie van pappa!!!

ow vagans meis geen zorgen maken! ik had ook heel erg buikpijn en voelde de kleine man niet... griep op komst (bij mij dan!).. en het harde van je buik is normaal.. soort van harde buiken!!
    gister voelde ik ineens een hoofd ofzo tegen mn buik drukken.. twas net of ie eruit wilde springen :D

pfff heb nergens zin in.. net een witte was opgehangen/in droger gepropt en hondje uitgelaten....
    doen jullie hondjes ook zo raar?? ik kan echt merken dat ze in de gaten heeft dat ik zwanger ben want ze is superbeschermend!
    net een grasmaaier maar mevrouw bleef strak naast me lopen, als er een andere hond aankomt blaast ze zich als het ware helemaal op en de andere hond mag ook niet bij mij in de buurt komen....

8. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
  9. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ah wat zoetjes :p :D

Het bijzettafel-effect vind ik hier nog wel meevallen trouwens ;) heb ze erger gezien helaas!

@flower: s avonds even lekker rustig voorlezen in haar bedje, vast ritueel ofzo... ik weet niet hoe je het s avonds doet met Romy naar bed brengen. Hier eigenlijk nooit problemen qua naar bed gaan en inslapen... meestal "probleem" bij het snachts wakker worden en dan niet meer willen slapen in eigen bedje.

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Aaah wateen.lieve foto ik vind goldenretriever de leukste en.liefste honden...

11. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    oh wat een lieve foto van je hond/kat.

hier gelukkig geen man die snurkt ofzo. maar wordt wel de laatste 3 nachten wakker van de kleine die aan het schoppen is. vindt het eigenlijk wel grappig en ik val snel erna wel weer in slaap.

ben benieuwd hoe het over 10 weken gaat, dan hebben we blauwe plekken van dat getrap haha

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ja meestal even knuffelen en dan lekker in bed en dan slapen...

Maar de laatste tijd wilt ze niet hahaha..
    En ik heb al vanaf dat ze baby is een uitslaapkind om 8 uur moet ik niet aankomen want dan slaatlpt ze nog
    als baby ook gehad heerlijk..

13. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    idd flower een ritme van bad, boekje, knuffeltje erbij en slapen!!

eehm tis een labrador.... en dan ook nog 1 die bijna niet voorkomt want ze heeft een lichte neus en hazelnootbruine ogen (normaal donkere neus en ogen)... wij hebben het idee dat ze een kruising is tussen lab en rodeshian ridgeback want ze heeft net als een ridgeback een streep op haar rug....

enne het bijzettafeltje-effect zie je hier ook niet.. als ze gaat staan en je kijkt op haar rug :)

14. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    oh trouwens , gisteren dus bij de cardioloog geweest en die wist niet eens waarvoor ik kwam. dus hij kon ons geen antwoord geven. maar als nijmegen vond dat het daar veiliger was moest ik maar naar nijmegen. ja makkelijk antwoord. nu gaan ze het overleggen met een andere cardioloog in eindhoven en moet ik over een week of 3 terugkomen. hoop dat we er dan niet weer voor niks zitten.
    dit kost mn man iedere keer een halve of hele vrije dag. bah
    en op 1 februari moeten we naar de gyn in nijmegen, hoop dus dat die mn verhaal wel kent en dat we daar niet ook voor niks zitten.
    want daar moeten we om 12 uur zijn, dus dat houdt in, anderhalf uur heen dus om half 11 hier weg dus moet mn mannetje om 10 uur weg van zn werk en voordat we terug zijn heeft het ook geen nut meer om nog te gaan werken dus dat kost weer een vrije dag.
    en als het dan ook nog nuttig zou zijn dan vind ik het geen probleem maar als ze niet eens weten wat je daar komt doen , nou dan komt de stoom uit mn oren!!!
    sorry einde geklaag.

15. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    pffff senna dat schiet ook niet op!!!
    kun je de cardio in nijmegen niet bellen of je bekend bij hun bent? en dan meteen je vraag voorleggen zodat ze er evt. meteen antwoord op hebben???

16. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Owww labrador en golden haal ik altijd door elkaar heen hahahahahaahah..

Nou badje is niet elke avond hier want sat vind haar huid niet leukhijij

wat een stomme dokter zeg senna

17. Vagans

Vagans Niet meer actief

@ Muts: ahhh wat lief

ik weet niet of mijn hondjes het door hebben
    ik heb een hele domme mops en een hele slimme schnoodel maar merk eigenlijk aan beide niet zo veel. Het zijn zowiezo 2 stalkers er zijn overal waar ik ook ben ;)

deze foto was tijdens het in elkaar zetten van de kinderkamer

18. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    een golden heeft lange haren en een lab korte....

19. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    nouja de cardioloog in nijmegen wil natuurlijk alleen dat ik daar beval das het probleem. denk eerlijk gezegd ook dat het nijmegen gaat worden omdat ze gister al aangaven dat mijn afwijkingen qua hart niet in eindhoven worden behandeld.. dus dan zullen ze het tijdens de bevalling ook wel niet aandurven.. tenminste dat idee heb ik.
    en cardioloog bellen schiet niet op, voordat ik een tel. afspraak heb dan ben je ook weer 2 weken verder. en vaak heb je dan een co-assistent aan de lijn.

20. Wish30

Wish30 Fanatiek lid

11 jul 2008
    2.543
    0
    0
    ziekenverzorgende
    utrecht
    Goedemorgen!!

Wat vervelend he die rot nachten:( Kan er hier helaas ook over meepraten.Een hele erge snurker hier naast me die steeds dichterbij me komt liggen ipv op zn eigen helft te blijven Grrrrrrr....
    Ik kan echt niet meer zonder mn oordopjes...heel lang naar de goeie gezocht maar soms snurkt ie er dwars doorheen! Hoe dat straks moet weet ik nog niet want dan zal ik ze niet meer in kunnen hebben met de kleine.Al hoor ik de wekker er ook wel doorheen.

Muts wat een leuke hondjes...kan alleen niet zien of die linkse ook een hondje is??

Deel Deze Pagina