Heb teouwens een droom gehad over romy vanacht pffff.. Wat een beeld waa van toen ze baby was.. Toen romy net geboren was had ze een slechte start toen we thuis waren had ze zich een keer verslikt en toen schrok ik zo ik naar de eerste hulp.. Daar gingen ze haar wegen romy woog met de geboorte 3890 en woog toen daar 3340 dus ze was echt flink afgevallen we moesten in het ziekenhiis blijven ik als alleenstaande moeder die net een keizersnede had gehad pfff zo moeilijk.. Romy lag in een bed met allemaal dingen ze konden niet vinden waarvoor ze afviel ik was dag en nacht in het ziekenhuis... Toen mochten we naar huis weer dus weer lekker thuis moesten we na een week weer op controle en weer was ze niet goed aangekomen dus weer blijven. . Toen hoorde ze een ruis op haar hartje dus ik huilen en huilen ze begon over taaislijmziektw pfff.. En of ik aan de vader kon vragen of hij iets in de familie had uuuh die praat niet tegen me... Hij wou dus ook echt niks zeggen bah bah bah.... Uiteindelijk was de ruis niks en weten ze niet waarvoor ze afviel.. Gewoon een slechte start maar pdfff wat was dat moeilijk... Sorry meiden wou mijn verhaal even kwijt zit er zo mee de laatste tijd denk omdat ik opnieuw zwanger ben en het nu anders meemaak met een man en niet zonder
Hahahaahahaha rony gooit een bal tegen de muur knal zo tegen haar hoofd aaan hahahhhaahaahha zo gralpig gezixht ze huilde niet dua O hard kwam die niet aan
Goedemorgen meiden, Heb wel bij gelezen, maar geen tijd om te reageren. Moet naar mijn werk. VANDAAG 21 WEKEN!!! Liefs
Goedemorgen meiden!! ( of is het al middag hihihi) @ Vagans & Sunny: Gefeliciteerd met je 21 weken @ Flower; Goed dat je het van je af schrijft meid, dat is echt de verwerking denk nu je weer zwanger bent. Bij mij komt ook mijn heeeeeeeeeeeeeeeeele leven voorbij in dromen & gedachten. Heb al regelmatig aan mn vriend gevraagd: Je gaat toch niet weg bij ons als de kleine er is he?? Omdat mijn vader mn mama in de steek heeft gelaten toen ik een paar weken oud was, zit die angst gewoon in mn lichaam pfff!! @ Vagans; Ahhh wat een doetjes die doggies!! @ Muts; Ahw wat lief de kat en de hond samen. Hier zullen ze dat niet gauw doen hoor.. Onze katten plagen de hond altijd! Zo maar eens even met woeffie wandelen, we (ik en de hond)waren laat waker vandaag hihi Ahw en mannetje staat al uren te werken, maar voordeel dat hij vroeg klaar is vandaag Ohjaaaaaaaaaaa hebben gisteren via mp een voedingskussen opgehaald. Helemaal nette staat nog voor maar 7,50!!! Weer een mazzeltje
Feli sq met je 21 weken (net als ik ) @ flower: rot van die rare droom! Nou hier heb ik maar de afspraak bij de trimster gemaakt. Dit had is als verjaardag cadeautje van mn tante gehad (haar dochter trimt) Pulchra is echt het hondje van mn dromen op (bijna) alle opzichten. Behalve zn VACHT, ik kan en borstel hem dagelijks maar knipper 1x met mn ogen en de vilten springen erin! het begint ook op de huid dus dat is heeeel erg lastig, je kan die er ook bijna niet uit kammen enkel knippen. Nu heb ik dus een hondje met gaten in zn vacht, net weer een grote vilt weg moeten knippen en nu heeft die gewoon een hele kale schouder!!!!! Dus 1 februari om 1 uur wordt mijn mooie langharige hondje (ik vind langhaar heel leuk) een heel kaal ding! Ik zal er fotos van plaatsen als het zo ver is... ik schaam me nu al voor hem HAHA Hopelijk groeit zn vacht iets anders terug en anders moet ik het met de schaar misschien iets korter houden dan zoals het nu is.
@Vagans Hihihi ik moest wel even nadenken over die Schnoodel van jou.... Schnauzer-Poedel.... Ze is wel leuk!!! Maar er zit inderdaad behoorlijk wat onderhoud in een dergelijk vacht @Flower: lekker blijven dromen, goed voor je verwerking... maar bij het wakker worden wel als eerste bedenken "Het was maar een droom!!!!"
Euhm zal eens fotootjes posten van onze beesies! 2 van de 4 hebben wij nu bij ons wonen. Maar ze zijn nu al bijna 3 jaar. Kan effe geen andere foto vinden hihi.
Het ergsye is het was geen droom het is werkelijkheid het is namelijk echt gebeurd heb het er best moeilijk mee.. Ik lag op de kraamafdeling en hoorde gewoon mannen hun familie bellen huilend ik ben papa geworden en ik lag daar alleen met me kindje ik droomde wat echt gebeurd is
Ik heb trouwens een dilemma ik weet niet welke fles ik moet nemen difrax of hoe heten die andedre ookalweer
@ Troetel: hahaha leuk! @ Hopmarjanneke: Zelfs voor een ''schnoodle'' heeft mijn pulchra een rot vacht! mn tante vergelijkt het met die van een Puli. Plakkerige half lange krullen heeft hij, echt verschrikkelijk! En nu dus ook nog met happen er uit! HAHA ik hoop maar dat ik niet teveel mensen tegenkomt, ik ga ze namelijk uitlaten hihi
Ik heb ook geen idee welke flessen...denk Avent...ten eerste heb ik er daar al een van en zag ook mooie paketten daarvan maar of die nou beter zijn dan de Difrax geeeeeeeeeen idee
Avent ja hahaha ik heb met ro.y difrax gehad hahahhahahahaha maar nu twijfel ik romy heeft niet veel buikpijn gehad met difrax maar ze zogen wel lucht das irritant moet je de onderkant open doen iets... Maar heb geen ervaring met avent dus wie heeft dat wel??
Wij hebben een set van avent gekocht. Voor bij de borstvoeding of voor het geven van afgekolfde voeding. Leek ons het makkelijkst. Als zij het flesje niet accepteert zullen we toch een andere fles of speen moeten kopen. Dus gaan we niet van elke soort een fles kopen. Avent staat goed bekend (in fam. en omgeving) en heb er zelf goede ervaringen mee met het voeden van oppaskindjes en nichtjes, neefjes van zeer jonge leeftijd etc. Nu echt effe met woeffie, hij is door het dolle heen hahaha..